A falunkban (bocsánat, nagyközség) a kocsma előtt ma láttam egyett, de nem volt időm megkeresni a gazdáját, mert vittem a törpét bölcsibe. Remélem hazafelé még ott lesz és lehet vele értelmesen beszélni.:-)
Én is ültem már rajta, de mivel teljesen kezdő vagyok alig mertem levenni a bakról. Az értékesítő jó fej volt, elmesélte és bemutatta, teljesen nagymotoros jelleg, a váltó, az ülés, stb.. de én úgy éreztem, hogy a 185 centimhez mintha kissé alacsony lenne.
A színek közül egyértelműen az ezüst tetszik, a három színben láttam már, a piros béna, feketében optikailag nagyon picinek néz ki, és gyászos a fekete bukó-kesztyű-kabát-motor összeállítás. Noha motorom még sosem volt autóból már volt feketém és az volt a leggyönyörűbb (persze a mosatás utáni napig), de soha többet feketét.
Én két helyen érdeklődtem az elsőnél a központi Yamahánál (Budaörsi út 227.) le se sz**tak, a másodiknál a Harmatinál (Száva utca 8.) nagyon rendes volt az értékesítő, és mivel kinéztem egy bukót meg egy kesztyűt is packet árban kedvezményt is ad.
Én is azt olvastam a postás tapasztalatok között, hogy 60-70ekm után gyűrűzés, aztán vígan elfut 100-120ekm-ig megbontás nélkül... És ez a napi 100-150 indítással városi körülmények között gingyolt motorokra vonatkozik, nem normális használatra....
A vezérlés cseréje alatt mit értesz? Mit kell cserélni, és kb,. mennyibe lesz?
Láthatóan még nem sok tapasztalat van róluk, kb. 2-3 hete kerültek ki a szalonokba. Tegnap én elkértem egynek a kezelésijét, belelapoztam és 200 kg terhelhetőséget ír, így tehát megnyugodtam, hogy néhanapján még utas is felülhet mögém...
A szalonban felültem egyre, egész "nagymotoros" feeling...
Neked melyik szín jön be legjobban?
Én a fekete és az ezüst között vacilálok... A fekete kicsit jobban tetszik, de már van 5 db fekete (veterán korú) motorom, ill. a feketén jobban meglátszik a por, stb.
117000 km van benne és a motorja még nem volt megbontva. A vezérlést most kell majd cserélni kb 20000 km múlva. Tipushibája, lánc kenést sűrűn kell csinálni, mert ha nem akkor 8000 km alatt megeszi. Ha rendesen minden második tankolásnál befújja a z ember akkor 25000 is kibír. A hátsó lengéscsillapító hamar kifekszik, de a Kárászy gyárt hozzá és az nagyon fasza (ez van most rajta ).
Gondolom ezt az eladáskor elfelejtette elmondani...
Az SR-ekről azt olvastam, hogy postás! használatban is elment 60-70ekmt, akkor meggyűrűzték, és a generál csak 100ekm fölött következett. Meg hogy napi 100-150 indítással is kiválóan szuperált az önindítójuk...
Magánszemélytől, de mint kiderült ez is postás motor volt. hogy mennyi van benne? most 16800 mutat az óra, de szerintem egyszer már fordult az óra :) Ennek egyébként utána fogok nézni.
Nincs valami fényes állapotban kivülről, de belülről rendben van. Azt mondják ha 6000 km karban van tartva akkor szinte elpusztíthatatlan.