Szia! Mikor meglett a gépem én rövidebbre Aszódig mentem le a régi 3-ason, mert van kanyar, ha nem csúcsban mész nincsenek sokan és nem túl rossz az út sem. Biztos tud más más utat is, én ezt "használtam".
Én sem meg-megállni akarok vele. Ez csak opció volt, mert hatásosnak véltem, nekem van, így nincs rá szükségem.
Igen, a Cote 'd azure nagy álom, de lehet, hogy az is marad, mert előzetes kalkulációk szerint igen borsos, viszont nem tudom van e szebb hely motorozni. Még dolgozom a megoldáson. ;))
A többi viszont mind szóba jöhet nálam idén (Balcsi sokszor, remélem Szlovákia is).
Elhiszem, hogy van aki túl van rajt ott Győr környékén, mert egyet látam egy sárgát valamikor decemberben ment ki Győrből Győrújbarát felé. Integettem is neki, sőt mutattam a sárga kulcstartómat is, de nem értette. Netán Te voltál az?
Szóval aki ennyire megszállott, hogy decemberben is kint van motorozik, akkor ő könnyen eléri a 6.000-et. ;-)
2-2,5 óra!? Mi leértünk 11:15-kor Pécsre, és 13:00-kor már a Plázában voltunk, ah jól tudom, és közben az én motoromra is rápillantott. Tankot vette le az enyémről is, aztán utána meg még a számítógépre is rá kötöttük. Lánckenés, kb ennyi volt az enyémen amit csinált. Bálintén egy komplett 6.000-es szervízt. Tank le, légszűrő kipucol, olaj leenged, majd feltölt, lánchúzás....
Gondoltam:), de már csak 600 km kell hozzá és szerintem az a héten meg lesz és addig nem tudok várni. Plusz az első szervíz is tartott vagy 2-2,5 órát akkor ez most 2 motorra egy fél nap lenne minimum, de azért ha nem vizsgázok és nem lesz semmi életbevágó szívesen csatlakozok + érdekelni fog az is, hogy ott hogyan csinálják + el tudommajd mondani az addigra már látottakat ha ez nem jönne össze akkor majd szeptemberbe a 12.000-es-re:)
Miért lenne messze!? No para! Gyere TE is! Az lenne ám a páva, meg ha még jönnétek többen! ;-)))) Akkor tényleg el lehetne mesélni, hogy díszkíréttel megyek szervzbe! ;-) De amint Bálint is mondott, az is jól hangzik! ;-) Cserni Zsoltival biztosan meg lehet beszélni, csak az a gond, hogy tényleg legkésőbb 11-re le kellene érni Pécsre. mert ha már megteszik azt a szivességet, hogy szombaton is bejön a szerelő annak ellenére, hogy nincsen szervíz, akkor már ne basszunk ki vele, ha nem muszáj! ;-)))
Van egy rossz hírem, még Louis-ban, és Hein-Gericke-ben nem láttam az ER-6-hoz plekót. :-((( Már kerestem én is. Aztán az is lehet, hogy figyelmetlen voltam.
Ha a gyárit sokallod vagy nem tetszik, utángyártottakból is nagy a választék: Puig, MRA, meg mittudomén, most csak ezek jutottak eszembe. :-) Louis-katalógusban is szokott lenni. Alacsony, magas, víztiszta vagy füstszínű... szerintem érdemes utángyártottat keresni.
majd megszokod! én már 150-él érzem csak zavarónak! ;-)))) Amúgy a plekó 39.900 HUF, a gyári. Legalább is április 1-én annyi volt. Aztán ez felett, meg jön a tankra hajolás, úgy már elég jó. ;-)
Próbálta már valaki, hogy milyen plexivel a szélvédelem? Engem speciel 110 felett nagyon zavar már a menetszél. Nagykerekű egy igen rafinált módon megoldotta ezt a problémát, mert egy tanktáskával motorozik, így a mellkasáról leveszi a terhelést a tatyó. Egyenlőre én most a plexin gondolkodom, de nem tudom mi a jobb megoldás. Ja, és mennyibe kerül egy plekó??
Engem a kipufogó csere nem érint, mert anyagilag nem fér bele a költségvetésbe, és szerintem jelenleg nincs is értelme, mert még ismerkedünk egymással. Hogy mit hoz majd a sors a későbbiekben azt meg még nem tudom. Valószínűleg az idén még nem lesz semmiféle plusz alkatrész vásárlás, mert most majd a kocsin kell kicserélnem a lengéscsillapítókat és a szilenteket (ha így írják), ami megint csak vaskos kiadás lesz.
Júnuis 3-ra kinek van programja!? Bálintnak, és nekem már van! mondjuk ezzel még az a galiba, hogy május 29-én még telefonálnom kell.
Találkozó Siófokon a McDonalds-ban. itt némi kaja elfogyasztása után, irány Pécs. Ott szervízelik a Vasamat, és utána ebéd, aztán irány Pest Citadella felvonulás. Ott uzsonna elfogyasztása, és akkor zárásul Velencén, vagy Fehérváron vacsora. Onnan nekem még haza. ;-) Térkép mellékelve. ;-) nekem ez 480 kili. ;-)))
scr7, szerintem a motorhátsó nem off-topic. Mit szólsz a kipufogó-alternatívákhoz (Arrow vagy LeoVince)?
Én kétszer ütöttem el macskát motorral, nagyon sajnáltam őket mert szeretem a macskákat. A lényeg, ha már messziről látod hogy el fogod csapni (nekem ilyen volt az egyik eset) fék elenged, ülésben felegyenesed, kormányt erősen megfog!! És CSAK arra koncentrálj, hogy el ne ess, egyenesen tartsd a motort. Én egyszer sem estem el, a macsik viszont kimúltak minkét esetben... :-(
A tacsinak én sem örültem,de nem volt időm megijedni sem,olyan gyorsan történt.Utána azért kicsit levert a víz.Utólag végiggondolva az volt a szerencsém,hogy két ujjam a féken volt és így egyrészt gyorsan tudtam fékerni,másrészt nem olyan nagyot mintha rámarkolnék(aztán satu és bukta).Szóval tényleg nem hülyeség egy-két ujjat a féken tartani.