Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

godfrey Creative Commons License 2004.12.12 0 0 51

Ugyanez a tunning volt a jó? ismerősödnél is?

 akkor miért most indokolják "chip programozását orrolja, vagy a  légtömegmérőt"

 

 

 

Előzmény: z.Solo (50)
z.Solo Creative Commons License 2004.12.11 0 0 50
Igaz, godfrey, a gond csak annyi, hogy az ex-tulaj még mindíg csak 9 lityi/várost vall be... és (jó?) ismerősöm! :-)) Beszéltem egy barátommal, aki a chip programozását orrolja, vagy a  légtömegmérőt. Üdv!
godfrey Creative Commons License 2004.12.11 0 0 49
Azért várható volt, hogy a tunning miatt szomjasabb lesz az autó...
Előzmény: z.Solo (48)
z.Solo Creative Commons License 2004.12.10 0 0 48

Hali vabal! 

Eddig tényleg ledöbbentő, épp most olvastam az új C5 2.0 hdi-jéről egy tesztet, atlagfogy.nak 6-ot írnak. Egyszerűen nem tudom elképzelni, mit kelene tenni egy ilyen modern motorral, hogy a dupláját egye... A chip-tuning ehhez szvsz kevés... Na yo, leszállok már a fogyasztásról... :-)) Sajnos nálam igen fontos (lenne) a zene minősége, ezelőtt egy Zafirám volt a top gyári (CCRT7000) telefonkártyás r. magnóval, ami nagyságrendekkel jobban szólt a (nem túl jó) gyári hangszórókkal! Egyik első dolgom lesz a fejegység és a hangszórók cseréje, ill. egy plusz mélyláda, ami szerintem meglehetősen jól fog érvényesülni a verda kombi mivolta miatt!

Sziasztok mindenki!

Ismertek valakit, aki épít nem high-end, de élvezhető hangú rendszert?

Üdv! z.Solo

Előzmény: vabal58 (47)
vabal58 Creative Commons License 2004.12.10 0 0 47

 

Na ja!!!!!!!!!!

 

A "HIFI"-nek titulált rettenet az egyik komoly dolog ami marja a szemem.

Mi a csudáért nem lehet ezért a pénzért (120 000 forint -ennyiért számolja a CH )

betenni valami rendes hangú CD játszót.

De ha a hangszórókat megnézed benne rángógörcsöt kapsz.

 

Én kicseréltem benne mindent , de így se vagyok elhalva a hangminőségtől.

(Mélyláda és erősítők nincsenek, a többi cucc jó minőségü )

 

A fogyi ha tényleg ennyi az k.... sok.

 

 

vabal

Előzmény: z.Solo (46)
z.Solo Creative Commons License 2004.12.10 0 0 46
Kösz vabal!Remélem beválik!A gyári CD-s rádió és a hangszórók igen csapnivalóan szólnak... A fogyasztás továbbra is aggaszt, szerintem 250 km-nél lesz fél tanknál... Kicsit nagyon soknak tűnik! Érdemes a motort bevizsgáltatni? Ill. hol? Bárki 5letét megköszönöm!!Üdv!
Előzmény: vabal58 (44)
godfrey Creative Commons License 2004.12.09 0 0 45

Emléxem amikor a Renault 19 eladási mentették mega renaultot a csödtől, a franciák csináltak egy külön reklámot "Köszönjük németek" felírattal...

 

Igen másként tekintenek ott a francia autora mint nálunk.

De mondjuk ez abból a szempontból jó, hogy használtan olcson tudsz franciát venni... abból meg rossz ha az van eladni nehéz lesz jó áron.

 

Előzmény: Leadfoot (43)
vabal58 Creative Commons License 2004.12.09 0 0 44

 

Szia z.Solo!

 

Nem vagyok Citro mániás, de ez a harmadik Citronk.

 

Berlingo, Picasso, C5 ez  a sorrend

A  Berlingo,Picasso közel három-három évig majdnem 100 k kilométerig szolgált,

a C5 még nincs egy éves.

 

Egyiknek se volt semmi különleges gyíkja, izzócseréken kívül nem volt meghibásodásuk.

 

Mindegyik 2.0 HDI volt ( van ), különösebb kritika nélkül.

Nekünk egyik sem állt meg , nem felejtett útközben ott, úgyhogy ezért érdeklődtem

högy a megbízhatatlansága a citromoknak miben testesül meg.

Kritika?   Az van sok. Mutass ilyen árfekvésű autót amiben nem találni valami megszólni valót.

Szerintem becsületes jószágok, kényelmesek, nem kérnek nagyon sok kaját,

még talán szépek is ( egyéni megítélés )

Használd egészséggel.

 

 

vabal 

Előzmény: z.Solo (41)
Leadfoot Creative Commons License 2004.12.09 0 0 43
Tényleg vicces, hogy Németországban mennyivel kisebb az előítélet a francia autókkal szemben (ellenben az angoloknál meg még talán nálunk is nagyobb)... Pl. valamelyik évben a 206-os volt a legeladottabb autó náluk. De a Megane is volt legeladottabb kocsi Európában (igaz, azt itthon is eléggé vitték).
Előzmény: godfrey (42)
godfrey Creative Commons License 2004.12.08 0 0 42

Épp nemrég volt a DW-n egy C5 ről szóló müsor.

Igazából agyba főbe dicsérték azt mondták nem tudnak mit mondani ellene mellette annál többet! :-)

 

Érdekes németországban nagyobb a presztizse a francia mint itt.

 

z.Solo Creative Commons License 2004.12.08 0 0 41

 

Szia vabal! Megnyugtató volt, amit írtál, kösz érte, remélem jól alakul minden! Egyébként kedden megyek a biztonság kedvéért egy állapotfelmérésre. Nincs okom feltételezni, hogy valamivel gond lenne, de azért fő a biztonság! :-) Bár gondolom, 80.000-nél kell vinni szervízbe (még van 10ezrem addig). Neked mióta/milyen C5ösöd van? Első Citroened?Tapasztalatok jók? Hali z.Solo

 

Előzmény: vabal58 (40)
vabal58 Creative Commons License 2004.12.07 0 0 40

 

A fedélzeti comp. mit ír nem mérvadó ennyi kilométeren.

várj vele 2-3 tankolást és a comp-on is szépen beáll a kb 6.8-7.8 átlagfogyasztás.

Ha sokat jársz hidegen városban nézd meg a pillanatnyi fogyi ijesztő számokat ír.

nem ritka a 20 l se.......

Várj még a fogyasztási kritikával egy kicsit, fogsz még örülni..........

 

vabal

Előzmény: z.Solo (39)
z.Solo Creative Commons License 2004.12.06 0 0 39
Hali M.Joe, kösz a leírtakat, valahogy szerelem volt első látásra, az első perctől nagyon élvezem őcirkálóságát. Végül a döntésem igen lett egyenlőre állapotfelmérés nélkül. Ismerem az előéletét, és tudom, hogy a gazdája autó tekintetében igényes. Ilyen áron ennyi luxussal sem nagyon találkoztam még... Remélem a 20ezrenkénti szervízek elviselhetők lesznek a pénztárcámnak is, szerintem 2-3 évig most elleszek! :-) Ja, az átlagfogy. tankolás után hajókázva 12,4-et jelez, amitől egy kicsit megijedtem... versenytempóban nem lenne rossz, mi lesz ha elkezdem nyomni neki (mert naaagyon megy ám)! Üdv!
M.Joe Creative Commons License 2004.12.06 0 0 38

Sziasztok!

 

Mint C5 tulaj néhány észrevétel a géppel kapcsolatban:

Nekem 2.2 HDI aut. 2002 márciusi van. Idén nyáron (július) vettem 38e km-el. Most 54e km-nél járok.  Ismertem az előéletét is. Soha semmi váratlan baja, hiba nem volt. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Gyönyörű (nekemlagalábbisnagyonteccik), kényelmes, tágas, jól felszerelt, megbízható.

 

z.Solo

Amire érdemes figyelni azok a fékek. Nálam komplett első tárcsa és betét csere volt, hátsó tárcsa szabályzás és betét csere. Szakemberekkel konzultálva ez elsősorban az automata miatti állandó fék igénybevételből adódik, hogy gyorsabban kopik. Nem volt olcsó mutatvány.

 

Szerintem ha első benyomásod a megvenni kívánt autóról jó, sőt szerintem ki se akartál szállni belőle az első próbaúton, akkor bele kell vágni. Persze érdemes egy állapotfelmérést kérni valamely Citro szervízben.

 

 

Előzmény: z.Solo (37)
z.Solo Creative Commons License 2004.12.04 0 0 37
Jut eszembe,db, mik a c5 gyenge pontjai? Sok rosszat, de sok jót is olvastam már róluk, részemről a vétel a megbízhatóság kérdésén áll v. bukik... Mit nézessek meg feltétlen szakszervízben, mielőtt megvenném? Kösz, ha bárkinek van jó 5lete!
Előzmény: db (35)
z.Solo Creative Commons License 2004.12.04 0 0 36
Szia db, bőr(elektronyosan mozgatható), xenon, ülésfűtés, faberakás + 4 felnis téligumi -ezek a főbb extrák. 69e km, ebből kb.45e autópálya-km. A chip tuningot 7e km-esen kapta, azóta tökéletesen működik. Első tul, ismerős. Most nálam van a verda 7főig, ha tetszik, intézem a hitelt. Szerintem 4,8 korrekt érte. Ja, és sérülésmentes!Neked is C5 van? Tapasztalatok??Üdv z.Solo
Előzmény: db (35)
db Creative Commons License 2004.12.03 0 0 35
Sok minden fugg attol, hogy hany km van benne es hogy igazabol mennyire fullextras.
Egy "alap" 2003-as 2.2 HDi SX (azert ebben is benne van szinte minden, jelentosebb extrak kozul a DVD nav, bor, ulesfutes meg a xenon (ha egyaltalan rendelheto) jut eszembe) 0 km-rel 6 milla volt a nyaron (a listaar 7.5) es meglehetosen nagy az ertekvesztese - a magam reszerol azt gondolom, hogy 5M alatt kellene lennie, de ez csak tipp.

Előzmény: z.Solo (34)
z.Solo Creative Commons License 2004.12.02 0 0 34
O.K: db, tekints el ettől az apró (ámde jelentékenynek tűnő) részlettől. Ha többet tudok meg, jelzem feléd. E nélkül mit gondolsz a verda áráról? Üdv z.Solo
db Creative Commons License 2004.12.02 0 0 33
"chiptuningolt (168LE,400nm)"

Khm, khm, ez az eredetihez kepest +25% teljesitmeny es +30% forgatonyomatek - mindez csak chiptuninggal. Ebben azert ketelkedek, nemkicsit.

Előzmény: z.Solo (32)
z.Solo Creative Commons License 2004.11.30 0 0 32
Heló C5ösök! Még nem volt szerencsém ilyen autóhoz, viszont ma kipróbáltam egy chiptuningolt (168LE,400nm) break változatot. Automata, bőr, szinte fullos 2.2HDI. Ja, és 2003/1-es.Szerintetek mi a reális ára? Megéri a pénzét? Kissé aggódom a megbízhatósága miatt... vajon jogosan??? Kösz, és üdv mindenkinek!
Eclipseboy_ Creative Commons License 2004.11.30 0 0 31
Nekünk van a családban egy 2.0 benzines, és a közeljövőben valószínűleg le lesz cserélve az új modellre. Én szerencsére nem sokat ültem benne és a futóműve sem győzött meg, de a tulaj szerint ilyen kényelmes kocsija sosem volt még (elötte 406-osok voltak, meg Lancer). Egyszer körforgalomban leállt a motorja, állítólag rossz benzin miatt (persze), egyszer pedig egy elsokalt kanyarban kigyulladt rajta az összes jelzőfény, újraindítás után minden "megjavult". Ez így 1,5-2 év alatt nem sok, de azért zavaró, hogy pont vészhelyzetben adja meg magát a hiperszuper futómű, meg leáll a motor: szervo, stb nuku.
godfrey Creative Commons License 2004.11.30 0 0 30

A javítással nincs gond, de valószínűleg a saját eladott autót veszik előre nem az "idegent"

 

Előzmény: db (28)
db Creative Commons License 2004.11.30 0 0 29
Valoszinuleg, ha felhivsz egy Citroen markakereskedest, akkor tudnak segiteni. A nyaron mi is raktaron maradt 2003-as 2.2 HDi-t vettunk (a lista 7.5M helyett 6M-ert adtak - szerintem jo uzlet volt), es tudtak, hogy milyen autok vannak az orszagban raktaron.
Előzmény: pogacsa (24)
db Creative Commons License 2004.11.30 0 0 28
"Nem is beszélve arról, hogy itthon hogy fogják neked javítani (elvileg kötelességük, de még más szalonban vásárolt autót is nemszívesen vezsnek előre...)"

Nekem ugy tunt, hogy a szervizeknek nincs gondjuk az "idegen" autokkal, mert vegulis abban van a nagyobb penz, nem az eladasban.

Előzmény: godfrey (26)
CXmaniac Creative Commons License 2004.11.29 0 0 27
Igen, nagyon szeretem is, de gazdasági okok játszanak közre.
Előzmény: godfrey (25)
godfrey Creative Commons License 2004.11.29 0 0 26

Biztos, hogy nem jársz sokkal jobban. Csak az alapáron nyerhetsz ahogy ezt említették alább.

 

Nem is beszélve arról, hogy itthon hogy fogják neked javítani (elvileg kötelességük, de még más szalonban vásárolt autót is nemszívesen vezsnek előre...)

 

Előzmény: Leadfoot (19)
godfrey Creative Commons License 2004.11.29 0 0 25

Hali!

 

Igen azt észrevettem, hogy a Használtautó katalogus átment negítivba.

épp erről beszéltem egyik autószerelő barátommal.

Régebben minden autórol szépet jót írt minden magyra autós ujságíró.

Most átestek a ló másik oldalára, mindne autóban hemzsegnek a negatívumok...

Úgy látszik reális képet nehéz kapni egyetlen autórol is, kiváve ha megveszed:-)

XM lecserélni? De hisz az egy gyönyörű autó!!!

Előzmény: CXmaniac (21)
pogacsa Creative Commons License 2004.11.28 0 0 24

szia,

 

es van tipped hogy hol tudnek ilyen nem futott 2003-as autokat megnezni? ill. megtalalni?

 

koszi

Előzmény: Törölt nick (22)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.26 0 0 23
Igen, biztos, "csak" az alapáron nyerhetsz, az ÁFA különbözetet bukod.
Előzmény: Leadfoot (19)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.26 0 0 22
Meg ne vedd! 4.8-ért van új forgalombahelyezéssel 2003-as raktári 2.0 SX!
Előzmény: pogacsa (12)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!