Szia! Egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban: ha csak az óra van nálam akkor is be tudom indítani a motort és tudom vezetni az autót? Mert a videókban azt láttam, hogy a telefont be kell tenni a töltőbe az indításhoz.
Beszámolnék, hogy a digitális kulcs elég jól működik.
ios-en bekerül a walletba egy új kártya, amit lehet úgy is állítani, hogy azonosítás nélkül is működjön. Így ha lemerül a telefon, akkor még kb. 6 órát azután is működik.
A kulcsot át lehet küldeni órára is, illetve bárki másnak is, ilyenkor korlátozhatjuk is a kulcsot, mondjuk kikapcsolhatatlanná tesszük az esp-t.
Végre nem gond, hogy egy strandon hova tegyük a kocsi kulcsát. Akinek támogatja az autója, az szerintem ne hagyja ki.
Volt rá visszahívás a motorvezérlő szoftvere miatt ( DME ), de a komplett frissítés egy G30 esetében ca. 1 óra.
Az össz. elektromos távot valóban nullázza a frissítés egy bug miatt a KOMBI-ban az S15-A-20-07-540 / S18-A-20-07-540 - nál régebbi vagy megegyező gyártási I-Stufe val rendelkező kocsiknál, manuális visszaállítás nem lehetséges, de a 4.28-as ISTA bevezetésével az ügyfél kérésére kiolvasható az elektromos össz-futásteljesítmény.
Persze mehetsz nyugodtan 140-el csak annyi is lesz a fogyasztásod mint amit írtam. Ehhez csak annyit, hogy a fizikát nem lehet megbaszni. A Tesla villanymotorjai már a kezdetektől 90% feletti hatékonyságúak voltak. Innen pedig kiszámolhatod, hogy mennyi tartalék van/volt még benne. Lehet trükközni olyanokkal, hogy elfelejted az alufelnit meg a tükröket és nyersz vele pár %-ot, meg csinálsz egy olyan szopotgombóc formát mint az Ioniq és lesz újabb pár százalékod, de ettől még a 2x teljesen valid 140-es tempónál.
18.9, 105-ös átlagot ment, 120-ra törekedett, mert ő mindig ennyivel megy. 120->140 az több mint 20% fogyasztás növekedés. Innen meg is kapod a 25 vagy picivel alatta lévő értéket.
Végszónak annyit mondanék, hogy a sebesség a fogyasztással több mint négyzetes arányban van. Lehet számolgatni, de javaslom a villanyautós facebook csoportot is, ott is leírják jó páran a tapasztalatukat, valódi Tesla tulajok.
tudod aki erőlködik az egyszer beszarik, elavult 10 éves dolgokkal próbálják a kvótát betartani, nem nagyon megy egyiknek sem, ezért baromságokat is írogatnak :
na ez már újnak nevezhető dolog, ha megy majd sorozatban akkor 5 perc alatt 300km t tudsz tankolni, nem lesz szükség más hajtásra, nem tűzveszélyes, bírja a hideget meleget , 400000 km -t simán kibír, 250-300kw al lehet tölteni,stb ,kevesebb gyerek munka van a háttérben :)
szerintem nem érdemes tovább itt erről írni, elavult /tesla/ példákat hozol, teljesen más motorok vannak már , sokkal kevesebb fogyasztással ,nem kell 70 el menni nyugodtan, mehetsz 130-140 el, itt vannak igazi élő tesztek ha érdekel,
Csak ez a 700 meg 1000 akkor igaz ha 70-el poroszkálsz, erre próbáltam rámutatni. Ezek autópályán normális utazó tempóval pont a fele. Tehát 350 és 500 és ugye ezek az autók még mindig 50M-es kategória.
Tesla Model S 20 fokon 140-es tempónál 30 kWh fölött fogyaszt egy Model X és nagyjából minden SUV meg közel a 40-hez. Ez egy 100 akkumulátorral is 200 vagy kevesebb km (mert ugye az alsó 10%-ot nem használod ki, a 80% fölé meg nem töltesz villámon mert lassú).
miért drága 1 éve már 100 , 1 hónapja meg 150 es akkuval jönnek ezek, ami 700 vagy 1000km
30 ezer $ egy 100kw os 50 ezer meg a 150 es, csak minket szívatnak itt az EU ban azzal a sok szarral horror áron, sajnos az lesz hogy ha ezek jönnek akkor itt nagy felfordulás lesz,
25 kWh-s 140-es autópályás fogyasztással 1.5-2 óránként meg kéne állnod legalább fél órára egy nettó 75-ös akkumulátor esetén is. Ilyen az iX3 és ilyen lesz az i4 is.
Szerintem 120-150 kWh körül lennének igazán élhetőek a villanyautók 800 voltos töltéssel, csak az meg horror drága lenne. Addig meg marad a phev. Pont ma jött az Audi is, hogy 17,9-re emeli a phevjeinek a bruttó akkumulátor méretét ami nettó 14,4.
nem nagyon értem mi szükség van erre sok kotyvaszra , miért nem csinálják meg rendesen csak villannyal , 100-150kw os akku és minek a többi dolog, sajnos nagyon lemaradtak az európai gyártók mindenben , önvezetés , akku , parkolás, stb , szuper számítógép, radar,
azért ezzel elég magasra rakta lécet a Merci PHEV kategóriában. 25.4-es akkumulátor. BMW-nek bele kell húzni, az 12 lassan már a legkisebb a kapható PHEV-ek között.
sziasztok szeretnék segítséget kérni van egy 740hibrid g széria 2016 os meghajtó hibát jelezz a kijelzőn, géppel kiolvasva cellamodul hibát ír első olvasásnál cellamodul 1 és 2 most meg csak cellamodul 1 hibát jelzet esetleg valami ötlet mi lehet?
Bár nekem még nem járt le, ahogy én értem csak egy része áll meg. Nincs időjárás, meg hírek, meg térkép pont küldése a telefonra, de a többi például ajtó távoli nyitás/zárás megmarad, ahogy a tölthető autók esetén a töltés figyelése is.
A BMW Online:
Up-to-the-minute information at the touch of a button (news, weather, and much more).
Direct guidance to points of interest (filling stations, ATMs, on-duty pharmacists) thanks to the convenient transfer to the navigation system.
A wealth of valuable information via online services and personalisable browser apps.
Thanks to the integrated SIM card also abroad without additional costs.
meg a BMW Connected+ jár le:
Send my Routes to Car: Route planning from the smartphone is now simpler than ever.
„Share Live Trip Status (iOS only): “When will you get there?” - this question is a thing of the past with the new function.“
Navigate Door-to-Door: Navigating down to the last few meters to the destination (Last Mile) and then back from there later to the vehicle (First Mile).
My Destinations: Quick access to the contents of your address book from all linked in end-user devices.
Mivel nekem 2 hónap múlva járnak ezek le, majd nyilatkozom, hogy mi történt :)