Keresés

Részletes keresés

Molaf Creative Commons License 2003.06.15 0 0 7
Megnézted a linket? ;)

Szerintem nem az autósok jogosítványát kell "levágni", hanem párhuzamosan szigorítani, engedni a túlzott névleges szabályokból, azokat betarthatóvá tenni, megoldani a forrás-, költségmegosztást, a rendőrségi korrupciót pedig felszmolni. Mindezt hirdetett elhatározással reformmal és pézzel. Csahogy nem egy Lamperth kaliberű miniszter a legalkalmasabb erre a feladatra...

Előzmény: courage the dog (5)
Feles Elek Creative Commons License 2003.06.15 0 0 6
aaz USAban az utakon kb 10 km/h sebességgel túllépheted a megadott s korlátozást, ha gyorsabban mész, szinte rögtön ott vannak a rendőrök...

ott nagyon sokszor csak 50- v 60 miles/h a max -éppen azért mert ilyen seb melllett csökken a balesetek súlyossága

itthon is igy kellene..

Előzmény: Molaf (3)
courage the dog Creative Commons License 2003.06.15 0 0 5
miert nem lehet 10x annyi traffipaxot kihelyezni?

1.ok, draga dolog, de megterulne-ha nem a rendorsegnek, de az orszagnak

2.ezek onmukodo traffipaxok lehetnenek-meg ember sem kell hozza-kapasbol kuldi az adatokat a kapitanysagra, az meg a buntetest postazza-allitom, 4-5 het alatt senki sem merne amokfutni

A torveny szigoranak hatekonysagara jo pelda Szent Laszlo.Aztan kesobb johet majd egy "konyveskalman", aki kicsit enyhiti ezeket.

Előzmény: Molaf (3)
courage the dog Creative Commons License 2003.06.15 0 0 4
Nemetorszagban minden heten 100 korul, neha a felett van a halalos aldozatok szama az utakon.

baromira jo tehat, hogy:

"engedjuk, hogy mindenki annyival menjen, amennyivel akar"

Előzmény: kalmarpeter (2)
Molaf Creative Commons License 2003.06.15 0 0 3
A megoldást az jelentené, ha kőkeményen betartatnák a szabályokat.

Csakhogy:

- A sebességkorlátozások sokszor direkt túl alacsonyak, hiszen "ekkor megy majd az autós a kívánt sebességgel" c. gondolatsort fel kellene előbb, (vagy szimultán) számolni.

- Nincs megoldva a rendőrség erre fordított költségeinek finanszírozása. Példa erre.

- A korrupciót is fel kellene hozzá számolni (minél inkább automatizálni a rendszert + egy-két brutális rendőrbuktatási precedens)

- Tehát pénz, pénz, pénz...

Ekkor már tényleg számon lehetne kérni a KRESZ betűit.

Előzmény: courage the dog (-)
kalmarpeter Creative Commons License 2003.06.15 0 0 2
"Es egyaltalan-ha 130 a maximum sebesseg, akkor miert gyartanak 200-300-zal is menni tudo kocsikat??!!Ezt eskuszom, hogy nem ertem."

A németeknél például az autópályán nincs sebességkorlátozás.(Ha 130 fölött mész náluk a pályán és mondjuk az elötted haladó hirtelen minden ok nélkül állóra fékez, te belerohansz, akkor te vagy a hibás.Ha 130 alatt mentél akkor az a barom aki ok nélkül fékezett.)

Előzmény: courage the dog (-)
Feles Elek Creative Commons License 2003.06.15 0 0 1
"Es egyaltalan-ha 130 a maximum sebesseg, akkor miert gyartanak 200-300-zal is menni tudo kocsikat??!!Ezt eskuszom, hogy nem ertem. "

alkalmanként, rövid időre, előzéshez azért az a biztonsághos, ha jól gyorsul, és sokat tud a szgk

Előzmény: courage the dog (-)
Feles Elek Creative Commons License 2003.06.15 0 0 0
a legfontosabb lenne a betartzatása...

kisebb sebességnél kevésbé súlyosak a balesetek..
városban egyébként is 50 km/h a max, helyenként csak 30 km/h

ha ezt betartották volna az esküvő vendégei...

Előzmény: courage the dog (-)
courage the dog Creative Commons License 2003.06.15 0 0 topiknyitó
Nem elegseges a torvenyekben megszabott buntetes merteke, amivel a gyorshajtokat-ittas vezetoket-piroson athajtokat..stb.szankcionaljak!mikor veszik mar eszre??!!

Elozetesen elmondanam, hogy en nekem nincs jogsim, es nem tudok vezetni, de ha tudnek is mindig tisztelnem a sebesseghatarokat es a kreszt.rohoghettek, hogy "napersze", de ez igy van.mar csak azert, mert nem is mernek gyorsan hajtani.A mai egyik balesetben meghalt 6 ember.Az ok: egy merci 200-zal szaguldozott Szentendre fele....
En gyakran jarok arra.Mindig zsufolt az ut, elozni ott pedig olyan, mint a Hungaroringen, azaz lehetlen.Hogy meri valaki venni a batorsagot, hogy itt 200-zal hajtson, plane, ha meg utasa is van-(ha jol ertettem, friss hazasok voltak), akiert felelosseggel tartozik.A tobbi autosrol nem is beszelve.
Mindegy-szidjak a rendoroket, ha buntetnek, pedig szerintem egyszeruen nem eleg a szigor.
A vezetok felenek be kellene vonni a jogositvanyat-egyszeruen nincs hozza erzekuk.nekem sincs, ezert hat nem is vezetek-en legalabb belatom.
Minden evben egy telepules lakossaga hal meg az utakon.
Miert nem lehetne gyorshajtasert mondjuk 10%-os tullepesnel varosban mondjuk kapasbol 100-200rongyot perkaltatni-akkor meggondolnak 2x is, hogy meg1x tul akarjak lepni a sebesseghatart.

Es egyaltalan-ha 130 a maximum sebesseg, akkor miert gyartanak 200-300-zal is menni tudo kocsikat??!!Ezt eskuszom, hogy nem ertem.

Az egyik ismerosom az M5-oson 330-cal ment.Az indok: tobbet nem birt a kocsi....

Mennyi tragedia kell meg, hogy eszbe kapjunk??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!