Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ha lehet külön venni csak azt a részét amin a csapágy van rugós tag nélkül az érdekel!!! Ne kelljen már annyi pénzt kidobálni feleslegesen. Otthon már kupacba állnak az elhasznált feszítők. Pont 2-3 napja voltam esztergályosnál perselyt esztergálni a házba meg a csavarnak házat/hüvelyt.
Azért érdekes mert nekünk ez szokott a legtöbbször tönkremenni. Nem bírja követni a mozgást a feszítő amikor 1-es ből felrakja a tanuló 5.be. Vagy 5-ből 3ast akar váltani és 1 es lesz belőle pályáról lejövet. Sajnos sikerült már megcsinálni a tanulónak. Így 40-50ezer km-t bír ki és elkopik a persely ahol felfogatod a csavarral a blokk oldalára. Van a házban 2 bronz persely és abba dugod bele a hüvelyt amiben a csavar van amivel fel kell fogatni a blokkhoz. Na ez szokott nekünk félre kopni olyannyira , hogy már csikorog. Ilyenkor sajnos csere. Már próbáltam elvinni esztergáltatni perselyt bele különösen edzett anyagból, sikerült is kb 10000km-t bírt ki. Nekem a 156 2.4jtd be 80-90ezret ment el. Így ezért kérdezem , hogy van e valami más típus amibe ezt szerelik hátha abba olcsóbb. Én a legolcsóbban áron amin megtudom szerezni az 27000ft 47% kedvezményes áron. Ezelőtt 31-38000ft között tudtuk megvenni. Általában DAYCO-t de azzal nincs is baj nem rossz márka. Sőt ha lehet külön kapni magát a fém házat amit felcsavarozol a blokk oldalára csapággyal rugós tag nélkül az ÉRDEKELNE!!
Csak a görgő: Ina 532036010, Breda CR1484 (átm 65mm, szélesség 26 illetve 27mm) árak: árak:14ezer és 11500. Kedvezménnyel:7500, 6300.
Rugós feszítő:
Birth B6355 16000 illetve 8800. Dayco DAPV2226 24ezer illetve 13000.
Ha egyben veszed akkor: INA533006020 54ezer, illetve 29ezer. SKF MVKM32025 69 illetve 37ezer.
Ami tuti: A TDS és JTD szíjfeszítője nem azonos. A görgő és a rugós patron csereszabatos, de az öntvény ház rész nem az. Bele tud érni a szervó ékszíjtárcsájába szereléskor. Nem fut rendesen középen a szíj, ha nem a megfelelő van rajta.
Benzinesnél nem tudom.
Én csak a patront és a görgőt cseréltem.
Miért érdekes, hogy melyik autóé egyezik meg ezekkel. Polcról levehető alkatrészek a boltban.
A 2.4 Jtd hosszbordás szíjfeszítője mivel egyezik meg? Milyen más modellé jó bele ha jó egyáltalán? 2.4Jtd marea? 1.9jtd bravo,brava? 1.9jtd stilo, alfa?
Na, megszámoltam. A lényeg, hogy csak a 147 lovasnak 25 a belső fogszáma. Az összes többinek 28, legyen az dízel vagy benzines. A külső fogszámok megegyeznek, 27.
27 fogas,ábs fog szám 44,teljes hossz 53cm,10 csavarokkal van szerelve a váltóhoz,ezt adták a vejemnek hogy jó a 2.0 20v-hez de nem jó,ez vagy 3.0 v vagy valamelyik diesel-é.
Sziasztok! egy kis segítség,hogy lehet be azonosítani féltengelyt melyik kappá-é,esetleg ezen a szám mond valamit,1600010971 ez a szám van a csuklón meg a Lancia logó.
Én voltam már mind a 2 bontóban kappahoz akartam alkatrészt voltaképpen a turbóccsövet erre ők turbócső?? Max ajtókat meg karosszéria elemeket tudtak volna adni. Jah mondom kössz a segítséget. Irány tovább másik bontóba.