Keresés

Részletes keresés

Ateus Creative Commons License 2002.11.20 0 0 123
LB!

A pumpás maszk pontosan mit jelent? Egész arcot fedő, aminek csak orr és száj nyilása van? Mit kóstálhat ez manapság? Hiába no, én még kezdő vagyok a témában :)

Előzmény: Latex Bond (122)
Latex Bond Creative Commons License 2002.11.20 0 0 122
Szia Gumipitypang !

Légy' üdvözölve a topic-ban, igazán örülök, hogy egy újabb lelkes latex-rajongóval gazdagodott a társaságunk !!!
Érdekes, hogy ennyire pontosan emlékszel a kezdetekre, amikor elkezdett kialakulni Benned a gumi iránti vonzódásod... Vagy csak poén volt a cumis sztori ??? :o))) Ha mégis halálosan komolyan írtad, akkor Te azon kevesek közé tartozol, akik pontosan tudják, honnan eredeztethető a fétisük kialakulása ! Őszintén szólva én nem tudnék ilyen éles határt húzni az időben és nincsenek erről ennyire tiszta emlékeim, hogy mikor kerültem kontaktusba először úgy a gumival, hogy az erotikus vonzalmat váltott volna ki belőlem... Csak egészen halovány sejtéseim vannak : talán egy műtős kesztyű felhúzása a gumigyárban tett általános iskolai gyárlátogatásunkkor vagy az úgyszintén általános iskolás koromban oly gyakran megrendezett honvédségi napok alkalmából egy katonai gázálarc felpróbálása válthatta ki... Ki tudja ? Mindenesetre ezek a képek ugranak be gyermekkoromból elsőként a latex kapcsán és ezek az élmények még mindig élénken élnek bennem, úgyhogy az én fétisem kb. onnan datálható.
A feleséged pedig határozottan "fejlődőképes" :o)) - gratulálok hozzá, úgyhogy kesergésre semmi okod, kialakul ez majd Nála még jobban az idők során, csak türelem ! A gumi illatával kapcsolatos ellenérzései is enyhülni fognak, ha szép lassan beépítitek az együttléteitekbe a ruhák viselését. Automatikusan kialakul pszichésen egy olyan reflex, hogy ha latex, akkor szex és akkor már egyenesen vonzónak fogja találni a "szagát", mégha azelőtt olyannyira irtózott is volna tőle ! :o)))
A kérdéseidre a válaszaim :