Nekem nem igazán van szükségem ilyen beépített navigációra, meg egérmozira. Arra ott a PDA-m. Viszont távlati céljaim között szerepel, hogy feljavítom a gyári cucc hangzását. És ezt a hangszórókkal fogom kezdeni.
Beszámítás: UTT Székesfehérvár, ott valóban jó áron számítják be a használt kocsit, többi helyhez képest plusz százért! Mondjuk a 700-ért bevett gépünket 830-ért hirdették meg persze :-) Jah egy ismerősöm kocsiját is jól bevették, nem köcsögösködnek mint sok helyen sajna.
Fogyasztáshoz: eddig 1150 km, nekem a fedcomp hol 6.1-et hol 6.2-őt jelez, mondjuk legtöbb alkalommal csak 15 km melóhelyig, majd uennyi haza, amiben kevesebb a város. Nektek egyből 6 alatt volt a vegyes, vagy pár ezer után?
Csomagtartó: már jól zár, köszönhetően egyik kolléga javaslatának-kicsipegetés és tényleg helyrejön :-)
Tuning: hát nem tudom, megéri? Szerintem így is frankón megy, pláne 60Le és benzines után :-)
Mondjuk a rángatás megvan de csak 1900-nál és ha kicsit nyomom neki, ezért inkább határozott vagyok :-) Egyik nap egy Merci is elolvashatta a márkajelzést mert nem tudta eldönteni, hogy 80-al vagy 100-al menjen...én meg úgy voltam vele, hogy menjünk már 5-ösben ne bambulásszunk annyit :-) Jó érzés volt h csak kis pöcc aztán meg is van az előzés :-)
Szia, eddig nem emlékszem, volt-e automatás tag. Többeknek az volt a gyanújuk, ez egy meglehetősen elavult szerkezet, mivel csak négysebességes. Neked milyen tapasztaladaid vannak? Megérte?
Igazából az érdekelne, hogy mi a hivatalos álláspont az ilyen tuning-box-okkal kapcsoltban. Mit tudsz erről? Érdeklődtél esetleg más kereskedőnél is? Ja, az árát (box + szerelés) megírnád, ha nem titok?
Azért az idei szezonban főleg a kipörgésgátló miatt "esnek-kelnek" :), ami mellesleg nekem tetszik, nagyobb szerepet kap a pilóta! :)
Az ESP szerintem is hasznos. Annak ellenére mondom ezt, hogy egy olyan Cee'd-ünk lesz, amiben nem lesz. Sajnos sok esetben pénz kérdése, hogy ki mit engedhet meg magának...bár ezzel nem mondtam sok újat. Én alapvetően mindkét vélemélnnyel egyetértek. És így még jobban megosztom a közvéleményt! :D ;)
Az ESP minden csúszós útfelületen hasznos lehet. Mi kipróbáltuk... direkt, nagy tempóval mentünk be egy körforgalomba... kicsit szögletesen, de bevette a kanyart. Utána megpróbáltuk ugyanezt kikapcsolt ESP-vel... iszonyatosan tolta kifele az orrát. Egyébként, hogy mennyire hasznos dolog?... Nézz meg egy idei forma1 közvetítést ;)
Neked mikor volt már "szükséged" az ESP-re? Úgy írtad, mintha mindennapos pozitívum lenne a megléte..:) Nekem 12 év alatt még sohasem fordult elő olyan forgalmi helyzet, amiben segítenie kellett volna egy ESP-nek. Sztem max havas, latyakos úton jöhet jól. (Nyilván ettől függetlenül nagyon is létezhet olyan valós szitu, amikor életet menthet. S akkor minden pénzt megér - mégha 10 évenént akár csak egyszer is fordul elő ilyen helyzet.)
Igen a kereskedésben raktak be egy martincaros boxot. Pár hónappal később felhívtak, hogy egy ilyen boxos kocsival gond volt és szeretnék ellenőrizni az enyémet is. Bementem és felajánlották, hogy visszafizetik az árát vagy felárért kicserélik egy jobbra esetleg saját felelősségemre benna hagyják a martinost. Ekkor került bel felárért a küberl. Azóta jobban megy, pontos a fedcomp és kevésbé füstöl. Az átlagfogyi 11000 km-re 5,4 (70-80 % ban város). Már ha Tatabánya város. Adatok a kueberl.com-on.
Hát igen....vannak érvek, ellenérvek, kinek hogy van szerencséje. Én már meg sem merem számolni, mennyi emeltfényű, meg mindenféle izzót elhasználtam. Philips Vision Plus, egy vagyon volt, Tungsram megalight is elfogyott pár - pár.. a névtelenekről nem is szólva, több tízezret kidobtam már évek alatt.
Sokat megyek, este is, szeretek jól látni, és haladni. Ez a xenon eddig bejött.
Szolnok-Marosvásárhely és vissza űtvonalon, a megengedett sebességetmax. 10-15 km-el túllépve, 3 személlyel,telecsomagtartóval, a fogyasztás (tankoláskor mért) 5,7 liter volt.
én nem vitatkozom, de az off IGNIS-ben is emelt fényű volt, még a vásárlás hetében cseréltem ki a gyáriakat! Négy évesen adtam el, és semmi baj nem volt... Biztos kifogtam egy hibás izzót, mert a másik oldali az (még) jó...
A Xenon minden ki/be kapcsolással jelentősen veszít az életéből... Csak ezt sehol nem írják le, belső infóként terjed, mint a projector-oknál ugyan az az elv, csak nagyobb teljesítményű szerkezet.... másnéven ívfénylámpák...
Sajnos nem voltál a Ceedservice találkozón. Deras elmesélte a xenonizzós történetét. Maxlux (egyik legdrágább) szettje van, és eddig két trafó (még gariban (egyik egyből, másik 1,5évesen)) és egy izzó (garidőn túl... 10ezer Ft/db) halt meg benne.
Én visszavinném a helyedben. Ha nem akarják kicserélni, akkor pedig a fogyasztóvédelemhez vinném. Ahogy az alját néztem, csoda, hogy nem égette szét a csatit.