A váltás oka, az főleg az ár, meg az évjárat volt.
A volvot imádtam. sőt most is imádom.
Az nincs annyire elesztve "inteligenciával" mint az a C5.
A volvóm 1997-es.
Az tetszett nagyon, hogy amikor mellémáltak, és "indultunk", a kocsi mindenkinek adott 1 autónyi előnyt (amig a turbó be nem kapcsolt+autómata váltó) és utána csúfosan lemaradtak.
Az utolsó ilyan élményem, amikor egy Toyota avensis az előzéséből épphogy befért elém, megköszönte, hogy lasstottam. A lámpánál bénázott, megint lassítottam, és beengedtem magam elé. megint megköszönte, aztán jött a zöld, "sport" gomb benyom, és szabályosan "körbeautóztam", pedíg nyomta ahogy a csövön kifért. Ja , és benzines volt.
Aztán jött a kövekező piros, emberem felkészült, zöld....és én meg nem mentem, csak normásilan.
De ezeket ritkán, már "lenyugodam".
Ja meg amikor megvettem a volvót (2004.02) kipróbáltam.
M3-as gödöllői emelkedő. Alján max 100, majd padló...
A kocsi 200-nál váltott fel ötödikbe, és 230-nál lassítottam ez emelkedő tetején.
Gratulálok az új hajóhoz, jó vétel volt, használd egészséggel! Én is új C5-ös vagyok, eddig minden O.K. ... Gondolkoztam az S80-ason is (D5) előtte, de nem bántam meg hogy ezt vettem! Te miért váltottál? Mi a tapasztalatod Citroen vs. Volvo ügyben? Üdv:
Fekete, plüss, és kézi váltós.
A többi meg ami szem-szájnak ingere.
Kötelező B10 miatt kb 15E
Casco kb 25E lesz.
+ üzemanyag.
Tegnap este mentem vele 160km-ert, autópályán, teccett nagyon.
Főleg az uttartás, rugózás + a zene
-állítólag JBL hangszórók, a CD tár az biztosan Clarion.
A fogyasztás, 11 körül mozgott, igaz tempomattal mentem.
De nem sokat fogok vele járni elvileg, csak ha megyek akkor 3-600 km.
és nem szeretek értelmetlenül száguldozni.
Ami még teccett:
+"rögtön reagál" a gázpedálra a kocsi, azonnal húz
+Nagyon szép a műszerfal.
+az ülést bárhogy be lehet állítani
Ami nemannyira, de ez is jó:
-Picit "gyönge"
(Tudni kell, hogy egy Volvo S70T5-ről váltottam (225LE / 340 Nm))
-túl sok a kapcsoló a kormány mögött, párszor a tempomattal akartam indexelni, nekem az sokkal jobban kézre esik.
-az ülésfűtés vagy "kevés", vagy szétégeti a seggem.
Télleg a volvó nem kell valakinek? ELADÓ!
Alapvetően az esetek többségében újautó-párti vagyok, de ilyenkor azért elgondolkozok, hogy pont ennyibe került anno a vadiúj 1.4-es Xsarám... :-) Bár a 3.0 V6-ot úgyse tudnám fönntartani, de akkor is. (Nem azt mondom, hogy megbántam!)
Ma vettem egy c5-öt (2003.12.11-i) V6-3000.
Első kérdésem az lenne, hogy mennyit fog ez nekem fogyasztani?
Nem vagyok "száguldozós, padlógáz-padlófék a két lámpa között" tipus.
Ezért nem szívesen veszek idegentől autót! Viszont ismeretleneket sem szoktam átvágni,nemhogy haverokat...!Mindenesetre kíváncsi vagyok, mi a nagy étvágy oka!Megpróbálok utánajárni!z.Solo
Az eladó szerint soha semmi baj nem volt a tuninggal sem, mással sem. 7ezer km volt a gépben, mikor tuningolva lett, most van 70ezer. Egy másiki barátom, aki autókkal foglalkozik - főleg elektromos téren - gyanította ezt a két lehetőséget, ami következtében megnövekedhetett a fogyasztás. Vele még ez ügyben beszélek, valószínű, ha lesz rá ideje, ki tudjuk deríteni hogy a légtömegmérő hibás lehet-e, más típusnál találkozott már hasonló gonddal.Üdv!
Igaz, godfrey, a gond csak annyi, hogy az ex-tulaj még mindíg csak 9 lityi/várost vall be... és (jó?) ismerősöm! :-)) Beszéltem egy barátommal, aki a chip programozását orrolja, vagy a légtömegmérőt. Üdv!