2-2,5 óra!? Mi leértünk 11:15-kor Pécsre, és 13:00-kor már a Plázában voltunk, ah jól tudom, és közben az én motoromra is rápillantott. Tankot vette le az enyémről is, aztán utána meg még a számítógépre is rá kötöttük. Lánckenés, kb ennyi volt az enyémen amit csinált. Bálintén egy komplett 6.000-es szervízt. Tank le, légszűrő kipucol, olaj leenged, majd feltölt, lánchúzás....
Gondoltam:), de már csak 600 km kell hozzá és szerintem az a héten meg lesz és addig nem tudok várni. Plusz az első szervíz is tartott vagy 2-2,5 órát akkor ez most 2 motorra egy fél nap lenne minimum, de azért ha nem vizsgázok és nem lesz semmi életbevágó szívesen csatlakozok + érdekelni fog az is, hogy ott hogyan csinálják + el tudommajd mondani az addigra már látottakat ha ez nem jönne össze akkor majd szeptemberbe a 12.000-es-re:)
Miért lenne messze!? No para! Gyere TE is! Az lenne ám a páva, meg ha még jönnétek többen! ;-)))) Akkor tényleg el lehetne mesélni, hogy díszkíréttel megyek szervzbe! ;-) De amint Bálint is mondott, az is jól hangzik! ;-) Cserni Zsoltival biztosan meg lehet beszélni, csak az a gond, hogy tényleg legkésőbb 11-re le kellene érni Pécsre. mert ha már megteszik azt a szivességet, hogy szombaton is bejön a szerelő annak ellenére, hogy nincsen szervíz, akkor már ne basszunk ki vele, ha nem muszáj! ;-)))
Van egy rossz hírem, még Louis-ban, és Hein-Gericke-ben nem láttam az ER-6-hoz plekót. :-((( Már kerestem én is. Aztán az is lehet, hogy figyelmetlen voltam.
Ha a gyárit sokallod vagy nem tetszik, utángyártottakból is nagy a választék: Puig, MRA, meg mittudomén, most csak ezek jutottak eszembe. :-) Louis-katalógusban is szokott lenni. Alacsony, magas, víztiszta vagy füstszínű... szerintem érdemes utángyártottat keresni.
majd megszokod! én már 150-él érzem csak zavarónak! ;-)))) Amúgy a plekó 39.900 HUF, a gyári. Legalább is április 1-én annyi volt. Aztán ez felett, meg jön a tankra hajolás, úgy már elég jó. ;-)
Próbálta már valaki, hogy milyen plexivel a szélvédelem? Engem speciel 110 felett nagyon zavar már a menetszél. Nagykerekű egy igen rafinált módon megoldotta ezt a problémát, mert egy tanktáskával motorozik, így a mellkasáról leveszi a terhelést a tatyó. Egyenlőre én most a plexin gondolkodom, de nem tudom mi a jobb megoldás. Ja, és mennyibe kerül egy plekó??
Engem a kipufogó csere nem érint, mert anyagilag nem fér bele a költségvetésbe, és szerintem jelenleg nincs is értelme, mert még ismerkedünk egymással. Hogy mit hoz majd a sors a későbbiekben azt meg még nem tudom. Valószínűleg az idén még nem lesz semmiféle plusz alkatrész vásárlás, mert most majd a kocsin kell kicserélnem a lengéscsillapítókat és a szilenteket (ha így írják), ami megint csak vaskos kiadás lesz.
Júnuis 3-ra kinek van programja!? Bálintnak, és nekem már van! mondjuk ezzel még az a galiba, hogy május 29-én még telefonálnom kell.
Találkozó Siófokon a McDonalds-ban. itt némi kaja elfogyasztása után, irány Pécs. Ott szervízelik a Vasamat, és utána ebéd, aztán irány Pest Citadella felvonulás. Ott uzsonna elfogyasztása, és akkor zárásul Velencén, vagy Fehérváron vacsora. Onnan nekem még haza. ;-) Térkép mellékelve. ;-) nekem ez 480 kili. ;-)))
scr7, szerintem a motorhátsó nem off-topic. Mit szólsz a kipufogó-alternatívákhoz (Arrow vagy LeoVince)?
Én kétszer ütöttem el macskát motorral, nagyon sajnáltam őket mert szeretem a macskákat. A lényeg, ha már messziről látod hogy el fogod csapni (nekem ilyen volt az egyik eset) fék elenged, ülésben felegyenesed, kormányt erősen megfog!! És CSAK arra koncentrálj, hogy el ne ess, egyenesen tartsd a motort. Én egyszer sem estem el, a macsik viszont kimúltak minkét esetben... :-(
A tacsinak én sem örültem,de nem volt időm megijedni sem,olyan gyorsan történt.Utána azért kicsit levert a víz.Utólag végiggondolva az volt a szerencsém,hogy két ujjam a féken volt és így egyrészt gyorsan tudtam fékerni,másrészt nem olyan nagyot mintha rámarkolnék(aztán satu és bukta).Szóval tényleg nem hülyeség egy-két ujjat a féken tartani.
Volt időm nézegetni hátulról a gépet, és szerintem semmi baja nincs. Szerintem nem néz ki hurkának a feneke, bár az igaz, hogy nem virít egy hatalmas kémény hátrafelé.
Tényleg jót gurultunk négykerekűvel a Pilisbe, de az a fránya kutyás epizód nem kellett volna! Négykerekű elé előzés közben egy kocsi elől kiugrott egy tacsi, és hát az infarktus kerülgetett engem, hogy mi lesz.
A csajozós mociról meg csak annyit, hogy nekünk a fagyizóban, csak egy 4 éves kisráccal sikerült érzelmi szálakat kialakítani :)))))
Hülye vagyok! most esik le a tantusz én most vasárnapra ígértem meg. ;-) Szóval ha jövő héten vasárnap lesz a gurulás, és még nem lesz túl sok kili a mociban, akkor azt hiszem benne vagyok. ;-))))
Jövő hétvége!? péntek szombatra fix programom van. Vasárnapra meg megígértem valakinek, hogy otthon leszek, így részemről ez is a törlendő kategóriába kerül. :-( Viszont június 3- remélem jöttök Citadellára! Akkor állítólag már tényleg Velence lesz az állomás! ;-)))) Aztán ha úgy van, akkor megyünk egy Tó-kört. ;-) Végig szépen kénylemes tempóval csapatunk egy kört a tó mellett. ;-)))) Vagy akár vasárnapra is tehetünk majd egy tuti gurulást. ;-)
Mintha én is láttam volna hasonló társaságot. Én Szentendre felöl érkeztem Esztergomba és szembe mintha egy ER-6n és egy ER-6f + még valami talán egy 636 lett volna bár napszemüveg fák között kanyar kanyar hátán nem sok mindent láttam azért egy refi belefért. Mentünk egy pár "fel-le"-t nagyon jó a "pálya" ha pont nincs forgalom. A következő hétvégére ha jó idő lesz egy találkát oda lehetne szervezni!
Szia!
Bocsánat, de ezt most az Operával írom, és ezért nem tudom normálisan formázni a szöveget. Látod Bálint, már ha meglátják ezt a párosítást egyből mi jutunk az eszükbe. Szombaton én Tapolca, és Zána környékén motoroztam, Bálint nem tudom merre volt. Szóval ki kell, hogy ábrándítsalak, nem mi voltunk.