Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pogacsa Creative Commons License 2005.03.08 0 0 90
szia,
ha jogerosen kifizettek, ideirhatnad melyik kereskedes ez. csak elkerules vegett. nekem mas markaval van egy hasonlo elmenyem.
udv
Előzmény: 165.3 LE (88)
Xtensions Creative Commons License 2005.03.06 0 0 89
Szia!

Ezért vettem 1 éves C5-öt! :)
Előzmény: 165.3 LE (88)
165.3 LE Creative Commons License 2005.03.05 0 0 88

Sziasztok

 

 

A C5 minőségéről az én történetemet is leírom, hogy a másik oldalt is lássátok.

 

Három éve vettünk mi is nagy örömmel egy HDI C5 öt, aztán a nagy örömünk rémálommá változott.

 

Már 700 km után négyféle hibával vittem vissza a kocsit, amit félig megjavítva kaptam vissza. Nem írom le részletesen az ezután történt javítási kisérleteket, mert ahhoz ötven oldal sem lenne elég.

Mindenesetre 4000 km -ig egymillió !!! forintnyi garanciális javítás történt, de még ekkor is életveszélyes volt az autó, mivel menet közben ha olyanja volt, akkor hirtelen megszünt a hátsó fékerő.

Mivel nem bírták megcsinálni, én meg nem akartam elhozni a szervízből, de az egy hónap javítási határidő letelt, így ki kellett volna cserélni az autót, hivatalos levélben felszólítottak, hogy az autó jó, és ha nem viszem el, napi 10000ft +ÁFA tárolási díjat számolnak fel.

Kénytelen voltam elhozni, de fogyasztóvédelmi vízsgálatra küldtem az autót.

Ott megállapították, hogy a kocsi életveszélyes, de ezt a szervíz le sem szarta.

Ezután pereltem be őket, a bíróság igazságügyi szakértőt rendelt ki, aki egy hétre elvitte az autót, és közel kétezer kilómétert megtéve vele dokumentáltan megállapította a hibát, és életveszélyesnek nyilvánította.

Ezután egy éve megnyertem a pert első fokon, amit persze megfellebbeztek, mert őket továbbra sem érdekelte, hogy egy életveszélyes autót adtak el egy vevőnek, akikből élnek.

Múlt héten volt a másodfokú tárgyalás, amit szintén megnyertem, és jogerősen kimondták, hogy minden a perrel felmerült költségem kifizetése mellett ki kell cserélni egy új kocsira a C5 -öt.

 

Nem azért írtam le a történetem, hogy megbántsak olyanokat, akik nagy örömmel használják C5 -ös kocsijukat, bár csak mi is közéjük tartoznánk, csak mindenkinek ismernie kell a másik oldalt is, hogy akik kocsivásárláson törik a fejüket, hogy pro és kontra tudjanak dönteni.

Leadfoot Creative Commons License 2005.03.05 0 0 87
Szerintem is, pedig nekem nincs is... :-)))
Előzmény: marcy13 (86)
marcy13 Creative Commons License 2005.03.05 0 0 86

 

   Sziasztok.

   Tavaly vettünk egy c5 kombit(2002 03,2.0hdi)szerintem fantasztikus autó.

   

vabal58 Creative Commons License 2005.02.18 0 0 85

Üdv!

 

Valahol ezt én szomorú dolognak tartom...

 

"lapátkéz": sajnos én sem nőgyógyász vagyok...

 

Egyébként birtos hogy igazatok van és ez már trend hogy minden apró szarral szakszervízbe kell rohangálni. A múlt héten a legnagyobb hóesésben az egyik kollégám jön hogy a Fabiájába kiégett a tompított, ugyan cseréljük már ki neki.

Csak megnéztük aztán azóta is félszemű. Csak röhögni tudtunk rajta.

Nem normális dolog ez. (szerintem)

 

vabal58 

Előzmény: M.Joe (84)
M.Joe Creative Commons License 2005.02.18 0 0 84

Hello vabal58!

 

Én ezen már nem is mérgelődöm. Összel a jobb elsőt kelett cserélni. A pici lapát kezeimmel kb. egy órát kiínlódtam, majd feladtam a küzdelmet. Útba esve bementem az első szervízve, egy vékonyka szerelősrác öt perc alatt végzett vele.

A jobb oldalit meg se próbálnám az akksi miatt.

Ez a jelenség nem csak a Citroeneket jellmzi, ma már szinte minden új (újabb) autó ilyen macerás.

Sajna tudomásul kell venni, hogy minden apróságért lassan szervízbe kell menni.

 

Előzmény: vabal58 (82)
CXmaniac Creative Commons License 2005.02.17 0 0 83

Ez megszokott a mai autóknál!

Van olyan típus, ahol nem is lehet házilag kicserélni. Ráadásul nem is extrás, luxusautó!

Előzmény: vabal58 (82)
vabal58 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 82

Üdv minden Citrósnak!

 

Tegnap akkorát szívtam egy bal első tompított izzó-cserével, hogy a rotációs szivattyú jelenthet nekem!

Mindent a designért!

A gumikezű k.... anyját, annak aki azt hitte hogy az a természetes hogy izzócseréhez vagy szétszedem a fél autót, vagy papírvékonyságú gumikézzel rendelkezem.

 

bocs , de agymenésem lett.....

 

 

vabal58

 

POIKA Creative Commons License 2005.02.12 0 0 81

 

   Helló Mindenkinek!

 

 Én úgy fogalmazok, hogy végre C5 tulaj lettem. Nagy az öröm és nem nagyon érdekelt az értékvesztés. Külföldön dolgozom és jó utakon járok vele. Itt sokan szavaztak a típusra.

 

 Érdekes hibákat olvastam itt és én is tapasztaltam 1 s mást. Kérdezném véleményeteket:

 A motor hidegindításakor kb.: 1-3 percig a motortér jobb elejéből nyikorgó hang hallatszott. Olyan volt, mintha valami forgó dolog beleért volna valamibe, majd teljesen megszűnt a hang (ékszíjtárcsák cseréje 2x, ékszíj csere 1x volt, de ezek után általában 3-8 napig tünetmentes, majd kezdődött előlről). 6x voltam szervízben a dolog miatt. Az utolsó látogatás karácsony előtt volt. Január végétől viszont teljesen tünetmentes a gép. És még mindig nem tudják, hogy mi adta a hangot.

 A hátsó szélvédő fűtőszálainak 1-ike beteg lett. Hátsó ablak csere, mely után az ablaktörlőt nem tudják beállítani, hogy a normál tartományban dolgozzon. A végállás most majdnem a hátsó ajtón van és 45°-os szögnél alig megy tovább.

 A szervíz hozzáállása pocsék, itt az autó "fogyó eszköz".

 Találkozott már valaki ilyen hibákkal, vagy tudtok mondani címet aki segíteni tud?

 

 Az autó egyébként 2003 szept-i,  C 5 BREAK, SX felszereltség + biznis pack, 2000-s benzines motor, automata váltóval (A kereskedő "jól" dolgozott és csak a színt egyeztette a raktáron lévő készletből, a felszereltséggel nem foglalkozott :) ). Az ország északi és "nyelvrokonaink" hazája.

M.Joe Creative Commons License 2005.01.28 0 0 80

Hello!

Kellett nekem a széthullásról beszélni, ma reggel kezembe maradt a vezető oldali belső kilincs.

Jó kis móka -10 fokba ablak le, ajtó kivülről kinyit, ablak fel, naponta többször.

 

Eleddig nem hallottam ilyen sok rosszat a C5-ről, de amit írtál az arányokról az nagyon magas sőt rémisztő.

Én ismeretségi körömben is van több C5-ös, van aki a másodikat fogyasztja. Azért is választottam ezt az autót, mert igazán negatívumokat nem hallottam.

 

Na de bízom benne, ami eddig nem hullott szét az má nem is fog (belátható időn belül).

 

Robogok várnak a szervízben kilincs cserére. 

 

 

 

Előzmény: godfrey (79)
godfrey Creative Commons License 2005.01.28 0 0 79

Hali!

 

A "széthullást" a következőknél tapasztalták: szellőző rostély, ajtókárpít, sebváltó.

 

Egyiküknek a légrugókkal volt problémája, mindig megjavították garanciába, de unta hogy gyakorlatilag az első 6 hónapban emiatt 5x volt szervizben.

 

Van ismerős autó kölcsönzőben, ő szervizelteti az autókat.

15 C5 ösük van, most adnak el 9 et belölük mert egyszerüen nem éri meg a kiesett összeg amit szervizben töltenek az autók.

 

Mondom én örülök, nektek jó jutott én ezeket az infokat hallom a környezetemben a C5ről. (engem a citroen szalonban beszéltek le róla, ezért vettem Xsarát másodjára is)

Előzmény: M.Joe (76)
z.Solo Creative Commons License 2005.01.27 0 0 78

Szia godfrey!

Nekem sincs semmi zörgés egyenlőre! (2 éves a gép, 72e km)

Van valami jó 5letetek a gyári "zene" kicserélésére? Már nem sokáig bírom... :-)

z.Solo

Xtensions Creative Commons License 2005.01.25 0 0 77
Lenne 1 kérdésem:

Mi az a menüpont a kocsiban, hogy "CHECK CONTROLL" ?

Semmit nem reagál rá, sem állóhelyzetben, sem menet közben.
M.Joe Creative Commons License 2005.01.24 0 0 76

Hello!

 

Hogy érted a belső széthullást.

 

Az enyém 2002 márciusi. Tavaly nyáron vettem 38e km-vel most van benne

57e km de nem zörög, nem csörög minden csendes (a HDI-n kívül).

Pedig nem hímes tojásként kezelem, megyek én föld utakon, meg a jó pesti utakon.

 

Előzmény: godfrey (75)
godfrey Creative Commons License 2005.01.23 0 0 75

Az a légkondi lesz!

Az nem hiba így müködik.

 

Az jó hír, hogy nem zörög!

Az összes ismerősöm azért vált meg a C5jétől mert gyakorlatilag széthullott a belseje.

Zörgött minden.

 

Úgy látszik találtál egy jó példányt. :-)

 

Előzmény: Xtensions (74)
Xtensions Creative Commons License 2005.01.22 0 0 74
Semennyire!

Néha jön a műszerfalból valami "forgásnak" a hangja, de asszem az a ventillátor hangja, vagy a légterelők ahogy átállítódnak gondolom.
Előzmény: godfrey (73)
godfrey Creative Commons License 2005.01.21 0 0 73

Hát ezt látod nem tudom.

 

Viszont lenne egy kérdésem.

Mennyire zörög az autó? (nem autópályán)

 

Előzmény: Xtensions (72)
Xtensions Creative Commons License 2005.01.18 0 0 72
Nem tudjátok miért "zanzásit" a fórum? Én szépen tagolva írok...
Előzmény: Xtensions (71)
Xtensions Creative Commons License 2005.01.18 0 0 71
A váltás oka, az főleg az ár, meg az évjárat volt. A volvot imádtam. sőt most is imádom. Az nincs annyire elesztve "inteligenciával" mint az a C5. A volvóm 1997-es. Az tetszett nagyon, hogy amikor mellémáltak, és "indultunk", a kocsi mindenkinek adott 1 autónyi előnyt (amig a turbó be nem kapcsolt+autómata váltó) és utána csúfosan lemaradtak. Az utolsó ilyan élményem, amikor egy Toyota avensis az előzéséből épphogy befért elém, megköszönte, hogy lasstottam. A lámpánál bénázott, megint lassítottam, és beengedtem magam elé. megint megköszönte, aztán jött a zöld, "sport" gomb benyom, és szabályosan "körbeautóztam", pedíg nyomta ahogy a csövön kifért. Ja , és benzines volt. Aztán jött a kövekező piros, emberem felkészült, zöld....és én meg nem mentem, csak normásilan. De ezeket ritkán, már "lenyugodam". Ja meg amikor megvettem a volvót (2004.02) kipróbáltam. M3-as gödöllői emelkedő. Alján max 100, majd padló... A kocsi 200-nál váltott fel ötödikbe, és 230-nál lassítottam ez emelkedő tetején.
Előzmény: z.Solo (70)
z.Solo Creative Commons License 2005.01.18 0 0 70

Szia Xtensions!

Gratulálok az új hajóhoz, jó vétel volt, használd egészséggel! Én is új C5-ös vagyok, eddig minden O.K. ... Gondolkoztam az S80-ason is (D5) előtte, de nem bántam meg hogy ezt vettem! Te miért váltottál? Mi a tapasztalatod Citroen vs. Volvo ügyben? Üdv:

z.Solo

Xtensions Creative Commons License 2005.01.18 0 0 69
Fekete, plüss, és kézi váltós. A többi meg ami szem-szájnak ingere. Kötelező B10 miatt kb 15E Casco kb 25E lesz. + üzemanyag. Tegnap este mentem vele 160km-ert, autópályán, teccett nagyon. Főleg az uttartás, rugózás + a zene -állítólag JBL hangszórók, a CD tár az biztosan Clarion. A fogyasztás, 11 körül mozgott, igaz tempomattal mentem. De nem sokat fogok vele járni elvileg, csak ha megyek akkor 3-600 km. és nem szeretek értelmetlenül száguldozni. Ami még teccett: +"rögtön reagál" a gázpedálra a kocsi, azonnal húz +Nagyon szép a műszerfal. +az ülést bárhogy be lehet állítani Ami nemannyira, de ez is jó: -Picit "gyönge" (Tudni kell, hogy egy Volvo S70T5-ről váltottam (225LE / 340 Nm)) -túl sok a kapcsoló a kormány mögött, párszor a tempomattal akartam indexelni, nekem az sokkal jobban kézre esik. -az ülésfűtés vagy "kevés", vagy szétégeti a seggem. Télleg a volvó nem kell valakinek? ELADÓ!
Előzmény: godfrey (66)
Leadfoot Creative Commons License 2005.01.18 0 0 68

Alapvetően az esetek többségében újautó-párti vagyok, de ilyenkor azért elgondolkozok, hogy pont ennyibe került anno a vadiúj 1.4-es Xsarám... :-) Bár a 3.0 V6-ot úgyse tudnám fönntartani, de akkor is. (Nem azt mondom, hogy megbántam!)

Előzmény: Xtensions (63)
M.Joe Creative Commons License 2005.01.18 0 0 67

Hello!


Gratula az autóhoz. Üdv a C5 tulajok között.

Szerintem is jó vétel volt.

Jó utat hozzá. És tömött pénztárcát.

 

Előzmény: Xtensions (65)
godfrey Creative Commons License 2005.01.17 0 0 66

Reméljük!

 

Milyen színű? :-)
Mik az első tapasztalatok az autóval?

Mennyi a kötelező miegymás?

 

Előzmény: Xtensions (65)
Xtensions Creative Commons License 2005.01.17 0 0 65
Semmi hézag, hitelen bebukott autó, aztókereskedő meg 14 éve jó ismerős.

Egyszóval mákom van! :)
Előzmény: godfrey (64)
godfrey Creative Commons License 2005.01.17 0 0 64

Szép vétel!

 

4 millióval kevesebb mintha újonnan vennéd...

Volt valami hézag az autóval hogy 60% át elvesztette az árának 1 év alatt vagy csak jó vásárt csináltál?

 

Előzmény: Xtensions (63)
Xtensions Creative Commons License 2005.01.17 0 0 63
Hát ez egy 2003.12-havi magyarországi autó, 31000km, exclusive kivitel, és 3,2M volt.
Előzmény: godfrey (62)
godfrey Creative Commons License 2005.01.16 0 0 62

Természetesen városi!

Sztrádán többet eszik! :-)

Nála ez nem vicc, mivel 200 alá nem engedi a gépet és előzget mindenhol ahol valaki elé kerül.

 

Egyszer vezettem én sztrádán, ott 140 körüli tempoban akkor 8 körüli volt a fogyasztás.

 

Egyébként azt hiszem a Citroen honlap is 15 liter körüli értéket mond városra.

Mennyi volt a gép?

 

Előzmény: Xtensions (61)
Xtensions Creative Commons License 2005.01.16 0 0 61
Köszi!

Remélem ez a városi fogyasztás!
Előzmény: godfrey (60)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!