Keresés

Részletes keresés

Drtty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 136
Vagy a Brunyónak van igaza, ahogy olvastam Te is nagyon kíméletesen járattad be, aztán meg ellustult őkelme?
Drtty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 135

Bocs, hogy megint.

Vagy lehet, hogy még kevés a km és nincs rendesen bejáródva a gép.

5000 km alatt az asszony C3-a az istennek se akart többet menni 145-nél, ez volt a padlógáz. Aztán egyszercsak "magához tért" és ez lett az utazója, a vége, meg ahogy a "könyvben írva van" 157, de négy személlyel és még talán ment volna, csak nem akartam szegény 1124 ccm-est bántani.

 

Talán ez lehet?

Drtty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 134

Ja, "extra" sincs, a kistáskát is leszereltem, mert túl vagyunk az 1000 km-esen (5200 Ft, Motul olaj, más semmi).

Én is olyan 100 körül vagyok, az asszony 65 kb.

Nincs ebben valami gyári "furfang", hogy ne menjen többel?

Drtty Creative Commons License 2005.09.28 0 0 133

Én még nem mertem idáig hűzatni, 85-nél többet nem mentem. Viszont én is éreztem 80 fölött, hogy jó ha majd elmegy 100-zal. De úgy látszik nem. Mert nyolcvan fölött ötödikben már nem nagyon gyorsult. Valóban közel is volt a "gáz vége" és kipróbálásképpen, kicsit odahúzva már nem nagyon történt sok dolog.

Viszont két személlyel utaztunk egy kicsit messzebb, 30 km-re lévő szomszéd településre. Nem akartam húzatni nagyon meg kezdetben ficergett is az asszony, de 70-75-ttel nagyon szépen ment. És nyolcvannal is ment volna. És ennek ellenére 206 km után 4,61 l-t tankoltan nagy megelégedésemre. EVO 99-t tankoltam, hátha jelent valamit, meg ilyen kis fogyasztással meg is érdemli.

Alighanem Csa, ez a motor ezt tudja. De kicsit piszkálódik is az agyam. A Hondánál a CFB 250 most regaóval együtt 800 rugó. Ez egy 250-es 21 lovas egyhengeres léghűtéses négyütemű naked, mint a ybr. Lehet, hogy.... De mindegy, nem mindig megyek két személlyel és itt az alföldi kis-utakon jó ez a 80-90-es tempo is.

CsA Creative Commons License 2005.09.28 0 0 132

Urak!

 

Ma reggel motorral jöttem dolgozni (40 km) és hosszabb egyenesekben 90-re gyorsítottam, ami össze is jött, bár 80-85 fölött már elég lassan kúszott a mutató felfele. Viszont igen meglepett, hogy ha tovább tekertem a gázkart, akkor is 90 maradt a sebesség (kb. 7800 ford./perc). A Keleti-főcsatorna hídjáról lefelé elértem a 8000-et, de amikor a sík részre értem szépen visszaesett 7800-ra. A kormányra feküdve elértem a 8000-et sík úton is kb. 93-94 km/h körül, de felegyenesedve megint csak 90 lett a vége... :-(

Érdekes, hogy visszább lehet engedni a gázkarból, akkor is ugyanannyival megy...

A motoron van egy 32 literes Nonfango doboz, én pedig némi fogyókúra után 99 kg vagyok, de ettől még szerintem legalább 100-al illenék mennie...

Nektek mennyi a vége és milyen terheléssel ill. extrafelszerelésekkel??????

Üdv:

CsA

brunyo Creative Commons License 2005.09.26 0 0 131
Nem vagy egy kicsit túl óvatos? Bejáratásnál nem árt időnként rövid távon jobban megpörgetni. Ha nagyon kíméled még esetleg ellustul. Egyébbként úgy látszik hasonló az ízlésünk az ezüst színre gondolok,habár nekem mind a négy szín tetszett.
brunyo Creative Commons License 2005.09.24 0 0 130
Ajándékként adták ,de úgy,hogy a számlán a motor árát csökkentették és a plexi       szerepel rajta 25000 ft-os áron.
Drtty Creative Commons License 2005.09.24 0 0 129

Szép a motorod Brunyo! A pelexi mennyi volt? 30?

Talán jobb lenne ehhez a színhez az ezüst keretű plexi, ha lenne...

 

Nekem az indexem teljesen "meggyógyult". Csütörtök déltől teljesen jó. De valószínű, hogy kicseréltetem a relét mégis a jövő héten.

 

Majdnem 800 km-ben vagyunk, úgyhogy óvatosan már 80-82-ve, mentem vele 6800-7000 fordulatszámon.

 

 

brunyo Creative Commons License 2005.09.24 0 0 128
3
brunyo Creative Commons License 2005.09.24 0 0 127
Úgy néz ki,hogy lassan,de sikerül.2
brunyo Creative Commons License 2005.09.24 0 0 126
1
brunyo Creative Commons License 2005.09.24 0 0 125
Már lebutítottam a képeket,de tovább szenvedek. A beszúrást nem találom.
Drtty Creative Commons License 2005.09.22 0 0 124

Nektek van casco-tok?

 

Gondolkodom, hogy lopásra kéne kötni. Itt a kisvárosunkban nem érdekes, de a közeli nagyvárosban nyugodtabban mozognék, intézném a dolgaimat, ha lenne egy lopás-casco-m.

Drtty Creative Commons License 2005.09.22 0 0 123

A hátsó lengéscsillapító tartja el. A táska hátoldala (sőt az egész) merevített, tehát el tudja tartani. Hátra pedig nem csúszhat, mert az egyik rögzítés a kis fém konzolon lévő "bütykön" innen van, tehát az nem engedi. A fotó csalós, kicsi a táska és le sem ér a láncig tulajdonképpen. Csak egy van, asszimetrikus igaz, de praktikus.

 

Hát a hideggel igazad van. Nekem a torkom a "kényes" pontom, úgyhogy rendesen bugyolálom meleg sálakkal.

 

Holnap cserélik elvileg az indexrelémet. Tegnap szinte alig akart indexelni. De ma délre "meggyógyult". Nem is tudom mit csináljak, ha holnap reggel a hidegben is rendben lesz?  Egy hétig szar volt, most meg mire kicseréltetném megjavul?

 

üdv

 

Drtty

Előzmény: CsA (122)
CsA Creative Commons License 2005.09.22 0 0 122

Én amondó vagyok, hogy 14-15 foknál hűvösebb időben nem érdemes motorozni, ha az izületeidet nem akarod tönkretenni.

(Szerintem minusz fokokban motorozni nem vagányság, hanem baromság. Az emberi szervezet igen sérülékeny valami...)

Én egy bélelt kordurához hasonló (de nem az!) utcai dzsekiben motoroztam eddig, farmernadrág (14-15 fok körül jageralsóval), utcai bakancs és bélelt bőrkesztyű. Azt hiszem, hogy mostmár megvárom az őszi-téli leértékeléseket a motoros felszereléseket árusító boltokban, már kinéztem magamnak egy dzsekit (lásd valahol lentebb).

Én is Grex sisakot vettem, egy felnyithatós álrészű darabot huszonpárezerért, amiből 15-öt elengedtek, mivel a motorral együtt vettem. Néha (hidegebb reggeleken) nekem is párásodik nyitott szellőzők mellett is, akkor kicsit megnyitom a plexijét. Az lenne az igazi méreg, ha 100eFt körül vennél sisakot, és mégis lenne valami prücök vele. Hiszen úgyis csak a használatban tudod igazán kipróbálni. Én a festésével, stb. eddig meg vagyok elégedve...

 

A táskádat alul mi tartja el a lánctól??? Csak az egyik oldalon van???

 

Üdv:

CsA

Előzmény: Drtty (121)
Drtty Creative Commons License 2005.09.21 0 0 121

Szia CSszabi!

 

Csak részleges választ írok, én is "kezdő vagyok"...

Szerintem még most sincs hideg reggelente, pedig hat után indulok és egy huszast motorozok. Sőt az "ezeréves" vastag bőrdzsekimben szinte meg is izzadok. Ennél nem is kell jobb, de egy jó lábbeli és nadrág nem ártana. Kesztyűből pedig olyan, ami ráér a dzseki ujjára, mert a múltkor  reggel  bement a szél és a hátam fázott majdnem.

10 rugóért látok jó kesztyűket, van-e olcsóbb?

A sisakom olcsó és szar grex (16 volt), most vettem a nyáron, de isten biza csak szépen leteszem és már mállik a festék az aljáról valamint hiába nyitom ki minden "szellőzőjét", amikor indulok nagyon párásodik. Tudom, hogy 100-ért is vannak sisakok, de azért annyira nem.

Ha nem csúszik és/vagy esik, szerintem jó ruhával lehet motorozni hidegben is.

Egy lányt mindig láttam még télvíz idején is, ahogy a 125 Honda robogójával jár reggelente munkába még a mínusz 10-ben is.

 

Előzmény: csszabi (112)
Drtty Creative Commons License 2005.09.21 0 0 120

Szia Brunyo!

 

Új kép

Tallóz

aztán a kép mellet a beszúr-ra is kattintani kell a végén meg mehet.

Előzmény: brunyo (115)
Drtty Creative Commons License 2005.09.21 0 0 119
A képek az előzőhöz
Drtty Creative Commons License 2005.09.21 0 0 118

600 fölött vagyunk, és a kistáska.

Elfér benne egy elsősegély-csomag, egy esőkabát, a zár és még a fele üres is...

Drtty Creative Commons License 2005.09.21 0 0 117
A szeptemberi Motorinfóban van egy "összehasonlítás" a Qingqin klónnal. Igazán nem is az, csak dícsérik ezeket a jó kis motorokat...
Drtty Creative Commons License 2005.09.21 0 0 116

Szia!

 

Szegeden a Yamaha Kalmárnál vettem. Úgy tudom, hogy beugró nélkül is lehet venni. Az ára reg. adóval most 537 eFT. Ehhez jön még kb. 35 rugó vizsga, rendszám meg ilyen szarok. Én 250-et fizettem bele meg kifizettem az egyebeket így a fennmaradóra kb. 7 ezer valamennyit  fizetek havonta 4 évig. THM-ben ez 11% körül van.

A hitelt nagyon egyszerűen intézik, személyi, adókártya, és ha van vonalas telefonod, akkor közüzemi számla sem kell, de még telefonszámla sem csak megkérdezik a telefonszámodat. Ja, munkáltatóit nem kértek, de munkahely telefonszámot igen. De azt hiszem nem érdeklődtek.

 

 

brunyo Creative Commons License 2005.09.21 0 0 115

Áruljátok már el ,hogy a fenébe lehet képet felrakni.Hiába próbálkozok nemsikerül.

wkutya Creative Commons License 2005.09.20 0 0 114

Helló Drtty!

(Meg mindenkinek helló!)

Szóval már egy ideje morfondírozok ezen a gépen én is, Te meg a Dél-Alföldet emlegetted ahol én is élek, úgyhogy érdekelne, hol és milyen áron,milyen hitelekkel stb. lehet ezen a környéken kapni a YBR-t...

Előzmény: Drtty (106)
Túrázó Tibor Creative Commons License 2005.09.19 0 0 113

Szia ToG!

A 2db. válltáskát Bőr-díszmű boltban vásároltam 4200 Ft-ért. A  többrekeszes, zippzáros táskák vízhatlan anyagból készültek. A rögzítést a lecsatolható vállpántokkal úgy oldottam meg, hogy az egyiket a fém csomagtartóba fűztem a másikat pedig az ülés fölött átvezettem. Szükség esetén mindkét táska lecsatolható. A külső méreteket főleg a kipufogó határozta meg. A csomagtartó és a lengéscsillapító rugója tartja távol a keréktől. Véleményem szerint igazi megoldás az ülés alatti vázhoz rögzíthető kihajtható fém csomagtartó lenne, mint valamikor az MZ-ken volt. A szélvédő: magassága és dőlésszöge állítható. Én 170cm magas vagyok. A jelenlegi beállítás mellett a zárt sisakom plexijéig véd. Szélcsendes időben próbáltam, és gyakorlatilag sík úton "hozza" a korábbi fordulatszám/ sebesség értékeket. Esőben, szélben még nem mentem vele.

csszabi Creative Commons License 2005.09.19 0 0 112
Hali,

Mivel teljesen kezdő vagyok még lenne 1-2 kérdésem hozzátok. na szóval tavaly vettem egy V-ös golfot, de amióta nézem a motogp-t + megállt mellettem egy r6-os
azota érzem hogy kell motor, de hát kezdésnek nem lehet sportgép, tanulni meg
munkába nagyon tuti lenne az ybr. A kérdésem hogy milyen ruhát, sisakot kell/szoktak
venni az ilyen kissebb naked motorhoz. Ha tudtok ajánlani jó márkát, szakkereskedést az klassz lenne. -i ? ,
+ Ti meddig szoktatok motorozni ?, hány fokig merészkedtek ki.
+ van-e valami speckó vizhatlan ruha, ha netán ránkszakad az ég?

nagyon köszi a segitséget

CsA Creative Commons License 2005.09.19 0 0 111

Drakulálok!

Majd néhány a motorodról készült képpel feldobhatnád a topicot...

Üdv:

CsA

Előzmény: brunyo (109)
CsA Creative Commons License 2005.09.19 0 0 110

Üdv csszabi!

Mivel az YBR motorja erős hasonlóságot mutat az elődnek is nevezhető SR125-el, szerintem a SR tapasztalatok jó iránymutatást adhatnak. Én előkerestem a motorrevüben korábban megjelent SR teszteket és elég jókat írtak róla. Postás(!) használatban mentek el átlagban(!) 60-70ekm-t gyűrűzésig, utána pedig 100ekm fölött lett esedékes a fúrás...

Én úgy gondolom, hogy a postásmotorok igénybevétele messze meghaladja a munkábajárós használat által okozott kopásokat...

Ha lentebb visszaolvasol, a 10. hozzászólásban abes cimbora azt írja, hogy 117ekm van az SR-jében, és még nem volt megbontva a motorja.

Szerintem ez a motor (YBR) kifejezetten munkamotornak (pl. futárkodás), ill. ingázásra lett kifejlesztve, tehát bírnia kell egy darabig...

Mondjuk én hidegen csak nagyon óvatosan közlekedek vele, 4000-nél már felkapcsolok és igen óvatosan bánok a gázmarkolattal is. Mivel nincs cserélhető betétes olajszűrője, én a 6000 km-es olajcsere-periódust meg fogom felezni, két szervizelés között beiktatok egy otthoni olajcserét 3000 km-enként, bár ez itt a rossz idő beköszöntével alig 1600 km-rel az órában mégkissé távolinak tűnik... :-)

Üdv:

CsA

Előzmény: csszabi (107)
brunyo Creative Commons License 2005.09.18 0 0 109

Megvan nekem is végre a motor. Kellemes csalódás a kivitele és a motorozhatósága is. Köszi hogy idáig ennyi információt írtatok le róla- nagyban hozzásegített a választáshoz.  üdv.Z

Drtty Creative Commons License 2005.09.18 0 0 108

Én szeptem 6-án vittem haza és most 570 van benne. Én közlekedésre vettem, ezzel járok dolgozni én is, heti 5-ször 40-50 km-t.

 

(Hobbira kicsit nagyobbat vettem volna, de most hobbizásra nem telik. Még egy kicsit növesztem a hasamat és a szakállamat, meg keresek még néhány millát, aztán jöhet egy Harley :-))

 

 

csszabi Creative Commons License 2005.09.18 0 0 107
sziasztok ,

Szeretném megkérdezni Tőletek, hogy mennyi lehet az élettartama az ybr125-nek
kilometerben ? és ha valaki tudna válaszolni hogy ajánlja -e munkábajárásra heti 3x napi 70 km. nagyon megköszönném. Amugy nagyon tetszik a motor szerintem nagyon
szép, és nem igaz hogy 16 éveseknek valo mint olvastam az egyik tesztben.
nagyon köszi a segitséget

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!