Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

.steyr. Creative Commons License 2010.12.05 0 0 61337

én bisztos antiszocijális vagyok,de miért kell szarakodni?

 

Ja Tanuló Ok akkor vedd fel a forgalom ritmusát.vagy ha nem megy a kuplung sebességváltó akkor menj vissza a rutinpájára.

 

És általában az oktatókkal van a baj.

Előzmény: t.lantos (61335)
.steyr. Creative Commons License 2010.12.05 0 0 61336

Amugy szerintem igenis balesetveszélyesek az indokolatlan szüttyögő, forgalmat feltartók.

 

nem is izgat ha az audis végigelőzi a sort.Mennyé.Mintahogy  nem izgat ha körúton a villamos sineken előz.Neki ennyi az erkölcsi normája.Ennyit tud

De végülis feltartott?Nem

Tökölök pöcsölök.

Én egésznap autóban ülök és az ilyeneket tépném ki a kocsiból.Nem bir megindulni a zőldre,csuklósbusznyi helyet hagy maga előtt mert ott a távolban ugyis piros.Csorog 2 vel.Az hogy te mögötte elfordulnál jobbra nem érdekli.Közut mindenkié azért mert én pl kurvára ráérek még nem tarthatok fel másokat.És igen igen menjen előre mert 8 kocsival mögötte meg ezért ragadnak be.

 

Egy trabantos 8 éve fejbelött egy kamionost.Pl áll a nullás külsöje, a belső még ugy ahogy halad de ők az utak királyai és beéllnak egymás mellé beszélgetni,vagy csakúgy snassz ból tartják a sort.Kéne trabantot vennem meg......

 

A másik ilyen amikor ott van a járdán a hely,felfér de Ő az ut közepén vészvillogóval megáll.

Előzmény: sumi19740807 (61334)
t.lantos Creative Commons License 2010.12.05 0 0 61335

Valamelyik reggel ment elottem egy tanulo. Elso volt a lampanal. Jobbra kisivben 5-tel!!!! fordult be. Utana felgyorsitott egeszen 25-ig. Az ilyet minek viszik ki az utra?

En is vezettem hoban, es szerintem azon a fos golf I-en meg teligumi se volt. De ennel gyorsabban mentunk akkor is.

Előzmény: sumi19740807 (61334)
sumi19740807 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 61334

Azt nem tudom milyen gumija volt,de amilyen tempóban szuttyogott még a nyári gumi is biztonságos lett volna:)

Ha biztonságosnak lehet nevezni azt,aki ennyire lassan halad.

Mert ok,mögöttünk nem jött senki,de az ilyen a főúton is szuttyog,s azért az már eléggé balesetveszélyes.

Ne hasítson 100-al,de lagalább 65-70-el haladjon:)

.steyr. Creative Commons License 2010.12.05 0 0 61333

Na de könyörgöm az ilyen télen is nyári cipőt hord?????

 

Ez olyan mint a nem kell a biztonsági öv.Disznek van ott

 

És a gatyádon az övet becsatolod vazze????Vagy az is csak dísz??

 

Értelemszerüen nem rád vonatkoztatva

 

egyetértek.

Előzmény: arpeen2 (61332)
arpeen2 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 61332

Lehet az a kategória volt, aki azért nem vesz téligumit, mert : "há' majd óvatosabban vezetek".

Sajnos nagyon sok ilyen IQ betyár van. :(

Előzmény: sumi19740807 (61329)
jó hír Creative Commons License 2010.12.05 0 0 61331

valahogy így gondoltam...     :-))))

 

 

 

Előzmény: .steyr. (61328)
.steyr. Creative Commons License 2010.12.05 0 0 61330

Mer' mindég csaka az állatkodás.:)))))

 

Amugy detto.Szerdán csepelen elég gáz volt a helyzet,de azért lehetett volna haladni,de wagon r es néni (kalapkesztyü stb) V max 20 km/óra és intézte hogy 1 lámpán csak Ő tudott átmenni a lendületes indulásokkal.

 

Bazmeg aszthittem nekimegyek már.....

Előzmény: sumi19740807 (61329)
sumi19740807 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 61329

Helló!

 

Gondoltam megmutatom nektek,mitől tudok kiakadni:)

Azért vicc,hogy valaki ennyire óvatosan vezessen:)

Az első képen lefotóztam az előttem haladót.

A második képen lefotóztam az én órámat,jól látható,hogy mennyivel cammogot előttem,de a kép készítése előtt csak 20 km/h volt a sebessége.

A harmadik képen előzés után az én tempóm,és simán biztonságosnak éreztem.

De ne menneyen ennyivel aki fosik,de azért a 30 km/h az nem túlzás ha azt írom hogy az bal.aszság:)

 

 

.steyr. Creative Commons License 2010.12.03 0 0 61328

Se gardánkeröszt" se elektromos kábelek,se berohadt csavarok amikkel egynapig lehet szopni,se fékcsövek.

Ennek mi köze a valósághoz???

 

Inkább pina pont hu

 

:))))

Előzmény: jó hír (61327)
jó hír Creative Commons License 2010.12.03 0 0 61327

nekem a pina.hu ugrik be hirtelen...  nem a politika...

arpeen2 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 61326

Amennyiben rám gondolsz, nem vagyok szakember, de meglepődve olvasom a tanácsodat, mely sajnos egyre inkább jellemző az országra : "gondolkozni nem szabad". Sajnos ezért tartunk ott ahol, de az már egy másik topik, nem akaraok flame-elni, sem offolni, ez csak úgy beugrott hirtelen.

 

Peace...

Előzmény: jó hír (61325)
jó hír Creative Commons License 2010.12.03 0 0 61325

Látom  szakemberek elkezdtek gondolkodni, hogy is van ez?...na ezt nem szabad...csak jót nevetni, és lapozni...

arpeen2 Creative Commons License 2010.12.02 0 0 61324

Na jahh, 50m-t kibír, de érdekes hogy pl fékkör,  meg hűtővíz kör se nagyon játszik. Meg még pár "apróság" :)

 

De aranyos video, ez tény.

Előzmény: Pityorka (61323)
Pityorka Creative Commons License 2010.12.02 0 0 61323

Tök jó, ezt hívják úgy, hogy könnyen szerelhető. :)))

Előzmény: jó hír (61322)
jó hír Creative Commons License 2010.12.02 0 0 61322
kkn Creative Commons License 2010.12.02 0 0 61321

Inkább koncentrátummal rátöltöttek.

Előzmény: joeyfiu (61316)
Gaben. Creative Commons License 2010.12.02 0 0 61320

Hello,

 

akkor lehet hogy elcsesztem de 2 napja nagyon nem volt a kiegyenlítőben cucc, és rádobtam vagy 1 liter -35C-ig játszó anyagot. Azóta nem néztem hogy hol van a szint hidegen-melegen de ketyeg a gép rendesen. :o)

 

G

Előzmény: joeyfiu (61316)
kkn Creative Commons License 2010.12.02 0 0 61319

Ja, de ugye nem GC, 1DIN-es, vagy 2DIN-es szabvány rádióval?

Előzmény: kkzsu (61317)
kkn Creative Commons License 2010.12.02 0 0 61318

Talán valami műszerészt kellene túrni a neten guglival, aki vállal kódtörést. Mert alapból nincsen kód, csak, ha valaki aktiválja egy saját maga által kitalálttal.

Előzmény: kkzsu (61317)
kkzsu Creative Commons License 2010.12.01 0 0 61317

Sziasztok!

 

Van rá valamilyen jó módszeretek, hogyan lehet megtudni egy 2006-os Swift rádiójának a kódját? Tegnap akkut kellett cserélni, és a kód nélkül nem működik a rádió :-(((

 

Köszi előre is!

joeyfiu Creative Commons License 2010.12.01 0 0 61316

Köszi. Közben megmértem én is az enyémet, profi mérővel,  - 45-ig jó. Besűrűsödött az 5 év alatt, elpárolgott a víz belőle. Tavasszal majd csere.

Előzmény: kkn (61315)
kkn Creative Commons License 2010.12.01 0 0 61315

Azt mondták nekem, hogy -35°C a gyári fagyálló most.

Előzmény: joeyfiu (61292)
Pityorka Creative Commons License 2010.12.01 0 0 61314

Szia!

Bár nem vagyok autószerelő, de szerintem nagyon is lehet köze a hideüzemhez, hiszen a motor nem tud felmelegedni, sokszor a dúsítás is éppen abbamarad, mire leállítjuk a motort. (Különösen most, hogy ha kinn marad az autó, akár 10 perc alatt lehűl vissza.)

Én is júniusban cseréltem, most van az olajban 6000 km (Meguin 5w-40), még nem látom, hogy fogyott volna, én is most néztem meg pont tegnap. Hűtőfolyadékot is néztem, keveset rá is töltöttem mert melegen is kissé alacsonynak tűnt, utoljára tavalyelőtt ősszel volt folyadékcsere, akkor nem légtelenítettek rendesen, vagy nem tudom, mert megnéztem, és nem volt a kiegyenlítő tartályban folyadék, akkor utánatöltöttem, azóta nem kellett, most kellett megint vagy 2 deci, de lehet még annyi sem. (TEGEE -37°C bekevert.)Jövőre úgyis cserélem majd a hűtőfolyadékot.

Előzmény: Törölt nick (61312)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.01 0 0 61313

Ja a olaj juniusban volt cserélve. Azóta 5600 km van benne.

Típusa: Castrol magnatec 10w-40

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.01 0 0 61312

Üdv!

 

Tegnap este ahogy beálltam a garázsba gondoltam megnézem a folyadékszinteket a kocsiban.

A szintekkel nem is volt baj de közvetlenül leállítás után az olajban 2-3 db apró "buborékot" véltem felfedezni.

Kicsit megilyedtem, hogy vizes az olaj, de a hűtővizem észrevehetően nem fogy és nem olajos benne a víz. (évente kell kb 1 dl-t rátölteni, hogy meleg motornál pont max-on legyen a szint). A kocsi nem erőtlen, szép hangja van, nem füstöl fehéren, ja és az olajbetöltőt letekerve sem látni semmilyen lerakódást és ott buborékok sincsenek.

De, nem hagyott nyugodni a dolog így ma egy városi kör után alapjáraton járó motornál kihúztam a nívót és semmi buborékot nem láttam.

De este mikor megint beállítam a garázsba és leállítottam megint volt 2-3 db buborék.

Nyugtassatok meg, hogy nem (lesz) hengerfejes a kocsi. Szerintem ahhoz még ez nagyon "új" motor. (56e km van benne).

Lehet e köze ahhoz, hogy én 95%-ban csak városba, sokszor igen rövid távon használom. Sokszor van, hogy nem is meglegszik fel rendesen a motor mire újra leállítom.

Lehet, hülyességet mondok lehet e hőmérséklet különbség miatt?

Ma pl -4 fokból álltam be a +13 fokos garázsba. Alig tudtam betolatni mert a tükreim egyből bepárásodtak.

Szóval mondjatok valami okosat!

Köszi!

 

*fox* Creative Commons License 2010.11.30 0 0 61311

Azok nagyon baráti árak!!

A Shell váltóolaj árakat nem tudom, de én a Castrol TafX-et drágábban veszem nagykertől. 

Előzmény: tibi_H-5000 (61310)
tibi_H-5000 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 61310

Azért szerintem szervize válogatja, 3 hete cseréltettem fékfolyadékot 1041.-/félliter.

Váltoolajat pedig 2188.-/liter áron adták. (Shell)

Előzmény: *fox* (61298)
jó hír Creative Commons License 2010.11.30 0 0 61309

IV-es fokozat, sűrített levegő, örül....

Előzmény: sumi19740807 (61308)
sumi19740807 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 61308

Nekem is volt már hasonló,de mindig bíztam benne,hogy majd kikeveredik onnan.

De nem akar,s tényleg baromira idegesítő,mert a motor hangját nem hallani,1-es fokozatban a ventilátort sem,de ez a ciripelés elkúrja ennek a csendnek a varázsát:)

Előzmény: .steyr. (61305)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!