Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19616
igen Bosch! és ez az egyetlen dolog amitől egy kicsit félek! jah a rádió meg siemens ahhoz meg no comment, ha már csak a telefonjaikból indulok ki!
Előzmény: M.Jocó (19611)
phaze Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19615
Jöttem a benzines tábort erősíteni.

Tegnap óta egy fekete 5 ajtós 1,4-es Cee'd tulajdonosa vagyok. ( LX+ ) Szerintem, de legalábbis nekem, egy álom. Nagyon jó ez az 1,4-es motor az 5 ajtóshoz!!! Simán felveszi a versenyt 1,6-os ( 2000. év ) Focussal. Sőt...
Nagyon csöndes. Budapesti vagyok és itt azért előfordul az araszolgatás. Hang nélkül.. 80-nál is max. futóműzaj, jó a hangszigetelés.

Pozitívumokat még sorolhatnám, inkább néhány furcsaság, amiket még meg kell szokni.
- Kicsit magasan van nekem a fékpedál, ahhoz képest, hogy a kuplunghoz "nyújtózkodnom" kell. Egyelőre ennyi...:) Még játszogatok az ülésbeállításokkal, de nem könnyű a helyzet, mert mindenhogy jó.

Rádióvétellel "idáig" :) nem volt gondom. A hangszórók minősége lehetne jobb, közép nincs, pedig a lemezen még volt.

Egy élmény vezetni. Nem hagyja magát széttaposni, finoman kell vele bánni... Szerintem(!) bejáratás után sem fogok vele rallyzni, pedig a hajlam meg van bennem.
Bagaka Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19614
És tényleg!
NEM AKARTAM HINNI A SZEMEMNEK!
Úgy gyorsult az 1.4-es b. mint az állat!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))
Előzmény: GregHozta (19607)
Apooca Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19613
Nekem a cég egy az egyben kifizeti a diesel számlát, a benzint nem.
Na erre mondj valamit :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: GregHozta (19607)
ceeee Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19612

Védjük már meg a benyásat :)

 

Szerintem nem szorul rá!! :-))
Én 17 ezer kilométert élveztem már benne ! :-DD

Autópályán 140-150 nél sem mondhatnám, hogy a piros közelében lenne a mutató..

Elég messze van az "üveghangtól"

Gyorsabban meg ugysem érdemes nyomni.sőt..májustól cumi 143km/h felett..

Németbánon meg én nem közlekedek :-D

Előzmény: GregHozta (19607)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19611
motorvezérlő ( egyébként bosch gyártmány)

Jocó
Előzmény: M.Jocó (19610)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19610
motorvezőben = motorvezérkő -:) bocsi.

Joco
Előzmény: M.Jocó (19609)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19609
Igen, az-:) Saját konfiget kértem, ezért vártam január 16-tól mostanig. A tegnaptól csak 270km jártam vele(Sepsiszentgyörgy kis város). Első benyomásaim: megérte!!
A váltó ECON configen fut, amint azt láttam a digcsatin keresztül.( 2500ford. 100km/h)
Csak még azt nem találtam meg, hogy miként lehet esetleg megváltoztatni....
De így is vehemens a gép. Jól kézbentartott paranéterei vannak a motorvezőben.
A napokban majd még méregetek rajta, most egyelőre csak a vezetést élvezem.

Jocó
Előzmény: ceeee (19606)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19608
jó a benyás, de én plö azért nem vettem mert ált autópályán fogom használni! és most tartósan üveghangon végutazni európában hogy fekszik a mutató azt nem szeretném! hajtottunk így egy 1.4es astrát, 7-8 órán keresztül kicsivel piros alatt a matató azért nem hosszú jövőt jósol neki! bár mi 50.000 km et beleratunk fél év alatt, semmi baja nem volt, csak a fékpofák koptak le :D
Előzmény: GregHozta (19607)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19607
Akkor jó :)
Védjük már meg a benyásat :)

Én már Bagakának bizonyítottam az 1.4 erejét. :)))))))))
Előzmény: ceeee (19605)
ceeee Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19606
VÁÁÓÓÓ !! 1.6 benzin automata??
Előzmény: M.Jocó (19604)
ceeee Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19605
Én is 1.4 vagyok, ha még ez nem derült volna ki..
Előzmény: GregHozta (19596)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19604
Köszönöm!...ja...és a ceed is autómata-:))
Jocó
Előzmény: GregHozta (19600)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19603
hát ezt nehéz megmondani! én úgy 3-5 évre tervezek! km állás azt meg nemtudom! előzetes saccok alapján úgy havi 2000-3000km-et fog menni a gép!
Előzmény: karesz2 (19599)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19602
Hát ez a Kia inkább sablonos... ezen tényleg nincs semmi érdekes részlet.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.03.21.&346966
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19601
na jó de ott a turbó nem bírja! volt egy 3as bömbi abban 100.000 nél ment el a turbó! amúgy semmi baja nem volt 180.000 körül összecsuktuk azért ment el!
Előzmény: aamen (19597)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19600
Gratulálok hozzá! sok baleset mentes kilométert kívánok!
Előzmény: M.Jocó (19598)
karesz2 Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19599
Mért is tartósabb a dízel?
Nem a kamionról, hanem a csippelt, alapban 1.6 110, 1.3 90 lovas D-ről kíváncsian várom 200 000 km után mennyiért mit kellett javítani. Amennyivel masszívabb, annyival nagyobb is az alkatrészek igénybevétele. Ja, valóban nem cél tán az öröklét.
És a mai dízeleket ütik-vágják.
(Különben valamely komoly cikk szerint X milliárd befecskendezés az élettartama a legkorszerűbb piezobef-nek. Na kiszámoltam 2-300 000 km kb. Persze ez nem rossz. Ütemenként több bef is lehet.
Benyás: iridium gyertya csere kb 100 000 km. 2-300 000 akármelyik benyás elmegy.

Megkérdezhetem, hogy aki dízelt vesz, hogy tervezi, hány év/km után szeretné lecserélni autóját?

Különben tényleg teljesen felesleges a vita, mert tgk stb méret miatt egyértelmű D, meg a sok futásnál, a nyomatékélvezet miatt vevő pedíg úgyis lebeszélhetetlen a dízelről.
Mindaddíg, míg egy turbós benyást nem próbál ki, ez a jövő, állítólag köv, Golf csak turbomocis.

Én hibridpárti, mintha mindíg lejtőn gyorsulna a gép.
Előzmény: Törölt nick (19592)
M.Jocó Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19598
A tegnap délután 3-tól én is benzines ceed tulaj lettem-:)) akkor most már ketten is vagyunk-:)
Mostanig is csak menzineseim voltak( passat, audi, passat2) és többnyire automata.
Kitűnő a gép!
Jocó
Előzmény: GregHozta (19596)
aamen Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19597
"nem tartósabb a diesel motor mint a benyás? mondjuk 500.000-1.000.000 km-et simán elkéne bírnia"

a dizelek amiota ez az atkozott turbo rajuk kerult messze nem olyan tartosak, de pld. a 25 eves szivodizel golfomban is csak 400e km korul van, es mar eszi az olajat:-(

Előzmény: Törölt nick (19592)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19596
Nem akarlak bántani, de, ha te a Swift-el 8,5 litert megitattál, akkor nagyon extrém ("állat") módon, kellett közlekedned... vagy évente kellett cserélned a betétet és tárcsát, mert lámpától lámpáig versenyeztél.

Mellesleg nagyon úgy néz ki, egyedül képviselem a benzinesek táborát... vagy csak én vettem benyásat? ...esetleg mindenki diesel párti?
Előzmény: Brian63 (19584)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19595
jah a vegyipar csodás dolog még díjnyertes boruk is van :DDDD
Előzmény: Pitbull (19594)
Pitbull Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19594
Gyakorlatilag ott tart a ma vegyipar hogy nem lenne szükség kőolajra, de páran jól keresnek vele és amíg az alternatív meghajtás nem lesz lényegesen olcsóbb addig sok jót nem várhatunk.
neho Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19593
Engem senki nem említ meg.......

mint az objektivitás és visszafogottság szobrát?

:)))))))

Azt hiszem dízeles létemre nem érvelek vadul mellette, sőt. Bár ésszerű döntést szerintem sem lehet hozni, ezen a Földön és ebben az Életben mindennek meg van az ára. Autóval meg senki nem csinál üzletet, max a nepperek. mindenki hajtsa nagy örömére a sajátját.....

Sok balesetmentes cee'd km-t mindenkinek és persze sok locsolót!!!!!
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19592
már pár napja nézem és olvasom milyen szépen elvitatkozik, érvel a két tábor :) mindenki a saját álláspontját védi, aki dieselt vett sosem fogja agyondícsérni a benyást, vica versa! személyszerint nekem azért diesel mert teszik a duruzsolása na meg a nyomatékosság. aztán hogy 5 év múlva mennyibe kerül a diesel meg a benzin nem érdekel! a földön úgyis még kb 30 év aztán üres lesz a föld tankja is! oszt jöhet majd a jó öreg Frédibénis megoldás, vagy előhúznak egy idáig titkos tervet az autógyártók ( mert tuti van már megoldás) amit eddig azért nem akartak mert jó pénz a kőolajban!

egyébként hogy erősítsem a dieseles tábor: nem tartósabb a diesel motor mint a benyás? mondjuk 500.000-1.000.000 km-et simán elkéne bírnia! az más kérdés hogy a gyártónak ez mennyire jó és éppen ezért már úgy tervezik a kocsikat 5 évet bírjon aztán kuka, vegyél újat mert különben éhenhalunk filozófia!

Üdv
Hae7es
Előzmény: karesz2 (19591)
karesz2 Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19591
Nem sok értelme van ennek a szépségversenynek. (Nekem pl I30 szebb mint Cee'd alap, de a Cee'd kombi mindent visz, belül meg a mHyundai.)
Én eddíg ezeket a márkákat úgy ismertem, mint kis szürkék - jó értelemben - teszik a dolgukat, nem tréleren viszik haza őket, nem kapnak ki belőle pirosnál, stb.

A 20 FT gázolajár-változás miatt átgondolatlan vásárlásból adódhat a dízelaggódás, megint ott tartok, hová, minek megy ennyit az ember...mért vesznek ennyien Dízelt, megfordult a fejemben, kis Rió stb, szal kisebb keresetűek kik kevesebbet mebbek, benyást vesznek kisebb számban intertneteznek talán.
Ja a benyáshoz érteni kell, mert 5.5 helyett 6.5-öt eszik a D akkor baj van, miközben a benyás 5.5-10 között minden lehet.
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19590
ügyes! bár a KiaSzabóhoz nem kell bemenned olvassák a fórumot :DDD lehet hogy előbb jön a jobb ajánlat mint gondolnád! ők most nagyon kaparnak! :)
Előzmény: aamen (19589)
aamen Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19589
t. kartacsak, a heten eljutottam addig hogy komolyan megkezdjem az ajanlatgyujtogetest egy 1.6 crdi sw-re.

az eddigi tortenesek:
- kertem egy ajanlatot az 50%-os kamatmentes akcioval a kia szabo-tol, adtak, irasban
- ezzel bementem a pappashoz es erdre, mindket helyen kaptam szoban egy olyat hogy annal egy icipicit tudnak jobbat adni. a pappas talan keddre tobbet is kiizzad magabol.

mit gondoltok, erdemes-e bemenni mashova, vagy varjam meg amig a pappas irasba adja az ajanlatat, es azzal fussak meg egy kort a tobbi kereskedonel?
neho Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19588
Ha rám gondoltál,

én nem mondtam , hogy bárki rosszul választott és én sem hiszem, hogy rosszul választottam volna. Én csak azt mondom, ha most kéne választanom - és ebben nem is a mostani majd 20 Ft töblet van benne, hanem az adótartam emelés és minden más egész Európára prognosztizált dízeleket érintő változás valamint az, hogy a hosszas holtpont után a gyártók hosszú távon mégis a benzines fejlesztés mellett kötelezték el magukat - és csak az anyagiakat venném figyelembe, benzinest vennék.
Előzmény: Brian63 (19580)
neho Creative Commons License 2008.03.21 0 0 19587
De 198 kg az komoly különbség és simán eredményezi a 0,5 l fogyasztás különbséget!

Szerintem az sw dízelek töbletfogyasztásában is szerepet játszik a súly különbség, bár egyszerűen nem találok hiteles adatokat az 5 ajtós és az sw dízel súlyára azonos felszereltség mellett.
Előzmény: GregHozta (19578)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!