Keresés

Részletes keresés

kbn Creative Commons License 2025.02.24 0 0 25558

"Mostanaban vasarnap 8:49 masodresz MNN-398"

 

Akkor jól emlékeztem mégis, hogy láttam tegnap itt bejelentkezve! Haza üresen jött, vagy ha 14:00, akkor adódik a kérdés, mi ment fel 19:00 másodrészben? Mert múlt héten 14:00, vissza 19:00 dupla Volánbuszos Credo ment.

 

Létezik, hogy az MNN is üresen ment haza, miközben 14:15-kor pesti kocsit küldtek le Keszthelyre, ami üresen kellett visszamenjen (ráadásul az erős irányban)?

Előzmény: HUU-146 (25557)
HUU-146 Creative Commons License 2025.02.24 0 0 25557

Mostanaban vasarnap 8:49 masodresz MNN-398, 10:49 masodresz RLT-921 szokott lenni. MNN-398 masodban 14;00 kor jon vissza. RLT-921 vagy 16:00 Bp-Nagykanizsa, vagy Bp-Zeg. De volt mar hogy 18:00-kor is kellett lefele masodresz. Mindenesetre sztem PSJ-021 visszajohetne 14:00-kor 1185-on. 19:00-kor adhatna masodresz felfele, este meg az a rezsimenet 1*/het belefer. MXN-521 mellett fixen johetne. De akkor megint az a baj, hogy 17:00-kor nem eleg mar a PSJ-020, SEF-380 a 1185-on, plusz meg mellette PSJ-015 sem a 1188-on. Oda kell harmadresz.

Előzmény: kbn (25555)
kbn Creative Commons License 2025.02.24 0 0 25556

De ha pesti kocsi marad a vasárnapi 1189-en, lenne ráció a visszaútja meghirdetésében:

 

19:30 Hévíz - 19:45 Keszthely - 22:05 érk. Budapest

 

Lehet több utasa lenne ebben az irányban, mint lefelé...

Előzmény: kbn (25555)
kbn Creative Commons License 2025.02.24 -1 0 25555

És basszus, tényleg képesek voltak hazahozni üresen kora délután PSJ-021-et!

 

Elment a józan esze a forgalmi részlegnek, mióta papíron vasutasok lettek (esetleg, konteó rovatunk következik: központi utasításra Lölő autópálya-koncessziójába generálnak így plusz bevételt)?

 

Gyakorlatilag az történt, hogy 13:00 körül hazajött a Setra üresen, miközben a vonatpótlás miatt 14:00-ra lefelé másodrész kellett (meg felfelé is a párjára, 19:00), sőt a 16:00-ra is. Az alacsonypadós pedig erős irányban rezsizett vissza este, kb. a 19:00 Zeg-Bp. fekvésében csak Keszthelytől.

 

https://volan-naplo.vercel.app/search?q=psj021

Előzmény: HUU-146 (25554)
HUU-146 Creative Commons License 2025.02.23 0 0 25554

PSJ-021-nek jobban passzol az autopalyas “munka” napi 2* vasarnap 8:49 1188 Zeg-Bp, uresen vissza. 17:00 1185 Zeg-Bp, uresen vissza. Az a 1189 azon kivul hogy szep utvonalon megy egy Inovell, vagy TDE/AA-IL Intouronak lenne a legidealisabb. Vagy csinalhatna a keszthelyi telephelyes MNY-667 mint tavaly majus 1-ig. Most ugyis 5 napos fordaja van Szombathely-Keszthely kozott. Igy vasarnap adhatna rasegitest a 8:49-es Zeg Bp-nek Heviztol, 14:15-kor johetne vissza, igy nem lenne rezsimenet, de az tul logikus lenne.

Előzmény: kbn (25550)
HUU-146 Creative Commons License 2025.02.23 0 0 25553

Szombat MRA-459 Tourismo, vasarnap PPH-629 Inovell. Neha MYR-743 is szokta csinalni.

Előzmény: GIM057 (25552)
GIM057 Creative Commons License 2025.02.23 0 0 25552

Sziasztok!

 

A 8,20 Lenti Veszprém járaton hétvégén melyik busz szokott lenni?

Köszönöm szépen 

kbn Creative Commons License 2025.02.23 0 0 25551

2025.02.09-ig volt Zalás forda:

https://volan-naplo.vercel.app/search?q=1189

Előzmény: kbn (25550)
kbn Creative Commons License 2025.02.23 0 0 25550

Egy héttel később... múltkor pótlásnak gondoltam, mert az egerszegi üzem vitte a járatot tavaly év végén, de talán még idén év elején is, de ezek szerint állandóra átvette Népliget

Előzmény: kbn (25547)
HIY-435 örök Creative Commons License 2025.02.23 0 1 25549

KEZ-582-nek és JXF-376-nak is befejeződött a pályafutása. Illetve az 583-ast is régen láttam

Előzmény: rentha92 (25548)
rentha92 Creative Commons License 2025.02.21 0 1 25548

LOY-405 Kérelemre ideiglenesen kivonva 2025.02.13.-

LOH-814 Kérelemre ideiglenesen kivonva 2025.02.10.-

LOH-815 Kérelemre ideiglenesen kivonva 2025.02.13.-

kbn Creative Commons License 2025.02.16 0 1 25547

1189-en egy budapesti RFW-s Setra jött le Keszthelyre...

3Mate Creative Commons License 2025.02.11 0 1 25546

Semmi sem elképzelhetetlen... Még az sem, hogy említett államtitkár rövid ideig a város polgármestere volt...

Előzmény: trizs77 (25544)
Emnegyvenegymozdony Creative Commons License 2025.02.11 0 0 25545

Akkor Miskolc mely 3-at kapja? Én is úgy tudtam, ahogy ő írja.

Előzmény: Caladee (25542)
trizs77 Creative Commons License 2025.02.11 0 1 25544

Keszthelyre (ide eredetileg semmi nem érkezett volna) kerül és ezek szerint a keszthelyi meg is érkezett.

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Lézer János közlekedési miniszter közlekedési államtitkára nem pont Keszthelyi ?

 

Dudari Creative Commons License 2025.02.10 0 0 25543

Siófokra bement onnan megállt "mindenhol"...

Előzmény: trizs77 (25523)
Caladee Creative Commons License 2025.02.10 0 0 25542

A Várpalotára szánt 3 db Komlóra (+ 1 db a beígértek mellé), Tatára (+ 1 db a beígértek mellé) és Keszthelyre (ide eredetileg semmi nem érkezett volna) kerül és ezek szerint a keszthelyi meg is érkezett.

Előzmény: pepe83 (25541)
pepe83 Creative Commons License 2025.02.10 -1 1 25541

A Várpalotára szánt 3db megy Miskolcra ,mivel Palotán már nem a volán csinálja helyijáratozást. 

Előzmény: Caladee (25539)
3Mate Creative Commons License 2025.02.10 0 0 25540

Én is erre gondoltam, de a rendszámának a környékén sincs másik 120E. Persze nem törvényszerű, hogy egymást követő rendszámaik legyenek, de eddig az volt a gyakoribb.

Előzmény: Caladee (25539)
Caladee Creative Commons License 2025.02.10 0 0 25539

Hoppácska. Ezek szerint Keszthely mégis megkapta az oda szánt egyetlen elektromos Ikarust? Pedig lézerjankó már beígérte Miskolcnak. 

Előzmény: 3Mate (25538)
3Mate Creative Commons License 2025.02.10 0 1 25538

A keszthelyi telepen áll az AI-JJ-651 rendszámú Ikarus 120E, erről tud valaki valamit?

Dudari Creative Commons License 2025.02.09 0 1 25537

1981

 

Előzmény: trizs77 (25523)
yoyo25 Creative Commons License 2025.02.06 0 1 25536

Köszi szépen!

Előzmény: LSU 106 (25535)
LSU 106 Creative Commons License 2025.02.06 0 1 25535

Keresés gomb mellett jobbra térkép gomb. Csak moblion működik, vagy gépen menetrendek.hu/mobile címet kell beütnöd. A helyis buszok csak akkor látszanak, ha a kis csúszka 500 métert vagy kisebb számot ír

Előzmény: yoyo25 (25534)
yoyo25 Creative Commons License 2025.02.06 0 0 25534

Ott hol lehet követni a járatokat?

Előzmény: LSU 106 (25533)
LSU 106 Creative Commons License 2025.02.06 0 1 25533

Menetrendek.hu-n rendben van minden

Előzmény: yoyo25 (25532)
yoyo25 Creative Commons License 2025.02.06 0 0 25532

Sziasztok! Szombat óta nem lehet követni az egerszegi helyijáratokat sem a Google térképen, se az Utas appban. Az utas.hu-n szürke színnel jelöli az autóbuszok helyzetét, de csak annyit ír, hogy "a jármű nem teljesít menetrendi járatot". Gondolom az új megálló kialakítása/meglévő áthelyezése miatt nyúltak hozzá, de valami nagyon félrement. Azt viszont észrevettem, hogy a megállóhelyi kijelzők valahonnan mégis kapnak valós adatokat, mert jól jelzik a járatok érkezését. Van esetleg olyan oldal/app, ahol nyilvánosak ezek az adatok? 

Tschernkopa Creative Commons License 2025.02.04 0 0 25531

Köszönöm szépen válaszodat! 

Előzmény: JGB-791! (25530)
JGB-791! Creative Commons License 2025.02.03 0 1 25530

Szia. 

Először is, mert a helyi Conecto állomány igen megbízhatatlan.

2. Tucat számra állítottak le Kanizsán helyiben E94G, Conecto csuklósokat is, mely következtében nem maradt már 6db csuklósnál több. 

A Credo nem kellett Győrben, mert elvileg meg tudták oldani a korábban helyközi 7700A Volvókkal a kiadást. (Ez nem igaz). Nagyon is kellett volna, csak átirányították, mint ahogyan utóbbi időben jó pár vast! 

Emellett Veszprém megyéből visszaérkezett KHA-781 is, így már van több 18 éves busz Kanizsán. Hála. 

Előzmény: Tschernkopa (25529)
Tschernkopa Creative Commons License 2025.02.03 0 1 25529

Szia! És lehet tudni, hogy az egy szem csuklós Credo miért lett állomásítva Nagykanizsa helyi állományába?

Nem vagyok jártas a zalai ügyekben, javítsátok ha rosszul írom, de úgy tudtam, hogy az ottani helyi csuklós flotta a 2000-es évek közepén érkezett magaspadlós Conecto járművekből épül fel, ami a homogenitás miatt egészen szerencsés. Ráadásul elég szép számban futottak, kíváncsi vagyok hány csuklós forda maradt még meg az üzemnél.

Esetleg az akadálymentes szempont játszhatott szerepet? 

 

 

Előzmény: etwaszlovas (25509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!