Amugy szerintem igenis balesetveszélyesek az indokolatlan szüttyögő, forgalmat feltartók.
nem is izgat ha az audis végigelőzi a sort.Mennyé.Mintahogy nem izgat ha körúton a villamos sineken előz.Neki ennyi az erkölcsi normája.Ennyit tud
De végülis feltartott?Nem
Tökölök pöcsölök.
Én egésznap autóban ülök és az ilyeneket tépném ki a kocsiból.Nem bir megindulni a zőldre,csuklósbusznyi helyet hagy maga előtt mert ott a távolban ugyis piros.Csorog 2 vel.Az hogy te mögötte elfordulnál jobbra nem érdekli.Közut mindenkié azért mert én pl kurvára ráérek még nem tarthatok fel másokat.És igen igen menjen előre mert 8 kocsival mögötte meg ezért ragadnak be.
Egy trabantos 8 éve fejbelött egy kamionost.Pl áll a nullás külsöje, a belső még ugy ahogy halad de ők az utak királyai és beéllnak egymás mellé beszélgetni,vagy csakúgy snassz ból tartják a sort.Kéne trabantot vennem meg......
A másik ilyen amikor ott van a járdán a hely,felfér de Ő az ut közepén vészvillogóval megáll.
Valamelyik reggel ment elottem egy tanulo. Elso volt a lampanal. Jobbra kisivben 5-tel!!!! fordult be. Utana felgyorsitott egeszen 25-ig. Az ilyet minek viszik ki az utra?
En is vezettem hoban, es szerintem azon a fos golf I-en meg teligumi se volt. De ennel gyorsabban mentunk akkor is.
Amugy detto.Szerdán csepelen elég gáz volt a helyzet,de azért lehetett volna haladni,de wagon r es néni (kalapkesztyü stb) V max 20 km/óra és intézte hogy 1 lámpán csak Ő tudott átmenni a lendületes indulásokkal.
Amennyiben rám gondolsz, nem vagyok szakember, de meglepődve olvasom a tanácsodat, mely sajnos egyre inkább jellemző az országra : "gondolkozni nem szabad". Sajnos ezért tartunk ott ahol, de az már egy másik topik, nem akaraok flame-elni, sem offolni, ez csak úgy beugrott hirtelen.
akkor lehet hogy elcsesztem de 2 napja nagyon nem volt a kiegyenlítőben cucc, és rádobtam vagy 1 liter -35C-ig játszó anyagot. Azóta nem néztem hogy hol van a szint hidegen-melegen de ketyeg a gép rendesen. :o)
Talán valami műszerészt kellene túrni a neten guglival, aki vállal kódtörést. Mert alapból nincsen kód, csak, ha valaki aktiválja egy saját maga által kitalálttal.
Van rá valamilyen jó módszeretek, hogyan lehet megtudni egy 2006-os Swift rádiójának a kódját? Tegnap akkut kellett cserélni, és a kód nélkül nem működik a rádió :-(((
Bár nem vagyok autószerelő, de szerintem nagyon is lehet köze a hideüzemhez, hiszen a motor nem tud felmelegedni, sokszor a dúsítás is éppen abbamarad, mire leállítjuk a motort. (Különösen most, hogy ha kinn marad az autó, akár 10 perc alatt lehűl vissza.)
Én is júniusban cseréltem, most van az olajban 6000 km (Meguin 5w-40), még nem látom, hogy fogyott volna, én is most néztem meg pont tegnap. Hűtőfolyadékot is néztem, keveset rá is töltöttem mert melegen is kissé alacsonynak tűnt, utoljára tavalyelőtt ősszel volt folyadékcsere, akkor nem légtelenítettek rendesen, vagy nem tudom, mert megnéztem, és nem volt a kiegyenlítő tartályban folyadék, akkor utánatöltöttem, azóta nem kellett, most kellett megint vagy 2 deci, de lehet még annyi sem. (TEGEE -37°C bekevert.)Jövőre úgyis cserélem majd a hűtőfolyadékot.
Tegnap este ahogy beálltam a garázsba gondoltam megnézem a folyadékszinteket a kocsiban.
A szintekkel nem is volt baj de közvetlenül leállítás után az olajban 2-3 db apró "buborékot" véltem felfedezni.
Kicsit megilyedtem, hogy vizes az olaj, de a hűtővizem észrevehetően nem fogy és nem olajos benne a víz. (évente kell kb 1 dl-t rátölteni, hogy meleg motornál pont max-on legyen a szint). A kocsi nem erőtlen, szép hangja van, nem füstöl fehéren, ja és az olajbetöltőt letekerve sem látni semmilyen lerakódást és ott buborékok sincsenek.
De, nem hagyott nyugodni a dolog így ma egy városi kör után alapjáraton járó motornál kihúztam a nívót és semmi buborékot nem láttam.
De este mikor megint beállítam a garázsba és leállítottam megint volt 2-3 db buborék.
Nyugtassatok meg, hogy nem (lesz) hengerfejes a kocsi. Szerintem ahhoz még ez nagyon "új" motor. (56e km van benne).
Lehet e köze ahhoz, hogy én 95%-ban csak városba, sokszor igen rövid távon használom. Sokszor van, hogy nem is meglegszik fel rendesen a motor mire újra leállítom.
Lehet, hülyességet mondok lehet e hőmérséklet különbség miatt?
Ma pl -4 fokból álltam be a +13 fokos garázsba. Alig tudtam betolatni mert a tükreim egyből bepárásodtak.
Nekem is volt már hasonló,de mindig bíztam benne,hogy majd kikeveredik onnan.
De nem akar,s tényleg baromira idegesítő,mert a motor hangját nem hallani,1-es fokozatban a ventilátort sem,de ez a ciripelés elkúrja ennek a csendnek a varázsát:)