Nincs motorom, ezért élem ki motorozhatnékomat verbálisan itt a topikon :-))) Ha majd lesz (most már remélem nemsokára), akkor már nem lesz ennyi kérdésem. Elnézést hogy ennyi mindennel támadlak benneteket, ti már sok mindent tudtok amit én még csak szeretnék :-))
Nem, csak figyeltem a netet és láttam ezt az árat. Írtam is egy levelet nekik, milyen hitelkonstrukciót tudnának adni az ER5-re vagy a W650 re, előbbi 1070 eFt utóbbi 1600 eFt. Elfogadható árak.
Gondolkodom az ER5-ön is. Jászberényben mindenestül 1 050 000-ért adják. 49 lovas. Csak elég modern. Én "retro"-sat (:-)) szeretnék, ha nem is csoppert.
A Red Baron egy eladójával beszélgettem, motorok után érdeklődtem, meg mondtam, hogy esetleg nekem milyen beszámíthatóm van, és ő mondta, hogy most a Yamahánál ez így van.
Drtty, merre vagy?? Hol az akció? :-)))) Tegnap bementem egy kereskedésbe, felültem egy YBR125-re. Jó volt. Viszont megint ez a teljesítmény-dolog. A kereskedő esküdött hogy 12LE, meg katalógusban is ez van. A forgalmiban nem akarta megnézni. Nektek hány kW szerepel a forgalmiban? Tiszta sajtkukac vagyok már :-)))
Találtam egy ilyen műszerfalat a neten, nagyon tetszik:
Szerintem sem adtam el rosszul, de ehhez kell a szerencse is nyilvánvalóan. Jött a fazon, nála a zs, megnézi, megkér, h indítsam be. Beindítom, pöcc-röff, kicsit járattuk, aztán megköszönte, és azt mondta okés, megy a business. Ki sem próbálta. Persze látta, h el van már rakva, az akku sem volt benne, meghát csili-vili az egész vas. (Kicsit fényeztem magam ;-)) Röviden ennyi a történet. Azért mikor elindultak, még megveregettem a tankot, és megköszöntem Neki az együtt töltött kilométereket :-(.
Szóval a internetre raktam fel én is, ha hiszed ha nem, már volt fönt eladó YBR 125!!!
Szinte kivétel nélkül mindenki 450.000 Ft-ra tartotta, így én is ennyit kértem. Szerintem ez olyan ár, amit még lehet kérni érte. Többért nem fog elmenni, hiszen kicsivel többért újat vehetsz már. Én nem vagyok használt motor párti, tudod a mociknak még nagyobb lelkük van mint az autóknak. Egyszóval inkább bevállalok 1 hitelt, de az én seggem alatt kezdje meg a km-eket. Ez elvi kérdés nálam. (Még beférek az ajtón, az arcom miatt!:-))))
Amásik ok amiért hitelre inkább újat veszek: a THM jóval magasabb a használt járgány esetében, mint az újnál. A végén még kiderülne, h ugyan annyit becsengettem 1 használtba, mintha újat vettem volna. Pénzem ugyanis nekem sincs.
Nézegetve a choppereket: úgy láttam az első ülést előszeretettel alakítják fotelnak, a hátsó meg mint 1 sámli. Aztán valszeg kicserélik vmi egyedire, mert azon én sem utaznék hosszú kilométereket!
Olasz motorok: nincsenek ismereteim róluk, nem kerültek soha a látómezőmbe, de ami tény: nálam az olasz gépipar nem a minőségi csúcsot jelenti. Az más kérdés, h technikailag azért ők is tudnak vmit.
Lóerők: 500 cm3 fölött szerintem a teljesítmény min. 60-65 Le legyen. Az a 40 gyorsan bebizonyítaná, h kevés. A GS 500 pld. 44 lovas, a Bandit 650-el meg 78. Van köztük különbség, hidd el.
Szerintem gondold át a új-használt koncepciót még1X!
Azért valszeg tavasszal jobb lesz eladni az ár miatt, de azért bennem van az is, h leakciózzák a forgalom beindítása végett. Who knows??
Köszi az érdeklődést, de csak tépelődöm még. Tavaszra nem akarok motor nélkül maradni. Most egyébként nagyon akciós ez a motor, de az enyém nyilván olcsóbb lenne. Ha neked sem sürgős, mért lenne, én is téliesítettem már, akkor tavasszal is beszélhetünk róla. 1400 van benne. És kifogástalan, nagyon kíméletesen járattam be.
Hogyan vetted részletre? Hol, mennyit fizettél be, milyen kamatot számoltak, mennyi a részleted? Mert én a W650-esen gondolkodom. Nem olcsó, 1650000, de, ha jók a feltételek.... Ennek eklég kényelmesnek néz ki a hátsó ülése is, és végül is csak egy chpper...
Gratulálok, szépen eladtad. Mert, most 500 alatt van regadóval az új is. No nem sokkel egy-két ezerrel.
Szerinted én mennyit kérhetnék? Szeptember 6-án vettem. Az 1000-es szervízen alig van túl 1400 van benne... És mindez nagyon kíméletesen.
Egyébként én ma néztem egy csodálatos használt Yamaha Virago 535-öst. 8600 km van benne és teli van extrával. Egyenes kormány, műanyag tank, króm hátsó sárvédő, sasok a légszűrőn, közösítő dob és csak egy valódi kipufogó a másik csak dekot... 1998-as évjárat. 900 az ára. A baj csak az, hogy amire nekem kéne nem jó. A hátsó űlésnél még a kis YBR-ünk is kényelmesebb hátul. Én meg direkt azért akarnék venni egy fasza csoppert, hogy el tudjaak motorozni valahová a hegyekbe az asszonnyal.
Ezért gondolkodom mindenféleképpen fél literes motor fölött, szóval 40 lovas legyen minimum. 100-nál többel nem nagyon akarok menni, de annyival jó lenne, meg egy kis tartalék (ezt két személlyel gondolom, az asszony 60 én meg egy 100-as vagyok). Mi a véleményetek a 750-es Moto Guzzi Nevadáról? Be merjem vállalni? 5 éves 18 ezer van benne és egy milla az ára?
Az a baj, hogy a nekem való újak azok kettő körül vannak. A használtak és nagyok azok meg másfél körül, de ha hitelre veszem ugyanott vagyok, mert sokkal magasabb a kamat...
Érdekes koncepció az ER6N, és az ár-érték aránya mindenképpen a legjobbak között van. Számomra már kissé futurisztikus járgány. A kipufogó dobot nem kellett volna "autósítani". Miért éppen kawa?
Hát igen! Melózni, ide-oda elszaladni én is szívesen megtartottam volna. Két részlet azonban már sok(k)... :-p
A hírek szerint decemberben Franciaországban már kapható lesz a félidommal (+erősebb lámpával) szerelt YBR125, a mostani árnál kb. 500EUR-ral (125e Ft) többért.