A falunkban (bocsánat, nagyközség) a kocsma előtt ma láttam egyett, de nem volt időm megkeresni a gazdáját, mert vittem a törpét bölcsibe. Remélem hazafelé még ott lesz és lehet vele értelmesen beszélni.:-)
Én is ültem már rajta, de mivel teljesen kezdő vagyok alig mertem levenni a bakról. Az értékesítő jó fej volt, elmesélte és bemutatta, teljesen nagymotoros jelleg, a váltó, az ülés, stb.. de én úgy éreztem, hogy a 185 centimhez mintha kissé alacsony lenne.
A színek közül egyértelműen az ezüst tetszik, a három színben láttam már, a piros béna, feketében optikailag nagyon picinek néz ki, és gyászos a fekete bukó-kesztyű-kabát-motor összeállítás. Noha motorom még sosem volt autóból már volt feketém és az volt a leggyönyörűbb (persze a mosatás utáni napig), de soha többet feketét.
Én két helyen érdeklődtem az elsőnél a központi Yamahánál (Budaörsi út 227.) le se sz**tak, a másodiknál a Harmatinál (Száva utca 8.) nagyon rendes volt az értékesítő, és mivel kinéztem egy bukót meg egy kesztyűt is packet árban kedvezményt is ad.
Én is azt olvastam a postás tapasztalatok között, hogy 60-70ekm után gyűrűzés, aztán vígan elfut 100-120ekm-ig megbontás nélkül... És ez a napi 100-150 indítással városi körülmények között gingyolt motorokra vonatkozik, nem normális használatra....
A vezérlés cseréje alatt mit értesz? Mit kell cserélni, és kb,. mennyibe lesz?
Láthatóan még nem sok tapasztalat van róluk, kb. 2-3 hete kerültek ki a szalonokba. Tegnap én elkértem egynek a kezelésijét, belelapoztam és 200 kg terhelhetőséget ír, így tehát megnyugodtam, hogy néhanapján még utas is felülhet mögém...
A szalonban felültem egyre, egész "nagymotoros" feeling...
Neked melyik szín jön be legjobban?
Én a fekete és az ezüst között vacilálok... A fekete kicsit jobban tetszik, de már van 5 db fekete (veterán korú) motorom, ill. a feketén jobban meglátszik a por, stb.