Szerintem nem az autósok jogosítványát kell "levágni", hanem párhuzamosan szigorítani, engedni a túlzott névleges szabályokból, azokat betarthatóvá tenni, megoldani a forrás-, költségmegosztást, a rendőrségi korrupciót pedig felszmolni. Mindezt hirdetett elhatározással reformmal és pézzel. Csahogy nem egy Lamperth kaliberű miniszter a legalkalmasabb erre a feladatra...
1.ok, draga dolog, de megterulne-ha nem a rendorsegnek, de az orszagnak
2.ezek onmukodo traffipaxok lehetnenek-meg ember sem kell hozza-kapasbol kuldi az adatokat a kapitanysagra, az meg a buntetest postazza-allitom, 4-5 het alatt senki sem merne amokfutni
A torveny szigoranak hatekonysagara jo pelda Szent Laszlo.Aztan kesobb johet majd egy "konyveskalman", aki kicsit enyhiti ezeket.
A megoldást az jelentené, ha kőkeményen betartatnák a szabályokat.
Csakhogy:
- A sebességkorlátozások sokszor direkt túl alacsonyak, hiszen "ekkor megy majd az autós a kívánt sebességgel" c. gondolatsort fel kellene előbb, (vagy szimultán) számolni.
- Nincs megoldva a rendőrség erre fordított költségeinek finanszírozása. Példa erre.
- A korrupciót is fel kellene hozzá számolni (minél inkább automatizálni a rendszert + egy-két brutális rendőrbuktatási precedens)
- Tehát pénz, pénz, pénz...
Ekkor már tényleg számon lehetne kérni a KRESZ betűit.
"Es egyaltalan-ha 130 a maximum sebesseg, akkor miert gyartanak 200-300-zal is menni tudo kocsikat??!!Ezt eskuszom, hogy nem ertem."
A németeknél például az autópályán nincs sebességkorlátozás.(Ha 130 fölött mész náluk a pályán és mondjuk az elötted haladó hirtelen minden ok nélkül állóra fékez, te belerohansz, akkor te vagy a hibás.Ha 130 alatt mentél akkor az a barom aki ok nélkül fékezett.)
Nem elegseges a torvenyekben megszabott buntetes merteke, amivel a gyorshajtokat-ittas vezetoket-piroson athajtokat..stb.szankcionaljak!mikor veszik mar eszre??!!
Elozetesen elmondanam, hogy en nekem nincs jogsim, es nem tudok vezetni, de ha tudnek is mindig tisztelnem a sebesseghatarokat es a kreszt.rohoghettek, hogy "napersze", de ez igy van.mar csak azert, mert nem is mernek gyorsan hajtani.A mai egyik balesetben meghalt 6 ember.Az ok: egy merci 200-zal szaguldozott Szentendre fele....
En gyakran jarok arra.Mindig zsufolt az ut, elozni ott pedig olyan, mint a Hungaroringen, azaz lehetlen.Hogy meri valaki venni a batorsagot, hogy itt 200-zal hajtson, plane, ha meg utasa is van-(ha jol ertettem, friss hazasok voltak), akiert felelosseggel tartozik.A tobbi autosrol nem is beszelve.
Mindegy-szidjak a rendoroket, ha buntetnek, pedig szerintem egyszeruen nem eleg a szigor.
A vezetok felenek be kellene vonni a jogositvanyat-egyszeruen nincs hozza erzekuk.nekem sincs, ezert hat nem is vezetek-en legalabb belatom.
Minden evben egy telepules lakossaga hal meg az utakon.
Miert nem lehetne gyorshajtasert mondjuk 10%-os tullepesnel varosban mondjuk kapasbol 100-200rongyot perkaltatni-akkor meggondolnak 2x is, hogy meg1x tul akarjak lepni a sebesseghatart.
Es egyaltalan-ha 130 a maximum sebesseg, akkor miert gyartanak 200-300-zal is menni tudo kocsikat??!!Ezt eskuszom, hogy nem ertem.
Az egyik ismerosom az M5-oson 330-cal ment.Az indok: tobbet nem birt a kocsi....