Láthatóan még nem sok tapasztalat van róluk, kb. 2-3 hete kerültek ki a szalonokba. Tegnap én elkértem egynek a kezelésijét, belelapoztam és 200 kg terhelhetőséget ír, így tehát megnyugodtam, hogy néhanapján még utas is felülhet mögém...
A szalonban felültem egyre, egész "nagymotoros" feeling...
Neked melyik szín jön be legjobban?
Én a fekete és az ezüst között vacilálok... A fekete kicsit jobban tetszik, de már van 5 db fekete (veterán korú) motorom, ill. a feketén jobban meglátszik a por, stb.
117000 km van benne és a motorja még nem volt megbontva. A vezérlést most kell majd cserélni kb 20000 km múlva. Tipushibája, lánc kenést sűrűn kell csinálni, mert ha nem akkor 8000 km alatt megeszi. Ha rendesen minden második tankolásnál befújja a z ember akkor 25000 is kibír. A hátsó lengéscsillapító hamar kifekszik, de a Kárászy gyárt hozzá és az nagyon fasza (ez van most rajta ).
Gondolom ezt az eladáskor elfelejtette elmondani...
Az SR-ekről azt olvastam, hogy postás! használatban is elment 60-70ekmt, akkor meggyűrűzték, és a generál csak 100ekm fölött következett. Meg hogy napi 100-150 indítással is kiválóan szuperált az önindítójuk...
Magánszemélytől, de mint kiderült ez is postás motor volt. hogy mennyi van benne? most 16800 mutat az óra, de szerintem egyszer már fordult az óra :) Ennek egyébként utána fogok nézni.
Nincs valami fényes állapotban kivülről, de belülről rendben van. Azt mondják ha 6000 km karban van tartva akkor szinte elpusztíthatatlan.