értem. még1: már eléggé lötyög a bal visszapillantó.ki akartam cserélni rendes csavarokra anyával, de olyan hülyén vannak az ajtómerevitő lemezek belül h nem férek oda h anyát tegyek rá. jelenleg 2 facsavar tartja de elég szar....
Újabb kérdésem van... Pár hete feltűnt, ha némi használat után (10-15 perc) rövid időre leállítom a motort (pl. várok valakire egy ház előtt), akkor az indításkor iszonyatos fehér füstöt bocsájt ki a motor, kb. 10-15 másodpercig. Ha hidegen indítom, akkor nincs ilyen gond. Korábban sem volt ilyen gondom. Szerintetek ez valami gondot jelent, vagy várhatok még a szerelővel?
Szivesen. Egyébként a ha a gyújtás bizonytalankodására gyanakszom, akkor kicserélek mindent (gyertyák, gyújtó kábelek, elosztó fedél, rotor, megszakító, kondi). Egyrészt közel azonos idő alatt szoktak elöregedni az alkatrészek, másrészt nem egy nagy összeg és így kevesebb szívás van vele...
Tüzetesen átvizsgáltam az elosztó fedelet, láttam rajta két kis repedést, igaz egyik sem a negyedik henger érintkezőjénél. Kicseréltem a fedelet, azóta jó. ;) Thx a tippeket!
Fedél/rotor/megszakító/kondi csere és a tengely tengelyirányú kotyogását is érdemes ellenőrizni! (ha a megszakító hézaggal összemérhető, akkor az is tud gyújtás kimaradást csinálni)
Mostanába a következőket csinálja a kocsim: ha 1-2 napig nem megyek vele,vagy csak ferdén állok le, fogja és nem kap üzemanyagot...jáccani kell az AC pumpával rendesen (nem csak pár nyomás), meg a kocsi vertikális és horizontális helyzetével,és egy idő után elkezd sziszegni, és akkor már a pumpán is lehet érezni,hogy nem csak a levegőt nyomom...
mi okozhatja ezt, főképp hogy lehet elháritani? és ha szerelőhőz viszem,akkor mit higyjek el neki és mit nem ?
Kellene egy kis segítség... Ma este hazafelé szétment a bal oldali kormánykapcsoló, most állandóan villog a reflektor az út zökkenőinek megfelelően. :) Sikerült rá ideiglenes megoldást csinálni az út szélén elemlámpa fényénél, svájci bicskával és némi szivacssal, de természetesen sokáig így nem maradhat. Van valakinek egy ilyen "spare part"? Vagy tudtok Győr környékéről valamilyen alkatrészforrást? Üdv:
kösz a tippet! a gyertya tocsog a benzinben, semmi olaj-korom-kox, és nincs hengerenkénti befecskendezésem sem. :) Gyújtás rendben, így most arra gondolok, hogy a kipuff szelep hézaga el van állítódva, ergo nemtud kiöblítődni a henger rendesen nagy terhelésnél. holnap szelephézag állítás - már úgyis ráfér a kocsira.
Két dologtól köpheti be a gyertyát: sok benzin, vagy sok olaj. Ha sok benzint kapna, akkor nem csak a 4-es henger rakoncátlankodna (hacsak nincs hengerenként külön karbi...). A sok olaj jöhet a szelepszáraktól, vagy a dugó mellől (kopott hüvely/dugó/gyűrűk, vagy törött gyűrű). Ráadásul sajnos a 4-es hengert tartja a legmelegebben a motor, ezért valószínűleg ez van a legjobban elkopva. Mérj kompressziót, ha a 4-es hengerben látványosan kevesebb, akkor lehet gondolkodni egy generálon...
A teljesítményen annyit nem dob, de sokkal jobban húz vele. Ma sikerült végre összállítani, én menni vele egy kört... Még köhög egy kicsit, de már érezhető a hatás, a hangról nem is beszélve. Majd ha be lesz rendesen állítva a karbi, meg a gyújtás, akkor mérek egy 0-100-at, ami elárulja majd a különbséget. (nagyon remélem)
Van valami ötletetek, hogy miért lehet az, hogy a 4-es henger (a legbelső) gyertyáit állandóan cserélnem kell, mert úgy beköpi őket, hogy már nem tudnak gyújtani?
"Nem tudod, hogy a csillagnak milyen szerepe volt?" Talán teljesítmény csökkentőnek építették be! :) Valószínűleg a második torok vákumos nyitására van hatással, de a warbikarbihoz nem kell ilyen...
Mellesleg a tiédnek lehet utazó a 130-150, de egy alap 120ason nem éppen.
A morálról meg annyit, hogy ha pl megyek kétsávos úton, ahol a lámpa után elfogy az egyik sáv, tuti nem áll be senki mögém jobb autóval, de az arca már más amikor 50 méterrel előtte járok... Szóval srácok tuningoljuk a gépeket és akkor más lesz a véleményük a skodikról!! :))
Reszelő, fúróba fogható köszörűkő, csiszoló vászon. Egy délután alatt meg van. ;) Hőálló (300 fokig) két komponensű műgyanta alapú ragasztóval töltöttem föl, eddig még nem esett ki a helyéről.