Erről jut eszembe, elveszett vágányok: Tápióbicske, Tápiógyörgye környékéről küldtél térképeket, egykori kisvasútról. Sajna semmilyen nyomát nem találtam. Kerestem ott lakókat, de ők már nem emlékeznek rá, hogy lett volna ott vasút :( Beazonosítani nem sikerült, hol mehetett anno.
Akkor számításaim szerint Szabadbattyánról Pestre gépcsere nélkül kb. ugyanúgy 1,5 óra alatt érne fel a vonat, mint ahogy azt tesz Sv keresztül gépcserével. Nem is lenne rossz :-)
Persze ha Pusztaszabolcson gépcseréznek, akkor elbuktuk...
Megolvastam némi régebbi termést, és a Szabadbattyán - Börgönd szakaszról lenne némi kérdésem:
alkalmas- a pálya arra, illetve milyen messze van attól, hogy járjon arra néhány vonat kikerülendő az Sv illetve a 30a felújítása alatti káoszt...? Utóbbi ugye elvileg 2007-től várható...
Továbbá milyen állapotban van a Pusztaszabolcs-Börgönd szakasz? (Gondolom sz.r...)
Mekkora menetidőt futhat egy dízelvontatású szerelvény Szabadbattyán és Bp között ezen az vonalon?
Hali! Megdöbbenve olvastam Lepsény állomás várótermében, hogy Körmend és Zalalövő közt "további intézkedésig" minden vonat utasait autóbuszok szállítják. Meghalatják azt a vonalat is? Mindenféle kommentár nélkül kérdezem.