Ma vettem egy c5-öt (2003.12.11-i) V6-3000.
Első kérdésem az lenne, hogy mennyit fog ez nekem fogyasztani?
Nem vagyok "száguldozós, padlógáz-padlófék a két lámpa között" tipus.
Ezért nem szívesen veszek idegentől autót! Viszont ismeretleneket sem szoktam átvágni,nemhogy haverokat...!Mindenesetre kíváncsi vagyok, mi a nagy étvágy oka!Megpróbálok utánajárni!z.Solo
Az eladó szerint soha semmi baj nem volt a tuninggal sem, mással sem. 7ezer km volt a gépben, mikor tuningolva lett, most van 70ezer. Egy másiki barátom, aki autókkal foglalkozik - főleg elektromos téren - gyanította ezt a két lehetőséget, ami következtében megnövekedhetett a fogyasztás. Vele még ez ügyben beszélek, valószínű, ha lesz rá ideje, ki tudjuk deríteni hogy a légtömegmérő hibás lehet-e, más típusnál találkozott már hasonló gonddal.Üdv!
Igaz, godfrey, a gond csak annyi, hogy az ex-tulaj még mindíg csak 9 lityi/várost vall be... és (jó?) ismerősöm! :-)) Beszéltem egy barátommal, aki a chip programozását orrolja, vagy a légtömegmérőt. Üdv!
Eddig tényleg ledöbbentő, épp most olvastam az új C5 2.0 hdi-jéről egy tesztet, atlagfogy.nak 6-ot írnak. Egyszerűen nem tudom elképzelni, mit kelene tenni egy ilyen modern motorral, hogy a dupláját egye... A chip-tuning ehhez szvsz kevés... Na yo, leszállok már a fogyasztásról... :-)) Sajnos nálam igen fontos (lenne) a zene minősége, ezelőtt egy Zafirám volt a top gyári (CCRT7000) telefonkártyás r. magnóval, ami nagyságrendekkel jobban szólt a (nem túl jó) gyári hangszórókkal! Egyik első dolgom lesz a fejegység és a hangszórók cseréje, ill. egy plusz mélyláda, ami szerintem meglehetősen jól fog érvényesülni a verda kombi mivolta miatt!
Sziasztok mindenki!
Ismertek valakit, aki épít nem high-end, de élvezhető hangú rendszert?
Kösz vabal!Remélem beválik!A gyári CD-s rádió és a hangszórók igen csapnivalóan szólnak... A fogyasztás továbbra is aggaszt, szerintem 250 km-nél lesz fél tanknál... Kicsit nagyon soknak tűnik! Érdemes a motort bevizsgáltatni? Ill. hol? Bárki 5letét megköszönöm!!Üdv!
Tényleg vicces, hogy Németországban mennyivel kisebb az előítélet a francia autókkal szemben (ellenben az angoloknál meg még talán nálunk is nagyobb)... Pl. valamelyik évben a 206-os volt a legeladottabb autó náluk. De a Megane is volt legeladottabb kocsi Európában (igaz, azt itthon is eléggé vitték).
Szia vabal! Megnyugtató volt, amit írtál, kösz érte, remélem jól alakul minden! Egyébként kedden megyek a biztonság kedvéért egy állapotfelmérésre. Nincs okom feltételezni, hogy valamivel gond lenne, de azért fő a biztonság! :-) Bár gondolom, 80.000-nél kell vinni szervízbe (még van 10ezrem addig). Neked mióta/milyen C5ösöd van? Első Citroened?Tapasztalatok jók? Hali z.Solo
Hali M.Joe, kösz a leírtakat, valahogy szerelem volt első látásra, az első perctől nagyon élvezem őcirkálóságát. Végül a döntésem igen lett egyenlőre állapotfelmérés nélkül. Ismerem az előéletét, és tudom, hogy a gazdája autó tekintetében igényes. Ilyen áron ennyi luxussal sem nagyon találkoztam még... Remélem a 20ezrenkénti szervízek elviselhetők lesznek a pénztárcámnak is, szerintem 2-3 évig most elleszek! :-) Ja, az átlagfogy. tankolás után hajókázva 12,4-et jelez, amitől egy kicsit megijedtem... versenytempóban nem lenne rossz, mi lesz ha elkezdem nyomni neki (mert naaagyon megy ám)! Üdv!
Mint C5 tulaj néhány észrevétel a géppel kapcsolatban:
Nekem 2.2 HDI aut. 2002 márciusi van. Idén nyáron (július) vettem 38e km-el. Most 54e km-nél járok. Ismertem az előéletét is. Soha semmi váratlan baja, hiba nem volt. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Gyönyörű (nekemlagalábbisnagyonteccik), kényelmes, tágas, jól felszerelt, megbízható.
z.Solo
Amire érdemes figyelni azok a fékek. Nálam komplett első tárcsa és betét csere volt, hátsó tárcsa szabályzás és betét csere. Szakemberekkel konzultálva ez elsősorban az automata miatti állandó fék igénybevételből adódik, hogy gyorsabban kopik. Nem volt olcsó mutatvány.
Szerintem ha első benyomásod a megvenni kívánt autóról jó, sőt szerintem ki se akartál szállni belőle az első próbaúton, akkor bele kell vágni. Persze érdemes egy állapotfelmérést kérni valamely Citro szervízben.
Jut eszembe,db, mik a c5 gyenge pontjai? Sok rosszat, de sok jót is olvastam már róluk, részemről a vétel a megbízhatóság kérdésén áll v. bukik... Mit nézessek meg feltétlen szakszervízben, mielőtt megvenném? Kösz, ha bárkinek van jó 5lete!
Szia db, bőr(elektronyosan mozgatható), xenon, ülésfűtés, faberakás + 4 felnis téligumi -ezek a főbb extrák. 69e km, ebből kb.45e autópálya-km. A chip tuningot 7e km-esen kapta, azóta tökéletesen működik. Első tul, ismerős. Most nálam van a verda 7főig, ha tetszik, intézem a hitelt. Szerintem 4,8 korrekt érte. Ja, és sérülésmentes!Neked is C5 van? Tapasztalatok??Üdv z.Solo
Sok minden fugg attol, hogy hany km van benne es hogy igazabol mennyire fullextras.
Egy "alap" 2003-as 2.2 HDi SX (azert ebben is benne van szinte minden, jelentosebb extrak kozul a DVD nav, bor, ulesfutes meg a xenon (ha egyaltalan rendelheto) jut eszembe) 0 km-rel 6 milla volt a nyaron (a listaar 7.5) es meglehetosen nagy az ertekvesztese - a magam reszerol azt gondolom, hogy 5M alatt kellene lennie, de ez csak tipp.
O.K: db, tekints el ettől az apró (ámde jelentékenynek tűnő) részlettől. Ha többet tudok meg, jelzem feléd. E nélkül mit gondolsz a verda áráról? Üdv z.Solo
Heló C5ösök! Még nem volt szerencsém ilyen autóhoz, viszont ma kipróbáltam egy chiptuningolt (168LE,400nm) break változatot. Automata, bőr, szinte fullos 2.2HDI. Ja, és 2003/1-es.Szerintetek mi a reális ára? Megéri a pénzét? Kissé aggódom a megbízhatósága miatt... vajon jogosan??? Kösz, és üdv mindenkinek!
Nekünk van a családban egy 2.0 benzines, és a közeljövőben valószínűleg le lesz cserélve az új modellre. Én szerencsére nem sokat ültem benne és a futóműve sem győzött meg, de a tulaj szerint ilyen kényelmes kocsija sosem volt még (elötte 406-osok voltak, meg Lancer). Egyszer körforgalomban leállt a motorja, állítólag rossz benzin miatt (persze), egyszer pedig egy elsokalt kanyarban kigyulladt rajta az összes jelzőfény, újraindítás után minden "megjavult". Ez így 1,5-2 év alatt nem sok, de azért zavaró, hogy pont vészhelyzetben adja meg magát a hiperszuper futómű, meg leáll a motor: szervo, stb nuku.