Mint C5 tulaj néhány észrevétel a géppel kapcsolatban:
Nekem 2.2 HDI aut. 2002 márciusi van. Idén nyáron (július) vettem 38e km-el. Most 54e km-nél járok. Ismertem az előéletét is. Soha semmi váratlan baja, hiba nem volt. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Gyönyörű (nekemlagalábbisnagyonteccik), kényelmes, tágas, jól felszerelt, megbízható.
z.Solo
Amire érdemes figyelni azok a fékek. Nálam komplett első tárcsa és betét csere volt, hátsó tárcsa szabályzás és betét csere. Szakemberekkel konzultálva ez elsősorban az automata miatti állandó fék igénybevételből adódik, hogy gyorsabban kopik. Nem volt olcsó mutatvány.
Szerintem ha első benyomásod a megvenni kívánt autóról jó, sőt szerintem ki se akartál szállni belőle az első próbaúton, akkor bele kell vágni. Persze érdemes egy állapotfelmérést kérni valamely Citro szervízben.
Jut eszembe,db, mik a c5 gyenge pontjai? Sok rosszat, de sok jót is olvastam már róluk, részemről a vétel a megbízhatóság kérdésén áll v. bukik... Mit nézessek meg feltétlen szakszervízben, mielőtt megvenném? Kösz, ha bárkinek van jó 5lete!
Szia db, bőr(elektronyosan mozgatható), xenon, ülésfűtés, faberakás + 4 felnis téligumi -ezek a főbb extrák. 69e km, ebből kb.45e autópálya-km. A chip tuningot 7e km-esen kapta, azóta tökéletesen működik. Első tul, ismerős. Most nálam van a verda 7főig, ha tetszik, intézem a hitelt. Szerintem 4,8 korrekt érte. Ja, és sérülésmentes!Neked is C5 van? Tapasztalatok??Üdv z.Solo
Sok minden fugg attol, hogy hany km van benne es hogy igazabol mennyire fullextras.
Egy "alap" 2003-as 2.2 HDi SX (azert ebben is benne van szinte minden, jelentosebb extrak kozul a DVD nav, bor, ulesfutes meg a xenon (ha egyaltalan rendelheto) jut eszembe) 0 km-rel 6 milla volt a nyaron (a listaar 7.5) es meglehetosen nagy az ertekvesztese - a magam reszerol azt gondolom, hogy 5M alatt kellene lennie, de ez csak tipp.
O.K: db, tekints el ettől az apró (ámde jelentékenynek tűnő) részlettől. Ha többet tudok meg, jelzem feléd. E nélkül mit gondolsz a verda áráról? Üdv z.Solo
Heló C5ösök! Még nem volt szerencsém ilyen autóhoz, viszont ma kipróbáltam egy chiptuningolt (168LE,400nm) break változatot. Automata, bőr, szinte fullos 2.2HDI. Ja, és 2003/1-es.Szerintetek mi a reális ára? Megéri a pénzét? Kissé aggódom a megbízhatósága miatt... vajon jogosan??? Kösz, és üdv mindenkinek!
Nekünk van a családban egy 2.0 benzines, és a közeljövőben valószínűleg le lesz cserélve az új modellre. Én szerencsére nem sokat ültem benne és a futóműve sem győzött meg, de a tulaj szerint ilyen kényelmes kocsija sosem volt még (elötte 406-osok voltak, meg Lancer). Egyszer körforgalomban leállt a motorja, állítólag rossz benzin miatt (persze), egyszer pedig egy elsokalt kanyarban kigyulladt rajta az összes jelzőfény, újraindítás után minden "megjavult". Ez így 1,5-2 év alatt nem sok, de azért zavaró, hogy pont vészhelyzetben adja meg magát a hiperszuper futómű, meg leáll a motor: szervo, stb nuku.
Valoszinuleg, ha felhivsz egy Citroen markakereskedest, akkor tudnak segiteni. A nyaron mi is raktaron maradt 2003-as 2.2 HDi-t vettunk (a lista 7.5M helyett 6M-ert adtak - szerintem jo uzlet volt), es tudtak, hogy milyen autok vannak az orszagban raktaron.
"Nem is beszélve arról, hogy itthon hogy fogják neked javítani (elvileg kötelességük, de még más szalonban vásárolt autót is nemszívesen vezsnek előre...)"
Nekem ugy tunt, hogy a szervizeknek nincs gondjuk az "idegen" autokkal, mert vegulis abban van a nagyobb penz, nem az eladasban.
Biztos, hogy nem jársz sokkal jobban. Csak az alapáron nyerhetsz ahogy ezt említették alább.
Nem is beszélve arról, hogy itthon hogy fogják neked javítani (elvileg kötelességük, de még más szalonban vásárolt autót is nemszívesen vezsnek előre...)
Most tévedtem ide, látom érdekes jelenséget említesz.
Az autó nem engedi annyira lemerülni az akkumulátort, hogy ne induljon. CSak utólagos beszerelt dolog szívhatja le. A szintezés végképp nem, mivel a szél nem tud annyit mozdítani rajta, hogy korrigálnia keljen és annyit sem ül le, ami jelentős működére bírná a szivattyút.
Ez inteligens rendszer. Nagyon sok mindenre figyel.
asszem ott fogom hagyni ezt az autot, nem bizom meg a dologban. utalnam ha tultoltos lenne a generatorja es az irtana az aksit, mert akkor az gyakorlatilag minden gyengearu reszt zabal. masreszt ez a per demo per ketszer toljak es probaljak beugratni sem tesz jot neki. ... ill most mar a serult szelvedoje is zavar. kell meg egy kicsit keresgelni a megfelelo balnat ;)
mas kerdes: eu neu wagen dologrol ki mit tud, az alabbi kerdesek merulnek fel bennem:
- afat a vasarlas helyen kell fizetni? mint minden mas arunal?
- es akkor az ottani brutto vetelarra elvileg "csak" a magyar srac jon ra (regisztracios on-road-fee), ami egy v6 3 liternel mar 1,2 mihaly!!!
Nekem is C5 van , HDI 2.0 majdnem 1 éves ujonan vettem, az értékvesztés teljesen igaz, őrült nagy de nézzétek meg pl a R.Lagunát is.... annak se kicsi
Megbízhatatlan? mit neveztek megbízhatatlannak? megáll?
Közel 1 év alatt az olajcseréken kívül csak a csomagtér zárat kellett cserélni ( igaz az most sem tökéletes).
Tény hogy az elektromos kütyüi nem mindig tetszenek, pl esőérzékelős ablaktörlö , de ez egyéni probléma. Jó-Jó mondhatjuk hogy egy ilyen értékű új autónál minden működjön tökéletesen. Szerintem ez nem befolyásolja a megbízhatóságot.
Szerintem egy jó autó.
Más.
Érdekes, én is hagytam reptéri őrzöttben 2 hétre, (elég rongy időben ), de nekem nem merült le az akkuja.
Miután munkára használom, szoktam figyelgetni, de a hasmagasságot akármilyen szél van nem korrigálja.....( próbáld ki: ha kiszállsz rángasd meg a kocsit rá se fütyül.)
bocs a reakcio idoert ;) tehat az autot 4.5-ert adjak, es ceg volt, innen a 18e km. megneztem megegyszer azota, sajnos most sem volt tul meggyozo, mivel bikazassal indult, es a sar elmozdult es leallt az auto. utana szervizkocsi, ... elindult az auto, kicsit minden hulye volt bennne ami elektromos, viszont egy ido elteltevel (2-3km) olyan volt mintha a szamitogep kezdett volna magahoz terni.
itt vagyok ketsegek kozot. barkinek velemenye otlete?
Sziasztok!
Látom ez direkt C5-ös fórum...szal lenne egy eladó c5-ös, amit szeretnék figyelmetekbe ajánlani:
C5 Break 2.0 SX
110000km, 2002/7. havi
van vezetett szervizkönyv, meg minden ami az SX-felszereltségben benne foglaltatik(feltételezem ezzel tisztában vagytok,h. mit jelent:) -de ha jól tudom akkor ez majdnem mindent jelent a bőrön és az aut.váltón kívül).
Ja és van hozzá 4téligumi acélfelnivel meg gyári leszerelhető vonóhorog.
Lehet soknak tünik a km, de ez apám munkábajárásából és évi kb. 2 családi kirándulásból jön össze -> nem volt túlstrapálva/hajtva.
Az ára 3.000.000 HUF - ez sztem elég jó ár érte.
Küldök még képet, ha érdekel vkit.
szeki00@hotmail.com
[image1]
A szomszédomnak is van. A nyáron két hétre elrepült üdülni, mire hazajött teljesen lemerült mert az autó a hasmagasságát szélfújás, és egyéb mozgások miatt állandóan korrigálta. Szerintem ez egy elég hülye megoldás emiatt. Az akkumulátornak semmi baja csak utántöltés nélkül állandó igénybevétele volt.