A metróban pl. bevezették az EDR -t, mindenütt az van, minden szupi-szuper... de a mobilhálózatot nem fejlesztették vele együtt (a 2-es és 3-as vonal összekötő alagútjában például 'senki földje' van: nemhogy bármilyen internet vagy bármilyen hálózat, de még "Csak segélyhívás" opció sincs...)
Jó kérdés, hogy a GSM-R mellé behúzták-e a saját, nyilvános hálózatot külön is vagy a GSM-R részből használnak egy kisebb szeletet. Elvben működhetne a GSM-R-en keresztül, ha beengedik a hálózatra a nyilvános SIM kártyákat is központilag. De nem valószínű, hogy ilyet engedélyezne a megrendelő, biztonsági okokra hivatkozva. Legfeljebb a vonatokon a WIFI tudna még elketyegni a GSM-R hálózaton keresztül, de ez megint kérdés, engedélyeznék-e.
Ott jó eséllyel behúzták a saját kábeleiket is, ha már ki kellett építeni a rendszert amúgy is a vasút részére.
Szerinted egy kapuval arrébb hogy lehet online streamet nézni a 27km-es alagút közepén? És csak az a cég tudja ezt, aki a gsm-r hálózatot is telepítette.
Olyan biztos nem volt a megjelölhető válaszok között. :) Ugyanis az egészségügyi tárca egy ideje azt szajkózza, hogy alkoholfogyasztásról szó sincs itten' kérem, mindenféle, olcsón hírnevet szerző utazók ragasztották rá arra a környékre a negatív sztereotípiákat. (Odáig alá is írom, hogy a sztereotípiák olcsó dolgok. Ami meg a többit illeti, nos, nálam az vitt mindent, amikor a vonaton a kazah faszi üvegből nyakalta a tisztaszeszt, közben bújt minél messzebb az ablaktól, nehogy a mindent látó (és ható) észrevegye, mit művel - a felesége pedig egyfolytában igyekezett elvenni tőle az üveget, gyér sikerrel.)
Jellemzően mivel foglalkoznak az utasok egy oroszországi, távolsági vonaton? A felmérést végző cég a következő eloszlást hozta ki a válaszadók adatai alapján: - alszik: 25,4% - zenét hallgat: 19% - olvas: 15,9% - bámul kifelé az ablakon: 12,7% - a közösségi médiában él: 6,3% - játszik (fizikai játékokkal, mint pl. társasjátékok, vagy videojátékokkal): 5,6% - a fülkeszomszéddal beszélget: 4,8% - videót néz (filmet vagy bármilyen egyéb adást, a saját eszközén vagy a kocsi felszerelésén keresztül): 3,9% - eszik: 3,2% - keresztrejtvényt és hasonlókat fejt: 3,2%
Powerline után szabadon, neki lehet futni a sínt, felsővezetéket felhasználó megoldásnak. Létre lehet rá hozni egy "előnevelt" startup-ot, el lehet rá költeni a világ pénzét és idejét, és valami nem 0% valószínűséggel, eredmény is elérhető.
Mert a többi sem jobb. Az 1-es bizonyos részein mindhárom szolgáltatónál elmegy a térerő, ezen csak a vasúti pálya mellé telepített tornyok segítenének, ami jelenleg sci-fi kategória.