3300 km-nél járok. Biztos: sík úton kb. 95kg-al szélcsendes időben szélvédővel / Givi A 600-as. Belső mérete -a vezető felöl: magas: 408 mm, max széles: 395 mm / 8000-nél 95, 8500-nál 100km/h. A 12V 35/35W izzót cserélni kellett kb 2500-nál, mert kiégett. A világítását, csak nemrégen volt módom kipróbálni sötétben: 80-90 között szerintem gyenge ! Index problémám nem volt. A fogyasztás 2.3-2.5 l körül beállt A korábban írt 100 km/h feletti seb-gekhez kellett egy kis lejtő !
Ma megnéztem egyedül, a biztonság kedvéért, nekem 5000-nél 59 k/h. :-)
Különben fogyókúrára fogtam magam szerintem 100 alatt vagyok már, nem akarom terhelni szegényt. De holnap szünnap, kakaspürkölt gasztro fesztre megyek úgyhogy visszafelé leterhelem.
A súllyal tudok visszajönni, de harmincas sajna nem tudok lenni, úgyhogy maradok negyven fölött.
Viszont a fogyasztása nagyon tetszik. Az Toyotám eszik ennyit 100-on, mint a Vájbíerem 300-on. Csak legyen sokáig jó idő!
Egy kollegám vett egy 535-ös Virago-t, ő is pont most és ismerkedik vele, az ezeréves babettáját cserélte le. :-) Hát ő 180 km után tankolt egy tizest. Ez annyi, mint az asszony C3 fogyasztása. A biztosítás is évi 20 rugó.
Persze, hogy a chopper is egy "érzés", de nekem most ez a motor az "érzés" mellett (persze, hogy van) közlekedni is kell.
Jó, de ketten voltunk..., egyébként stimmelnek a sebességek, mert figyeltem alább...
Találtam egy jópofa kerékpáros kormánytáskát fillérekért, amit nagyon jól lehetett feltenni a csomag rögzítő pókok beakasztására készült kis fém konzolra.
Az indexszel valóban így lehet a dolog, mert a szerelő már szólt is, hogy rendeljetek egy index-relét, meg se nézte, amikor megkérdeztem azt mondta, igen előfordult már.
5000-nél 50 km/h??? Elfelejtetted felteni 5.-be??? 50-nél nekem 4300-at mutat... 5000-nél pedig kb. 58 km/h-t...
:-)
Bejáratás alatt 2 személlyel... Ejnye-bejnye... :-)
Ez az indexrelé dolog tényleg gyenge pont lehet... Van egy francia oldal (www.ybr125online.fr), ahol van fórum is (fransziául), ott már korábban is többen jelezték, hogy az indexük meghülyült... Akkor ez valami típushiba lehet... Nekem 1500 km-nál tartva még nem volt vele bajom, remélem nem is lesz, kopp-kopp-kopp...
Ja, és volt ott egy felmérés is, aminek az eredménye az volt, hogy az YBR 125 tulajok zöme 30 fölötti fickó, akiknek javarészt az első "nagy" motorja... :-)
Balesetmentes közlekedést vele, az autósok ritka kötsögök bírnak leni, legalábbis azok, akik sose ültek motoron...
A CG drágább. Nincs fordulatszámmérője. Az YBR néhány éves modell, a CG közel 30 éve jött ki. Az YBR nekem letisztultabb vonalvezetésű, bár a küllős kerék megnyerőbb a CG-n, sajnálom, hogy Európába nem hozzák az YBR-t küllős kerékkel...
Röviden ennyi, a kettő nagyjából egy kategória... Kinek a pap, kinek a paplan, ugye...
A lányomat már vittem, azt észre sem vette, ma viszont mögém ült végre a nej is.
Egy kicsit érezte, azt írja a leírás, hogy 200 kiló lehet a teher, szerintem mi azért vagy 30-40-nel alatta voltunk. 5000/perc-nél ötvennel mentem. Csak sokat ficergett, :-), és érezte a kis motor.
Ma volt az első tankolásom (vagyis a második igaziból, de az első a bolt után volt).
Pontosan 7 litert tankoltam és pontosan 300 km-t mentem. Ez nem rossz. Mondjuk kíméletesen is vezettem, de valószínű, hogy bejáratás után is 3 körül lesz majd a fogyasztás.
Ti spréztétek már a láncot? Nekem azt mondták 300 után kell, így ma be is fújtam.
Az előzőekben látható a kis aranyos és még csak huszonegy-két km volt még csak benne akkor. Én még 70-nél nem mentem többet vele, mert figyelek a "bejáratós" szabályokra. Egyébként nagyon kulturált kis motor. De nekem a váltókar csavarja nem volt rendesen meghúzva. Másnap "régi motoros" kollegáim felhívták rá a figyelmemet, hogy lötyög és rendesen utána kellett húzni. Szerintem nagyon keveset fogyasztott, mert már majdnem 100-at mentem, de a benzin-szint mutató meg se rezdült, - ámbár nagyon "kíméletesen" is vezettem. Egyébként én is (mint láttam alant is :-)) 100 kiló körül mozgok és 43 éves vagyok. De ennek ellenére (hogy ilyen "öreg" vagyok) ez az első "nagy"-motorom. Eddig csak robogóztam, de úgy néztem ki mint az Üvegtigrisben az "ízirájderöcsém", no ez sem chopper, de azért ez motor- És én használni vettem, mert-és fontos, hogy ne is fogyasszon sokat, mert ezzel járok minden nap 20 km-re dolgozni, meg a család sem bírna el már egy harmadik autót.
Lenne egy off kérdésem. Amikor a motorotokat vettétek, a Honda CG 125-t alternatívaként nem vettétek számításba? Ha igen, akkor mi döntött az YBR mellett?
Csak azért kérdezem, mert most vennék én is valamelyiket a kettő közül.
Ezek saját mérések? Már mentél vele 110-el? Hány kg is vagy? (Én 104...)
Én 80 fölé sajnálom küldeni, eddig 90 volt a maximum (már amennyire megküldtem, biztos mene gyorsabban is, csak győzzem kivárni), bár még csak 1500 km van benne.
Én túl vagyok már 1300 km-en az YBR-emmel. Hobbi motornak nagyon megfelel. Járunk a párommal hegyek közt is, kell ugyan visszakapcsolgatni, de bírja. Hosszabb (200 km) túrákon már kevésbé kényelmes, de gondolom, nem is arra találták ki. Városban, csúcsforgalomban még két személlyel is verhetetlen.
CsA, Tibor! Írtatok mindketten dobozról. Tudnátok képet feltenni? Kíváncsi vagyok milyen. Félek, elcsúnyítja a kis szépséget. :)
Láttam itt egy képet 120 km/h-ról. Az érdekelne, hogyan készült. :)
Lenne egy kerdesem a motorrol: hogy viselkedik emelkedon felfele haladva? Nekem jelenleg egy MZ ETZ125-om van ... a legkissebb emelkedonel is vissza kell valtani 5-bol, 2 szemellyel szo sem lehet az 5. fokozatrol, egyszoval erotlen.
Ha netan osszejon egy YBR, azt is foleg varosban hasznalnam, de lehet, hogy hetvegere kimennek a 60km-re levo tanyara.
Azert erdekel az emelkedos tema, mert Erdelyben lakom es itt eleg gyakran utkozok jo nehany kilometeres meredek szakaszokba (ahol az ETZ-vel szoloban 3. sebessegben 40 km/h-val suvitek).
Köszönöm a részletes tájékoztatást. Nekem is kb. ugyan ez volt. 1000km után üzemmelegen, a kipufogóban váltásoknál ill. állóhelyben túráztatáskor /gázelvételkor/ durrogás hallható. Szerelő szerint ez természetes jelenség. Nálad is van ilyen? 8000-nél 95km/h-t mutat az óra. Tapasztalatom szerint 2.5 l-el el lehet járni. Jó időt, jó motorozást!
Ja, még azt elfelejtettem, hogy beszélgettünk az olajszűrőről. Azt mondta a szervizes, hogy van olajszűrő, de nem cserélhető olajszűrő, hanem egy centrifugálszűrő van benne, amit szervizek alkalmával nem kell (?) tisztítani, csak ha valami miatt szét van szedve a motor...
Olajcserénél Shell Advance VSX4 10W-40 rész-szintetikus motorkerékpárolajat (API - SL és JASO MA) kapott a gép.
Elsőként meghúzta a váltókar rögzítő csavarját, állítólag több YBR-en is szükség volt rá. Állított a láncfeszességen, lemosta a láncot, majd leápolta Motul láncsprayvel. Megmutatta a légszűrőt, jóllehet semmit nem kellett vele csinálni. Állított a hátsóféken, ill. a kupplungkar holtjátékán. Nézte az első villát, első féket, gázmarkolatot, de azokon nem volt semmi állítani való, mondjuk az első villán nem is nagyon tudna mit. Kérésemre a hátsó lengéscsillapítókat utolsó előtti feszes pozícióba állította.
Lehet, hogy még nézett ezt-azt, de közben a kereskedés tulajával is beszélgettem és elképzelhető, hogy valamit kifelejtettem.
Mindig ha csinált valamit magyarázta, hogy mit és miért, mintha legközelebb már nekem kellene csinálni... :-)) Ez szimpatikus húzás volt, ha nem mondta volna, akkor kérdeztem volna... :-)))
9-re voltam bejelentkezve, 1/4 10 körül tolta be a motort a szervíztérbe, 10 körül már szerintem kint is voltam...
A számla végösszege 5800 Ft volt.
Összességében elégedett vagyok velük, hogy egy kis reklámot csináljak nekik, a Yamaha Máthénál voltam Debrecenben...