Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

The Rambler Creative Commons License 2005.08.04 0 0 655

értem. még1: már eléggé lötyög a bal visszapillantó.ki akartam cserélni rendes csavarokra anyával, de olyan hülyén vannak az ajtómerevitő lemezek belül h nem férek oda h anyát tegyek rá. jelenleg 2 facsavar tartja de elég szar....

mit lehet kezdeni vele?

Előzmény: NNorbi (654)
NNorbi Creative Commons License 2005.08.03 0 0 654

Ötlet: az alapjárati keverék szegény

Előzmény: The Rambler (653)
The Rambler Creative Commons License 2005.08.02 0 0 653
sziasztok!

hirtelen vagy erőteljesebb fékezésnél lefullad a kocsi. why?
NGA Creative Commons License 2005.08.02 0 0 652

Eladó skoda 120-as fordulatszámmérő.

Ára 6e Ft.

Érd: 06705348249

JULES Creative Commons License 2005.07.27 0 0 651
A fehér füst, nagy valószínűséggel vízgőz. Ha tél lenne, akkor még akár lehetne "természetes" is, de így nyáron inkább hengerfej/hegerfejpakolás...
Előzmény: bücker (650)
bücker Creative Commons License 2005.07.24 0 0 650
Sziasztok!

Újabb kérdésem van... Pár hete feltűnt, ha némi használat után (10-15 perc) rövid időre leállítom a motort (pl. várok valakire egy ház előtt), akkor az indításkor iszonyatos fehér füstöt bocsájt ki a motor, kb. 10-15 másodpercig. Ha hidegen indítom, akkor nincs ilyen gond. Korábban sem volt ilyen gondom. Szerintetek ez valami gondot jelent, vagy várhatok még a szerelővel?
bücker Creative Commons License 2005.07.19 0 0 649
Köszi, időközben már sikerült elintéznem, estére már jó is lesz. :))
Előzmény: JULES (645)
JULES Creative Commons License 2005.07.19 0 0 648
Szivesen.
Egyébként a ha a gyújtás bizonytalankodására gyanakszom, akkor kicserélek mindent (gyertyák, gyújtó kábelek, elosztó fedél, rotor, megszakító, kondi). Egyrészt közel azonos idő alatt szoktak elöregedni az alkatrészek, másrészt nem egy nagy összeg és így kevesebb szívás van vele...
Előzmény: NNorbi (647)
NNorbi Creative Commons License 2005.07.18 0 0 647
Tüzetesen átvizsgáltam az elosztó fedelet, láttam rajta két kis repedést, igaz egyik sem a negyedik henger érintkezőjénél. Kicseréltem a fedelet, azóta jó. ;) Thx a tippeket!
Előzmény: JULES (644)
JULES Creative Commons License 2005.07.18 0 0 646
Valószínűleg az AC pumpa és a üzemanyag tartály közötti csőnél szívhat levegőt...
Előzmény: soltib (643)
JULES Creative Commons License 2005.07.18 0 0 645
Pár forintos műanyag bizgentyű cseréjével javítható. Kis barkácsérzék kell hozzá.
Előzmény: bücker (642)
JULES Creative Commons License 2005.07.18 0 0 644
Fedél/rotor/megszakító/kondi csere és a tengely tengelyirányú kotyogását is érdemes ellenőrizni! (ha a megszakító hézaggal összemérhető, akkor az is tud gyújtás kimaradást csinálni)
Előzmény: NNorbi (641)
soltib Creative Commons License 2005.07.17 0 0 643

Hali

 

Mostanába a következőket csinálja a kocsim: ha 1-2 napig nem megyek vele,vagy csak ferdén állok le, fogja és nem kap üzemanyagot...jáccani kell az AC pumpával rendesen (nem csak pár nyomás), meg a kocsi vertikális és horizontális helyzetével,és egy idő után elkezd sziszegni, és akkor már a pumpán is lehet érezni,hogy nem csak a levegőt nyomom...

mi okozhatja ezt, főképp hogy lehet elháritani? és ha szerelőhőz viszem,akkor mit higyjek el neki és mit nem ?

 

köi

 

Balázs

bücker Creative Commons License 2005.07.17 0 0 642
Sziasztok!

Kellene egy kis segítség... Ma este hazafelé szétment a bal oldali kormánykapcsoló, most állandóan villog a reflektor az út zökkenőinek megfelelően. :) Sikerült rá ideiglenes megoldást csinálni az út szélén elemlámpa fényénél, svájci bicskával és némi szivacssal, de természetesen sokáig így nem maradhat.
Van valakinek egy ilyen "spare part"? Vagy tudtok Győr környékéről valamilyen alkatrészforrást?
Üdv:

Bücker
NNorbi Creative Commons License 2005.07.15 0 0 641

gyertyák: már 3féle típust végigpróbáltam, de mindegyiket beköpi. a hézag amúgy jó.

 

kábelek: az ominózus hengerhez menő kábelt már kicseréltem, igaz nem szenes vezetékre, hanem sima gumiburkolatú rézre. talán ez lenne a baj?

 

fedél: gyanakodtam rá, hogy el van repedve, de sérülés nem látszik.

 

rotor-mexakító: eléggé ki van kopva.

 

kondenzátor: még nem vizsgáltam! (legalább megvan a hétvégi programom!)

Előzmény: JULES (640)
JULES Creative Commons License 2005.07.15 0 0 640
A gyújtás biztos rendben?
Helyedben azért ezeket cserélném: gyujtás kábelek, elosztó fedél, gyertyák.
Opcionálisan: rotor, megszakító, kondi.
Előzmény: NNorbi (639)
NNorbi Creative Commons License 2005.07.15 0 0 639

kösz a tippet! a gyertya tocsog a benzinben, semmi olaj-korom-kox, és nincs hengerenkénti befecskendezésem sem. :) Gyújtás rendben, így most arra gondolok, hogy a kipuff szelep hézaga el van állítódva, ergo nemtud kiöblítődni a henger rendesen nagy terhelésnél. holnap szelephézag állítás - már úgyis ráfér a kocsira.

Előzmény: JULES (638)
JULES Creative Commons License 2005.07.14 0 0 638
Két dologtól köpheti be a gyertyát: sok benzin, vagy sok olaj. Ha sok benzint kapna, akkor nem csak a 4-es henger rakoncátlankodna (hacsak nincs hengerenként külön karbi...). A sok olaj jöhet a szelepszáraktól, vagy a dugó mellől (kopott hüvely/dugó/gyűrűk, vagy törött gyűrű). Ráadásul sajnos a 4-es hengert tartja a legmelegebben a motor, ezért valószínűleg ez van a legjobban elkopva. Mérj kompressziót, ha a 4-es hengerben látványosan kevesebb, akkor lehet gondolkodni egy generálon...
Előzmény: NNorbi (636)
PreDAtoR Creative Commons License 2005.07.13 0 0 637
A teljesítményen annyit nem dob, de sokkal jobban húz vele. Ma sikerült végre összállítani, én menni vele egy kört... Még köhög egy kicsit, de már érezhető a hatás, a hangról nem is beszélve. Majd ha be lesz rendesen állítva a karbi, meg a gyújtás, akkor mérek egy 0-100-at, ami elárulja majd a különbséget. (nagyon remélem)
Előzmény: subler_ (634)
NNorbi Creative Commons License 2005.07.13 0 0 636

Helloka!

 

Van valami ötletetek, hogy miért lehet az, hogy a 4-es henger (a legbelső) gyertyáit állandóan cserélnem kell, mert úgy beköpi őket, hogy már nem tudnak gyújtani?

 

Köffi,

 

N

JULES Creative Commons License 2005.07.13 0 0 635
Nem az első toroknak ott van az a zsákfurat, meg a szűkítés. :o)
Előzmény: PreDAtoR (633)
subler_ Creative Commons License 2005.07.13 0 0 634
Sziasztok!

Csak kíváncsiságból kérdezem: ez a Weber karbi mennyit dob a teljesítményen, és a fogyasztásra milyen hatással van?
PreDAtoR Creative Commons License 2005.07.12 0 0 633

De az az első torok alatt volt nem? (bár most már teljesen mindegy)

 

Weber lesz rajta...:)

Előzmény: JULES (632)
JULES Creative Commons License 2005.07.12 0 0 632
"Nem tudod, hogy a csillagnak milyen szerepe volt?"
Talán teljesítmény csökkentőnek építették be! :)
Valószínűleg a második torok vákumos nyitására van hatással, de a warbikarbihoz nem kell ilyen...
Előzmény: PreDAtoR (630)
PreDAtoR Creative Commons License 2005.07.12 0 0 631

Mellesleg a tiédnek lehet utazó a 130-150, de egy alap 120ason nem éppen.

A morálról meg annyit, hogy ha pl megyek kétsávos úton, ahol a lámpa után elfogy az egyik sáv, tuti nem áll be senki mögém jobb autóval, de az arca már más amikor 50 méterrel előtte járok... Szóval srácok tuningoljuk a gépeket és akkor más lesz a véleményük a skodikról!! :))

Előzmény: JULES (627)
PreDAtoR Creative Commons License 2005.07.12 0 0 630

Még nem, mert még a karbi úszóbeállításával szenvedek... (nem a gyári karbit raktam vissza) Nem tudod, hogy a csillagnak milyen szerepe volt?

 

 

Előzmény: JULES (629)
JULES Creative Commons License 2005.07.12 0 0 629
Tesztelted? Mi lett az eredménye?
Előzmény: PreDAtoR (628)
PreDAtoR Creative Commons License 2005.07.12 0 0 628

Köszi a válszt Jules, már nekem is sikerült, nem lett olyan jó mint a tiéd, de csak menni fog...

Előzmény: JULES (626)
JULES Creative Commons License 2005.07.11 0 0 627
"Sopronból Pestre nagyon szépen jött"

Budapest-Róma-Budapest utat nekem is jól bírta.

"Ha kicsit lassan is,de elérte a 130-140-et"

130..150-es utazóval... :)
Előzmény: soltib (624)
JULES Creative Commons License 2005.07.11 0 0 626
Reszelő, fúróba fogható köszörűkő, csiszoló vászon. Egy délután alatt meg van. ;) Hőálló (300 fokig) két komponensű műgyanta alapú ragasztóval töltöttem föl, eddig még nem esett ki a helyéről.
Előzmény: PreDAtoR (619)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!