Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Amanita muscaria Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5429

Szia! Köszi, kipróbáltam. Egy 5 mm-t tudtam magam felé húzni, nem jött olyan könnyen, de utána nem jött tovább. Erőltetni meg nem akartam, nehogy eltörjön és nagyobb kárt okozzak. Visszanyomtam, gond nélkül visszament. Holnap fényes nappal újra próbálom, de lehet a gomb nincs eltörve.

Előzmény: Toyota Pisti (5426)
mj620di Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5428

Ki lett törölve a hibakód és haza felé nem csinálta már.

Levettem a motor burkolatot,átnéztem a látható vákum csöveket de nem láttam hibát.Van ott valami vákum membrán ház fényes fémből,kb a turbo felett de a caövek rendesen rajta vannak.

Az egr be kb 100 km van. 

Igen olyan is van mintha valami lemez csörögne,de úgy emlékszem hogy mindegy hogy ki vam e nyomva a kuplung vagy nincs. 

De van valami mélyebb hang is kis gázfröccsnél.

Ez a lemezes nem lendkerék? 

2 szerelő látta azok lemdkereket mondtak mert kinyomott kuplungnál a mély morgós hang nincs.

Viszont nem rázza be a kasznit leállításkor és nem csörömpöl hangosan.

 

Előzmény: Frinyi (5427)
Frinyi Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5427

Az valószínű P1251 lesz.A turbó túltölt,és így visszaveszi a teljesítményt.Igen,okozhatja a geometria korommal való eltömődése,de a vákuumrendszert is érdemes szétszedés előtt átnézni.
Csodálom,hogy bejött ez a hiba,a Corolla Versoknál nem volt jellemző,Previán,ill Avensis Verson folyamatosan ilyen hibák vannak,de ennek más a turbója,attól persze nem lehetetlen.

Nem tudom,milyen a felújított lendkerék,nem tettem még olyat be.Amit hallasz,nem egy kis csörgő hang,hasonló,mint egy lemez?Ha benyomod a kuplungot,akkor csilingel?

Előzmény: mj620di (5424)
Toyota Pisti Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5426

Szia!
Lehet csak a képen láthato kis műanyag darab repedt/tört el és azért forog el a gomb (nem olyan de jól szemléltet).

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1oFKqQVXXXXaVXVXXq6xXFXXXp/3pcs-set-Air-Conditioning-Knob-Aluminum-Alloy-AC-Knob-Heat-Control-Button-For-Toyota-Corolla-EX.jpg_640x640.jpg

Próbáld meg magadfelé húzni a gombot, ha könnyeen lejön akkor az lesz.

Ragaszd meg pillanatragasztóval és nyomd vissza.

 

Előzmény: Amanita muscaria (5425)
Amanita muscaria Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5425

Sziasztok!

 

Tegnapi napon elromlott a klima/ventillátor irányváltó gombja. Corolla 2007-es.

Volt egy kis ellenállás, majd mintha egy pattanás/szakadás, utána könnyen forog, de váltani nem vált, állandóan a lábra megy a levegő.

Ebben a párás/esős időben pedig jó lenne, ha lekapná a szélvédőről a párát.

 

Kérdésem:

Lehet ezt javítani házilag? - Vagy annyira bonyolult és rommá kell szedni a fél műszerfalat, hogy inkább toljam be a szervízbe.

Ha szervíz, akkor melyik? Toyota márkaszervíz? - vagy sima mezei szerelő? Ki ért hozzá? Mert ez nem motorohiba..

 

Köszi az iránymutatást!

mj620di Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5424

Szia Frinyi !

 

Ma gyujtott egy check lámpát a kocsi :-(

Ki lett olvasva turbó szabályzó.

A pontos hibakódot elfelejtettem 

Vagy 1221 vagy 1231 vagy 51

Turbó tisztítás kellene neki?

Ill a felújított kettőstömegűek milyenek?Mert kis gáz adásoknál van valami hang leállításkor vagy indításkor nincs semmi (berázás stb)

Előzmény: Frinyi (5416)
dzsomi67 Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5423

Üdv !

A korollának van egy típushibája , a szívósor belsejében lévő műanyag részek elválnak egymástól és ez berezonál . Ezt a megfelelő helyre befúrt csavaros rögzítéssel orvosolni lehet. Nekem már évek óta működik. A neten találtam pontos instrukciókat.http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling-noise-in-toyota-corolla-intake-manifold-solved/

Előzmény: mj620di (5420)
Toyota Pisti Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5422

Szia!

A hátsó fúvókkát ki tudod pattintani, a 3. féklámpa felől (hb-n így van valszeg verson is) és ki tudod fujatni levegővel, nekem egyszer odatolt valamit a motor és eldugította.

 

Előzmény: mj620di (5420)
dzsomi67 Creative Commons License 2018.06.11 0 0 5421

Üdv !

Szeretném megosztani a corollám futómű kopogási hibájának a  megoldását .

Rossz úton a futómű felől, amit a kormányon keresztül érezni is lehetett  egyre erősebb kopogó hangot tapasztaltam már egy ideje.

Elkezdtem a keresést és a javításokat. Már esedékes volt a trapézgömbfejek cseréje így kicseréltem. sajnos nem ez kopogott. Utána jöttek a stabilizátor rudak , de nem oldotta meg a kopogást. Kicseréltem a külső kormányösszekötő gömbfejeket is de nem lett jobb. Leellenőriztem a toronycsapágyakat is de jónak tűntek .

Ekkor a műszerfal alatt a kormánycsukló előtt találtam egy csatlakozást amin volt egy szorító csavar.

Ezt sikerült jobban megszorítanom és láss csodát megszűnt a kopogás !!!!!!!!

Most olyan a futómű mint új korában !

Remélem tudtam valakinek segíteni 

mj620di Creative Commons License 2018.06.10 0 0 5420

Tegnap meg lett véve.

Az átnézés kb 1 óra volt +próbakör.

3 évesen került az országba,itthon én vagyok a 3 tulaja.

Törve nem volt (karosszériás vagyok)

Rozsda van egy pici az alján de nem rohadás! Ott ahol nem rücsizték le gyárilag.

Le kérdeztem a km et a bm rendszerből, az ok.

Tehát ha volt tekerve az esetleg még 3 éves korában de nem tünik olyannak az autó.218 van benne.

Hibája hogy nem nyom hátra vizet a mosó

 

Ill ami nem tetszik hogy alapjáraton kis gázfröcsöt adogatva van valami kis hang,ill mintha valami vas csörögne be.Ez lehet kettőstömegű lesz de holnap meghalgattatom egy szerelővel.

Ill. Igen a kuolubg kemény és bele kell nyomni a tűzfalba,bár ma állítottam a pedál nyomórúdján ,most talán jobb.

Az ajtókárpitok lógnak mint mindegyiken,ezt megcsinálom.

 

Mondjuk annak örülnék ha nme a kettőstömegű szólna benne.

De leállításkor vagy indításkor nincs csattanás stb.

 

sztívndráj Creative Commons License 2018.06.10 0 0 5419

Köszönöm! ;)

Előzmény: Toyota Pisti (5418)
Toyota Pisti Creative Commons License 2018.06.10 0 0 5418

Szia!
A gyári Denso K16R-U11, bárdiban 1000ft/db körül vannak. 60ekm a csereperiódusa.

Előzmény: sztívndráj (5417)
sztívndráj Creative Commons License 2018.06.10 0 0 5417

Sziasztok! 2003-as 1.4benzin Corollához milyen gyertyát vegyek? Köszönöm a tanácsokat! :)

Frinyi Creative Commons License 2018.06.09 0 0 5416

De,igen,nagyon tartós autó,szinte hibamentesen mennek el rengeteget. De az idő vasfoga azokat is kikezdi,az előbb leírt rozsdásodásra gondolok,ami nem épp az autó hibájából ered.

Előzmény: W_B (5415)
W_B Creative Commons License 2018.06.09 0 0 5415

A Priust nem tartod tartós autónak? ;-)

 

Előzmény: Frinyi (5414)
Frinyi Creative Commons License 2018.06.09 0 0 5414

Na helló.
Ha 2004-es,akkor az még a régi motoros.Nem voltak rosszak,konkrét típushibát nem ismerek azoknál,a kuplung felkeményedik kb 100e km-enként,vagyis csere,ezt tudnám felhozni,de ez használatfüggő is.A motort ha gond van nehezebb diagnosztizálni.Minél több a km,annál valószínűbb a befecskendezők elhasználódása,ami üzemanyagfüggő is.Esetleg magasabb km-nél az olajszivattyúval előfordulhatnak problémák,valamint az olajszűrőkosár az olajteknőben eltömődhet,amit a befecskendezők kifújása okozhat,kb ennyi.
Sajnos már ezek is eléggé öregszenek,és mindenhol ,,javítják" a hozzáértők,ha egy olyan példányt fog ki az ember,akkor az darázsfészek,ha tippelnem kellene,akkor amivel én találkoztam,annak a 80%-a egy széttákolt visszapörgetett szar,vagyis nagyon meg kell nézni vásárlás előtt.A Németből behozottak meg ronggyá vannak rohadva,ha kívülről nem is látszik.Ilyen,hogy a lengőkarokat kézzel szét tudod morzsálni,a féltengelyanya gyakorlatilag el van tűnve már,minden bonthatatlan,stb. erre érdemes figyelni. Ha látod,hogy egy jól karbantartott autó,akkor megvehető.

Ez a rohadásos téma mindegyik típusra vonatkozik,nem csak a verso-ra.Bírom,mikor megveszik külföldről,hozzák átvizsgálásra,persze vétel után,és egy A4-es papírt teleírok,akkor néznek ki a fejükből,hogy miért írtam fel.Gyakorlatilag amit kiadott az autóért pénzt,azt egy az egybe bedobhatta volna a kukába is.Így vannak a mostani slágerrel, a Prius-szal is.Amikor már a tekercsrugó,az mondjuk egy 10-es gömbacél,elrohadt,akkor szerinted mit várnak attól a szerencsétlen szartól?

Előzmény: mj620di (5413)
mj620di Creative Commons License 2018.06.08 0 0 5413

Szia Frinyi!

A corolla verso 2.0 d4d, 116 lovas,2004 es évj. ról van tapasztalatod?

Jókat hallanuvróluk Van valami tipushibája ? 

 

Előzmény: Frinyi (5412)
Frinyi Creative Commons License 2018.06.08 0 0 5412

Kopoghat még a stab. szilent is,de azokat akna v emelő nélkül nem tudnád kicserélni,az szar munka,kínlódós.Azthittem megnézted a pálcákat,és azért mondtad hogy ki akarod cserélni őket.Majd meglátod,meddig fogja bírni,bízni kell benne,hogy jó lesz,de csodát nem kell várni tőle. :D

Előzmény: Kisfiatal (5411)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.06.08 0 0 5411

Megrendeltem a stabpálcákat, a listában volt olyan is amihez oda volt írva h erősített kivitel, ezek 4-5-6e körül vannak. Végülis Blueprintet választottam, abból is azt amihez oda volt írva h acél, és a tömege is nagyobb volt mint egy másiké(voltak tömegadatok). Bízok benne h vmi erősített ez is :)

Előzmény: Frinyi (5406)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.06.06 0 0 5410

Átnéztem a futóműveket, fékcsövek rendben, hajszálrepedezettséget sem láttam rajtuk. Fékbetét elöl 5 mm, fékek nem szorulnak, én lógást sem találtam hogy őszinte legyek.. Pájszerrel próbáltam mozgatni a stabpálcákat-amennyire hozzáfértem-de én nem vettem észre lógást, de attól lóghat gondolom, nagyobb erőket kap az útról :) De mi más kopogna? Csak rossz úton hallani(külterületen lakunk), de ott durván kopog.

Akkor így hagyom a jobb első kotyogást, ez az info jól jött, köszi :) Majd a kézifékre ráállítok a karnál, azt annyi. Mást úgy néz ki nem kell csinálni vizsgára. CO-n aggódok kicsit h jó legyen, mert olajevős..

Előzmény: Frinyi (5409)
Frinyi Creative Commons License 2018.06.06 0 0 5409

Igen,a fogasléc lóg picit.Vizsgán nem veszik észre,mert leengedett állapotban nem érezni,és sehol sem emelik fel,de amúgy sem bukna meg.Már alacsony km futásnál érezhető ez a bizonyos lógás,én így hagynám,de a stab pálcákat ha kopognak,ill. lógnak,az csere.Nézd meg a hátsó fékcsöveket is,mert ketté szoktak repedni.Nagyon sokan úgy használják,nem is értem,hogy vizsgán hogy mennek át,valószínű a hátulját nem igen nézik,vagy fogalmam sincsen,de én csere nélkül nem engedem ki.

Előzmény: Kisfiatal (5408)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.06.06 0 0 5408

Jut eszembe, ez elektromos szervo-s, itt nincs dugattyú :) Tehát akkor a fogasléc?

Kisfiatal Creative Commons License 2018.06.06 0 0 5407

Ja, a jobboldalon éreztem. Tehát felemelve, oldalirányú kotyogása, holtjátéka van a keréknek, és benézve az összekötővel együtt "kotyog", tehát belül lóg vmi a kormánynál, nem gömbfej kívül. 

HA a kormánymű szára(ez alatt mit értünk? a kormánymű dugattyúja?) lóg, akkor azzal mit lehet kezdeni? Vizsgán nem fognak belekötni? Most lesz majd vizsgás.

Előzmény: Frinyi (5406)
Frinyi Creative Commons License 2018.06.05 0 0 5406

Ha a jobb oldalon érzed,akkor lehet a kormánymű szára lóg,és nem az axiál,szinte mindegyiknél érezni ezt.Jobban meg kellene nézni,mert lehet,hogy felesleges a cseréje.Én tettem már be japanparts-ot,nem volt vele baj,de ha nem a legolcsóbbakból választasz,akkor szinte mindegyik tudja a dolgát.
A stab.pálcáknál meg mindegy,melyik márkát választod,kb 15-20e km,és ismét vége.Azok mind szarok,több márkát tettem már be,de egyik sem tud többet.A gyári pálcák ára horror,nem tudom,milyen márkájú,de azok jók,azt kellene megtudni,ki gyártja,de egyébként az nem opció,mert 40ezer darabja,irreális dolog.

Előzmény: Kisfiatal (5405)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.06.05 0 0 5405

Lehet az lesz. Amúgy az van, h ha mozgatom kézzel a kereket, akkor kotyog, és mozog oldalra az összekötővel együtt. Tehát nem a gömbfej lóg sztem, hanem belül. 

Alkatrészből milyen márkát javasolsz? Kutyacsont is kéne.

Előzmény: Frinyi (5404)
Frinyi Creative Commons License 2018.06.05 0 0 5404

Szerintem villáskulcs nem fér oda,max csőfogó,de az is kicsit ferdén,ha jól emlékszem,már rég cseréltem.Egy kicsit kínlódás kicserélni,de nem megoldhatatlan.Szerintem bízd egy futóművesre,utána úgyis javasolt egy állítás.

Előzmény: Kisfiatal (5403)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.06.05 0 0 5403

Frinyi!

 

Kormányműnél az axiális csuklót a helyén ki lehet cseréni villáskulccsal v felejtős? :) E12. Aknám nincs, max emelés és fetrengés.

vintagekey Creative Commons License 2018.06.01 0 0 5402

Szia!

 

Én nem vagyok ilyen nagy Toyota tudós, ezért nem tudom, hogy mikortól kaptak ilyen váltót.

 

A corollámat ismerem valamennyire. A kuplungtárcsa kopást az MMT váltónál az elején érezni sem lehet mert az aktuátor dolgozik a lábad helyett és kicsit nagyobb erővel kell működnie, hangsúlyozom az enyhe kopásnál. Aztán ahogy jobban kopik bekapcsol az automata vészjelző, amiről semmilyen manual, kézikönyv nem ír. Ez egy éles sípoló hang ami minden kuplungtárcsa  mozgásnál hallható lesz na ilyenkor kell elmenni a szervizbe, computerre rádug és nézi, hogy "number of clutch adjustments" = 5, vagy hat vagy 120 tehát egy szám.

 

5-7 között enyhébb kopás de már csere. Ha sokáig mész erősen kopott tárcsával a váltó még dolgozik tehát nincs veszély, hogy hirtelen üresbe kapcsol vagy ilyesmi, de már alapjárati cammogás elmarad, lejtőn indulni nem tudsz csak kézifékkel és rettenetesen idegesítő a sipogás ami szinte állandósul. Na ilyenkor már a legtürelmesebb ember is elmegy a szervizbe.  Az árakat a multkor leírtam. Én Toyo-team Garage (budapesti szerviz) hívő vagyok náluk ez egy rutin fél napos meló. Ügyesek, mindent tudnak a toyotákról.

Előzmény: joco81 (5401)
joco81 Creative Commons License 2018.05.31 0 0 5401

Az Auris-ok mikor kapták meg ezt a váltót.

2009/2-es 1.6-on akadt meg a szemem,de az F1 kormányváltó miatt tettem le róla.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_1_6_luna_m_m_klima_led-12951891

 

A kuplung tárcsa kopásának mi a jele?

Előzmény: vintagekey (5398)
Bazsika82 Creative Commons License 2018.05.31 0 0 5400

Jó napot!

keresek megvételre jó állapotú,műkődőképes karburátort 2E motorhoz!

1990-es Liftback E9-hez kellene!1.3 benzines!

Akinek van kérem jelezze!

E-mailem publikus!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!