Kiépítettem utólagosan az eső és fényszenzort + automatás lámpakapcsolót. Ennek megfelelően felkódoltam a központi vezérlőt. Az eső érzékelő működött is, de sötétben nem akart a tompított felkapcsolni. Jelenleg csak akkor hajlandó felkapcsolni sötétben a lámpát, ha a bcm-be a byte0/ bit5 (assistance driving light_leaving home activ) aktiválva van. Ezzel az a gondom, hogy távirányítós nyitás után felkapcsolja a xenont, amit nem szeretnék. Hogyan tudnám a leaving home-t kikapcsolni?
Köszi szépen a válaszod, egyelőre a csatlakozót takarítottam ki, s fújtam be kontakt sprayyel. Ha nem fog működni, akkor szét szedem azt is, amit írtál.
Valoszinü a gázpedál szorakozik veled, ill okozza a hibát.
Ha bizol magadban és szétszeded a gázpedál házát akkor a poti középső érintkezőjét kissé kijjebb mozditod hogy jobban rányomodjon majd a panelre , az érinkező felületre akkor szinte bizosan még sokáig jo lessz .
Lehet , igaz nagyon ritkán a csatlakozonál kontakthiba .
Felváltva a "Check" és a Kipörgésgátlós lámpa gyúl ki a műszerfalon, vagy van, amikor egyszerre mindkettő is. Ha csak a "check" lámpa gyúl ki, akkor nincs nagy gond, viszont mikor a kipörgésgátló lámpa gyúl ki, akkor a kocsinak nincs ereje, nyomod tökig a gázt, s semmi ereje.. A VCDS csak a következő hibát dobta ki, de konkrétan valakinek valami ötlete nincs, hogy mi lehet a következőkre a probléma?
Akkor nem lesz egyszerű, régebben voltak még ilyenek, de sokan abbahagyták amikor elkezdődött a klónok elleni harc, és elég magasak lettek a büntetések, és a szerzői jogok megsértése miatt + adnak még egy elég durva csekket is (milliós nagyságrend) . A másik, hogy a javítás néha drágább, mint venni egy másikat, persze mindig benne van az, hogy ezek sem fogják sokáig bírni! Ha valaki valóban dolgozni akar, és megbízható eszközt szeretne, annak nincs más választása, mint az eredeti...
A vége nem biztos, hogy csilliók......, autó nélkül is lehet küldözgetni postán, de a legcélszerűbb autóval együtt, mert mi van, ha valami más is rossz még, és nem fog megoldódni mégsem! Ő megcsinálja amit kérsz, nem fog becsapni, de ha ezután sem lesz jó, akkor mi van???? Ennél az is olcsóbb, ha megkéred, hogy menjen el, mert az a biztos! Nem szabad sajnálni, hogy az oda-vissza útért is fog kérni valamit! Gyerekek, ezek a történetek nem olcsók, mert a használható műszerek, és a tudás megszerzése sem azok!
Tóth Peti Anti a mai napig a Vámház utca, Műszaki vizsga állomás környékén, vagy arra felé dolgozik, ha akarod privátban elküldöm a számát! És jó szaki is! De, ha megkérdezed meg fogják mondani, mert nem tegnap óta dolgozik a szakmában!
Régen a Ford Szervízben dolgozott Tóth Peti Anti, kérdezd meg, hogy ott van-e még! Kanizsán voltam jó párszor a haveroknál, azt soha nem fogom elfelejteni, hogy anno (1990-es évek) a buszmegállót "parasztelosztónak" hívták a haverjaival anno, de volt olyan kanizsa melletti haverjuk is, aki szintén így hívta, holott nem a városban lakott! De a Csótó, és sok más is meg van még az emlékezetemben.
Manapság ne csodálkozz, hogy nincs annyi szerviz hivatalosan, de kis utánjárással, kérdezgetésekkel lehet találni olyat, aki segíteni fog, mert munka mellett, "hobbyból" dolgozik.... Előfordulhat, hogy a nem nyilvános műhelyekbe, csak ismerős által lehet bejutni......
Gondolom, nem a konkrét hiba érdekelne, hanem az, hogy miért nem megy az autód! Én úgy vélem, hogy az a legszerencsésebb, és lehet, hogy olcsóbb is lesz, mintha elkezdesz alkatrészeket vásárolgatni cserélgetni, ha elviszed valakihez, aki ért hozzá, és megcsinálja! Nem akarlak megbántani, de sajnos az a tapasztalatom (saját is van), hogy van amivel nem érdemes otthon próbálkozni, mert többe fog kerülni, mind pénzbe, mind időbe, ha elviszed egy hozzáértőhöz! Annyi féle speciális eszköz, és sok javítási útmutató kell már egy autó javításához, hogy ezek beszerzése, főleg, hogy a legtöbbre max 1-3 szor lesz szükséged az életben magánemberként egyszerűen nem éri meg! Ezt érdemes mindig végiggondolni! Kérdezz meg egy hozzáértő szakit a környéken, és ezek alapján döntsd el, hogy mi számodra a megfelelő variáció! Az autók 200x után csupa elketronikával vannak szerelve, és a forgó, kopó alkatrészek minősége sem az, mint korábban, sőt egy autóhoz sokszor ugyanabból több féle is van, ezért nem olyan egyszerű, mint a Wartburgnál, vagy a zsigáknál volt anno!
Kanizsán is vannak olyanok, akik meg tudják ezt oldani biztos! Szervizekben, autósboltokban érdeklődj! Árakhoz nem tudok hozzászólni, de az eredeti óra Pin kódokat egy márkaszervizben elvileg meg tudják mondani, ha az óra még eredeti. Csak a tulajnak mondják meg, forgalmi, személyi, van ahol a Törzskönyv is (jobb, ha viszed), ha más nevén van, akkor meghatalmazás, és lényeges, hogy mindegyik eredetiben. Ha órát cserélsz, mind a régi, mind az új óra pinjei kellenek! Szervíz árakat nem ismerem, de jó pár éve, ami lehet akár 10 év is, az ismerősnek egy Skoda Octáviánál egy ilyen óracsere a márkaszervízben, ha jól emlékszem 10-15-ből megállt.
Vagy vannak a mágusok, akik megoldják, de az nem lesz olcsó szerintem, mert sem a műszerek, sem a tudás nem olcsó manapság...... Ott a posta is növeli a rizikót, ami nagyobb, hogy a postán veszik el, törik össze, mint, hogy ne küldje vissza az illető!
Az autó helyileg vidéken van, Molnáriban. Nagykanizsa mellett kb 20km-re.
Az a baj, hogy a környéken nincs ilyesfajta mágus.. Egy ember elérhetőségét kaptuk meg, hogy tőlünk kb 40km-re, Zalaegerszegen van egy ember, aki kiírja az immo-t az ecu-ból. De azt a haver nem akarja, működjön az immo, csak a kocsi is :D
Persze ez a mutatvány is 45ezer lenne, amit kicsit sokallok tekintve, hogy egy chiptuning van abban az 50-80ezres sávban..
Egyik barátom autójában (99 Golf 4 1.6 SR - Immo2) meghalt a műszerfal. Immo miatt ugye nem lehet használni. Vett is egy új műszerfalat, egy szintén benzines, de kis MFA kijelzőset egy későbbi (szerintem immo3-as) golf 4-ből.
A problémám a következő: A régi órából ki tudtam olvasni a Pin-t egy kínai Vag Commander 1.4-el. Ha VCDS-ből bejelentkezek a PIN-el a műszerfalba, el is indul az autó. Simán kulccsal nem.
Próbáltam bejelentkezés után új kulcsokat írni hátha,(üres immo chipekkel persze) de nem enged kulcsot írni VCDS-el. ahogy átírom a kulcsok számát, és rányomok a test-re kiírja, hogy error.
Az új műszerfalból ez a csodás kínai kábel, nem tudta kiolvasni a PIN-t. Egy Motometer óra, a BOO kódú.. Olyant olvastam, hogy ezt valami extrahipernehéz feltörni.
Valaki tudna segíteni mi lenne a legegyszerűbb megoldás? Az autó már 2 hete áll.. Igen tudom, márkaszerviz csilliókért megoldja de nem ebbe az irányba akarnánk vinni a dolgot.