Köszi a bíztatást, próbálkozok a biztosítóval, mert elég abszurd sztem is.
Tök szabályosan parkoltan közvetlenül a padka mellé, még a tükröt is behalytom mindíg (az meg is úszta).
Én nem tudom, hogy más hogyan csinálja, de én ne tudom a két gyereket egyoldalról berakni és rendesen bekötözni. A 3 éves már bemászik az ülésébe, de az övek becsatolását nem bízom azért még rá, a 16 hónapost pedig egyértelműen úgy kell belerakni az ülésbe. De az egész nem tartott csak kb. 1 max 1 és fél percig és ez idő alatt még buszt is hallottam elhaladni, bár való igaz, hogy az elakadás háromszöget nem raktam ki a seggemre.
Külső hőmérséklet jeladót hol találom??? E90 325i 2006. -40 fokot mutat és kiszeretném cserélni,de nem nagyon találom. Volt E30-am ,abba a fékhűtő csatornában volt asszem.
A másik: anyósülésen ha nem ül senki légzsák hibát jelez. súlyra elhagyja a hibaüzenetet. tudom,h érzékelő hiba,de nem akarom megvenni,mert sokba kerül. Ki lehet vhogy iktatni/kerülni?
Ugyanezt nemetul is lehetne? :) Ha jol tudom a bal bajuszkapcsolon is elintezheto a dolog.
Nekem az a gond, hogy a kozponti egyseget kiszedtek a kocsibol, mert lehalt, egy mas tipus van benne, amiben se gps se semmi. Radio is csak tekeros, nem tarol semmit, nyelv fix nemet. Nezegettem, de nem igen talalok a beallitasok kozott semmi erre hasonlot. Azert halogatom a gumicseret, nehogy nekem 100m utan aztmondja hogy defekt es sehova tovabb :)
Bakker, szétvet az ideg, most hívott a biztosító, hogy engem tartanak hibásnak a balesetben. Szerintük nem számít, hogy nem hirtelen kicsapódó ajtó volt és az sem, hogy ott álltam behajolva a kocsiba amint a gyerekemet csatolom az ülésébe. Azt sem veszik figyelembe, hogy a pontosan 83 éves néni aki nagyítót elővéve (komolyan a szemüvegén felül egy nagyítót) töltötte ki a bejelentőlapot is elismerte, hogy hibás. A biztosító azt mondta, hogy ilyen esetben mindíg az a hibás aki parkol, szóval ha jól értem akkor nyugodtan lehet nyitott ajtókra vadászni, akinak a kocsiján jobb oldalt van egy kissebb sérülés annak még ajánlott is.
Az E93-as útfekvése semmivel sem rosszabb, mint a coupe-é. Hihetetlenül merev a kasztnija, nem csuklik, tekeredik mint egy csomó márkánál.
Hátránya, hogy közel 200 kilóval nehezebb (nehezebb, mint az X3-asom) a coupe-nál.
Lehúzott tetővel autózni számomra semmihez sem hasonlítható, pedig rendszeresen motorozom is.
Az enyém 335i full extra 7 sportautomata váltó. Nyáron elmentem vele Franciaország déli részére oda-vissza nyitott tetővel az adott ország KRESZ-t csak kicsit liberálisan értelmezve 9,2 litert evett átlagban a 3600 km során.
Viszont kabriózni max. csak ketten érdemes lakott területen kívűl, mert ott már kell a deflektor. Azzal viszont akár 200-nál is lehet beszélgetni normál hangerővel.
Cabrio-t viszont csak 6 hengeres benzinmotorral vennék, mert nem szabad kihagyni azt a hangélményt, ami gázelvételkor illetve egy komolyabb gázfröccsnél a kipufogóból előtör.
Mindent összevetve nagy élmény az E93. Ennél jobb csak a Z4 volt, de nekünk kell néha a gyerekek miatt a hátsó ülés sor is. Néztük a 6-os cabrio-t is, ami szintén nagyon tetszett, de a vászontető nem jött be így lett E93.
Az enyém fekete, belül világos beige belső, de ha most venném, akkor terrakotta bőrrel rendelném.
Nekem a fehér szimpatikusabb:), így képeken nekem valamiért jobb állapotúnak tűnik, meg a 3-as coupe fehérbe mutatósabb mint ezüstbe:). Ami még a fehér mellett szól, hogy sokkal extrásabb, de drágább is:D.
motorkiusan nem egy kategória,mert az egyik 35I a másik 30I,a 35I nem rossz,csak kár,hogy piros benne a belső,vagyis ha neked tetszik akkor jó,de én hosszú távon nem tudnám elviselni :) meg drágább is mint a cabrio :D
Nekem teljesen más tapasztalataim voltak az autóval. A wallisból szoktam kapni 1-1,5 órás tesztre autókat, illetve több ilyen BMW joyride-on is voltam.
A tesztutak átalában városból ki, egy kis m3, mo, város vissza, szóval ment dugóban, meg meg is voltak kergetve
Az új 320d, nekem semmivel sem nyújtott többet mint az e90 es faceliftes, nem éreztem a plusz lóerőt meg nyomatékot, viszont alapjáraton ércesebb, traktorosabb hangja volt. Amikor a pályán használtuk egyébként annak is huszonlitereket mutatott a fogyasztásmérője:) Jó autó, de nem jobb mint az e90, cserébe hangosabb, viszont a 8 seb autómata meglepően jó!
328i: tényleg (számomra!) gagyi dízel hangja van, de a menetdinanika teljesen lenyűgözött, számomra sokkal élvezetesebb volt, mint a 30d vagy 20d bármit megver kivéve a 35 számjelzésüeket:) Amúgy a cégben van egy régiós menedzsernek aki Budapest, Prága, Pozsony között ingázik. Tempomat 130 - 8,5. nagy átlagban 10 körül fogyaszt neki.
Ha rendben van,elmegy hamar mert nincs nagy valasztek coupe-bol.
Nekem volt e30,e36,e46-bol is C,es ezeket birtam eladni leghamarabb,a legkevesebb bukoval..
Elöször el kellene adni ami a mostani világban nem hinném ,hogy egyszerü lesz .Van másik autóm az marad most .Azután meg olyan amibe 6 honapos vizslakutyám beülhet.
A lenyeg,hogy minimalis ,2-max.3liter a kulombseg az ujabb diesel-benzines kozott hasonlo vezetesi stilus mellett,ami igencsak megkonnyitette a valasztast.
Kerdesem,melyik a strapabirobb/bevaltabb/esszerubb valasztas hobbi celra kb.evi 10e km hasznalatra.
. 2007 utani e92 :325,330,335i?
Koszi.
ez tényleg igaz mármint a piros 328I,én láttam élőben is nem tudom,hogy ugyan az volt-e de,itt volt a BMW Magyarországnál és van ott ismerősünk aztán megmutatta,és ő is mondta,hogyha finoman használod akkor 8,5-el elmegy,de mondjuk ezt nem állandó város+dugóra értette,de pl mikor ott volt annak a piros F30-nak 16 litert mutatta a fogyasztásmérője :D és ő is mondta,hogy tud enni meg azért szeret is :D ja meg nem tudom,de alapjáraton elég csúnya hangja van annak a 2.0 benzines motornak,hallatszik rajta nagyon,hogy hiányzik 2 henger :D amúgy MAX volt a rendszáma nem tudom,hogy a magicnál ugyan az-e van vagy volt.