Amúgy ez azért érdekes, mert tv-t nem nagyon nézek...amúgy is ki néz azt ma, a streaming világában...de autóversenyt, természet vagy doku filmeket azt tv-én szeretek/szoktam.😋
Herta habár nagyon jó amikor minden összejön neki, de tényleg hullámzó a teljesítménye ahogy előttem is írták. Ha képes lenne átmenteni egy egész szezonra a jó formát, bőven harcolhatna a címért.
Grosjeanra nem hiszem hogy lehet építeni, ő csak a jobb napjain teljesít jól, és sokszor agyatlanul versenyzik, ezt már nem is fogja kinőni, meglepne ha a futamot is behúzná.
Kirkwoodban benne van a potenciál, de a tegnapiból kiindulva azért látszik, hogy még fejlődnie kell.
Devlin meg ugye nem igazán a tehetsége miatt kap lehetőséget.
Szóval egyelőre nem látom magam előtt, hogy a csapat újra masszívan az élen legyen,de kiderül majd.
Herta jól összefoglalta mi a gond az újraaszfaltozott résszel:
“They repaved from (Turns 3 to 4) and the grip is way down there; whatever they paved with isn’t integrating with our tires,” the Andretti Autosport driver told RACER. “And that’s why you’ve seen a lot of guys getting in trouble there. And there’s a big bump there that’s causing some issues. With the grip problems and the bump, you’re not seeing a lot of guys go as hard through there as we did before. It’s no longer flat (on the throttle) for us.”
Padlógázzal már nem nagyon lehet bevenni, mint eddig.
Egyébként Andretti állítólag nagyon hálás volt azért, hogy Kirkwood az újocként elkövetett baleseteivel nem az ő autóját törte, neki már csak az eredményeket szállítja majd :) Lehet bejön.
Nagyon kíváncsi leszek Andrettiékre, a tavalyi év - főleg Road America ahol a létező összes kombinációt kipipálták csapattársak közti ütközés jategóriában - eléggé mélypont volt. Ennél mindenképp több van a csapatban, nem tudom hogy a Rossi - Grosjean ellentét vetette vissza ennyire vagy más volt a háttérben.
Külön ki leszek váncsi Kirkwoodra is, tavaly nem volt jó éve, de egy Foyt autóban Kellett csapattársaként ülni nem olyan mint Andrettiékkel Herta és Grosjean mellett versenyezni. Hertának meg végre stabilitást kéne csempészni a versenyzésébe mert kriptovaluta-árgolyamokat megszégyenítő kilengések vannak a formájában.
Andrettiék - persze merész ezt még kijelenteni - de mintha magukra találtak volna, mondjuk eddig sem utcai pályán szenvedtek elsősorban, de biztató akkor is.
Veekay-nek szorítok mert a karrierje múlhat ezen az éven, meg egyébként is szimpi, ajánlom a róla szóló 3 érszes dokut ami a Prime-on jelent meg a tavalyi évéről, remek!
Ezt passzolom én is, egyszerűen csak kattintok és működik :/
A fékbalansz probléma amúgy picit rejtélyes, mert beszállítói oldalon nem változott semmi, valszeg a pálya a ludas, a 2-4 kanyarok közti rész újra lett aszfaltozva, de bekerült egy-két hupli és szokni kell.
Herta és Kirkwood is a top5-ben zárta mindkét szabadedzést, egyedüliként a mezőnyből. Rajtuk kívül még Veekay és McLaughlin mondhatja el magáról hogy mindkét gyakorláson befértek a top10-ben. (Az első edzést egyébként Dixon nyerte, a másodikat Herta).
Mint tavaly, úgy idén is élőben élvezhetik a futamokon kívül a nagydíjhétvégék időmérőit is, St. Petersburgből már szombaton 20:15-től jelentkezünk az első közvetítéssel, a kvalifikációval a NET4+ SPORT-on, majd vasárnap még ennél is barátibb időben, 18:15-től jön a St. Petersburg GP az ARENA4-en és a NET4+-on.
Sajnálattal vettem tudomásul, hogy eltűnt Newgarden menő vörös-sárga festése, ami a régi Target autókat idézte.. na majd hátha előkerül vmikor a szezon során.
Amúgy marha jók ezek a paddock séták, remélem egész évben sétál Marshall.. ha már amúgy is fogyózik :D