Keresés

Részletes keresés

szivas Creative Commons License 2000.12.27 0 0 topiknyitó
Csak AEROVIVÁT NE!!!

/www.aeroviva.com/

Kedves Utazók!

Már van az Érdekvédelem résznél egy ilyen rovat, de itt többen olvassátok, elnézést mindenkitől a duplázásért.
Ezt a topicot azért hoztam létre, mert nagyon kellemetlen tapasztalataim vannak az AEROVIVÁval/így, csupa nagybetűvel/. El szeretném kerülni, hogy mások is a mi szomorú sorsunkra jussanak. Ugyanis januárban 5 barátommal lenne egy utazásunk, amire jó előrelátóan befoglaltuk a repülőjegyeket idén júliusban. Az AEROVIVA vissza is igazolta a jegyeket. A foglalást természetesen le is kértük írásban. Telt-múlt az idő és azért minden hónapban rákérdeztünk, megvannak-e a jegyek. Mindig igenlő válszt kaptunk és azt, hogy ráérünk kifizetni 2001 jan. 4-ig. Ebben a hitben dec. 27-én személyesen az irodában ki akartuk fizetni a jegyet. Ekkor az AEROVIVA munkatársa közölte, hogy sajnos a jegyeket törölték. Ekkor az iroda vezetője M. Miklós úr flegmán közölte, sajnálják, hogy ez történt, de tudnak adni ugyanarra a célállomásra jegyet, csak "kicsit" drágább. Ez 50e Ft eltérést jelentene jegyenként, ami az iroda szerint csekélység.
Az irodavezető közlése az volt, hogy a légitársaság előzetes értesítés nélkül törölte a jegyeket. Majd azzal állt elő, hogy ők értesítettek bennünket a jegyek törléséről, csak mi a megadott telefon-, fax. ill. e-mail címen nem voltunk elérhatőek. És persze mindezt dec. 23-án 17:30 perc körül...
E-mail visszaigazolást nem tudott mutatni és amikor ezt kértem tőle, azzal válaszolt, hogy én bizonyítsam be, hogy nem én kaptam meg a mailt/?/.
A jegy az Air France légitársasággal lett volna. Budapesti irodájuk azt az írásbeli tájékoztatást adta, hogy dec. 9-én küldtek egy figyelmeztetést az AEROVIVÁNAK a jegyek lekérdezéséről ami híján törölték a jegyeket, ahogy az teljesen normális is. Tehát az AEROVIVA először itt mulasztott, mivelhogy nem értesítettek a jegyek kifizetésének pontos határidejéről.
Azonban az irodavezető azt mondta /először/, hogy ők 23-án küldték a mailt /1.amit nem kaptunk meg; 2. egy hete már le lett mondva a jegyünk/

Most pedig szerinte minden a mi hibánk, merthogy a telefont 2 hétig nem vettük fel a munkahelyünkön /ahol titkárnő van aki minden üzenetet átad/, az e-mail címet se néztük meg/ami dec 24-ig ellenőrizve volt 5 percenként a gép által automatikusan/, és a faxból is egy hétig kifogyott a papír....
Utána már beismerte, hogy túlterheltség miatt nem tudják az adatokat idejében feldolgozni!!!
No de a helyzeten semmit javítani nem tudnak, "elnézést kérünk, nem a mi hibánk" felkiáltással széttárja kezét M. Miklós úr az irodavezető.

Tanulság:

- AEROVIVÁVAL NE UTAZZUNK, csak ha nem akarunk odaérni, ahova szeretnénk

- fizessünk előleget a lefoglalt repülőjegyekre, mert csak ekkor van jogalapunk bármit is reklamálni, mert a jelenleg hatályos magyar jogszabályok szerint semmiféle hivatalos reklamációval nem élhetünk /majd meglátjuk;-))
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet, stb./

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!