Hát ez sajnos nem kedv kérdés néha.De nem hinném h 5-6 lenne egy tank postán való feladása belfőldön.Nem olyan nehéz az a tank egy közepes méretű dobozba simán bele fér.
Hát azt külön nem igen szokták árulni jobban jársz ha veszel egy komplet tankot.Pl a vaterán is van pár meg blagánál is lehet venni szigetszentmikloson.
Ugy sem adod el.Elmondom miért nem mert neked bekell törnöd az ellenállását.Mi az h nem ugy müködik ahogy kell.Addig fogod majd bütykölni még tökéletesen nem fog müködni.Én is igy vagyok ezzel ez olyan szerelő virtus :-) Annó nekem is a 150 leó okozott egy kis fejtörést de én letörtem a szarvát igaz néha ki kellett váltani tipusidegen alkatrészre és akkor jó lett.
NEm sok hibája van viszont annál drágább javitani és nehéz ott rögtön kideriteni.Nem a ló erő miatt fogyaszt kevesebbet inkább a motorblokok közti külömbség ,de amit mondtál az is benne van.A 250 leo nagy hibája h ha kopot a henger akkor eszi az olajat és azt elég nehéz 10 perc alatt rájönni h igy van.250 leó akkor is könnyen indul és jól megy ha már 100km-en 2l motorolajat eszik.A másik nagy hibája hajtás egység kopása aminek cseréje iden drága.Első hátsó variátor 94e ft.Csunyán eltudnak kopni a felületek.Szivocsonk szokot még meghibásodni h a gumi kirepedezik és falsot sziv.Sajnos ez a szivocsonk ujban 32e.Én ezt a szivocsonkot tovább fejlesztettem és pár e ftból ezt a hibát ki lehet küszöbölni végleg.kb ennyi.
Hát nem tudom miért hiszed h ujra ez lesz.Az én 150-esember majdnem 50e km van és a saját hengerfeje igaz egyszer felkelett ujittani a fejet.Amiben szelepvezetöket cseréltek meg sikolták meg szelepeket köszörülték fel meg a fészket marták fel szelepszárszimeringet cseréltek.Nem volt olcsó játék mert 28e fizettem érte.Viszont azota elment még 16e km és semmi baja.Szoval nem kell annyira félni csak hát igen költeni kell és nem keveset sajnos.Én mindig elviszem hengerfejeshez ha bontott hengerfejet veszek én nem akarok meglepetéseket párezer km után.Ha meg igen akkor lehet a hengerfejesre csunyát nézni h hm valami nem jó.
Megnézed a cikkszámot a www.ferodoracing.com oldalon az elektronikus katalógusban (FDB680) majd erre rákeresel a www.unixauto.hu webáruházban (FDB-680AG) és már köpi is, hogy van-e készleten (van).
Elmondom neked h a 250 leó kevesebbet eszik mind a 125 vagy a 150 leo.Ezt itt jó sokan megtudják erösinteni.Meg nekem mind a kettő van a 150 és 250 leom van.Még a 250-es 3.6-4.2 fogyaszt addig volt h a 150 leo benyalta a 6 litert is de 5 alá nem igen tudtam soha sem jobban levinni a fogyasztást.Amit mutattál képet igy nem rossz ,de h tényleg jó az csak akkor derül ki ha megnézi az ember a motort.
Üdv! fékbetétet akarok cserélni mert amibenevan memvalami jol dolgozik FERODO-ra gondoltam mer elöl azvam bene és tuti esetleg valaki tud pesten üzletet ahol belehet szerezni mert csak webes üzletet találok
Egészen véletlenül nincs valakinek eladó tank-tetője? Az a rész, amin a betöltőnyílás is van a vákuum és üzemanyagcső csonkokkal. 4 csöves verzió kellene.
A másik nem mind milyen olajat veszel sprést vagy dobozos literest.Én sprét szoktam használni szépen egyenletesen befujom mind a két oldalád a szürönek és kész berakom.Nem kell h uszon benne csak legyen rajta.A literes kiszerelésnél kicsit más a helyzet.Azt én ugy szoktam felvinni h szépen fogok zacsit ami nem lukas és átlátszó.Szépen a szüröt a zsacsiba rakom és töltök rá egy adag olajat és elkezdem ugymond gyujrni a légszürőt benne.Addig töltöm az olajat még szépen a zacsi alján is már marad olaj mert akkor már a szürő nem vesz fel több olajat akkor pont jó.berakom a helyére és kész is.Én igy szoktam csinálni más meg másképpen ki h szereti és h vált be neki.
udv!
Szerintem semi baj a szelepszáral.Csodalod h megtudod hajlitani mikor 3mm vastag ha jol emlekszem.A legüberebb anyagot is meglehet hajlitani ilyen vastagságban.A kocsikban sem jobb az anyagminöség ott is ugyan ugy hajlanak a szelepek.
udv