Vicces dologba futottam bele ma este. Kerestem a tdid hengerfejcsavarok meghúzási nyomatékát. A motor fejezetében azt írja hátul van, hátul meg azt hogy elöl.
Hi. Ha már Neked kisöpörték a raktárt én beállok a helyedre. Sok-sok évi Croma-zás után megmaradt alkatrészeimet én is felajánlom hasznosításra. Jobbára dízel cuccok vannak, de bontottam 2,0 benzinest is. Motorikus, elektromos és kaszni elemek is akadnak még. Mail publikus, tel: 20/3177542 Üdv Kapi
Van nekem is jónéhány ládányi alkatrészem elfekvőben mit eladnék, benzineshez nagy része, de ugye a kaszni az mindegy....
Szóval ha valakinek kell valami keressen bátran, 20 év Cromázás után eladó egy kisbusznyi alkatrész, többek közt van szép állapotban megőrzött full bőrülés garnitúrám ami fűthető, memóriás, full elektromos, stb.....
Rengeteg karosszéria elem piros és szürke színben stb...
Szia! a légmennyiség már nincs,de a többi alkatrészeim meg vannak,sok mindent nem raktam fel,van még 4 db elektromos ablakemelőm,meg stb,telcsizz rám 30 9621 361,üdv Pepi.
Hi. A hajtórúdfej csapágy illesztési hézaga 0,026-0,063 mm. A hajtórúdszemnél nincs megadva, illetve a dugattyúcsap játéka a hajtóműszemben cím alatt 0,014-0,020 mm a méretek. Üdv Kapi
Hi. Annak idején eleve motor hibás Cromát kerestem és vettem ( dugattyú törés ) az említett problémák miatt. Kapott teljes gépmunkát, hengerfej újítást, porlasztó csúcs cserét meg a szokásos sallangot. 12 évig használtam, kis híján 400e km-rel adtam el. A felújítástól kezdve mindig kék füsttel indult, sőt városi forgalomban, rendőr lámpánál állva is adott egy kis kéket. Menet közben nem füstölt. Erőltetett nagy gázon természetesen dobta a feketét. Viszont a 10ezrenkénti olaj cserék között soha nem kellett után tölteni. Tehát a kék füsttől még lehet jó a motor. Ha valakit jobban zavar vegyen 2,5-öst az nem szokott füstölni. Ha már itt tartunk van egy 2,5-ös motorom még egyben váltóstól, de a külső sallangok nélkül eladó. Az erősebb motorkódú. Blokk nem volt megbontva, porlasztók is benne vannak. Üdv Kapi