Keresés

Részletes keresés

CsA Creative Commons License 2005.11.09 0 0 231

Pofás darab!

Úgy látom Te sem szeretsz táskát hordani és beruháztál egy dobozra...

Könnyű volt feltenni? Én egy kicsit szívtam az enyémmel, a gyári csavarok helyett rövidebbeket kellett vennem, ill. a 4 felfogatás helyett csak 3-at tudtam feltenni, annyi fért el... :-(

92 km/h? Hány kiló is vagy? Én 100, és hasonló dobozzal nekem 7800-nál 90 a vége... :-(

Üdv:

CsA

Előzmény: TomRider (228)
Drtty Creative Commons License 2005.11.09 0 0 230

H TomRider!

 

Milyen volt két személlyel a mátrai kirándulás? Hány km egymenetben, milyen sebességekkel és hogy bírtátok.

 

Én két személlyel eddig olyan 28-35 km-re "kirándultam" még, 70-80-as tempóval (főleg az utasom - mellesleg feleségem - "kezdősége" miatt alig mertem menni, túl sokat ficergett).

Előzmény: TomRider (225)
Drtty Creative Commons License 2005.11.09 0 0 229
Én vasárnap elővettem és itthon a "kisvárosunkban" motorozgattam egy kicsit, boltba mentem, meg mamához ide-oda. Viszont a "kissisakot" vettem föl (én két bukót használok, egy "rendes" arcvédőst hosszabb utakra, de helyben csak egy kicsit szemüveggel) és megbántam, mert akármilyen szép az őszünk, fázott a pofám a menetszélben. Viszont előtte volt 2 hét pihenő a motornak és nem mondhatom, hogy könnyen indult. Egy kicsit "köszörültem", majd kímélvén az elektronikát, megpróbáltam a berúgást, de ekkor egyszerűen semmi sem történt, majd ismét egy kis önindító és elindult. A hétvégi motorozás után én is szépen lecsutakoltam, betoltam a házába, letakartam, de az akkut még nem szedtem ki, hátha még egy-két szép hétvégi nap lesz még. Egyébként én szept. 6. óta 1460-at hajtottam bele.
Előzmény: TomRider (228)
TomRider Creative Commons License 2005.11.08 0 0 228

Hello CsA!

 

Szégyenlem magam, de csak telefonnal készült kép van róla, és az nem túl jó minőségű. Azért beszúrom. :-(

 

Más. Lelepleződött a nagy titok is: végsebesség=~92km/h azaz 8000 f/min 5.-ben. Azt hittem kicsit több lesz.

 

Ti már el is raktátok a gépet?!

Az én mocim
Előzmény: CsA (227)
CsA Creative Commons License 2005.11.07 0 0 227

Hát hallod, a Te mocid sem panaszkodhat, hogy mellőzve lenne... :-)))))))

Én utánad 2 héttel vettem át, de még nincs benne 2200 km...

Képet nem szúrsz be róla?

Üdv:

CsA

Előzmény: TomRider (225)
CsA Creative Commons License 2005.11.07 0 0 226

Hétvégén a jó időre való tekintettel megejtettem a téli tárolásra felkészítő karbantartást megelőző mosást, vödör + slag módszerrel. Mivel ezt a szüleimnél végeztem, a hazamotorozással a viledázással el nem távolítható vizet is sikerült úgy-ahogy leszárítani a gépről.

Jöhet a waxolás, krómvédelem, akkukiszerelés... :-)

Mivel már hetek óta nem használtam, elég sokat el kellett játszani a szivatóval, hogy bemelegejen a gép. Kár hogy határozott fokozatai nincsenek a szivatónak, mivel vagy teljes üzemben akart volna dolgozni, 3000-3500 fordulaton (ami azért egy hideg motornak szerintem sok), vagy pedig leállt. A köztes állapotot igen nehéz volt megtalálni... :-(

Üdv:

CsA

TomRider Creative Commons License 2005.11.04 0 0 225

Először is üdvözlök minden YBR 125-ös tulajdonost!

 

Csak néhány napja találtam rá a fórumra, végigolvastam és gondoltam én is szívesen hozzászólnék a topichoz. A regisztrálással volt némi gondom, szerencsére megoldódott.

 

Amin meglepődtem és aminek nagyon örülök, h nem csak én vagyok már túl a 30-on /34 :-)/, hanem többen is ebben a korszakban kezdték el a "motorozást". Nekem szintén ez az 1. nagymotorom. Előtte csak kölcsön ETZ-vel, jawa-val, P-21-sel, meghát mégelőtte  simson-nal motoroztam.

 

Régóta szerettem volna vmi komolyabb gépet, és amikor megláttam az YBR-t, rögtön tudtam, h ez kell nekem. A teljesítményétől nem vártam sokat, főleg h tudtam: szerény 10 paci hancúrozik a blokkban. Na de nem kell nekem az aszfaltot tépnem.

 

Én azt mondom 5000 f/min felett 4. fokozatig elég dinamikus, nem probléma a gyorsulás. A gondok 5.-ben kezdődnek, 80 felett, amikor már nem igazán akkar tovább gyorsulni. Az autósok vmivel gyorsabbak, szinte mindig meg kell h előzzenek, viszont ha már 80-85-tel megy előttem 1 kocsi, én nem látom értelmét az előzgetésnek. Írtátok a végsebességet. Már több mint 6800 km van benne (július 07-én vettem át), de becs szó, én még nem mentem vele csutkán. Talán 90 egynéhánnyal már mentem, de többel biztosan nem. Azért mozgatja a fantáziámat, ígérem nektek ki fogom próbálni, és beszámolok róla.

 

Szó volt az 5000 km köröli határról, amikor megtáltosodik a gép. Valóban észrevettem, h a 6000-es szervíz után mintha újult erőre kapott volna az aggregát. Viszont szerintem ehhez köze van a hidegebb levegőnek is. Észrevettem nyáron hegymenetben, h kb. 15%-al visszaesik a teljesítménye, amikor megnő az üzemi hőmérséklete. Ez viszont természetes jelenség.

 

A fogyasztását kívétel nélkül mindig ellenőriztem, én azt mondhatom nektek, h 2 lityitől 2,5 lityiig mértem az étvágyát. Normál használat mellet hegyen-völgyön, városban v kívül, 1 személlyel 2,2 liter doszt elég számára. A hegymenetről jut eszembe: a mátrában voltam vele, +1 fő, kb. 160 kg terhelés, 1 Givi típusú hátsó doboz. Ekkor jött ki 2,4 literes fogyasztás. A nyomatékáról csak annyit: tapasztalatom szerint 6000 f/min az, amikor a legnagyobb nyomatékot adja le. Ezzel a fordulatszámmal 4.-ben azért elég szépen kapaszkodik a hegyre. Ettől a motortól azt hiszem többet nem kell várni.

 

A városi dinamikája szerintem I. osztályú. Manőverezni a kocsisorok között gyerekjáték vele.

 

Sajnos és szerencsére már az "avatása" is meg volt a társamnak. Sajnos, mert nem 1 jó élmény szemtől szembe találkozni autós cimbinkkel, szerencsére mert semmi komoly nem történt. Bal lábtartóm picit hátra görbült, és a bal első indexbúrám elrepedt. Ennyi. Tanulság: azóta 1 sávos úton indexelő autót nem kerülök ki. Megvárom míg eldönti mit is akar.

 

Szó volt a fényszóróról. Gyenge. Ez a 35/35 w kevés ahhoz, h lássak is, és ne csak lássanak. Jó ötletnek tartom a halogén adapter beszerelését, valszeg én is követni fogom.

 

Most így hirtelen ennyit, biztosan eszembe fog még jutni 1-2 dolog, akkor majd írok ismét.

 

Üdv mindenkinek.

lapar Creative Commons License 2005.11.02 0 0 224

Ahhoz képest, hogy 125-ös, igen szépen dohog.

Tényleg, mint egy 535-ös, persze aztán magasabb fordulatokon elveszíti ezt a "szépséget".

Viszont szépen brummog 5.-ben 50-nel is. Nem rángat simán megy, hiába a V-twin 125 ccm-nél is számít úgy láccik.

 

lapar

Előzmény: Drtty (223)
Drtty Creative Commons License 2005.11.02 0 0 223

Milyen a hangja?

Egy barátomnak 535-öse van, az frankó. :-)

CsA Creative Commons License 2005.11.02 0 0 222
Pofás darab... :-))))
Előzmény: lapar (220)
lapar Creative Commons License 2005.11.02 0 0 221

Visszavonom, mégis sikerült, és ez nem is az a kép, hanem egy nagyobb.

 

lapar

lapar Creative Commons License 2005.11.02 0 0 220

Valamiért nem tudom feltenni a képet, pedig már igen le van butítva, 150x112 pixel, és 10 kB sincsen.

segítene valaki?

 

lapar

xv 125 Virago
lapar Creative Commons License 2005.11.02 0 0 219
Na végre!
lapar Creative Commons License 2005.11.02 0 0 218
nem sikerül feltenni. Talán most.
lapar Creative Commons License 2005.11.02 0 0 217

Még a végén kimoderálnak, hogy ebbe a topicba teszek egy ilyen gépsárkányt, de hát Te kérted...

 

lapar

Előzmény: CsA (213)
.3D. Creative Commons License 2005.11.02 0 0 216
Helle 95-100 km/h végre és kb 90 kg vok és más semmi nincsen !!! És nem több naon max jó széllel és leejtőn 100 de nem több szal mit lehet csinálni ?? pá DDD
CsA Creative Commons License 2005.11.02 0 0 215

Mi az, neked se megy?

Mennyi a végsebességed, hány kg vagy és van-e rajta valami extra felszerelés úgy mint doboz ill. szélvédő????

Üdv:

CsA

Előzmény: .3D. (214)
.3D. Creative Commons License 2005.11.02 0 0 214
Csaó sziasztok !

Most nyár elején vettem a ybr-emet És majdnem 5000 km-t belepakoltam de elraktam most télre naon szeretem a gépet és az lenne a kérdesem hogy van benne folytás gyárilag ha van akkor hol és hogy lehet kiszedni vagy hogy működik ez előre is köszi sziasztok !
CsA Creative Commons License 2005.10.31 0 0 213

Lehet, hogy könnyebb, de nekem a küllős jobban tetszik. Kérdeztem is a díleremet, hogy nem lehetne-e olyan küllős kerékkel rendelni, mint a brazil verzió, de sajnos nem lehetett.

Tehetnél fel képet a masinádról...

Üdv:

CsA

Előzmény: lapar (212)
lapar Creative Commons License 2005.10.31 0 0 212

Ja, nektek könnyű, nincsen küllőtök. Ill. csak kevés.

Én azért a küllőknél csak be fogom vetni a Karchert, legfeljebb vigyázok az alább írtakra.

lapar

CsA Creative Commons License 2005.10.31 0 0 211

Helló lapar szaktárs!

Szerintem a többiek is szivesen fogadnak, mint "féltestvért"...

A francia YBR fórumon olvastam, hogy ott adnak vele CE megfelelősségi dokumentet, amelyben a végsebesség 97 km/h....

Ez az egyetlen publikált adat, amiről tudok...

 

Mosás? Ja, ez a mi kezelésinkben is benne van. Valószínűleg nálam is a vödör vagy slag lesz a megoldás.

Üdv:

CsA

 

Előzmény: lapar (209)
lapar Creative Commons License 2005.10.31 0 0 210

CsA!

 

"Ti vödörből mossátok, vagy nagy nyomású mosóval, vagy hogyan?"

 

Nem javasolja a kezelési könyv a nagynyomású mosót, csak a kerti slagot. Legalábbis a következő helyek kockázatosak: kerékcsapágyak, teleszkópszimmeringek, kuplung kiemelő tengely (itt bemehet a váltóba a víz), elektromos berendezés.

Szerintem máshol lehet nyomatni, de ezek valóban hihetőnek tünnek, ha belegondolsz, tényleg be lehet spriccelni egy szimmering mellett nagy nyomással.

 

lapar

Előzmény: CsA (201)
lapar Creative Commons License 2005.10.31 0 0 209

Elnézést, hogy idepofátlankodok, nekem egy kis Yamaha xv 125-ös chopperem van, és meg voltam ijjedve, mert nem bír menni 100-at, csak 90-et, azt is 4.-be inkább. (most vettem , 4 éves {ovis  :)})

Most olvasgatva a masináitok végsebességét, egész megvígasztalódtam, mert ez csak 8500-at forog, és 8 kW a picike, és 145 kg.

Igaz, én csak 65.

Szóval az a kérdésem, van e infótok arról, hogy az ybr papíron, vagy a szervíz szerint mennyit megy, mert én az enyémről 107-et., és 100-at is olvastam itt a neten (bikez.com)

Egyébként nem gond ez, hogy ennyit tud, csak akkor, ha 10-15-tel többet kellene neki, és mégse tudja.

 

lapar

Drtty Creative Commons License 2005.10.29 0 0 208
Drtty Creative Commons License 2005.10.29 0 0 207
y
Drtty Creative Commons License 2005.10.29 0 0 206

Dehogynem! Motorozunk. Itt hétfőn a Dél-Alföldön nagyon jó meleg volt. De beöltöztem és mire kitoltam meg bemelegítettem a motort szakadt rólam a víz a bőr alatt. Hazafelé annyira erős szél volt, kb. 3/4 11 szögből fújt, gondoltam visszafordulok hátha elérem a százat. De ez a szél nem az igazi 6 óra (hátszél) lett, hanem kb. 3/4 5. 93-4-nél nem ment jobban így sem. Na mindegy ez van.

Vettem egy szar bőrnadrágot, ne csináljatok ilyet, a motoros boltokban 19-20-ért jó gatyókat adnak én meg 15-öt fizettem egy szarért. mondjuk az jó volt, hogy csak letöröltem róla a sár-koszt, mert azon a reggelen, ha az idő enyhe is volt az út vizes.

 

Tegnap Lillafüreden vettem egy helyes kulcstartót. Olyan mintha a mi motorunk lenne rajta. De csak olyan.... kocka lámpa, meg egyebek..., de mindegy, szerintem ez a kínai klón....

 

Előzmény: CsA (203)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2005.10.28 0 0 205
>> Hol lehetne ilyent beszerezni, és mennyiért?

Szerintem a motorláncok (--> lánckerekek) többé-kevésbé szabványosak, el tudom képzelni hogy más Yamaha (sőt nem Yamaha***) motorok lánckereke felszerelhető. Meg kellene kérdezni a témában a márkaszervizt, neki van (pl. mikrofilmen) alkatrész-listája minden típushoz.

Nick

***: pl. a Honda CG125 feltűnően ugyanolyan lánc-áttétellel (14/45) rendelkezik...
Előzmény: Túrázó Tibor (204)
Túrázó Tibor Creative Commons License 2005.10.27 0 0 204

Szia !

4000 km-t elhagytam. Hiba nem volt. Ami lehetne jobb: -szerintem- a világítás. Köszönettel vennék minden ötletet, javaslatot, foncsorcsere témában. Jelenleg egy H4 -es átalakító-közdarabot "szabtam át" HS1-es 12V 35/35 W-os halogénégő fogadására. Érzékelhetően nagyobb lett, a látható útszakasz. Simson kicsi, Mz nagy. Az első lánckerék fogszámának 1, esetleg 2 -vel történő növelését kellene kipróbálni. Hol lehetne ilyent beszerezni, és mennyiért? Továbbá érdekelnének az ötletek a lábvédelem -szélvédelem- témában. Köszönet előre is minden elképzelésért.

Üdv: Tibor

Előzmény: CsA (203)
CsA Creative Commons License 2005.10.26 0 0 203

"addig is én járatom be , szépen csendesen...."

És hogy tartod magad a kezelésihez a bejáratás alatt? Kihasználod, de csak a megengedett határig, szolidabban járatod be, vaqy adjátok neki... :-) ?

 

Na mi van, senki sem motorozik már YBR-jével...?

:-)

Üdv:

CsA

Előzmény: Törölt nick (202)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.24 0 0 202

Szia !

A motort 2005.10.07-én vettem át.

Van most benne kb:230 km.

Hobbi járgánynak lett véve , majd jövőre lesz az akkor 16 éves fiamé.... addig is én járatom be , szépen csendesen....

Nem lakom jelenleg Debrecenben , de járok sűrűn....

a:06703357962@vodafone.hu-emilcímen elérsz.

Üdv Gábor

Előzmény: Törölt nick (194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!