2-2,5 óra!? Mi leértünk 11:15-kor Pécsre, és 13:00-kor már a Plázában voltunk, ah jól tudom, és közben az én motoromra is rápillantott. Tankot vette le az enyémről is, aztán utána meg még a számítógépre is rá kötöttük. Lánckenés, kb ennyi volt az enyémen amit csinált. Bálintén egy komplett 6.000-es szervízt. Tank le, légszűrő kipucol, olaj leenged, majd feltölt, lánchúzás....
Gondoltam:), de már csak 600 km kell hozzá és szerintem az a héten meg lesz és addig nem tudok várni. Plusz az első szervíz is tartott vagy 2-2,5 órát akkor ez most 2 motorra egy fél nap lenne minimum, de azért ha nem vizsgázok és nem lesz semmi életbevágó szívesen csatlakozok + érdekelni fog az is, hogy ott hogyan csinálják + el tudommajd mondani az addigra már látottakat ha ez nem jönne össze akkor majd szeptemberbe a 12.000-es-re:)
Miért lenne messze!? No para! Gyere TE is! Az lenne ám a páva, meg ha még jönnétek többen! ;-)))) Akkor tényleg el lehetne mesélni, hogy díszkíréttel megyek szervzbe! ;-) De amint Bálint is mondott, az is jól hangzik! ;-) Cserni Zsoltival biztosan meg lehet beszélni, csak az a gond, hogy tényleg legkésőbb 11-re le kellene érni Pécsre. mert ha már megteszik azt a szivességet, hogy szombaton is bejön a szerelő annak ellenére, hogy nincsen szervíz, akkor már ne basszunk ki vele, ha nem muszáj! ;-)))
Van egy rossz hírem, még Louis-ban, és Hein-Gericke-ben nem láttam az ER-6-hoz plekót. :-((( Már kerestem én is. Aztán az is lehet, hogy figyelmetlen voltam.
Ha a gyárit sokallod vagy nem tetszik, utángyártottakból is nagy a választék: Puig, MRA, meg mittudomén, most csak ezek jutottak eszembe. :-) Louis-katalógusban is szokott lenni. Alacsony, magas, víztiszta vagy füstszínű... szerintem érdemes utángyártottat keresni.
majd megszokod! én már 150-él érzem csak zavarónak! ;-)))) Amúgy a plekó 39.900 HUF, a gyári. Legalább is április 1-én annyi volt. Aztán ez felett, meg jön a tankra hajolás, úgy már elég jó. ;-)
Próbálta már valaki, hogy milyen plexivel a szélvédelem? Engem speciel 110 felett nagyon zavar már a menetszél. Nagykerekű egy igen rafinált módon megoldotta ezt a problémát, mert egy tanktáskával motorozik, így a mellkasáról leveszi a terhelést a tatyó. Egyenlőre én most a plexin gondolkodom, de nem tudom mi a jobb megoldás. Ja, és mennyibe kerül egy plekó??
Engem a kipufogó csere nem érint, mert anyagilag nem fér bele a költségvetésbe, és szerintem jelenleg nincs is értelme, mert még ismerkedünk egymással. Hogy mit hoz majd a sors a későbbiekben azt meg még nem tudom. Valószínűleg az idén még nem lesz semmiféle plusz alkatrész vásárlás, mert most majd a kocsin kell kicserélnem a lengéscsillapítókat és a szilenteket (ha így írják), ami megint csak vaskos kiadás lesz.
Júnuis 3-ra kinek van programja!? Bálintnak, és nekem már van! mondjuk ezzel még az a galiba, hogy május 29-én még telefonálnom kell.
Találkozó Siófokon a McDonalds-ban. itt némi kaja elfogyasztása után, irány Pécs. Ott szervízelik a Vasamat, és utána ebéd, aztán irány Pest Citadella felvonulás. Ott uzsonna elfogyasztása, és akkor zárásul Velencén, vagy Fehérváron vacsora. Onnan nekem még haza. ;-) Térkép mellékelve. ;-) nekem ez 480 kili. ;-)))
scr7, szerintem a motorhátsó nem off-topic. Mit szólsz a kipufogó-alternatívákhoz (Arrow vagy LeoVince)?
Én kétszer ütöttem el macskát motorral, nagyon sajnáltam őket mert szeretem a macskákat. A lényeg, ha már messziről látod hogy el fogod csapni (nekem ilyen volt az egyik eset) fék elenged, ülésben felegyenesed, kormányt erősen megfog!! És CSAK arra koncentrálj, hogy el ne ess, egyenesen tartsd a motort. Én egyszer sem estem el, a macsik viszont kimúltak minkét esetben... :-(
A tacsinak én sem örültem,de nem volt időm megijedni sem,olyan gyorsan történt.Utána azért kicsit levert a víz.Utólag végiggondolva az volt a szerencsém,hogy két ujjam a féken volt és így egyrészt gyorsan tudtam fékerni,másrészt nem olyan nagyot mintha rámarkolnék(aztán satu és bukta).Szóval tényleg nem hülyeség egy-két ujjat a féken tartani.
Volt időm nézegetni hátulról a gépet, és szerintem semmi baja nincs. Szerintem nem néz ki hurkának a feneke, bár az igaz, hogy nem virít egy hatalmas kémény hátrafelé.
Tényleg jót gurultunk négykerekűvel a Pilisbe, de az a fránya kutyás epizód nem kellett volna! Négykerekű elé előzés közben egy kocsi elől kiugrott egy tacsi, és hát az infarktus kerülgetett engem, hogy mi lesz.
A csajozós mociról meg csak annyit, hogy nekünk a fagyizóban, csak egy 4 éves kisráccal sikerült érzelmi szálakat kialakítani :)))))
Hülye vagyok! most esik le a tantusz én most vasárnapra ígértem meg. ;-) Szóval ha jövő héten vasárnap lesz a gurulás, és még nem lesz túl sok kili a mociban, akkor azt hiszem benne vagyok. ;-))))
Jövő hétvége!? péntek szombatra fix programom van. Vasárnapra meg megígértem valakinek, hogy otthon leszek, így részemről ez is a törlendő kategóriába kerül. :-( Viszont június 3- remélem jöttök Citadellára! Akkor állítólag már tényleg Velence lesz az állomás! ;-)))) Aztán ha úgy van, akkor megyünk egy Tó-kört. ;-) Végig szépen kénylemes tempóval csapatunk egy kört a tó mellett. ;-)))) Vagy akár vasárnapra is tehetünk majd egy tuti gurulást. ;-)
Mintha én is láttam volna hasonló társaságot. Én Szentendre felöl érkeztem Esztergomba és szembe mintha egy ER-6n és egy ER-6f + még valami talán egy 636 lett volna bár napszemüveg fák között kanyar kanyar hátán nem sok mindent láttam azért egy refi belefért. Mentünk egy pár "fel-le"-t nagyon jó a "pálya" ha pont nincs forgalom. A következő hétvégére ha jó idő lesz egy találkát oda lehetne szervezni!
Szia!
Bocsánat, de ezt most az Operával írom, és ezért nem tudom normálisan formázni a szöveget. Látod Bálint, már ha meglátják ezt a párosítást egyből mi jutunk az eszükbe. Szombaton én Tapolca, és Zána környékén motoroztam, Bálint nem tudom merre volt. Szóval ki kell, hogy ábrándítsalak, nem mi voltunk.
Szeva,
akkor mivel látom az érveléseidet, így elmondom, miért döntöttem a sárga mellett az ezüsttel szemben:
- feltűnő
- az autósok is egyből észre veszi
- kevesebb van az úton belőle, mint az ezüstből
- az ezüst dominál, ami nagyon beleolvad a környezetbe
Ezért döntöttem úgy, hogy annyira nem lettem szerelmes az ezüstbe, és a bordó vázba, hogy azt válasszam. Persze van aki egyből belezúg a bordó vázba, Őket totál megértem. Teljesen más stílust képvisel a két motor:
ezüst: üzleti motor
sárga: takarodj előlem, jövök (huligános motor)
Kezdő motorosként azt tudom tanácsolni, hogy legalább, ha van lehetőséged, akkor vagy 4-500 kilit gyér forgalomban közlekedj. Mondjuk én nem tudom mikor mentem először Pestre. Bálint mikor volt? mennyi volt akkor a motoromban?
Szokd, érezd, tapasztald a motort. Ismerd meg!!!! Mikor már 2-3000-nél jártam, akkor is tudott még meglepetést okozni a motor, mikor oda kaffantottam neki egy előzéskor, vagy valami miatt. ;-))) Hála az égenk, ezt a szokásást már kezdi elhagyni, és most már nem csak egyet rakok vissza előzés előtt. ;-) Van mikor hármat is. ;-))))))
Szombaton du.fél öt körül nem jártatok véletlenül a szentlászlói úton a Pilisben?scr7-el jöttünk Visegrád felől és szembe jött velünk egy zöld 636-os,meg egy sárga ER-6,ti jutottatok eszembe egyből.
Még nem döntöttem el a színt, ahogy még a bukógombát sem. Kár, hogy nincs olyan gomba ami teljesen véd. A szalonban valahogy szebb a fekete, de a sárga feltűnőbb, azonal észrevehető. Másrészt meg fekete autóm van, úgyhogy tudom mennyire kényes szín. Egyelőre a sárga mellett vagyok, de tudom, hogy a feketét is fel lehetne tuningolni, különböző matricákkal. Lehet, hogy az lesz a vége, hogy feldobok egy érmét. Egy kis időm még van, mert nincs még meg a jogsi és úgy akarom időzíteni, hogy egyszerre legyen meg mindkettő. Annyit döntöttem csak, hogy a CSB-ben fogom megvenni. Ha minden jól megy május végére meglesz. Aki velem együtt teljesen kezdőként vett motort, mit javasol első útnak (kis forgalom, jó minőség) Pest környékén? Itt lakom, de nem vagyok született pesti, ezért nem nagyon ismerem a környéket. NTX
csajos témát nyugodtan hanygoljuk most inkább lécci! :-( Nem azért vettem a motoromat, hogy meg álljak vele itt meg ott! Azért vettem, hogy a kanyarokban dölöngéljek vele, és húzzam a bajszát! ;-) Még egyáltalán nem tudom, hogy mikorra kellene tennem a szervízt, de valamikor június elején lesz valamikor. Még nem tudom mikor.
most szombaton H.ring (elvileg) => min. 300 kili
jövő péntek Kecskemét => min. 360 kili
he ezt hozzá adjuk a 5100-hoz, akkor az már egy kellemes szám: 5760 ;-) Pécs kb. 180-200 innen. Szóval akkor már a Citadella nem fér bele, és akkor valamikor június nagyon elején el kell vinnem szervíbe. Szóval valszeg jún.2-án viszem, ha minden úgy alakul ahogy én azt szeretném. ;-) Onnantól meg aztán megint szabad a pálya, mehetünk túrázni! ;-))
Az milyen túra amit írtál már korábban is!? Cote D' azure!?