Sziasztok, csodálkozom, hogy a gázról egy szó sem esik, pedig az autózás messze olcsóbb vele, mint a folyékony üzemanyagokkal. Senkinek nincs gázosra átalakított Ceedje? (Mennyi az átalakítás, mennyit eszik, mennyit lehet egy tankkal menni...?)
Hát nem hiszem, mert kaptál volna egysmást még hozzá..azért az EX elég gazdag pluszfelszereltség és az ESP egy álom! soha többet nélküle autót! Na meg én szeretem és igénylem az elektromos és egyéb kényelmi extrákat is...
nem kötekedni akarok de miért jó elöl állni a pirosnál? én mindig megmosolygom az ilyen embereket! főleg éppen a lent említett járműben ülnek akkor meg pláne identitás zavar! na most nem ám megsértődni, csak nemtudom megérteni! én is szeretek gyorsan menni, ahol lehet nyomom neki, de városban ha erős a forgalom akkor csendben várok a sávomban oszt hagyom had izmozzanak a többiek aztán városon kívül ha tiszta az út általában leszoktam hagyni az ilyeneket! ha meg fordítva, mert volt ilyen is, már írtam egy vagonermeges "alázott" (legalábbis ő úgy gondolta, hogy milyen jó lesz neki kis adrenalin amit a 130al kanyarelőtt előzésből szerzett! aztán 10kmel arrébb meg integettem neki meg villogtam rá "mekkora nagy sörfőr vagy" mert mögötte álltam a pirosnál! volt egyszer egy teszt azthiszem észak németországból >> dél spanyolországig két autót indítottak! az egyik szépen mindent betartott a másik meg ahol lehetett nyomta neki! aztán az lett a vége hogy kb áltagosan 1000km-en nyert 30 - 60 percet!
Én sem papásan vezetek... persze nem is taposom ki a szemét, de lendületes vezetéssel (sőt, néha odalépek egy picit) Cee'd 7,5 , Swift 7liter. Azt néztem ma hazafele, hogy a Swift 90nél 3asban fogyasztott 8,5 litert (~4400rpm). :o)
Ez így van. Pesten még többet is. Az 1,3-as még a bűvös 10L-t is képes volt benyakalni. :) Hugom le is cserélte emiatt egy új Corsára. Más világ, és a fogyasztás jóval kevesebb lett a 16-os kerekek ellenére.
Sziasztok! Kellemes húsvétolást kívánok minden kedves forumosnak! Sajnos külföldet jártam a tali idején , nem lehettem ott...., majd máskor... a Málta nem várhat... Volna egy kérdésem , illetve, talán forum egy új témájának ajánlatom: A jövö honaptól kemény büntetések szigoritások ,illetve magasabb büntetések és ..., egyszoval pénz behajtás lesz Jó volna , ha tudomásunkra került ,radar telepités helye , uj táblák , beugratok , elkerülendö , figyelmeztetö zonák, stb, közöljük . Tegyük közzé a forumunkon. Vagy tudtok ilyen oldalt? , ha igen irjátok meg, ha hibázok megérdemlem , de azért értitek miröl is van szó gondolom, lesipuskások 40-es táblánál ami 2órával vagy 1 napja van fent gödörmentes nyilt részen, ismerös gondolom... Az új téma a fogyasztás ismét, ahogy olvasom a sok felvetés közt, nekem erröl a véleményem : a 1.4Lx+benzineském 7-8,2 közt fogyasztott eddig Budapest központjábol indulva és érkezve minden nap és 60 km körzetében Budapestnek. 2 utam volt ami meghaladta az 500km autópályán, és össz-vissz 5000km-t van már rajta, nagyon szeretem a volt 5 autóim közül a legkedvesebbé vált. Nem sajnálom azt a plusz 2 litert , mert sok biztonságot érzek az erejéböl , fütök , hütök , zenélek , világitok, stb, ami mint benzin...(pedig friss nyugdijjas vagyok)
Nem akarlak bántani, de, ha te a Swift-el 8,5 litert megitattál, akkor nagyon extrém ("állat") módon, kellett közlekedned... vagy évente kellett cserélned a betétet és tárcsát, mert lámpától lámpáig versenyeztél.
Azért ha a suzuki fórumon szétnézel, PESTEN nem csak nekem fogyaszt ennyit. Amúgy igaz, szeretek első lenni a lámpáknál. De még csak azt sem mondhatom, hogy állat módon: Akkor a 8,5l is kevés lenne.
Tegnap óta egy fekete 5 ajtós 1,4-es Cee'd tulajdonosa vagyok. ( LX+ ) Szerintem, de legalábbis nekem, egy álom. Nagyon jó ez az 1,4-es motor az 5 ajtóshoz!!! Simán felveszi a versenyt 1,6-os ( 2000. év ) Focussal. Sőt... Nagyon csöndes. Budapesti vagyok és itt azért előfordul az araszolgatás. Hang nélkül.. 80-nál is max. futóműzaj, jó a hangszigetelés.
Pozitívumokat még sorolhatnám, inkább néhány furcsaság, amiket még meg kell szokni. - Kicsit magasan van nekem a fékpedál, ahhoz képest, hogy a kuplunghoz "nyújtózkodnom" kell. Egyelőre ennyi...:) Még játszogatok az ülésbeállításokkal, de nem könnyű a helyzet, mert mindenhogy jó.
Rádióvétellel "idáig" :) nem volt gondom. A hangszórók minősége lehetne jobb, közép nincs, pedig a lemezen még volt.
Egy élmény vezetni. Nem hagyja magát széttaposni, finoman kell vele bánni... Szerintem(!) bejáratás után sem fogok vele rallyzni, pedig a hajlam meg van bennem.
Igen, az-:) Saját konfiget kértem, ezért vártam január 16-tól mostanig. A tegnaptól csak 270km jártam vele(Sepsiszentgyörgy kis város). Első benyomásaim: megérte!! A váltó ECON configen fut, amint azt láttam a digcsatin keresztül.( 2500ford. 100km/h) Csak még azt nem találtam meg, hogy miként lehet esetleg megváltoztatni.... De így is vehemens a gép. Jól kézbentartott paranéterei vannak a motorvezőben. A napokban majd még méregetek rajta, most egyelőre csak a vezetést élvezem.
jó a benyás, de én plö azért nem vettem mert ált autópályán fogom használni! és most tartósan üveghangon végutazni európában hogy fekszik a mutató azt nem szeretném! hajtottunk így egy 1.4es astrát, 7-8 órán keresztül kicsivel piros alatt a matató azért nem hosszú jövőt jósol neki! bár mi 50.000 km et beleratunk fél év alatt, semmi baja nem volt, csak a fékpofák koptak le :D