Nekem 802 km-rel pihen a gép a garázsban, most hétvégén nem mentem vele, viszont munkanapokon azzal mentem melózni és délben, ebédszünetben szinte minden nap beletettem 60-70 km-t. Akkor se volt hideg, jóllehet én egyedül mentem, ill. 1 óra menet után akkor is megálltam, amikor már csak negyedóra volt hátra a leállásig...
Most 7000-ig engedem csak a mutatót, így 80 km/h volt az eddigi legnagyobb sebességem, bár 70-75-el tartósan is hajtottam... 900 km-től jön a 7500-as fordulat...
A második fogyasztásom 482 km-re 2,06 liter lett... :-))
O.K., az első szervizről részletesen beszámolok, szerdán viszem. Azt már előzetesen említettem a szerelőnek, hogy túl soknak tartom a melegen jelzett 1500-as alapjáratot...
Gratulálok az új motorodhoz! Én jelenleg 2300 km-nél járok. 1600-tól fokozatosan terheltem. Már a mostani melegben is mertem vele eleinte egy személlyel, majd később két személlyel is 60-80 km-es távot megtenni megállás nélkül. 78-90 km/h-val mentem probléma mentesen. Kérlek tájékoztass, hogy az 1000-es szervízen mílyen olajat tettek bele /tipusa, minősége:API ill. JASO, viszkozítása/ mit ellenőríztek, és mennyibe került.
Mivel ebédszünet is van a világon, belement még néhány kilométer a gépbe... :-)
Az esti záró 331 km lett, ennek örömére meg is tankoltam a jószágot, 320,1 km-re 6,73 litert kellett utántölteni, így 2,10 l/100 km lett a fogyasztás 50-70 km/h tempó mellett (ebből kb. 70-80 km város volt), igaz a 70 km/h csak az utolsó 30 km alatt fordult elő...
abes
Az SR hogy fogyasztgat(ott) városban és országúton egy adott tempó mellett?
Kössz! Kezdünk összeszokni, már 150 km van benne... :-)
100 km után felemeltem a max. fordulatot 5500-ra (100-ig csak 5000 volt), 300 km után jön majd a 6000, jóllehet a kezelési rögtön 6000-t enged 0-500 km között... Fő a fokozatosság...
Nagyon tuti kis gép! Egyenlőre - jóllehet az első 500 km-re max. 6000 fordulat engedélyezett a bejáratás alatt - a fokozatosság elve alapján az első 100 km-en nem lépem túl az 5000 fordulatot. 5000-nél kb. 59 km/h a sebességmérőn az érték. 4500-nál váltok fel, és persze igen finoman gyorsítok utána. Nagyon kényelmes, könnyen vezethető, óvatos gázadás mellett is szépen gyorsul, a fék jól fog, egy helyen a Pannóniához szokott lábam egy pillanatra blokkoltatta a hátsó kereket...
Nagyon fincsi hangja van, alapjáraton alig halható dorombolás, de menet közben igen "nagymotoros" korrekt hangja van... :-)
A váltó könnyen kapcsolható, nem csattanósan veszi az egyest. Egyedüli bajom annyi volt eddig vele, hogy néhány elindulásnál leállt alattam (nem mertem nagyon húzni neki, hát persze, hogy leállt szegény), és olyankor nehéz megtalálni az ürest. Egyébként nagyon jó dolog ez az üres visszajelző, szép zöld fénye van. A műszerfalvilágítás is szép zöld, nagyon mutatós. Amin meglepődtem az az, hogy nincs világításkapcsoló. Ha beindul a motor, egyből rajta van a világítás, csak fényváltó kapcsoló van rajta...
Ma este már 54,9 km-rel az órájában tért nyugovóra a gép... :-)
Sajnos amit kinéztem Caberg nyitható álvédős sisakjuk elfogyott, ezért egy fekete nyitható Grex lett a sisak, + egy maszk, hogy ne zsírozzam össze a sisak belsejét. Vettem hozzá egy Nonfango 32 literes dobozt is, de azt sajnos nem sikerült felszerelnem, mivel a hozzá mellékelt felfogató csavarok túl hosszúak, a hátsó lámpa fölötti borítástól nem férnek el.... Holnap vennem kell néhány rövidebb csavart aztán felszerelem, már elegem lett ennyi idő alatt a hátizsákból.
Vettem még 2 láncos lakatot hozzá, egy minőségi ABUS márkájút közel 10 ropiért, meg egy no-name olcsót 2 rugóért kiegészítésképpen.
Holnap a melóhelyen teszek majd fel pár képet, az itthoni gépem haragban van a fotoapparattal....
Szóval azt mondom hajrá!!!! Csak megerősíteni tudom a vételi szándékodat....
Én is, a francia oldalon mindenki nagyon pozitívan nyilatkozik róla... :-)
Az igazság az, hogy az YBR-t a feleségem "unszolására" vettem... A veterán motorok annyira nem tetszenek neki, bár azt Ő is elismeri, hogy sokkal rosszabb hobbik is léteznek... Azt mondta, hogy miért nem adod el a sok "ócskaságot" és veszel inkább egy új motort? Mire én azt mondtam, hogy OK eladok 1-et vagy 2-őt, és veszek egy újat is... :-)))
Egyébként az említett Danuvia ma új otthonba költözött... elvitték.
Nekünk egy majdnem 1 éves pici lányunk van, hétfőn lesz az első szülinapja. Már van neki rózsaszín Bakony gyújtógyertyája, kislánynak ugye rózsaszín való... :-) De a tortára kap rendes gyertyát... :-)))
Igen kellemes meglepetés lenne, ha a szalonból felhívnának, hogy mégis át tudom venni most hétvégén a motort... Na de ezt a pár napot már kihúzom valahogy...
Valamikor a jövő héten... A moci már valószínűleg megérkezett a kereskedésbe, az alvázszámát már a múlt hétfőn tudtam, amikor a bankhoz mentem a hitelt intézni. Mostanában intézik a papírokat, meg a műszakit...
Már nagyon várom, amíg sz@r idő volt addig még el is voltam valahogy, de most, hogy jobb lett az idő már igencsak nyűgös kezdek lenni... Az igazság az, hogy volt egy szabad fekete moci a díleremnél, de megvártam míg az elmegy, mert esztétikai hibái voltak (pl. karcos volt a kipu könyök - mint szállítási sérülés kicserélték volna, de egy új mocinál ne kezdjük azzal, hogy meg kell bontani...)
Az alább említett biciklitárolóban tartott Danuviát ma leelőlegezték, így az YBR csak a 6. motorom lesz valószínűleg... :-)
Egy újabb veterán kelhet új életre, nekem meg kellett a hely, meg 3 fekete Danuvia kicsit sok is volt a gyűjteménybe... :-)
Egyébként mennyi idős a csemete? Fiú vagy lány? És a születendő gyerkőcnek megkérdeztétek a nemét?
De néztem, nekem az már túl futurisztikus vonalvezetésű. Az YBR125 sokkal klasszikusabb... :-)
Meg persze drágább is a CBF250, akkor már inkább továbbléptem volna a Kawasaki ER-5-re...
A kereskedésben láttam egy 30 liter körüli dobozt, egy egyszerű, olcsó darab, 11,5 eFt körüli áron, amiben már benne van a platni is, aminek az íve teljesen azonos az YBR csomagtartójának hátsó ívével! Kicsit rondán néz ki a két nagy fényvisszaverő rajta, de az a nagyobb és drágább dobozokon is hülyén mutat, de legalább fokozza a biztonságot...
No az álatkodástól nem tartok, sokkal jobban féltem az életemet mintsem vagizni kezdjek. Mellesleg kinőttem abból a korból, hogy azt higgyem imponál egy csinos bringának, ha ezerrel elhúznak mellette.:)
Nem nézted a Honda CBF250-est. Nekem az is tetszik, csak a 340e árkülönbség nem.