Üdv. Most találtam ezt a topicot, nekem 2.0 hdi coll. van. Ja meg egy xsara 1.6 sx is.
Ezt a dizelt csak ajánlani tudom mindenkinek, jól megy "keveset" fogyaszt. Ez nálam 7.2 l eddig, de én nem nagyon megyek 120 alatt vele. Ja de igen, lakott területen belül lol, ott 70-el cammogok. Ennyi pénzért nem kapni hasonló kat. és felszereltságű más márkájú autót. Igaz a műanyagok nem a legszebbek, a kapcsolók is lehetnének formásabbak de összességében sztem magéri az árát. Azokat sajnálom akiknek nem sikerült jó példányt kifogni, de legyenek nyugodtak minden márkánál vannak selejtesebb példányok. A haveri körömből érdekes módon csak a citroeneseknek voltak vannak kis problémái, a német japán kocsis barátaimnak komolyabb ügyeik vannak a szervízekben. Aki veni akar az várjon egy kicsit, most is nyomott az ára, de mivel jön az új még lejebb viszik nemsokára. Jővőre lehet hogy én is cserélem mert az új formája elég dögös. Az anyagok jobb minőségüek benne, csak kérdés mennyivel lesz drágább?
Az ablakemel kapcsolója nagyon érzékeny ha megfigyeled kétállású pici nyomás ,, addig megy az ablak amig nyomod ha kociig nyomod akkor automatikusan megy az ablak
Szevasztok. Én is (már egy hete) C5 II. tulajdonos lettem. Az autó 2005-ös 1.6 HDI. Igaz nem szaggatja fel az aszfaltot, de szerintem aki nem versenyezni akar annak elég. Nekem legalábis megfelel. Egyébként nagyon meg vagyok vele elégedve és élvezem mikor benne ülök. Eddigi 1900 km alatt az átlag fogyasztása 5.6L ami szerintem jó. Ebben van város, vidék és autópálya. Kb. 20-50-30 arányban. Hibát eddig csak egyet tapasztaltam, de az se nagy dolog. Autópályán tempomattal haladva le akartam egy kicsit engedni az ablakomat, kicsi bökés és elindult az ablak de nem eleget. Ismét bökés és az ablakot meg se tudtam állítani a végéig. Sőt fel se akart menni amig a tempomatot ki nem kapcsoltam. Ez a kis gond azóta sem jelentkezett. Remélem nem lessz több gond vele.
Ha valakinek van tapasztalata ezzel a tipussal kapcsolatban légyszi ossza meg velünk.
Sziasztok! Segitsetek nekem a döntésben. El olvastam minden hozzá szólást ,de nem egyértelmü bele merjek vágni egy c5-be vagy sem.Drága a szerviz vagy nem ,gyakori a meghibásodás vagy nem sokat fogyaszt vagy nem . A kinézet bálna 2002-es 2.literes. Az a bajok forrása ,hogy .bele szerettem,de nekem most kis fogyasztású(de nem is megy 1.4-es) opelem van.SEGITSETEK GYÖZZETEK MEG !!!!
Végülis kihasználva az igen kedvező finanszírozási feltételeket és a listaártól való 2milliós eltérést, megvettem a bálnát!
1000km-t mentem eddig vele, de minden porcikája tetszik. Csendes és még takarékosnak is mondanám a 1,5tonna körüli menetkész súlyához képest: 5,4l/100km a fed.comp. szerinti fogyasztás. Ahogyan utánaolvastam ez meglehetősen pontos. Sima úton 90-nel hajtva a pill. fogyasztás 4,3körüli, ami a PUG206-tal vegyes városinak felel meg. Egyetlen érdekessége (furcsasága), hogy konstans alacsonysebesség mellett időnként "berángat" a motor. Lépésben haladás 1000-1500-as fordulatszám 10-30km/h tempó mellett. (PUG ilyet nem csinált)
Van rajta kis kapcsoló on vagy off. On állásban legyen. 50 km/h sebesség felett működik.
A nagy kar hátulján van két gomb alul-felül. Haladsz a géppel benyomod a felső gombot és már kész is. Azon a sebességen haladsz melyen benyomtad, ha tovább nyomogatod szépén gyorsul az autó gázadás nélkül. Az alsó gombbal meg csökkenteni lehet a sebességet. Lábad le is veheted a gázpedálról. A legkisebb fékezésre kikapcsol a tempomat.
Remélem érthető volt. Gyakorlatban 1szerűbb mint leírni.
Helló Új c5 tulajdonos vagyok és van tempomat az autómban, de nem tudom hogy működik, hogy kell használni. ha valaki esetleg tudna segíteni azt megköszönném.
Sziasztok! Egyelőre úgy néz ki, hogy eladom fullos automata C5 kombimat, 4 éves lesz, nagyon megkímélt - ha tudtok érdeklődőt légyszi írjatok az e-mail címemre! Ha az általam megvenni szándékozott autó elkel, megtartom ezt a gépet! Üdv: z.Solo
Bár nekem csak egy Xsarám van, de ilyen hang ott is volt. Nekem ott akkor (3 éve) ékszíjfeszítő görgőt cseréltek, azóta megszűnt a probléma. A C5-nél hogyan oldják meg az ékszíj feszítését?
Tudja valaki hogy kell gyári navi CD-t másolni? Nekem disc error jön elö ha beteszem. Szívesen küldök egy NERO-val disccopy-val írt Navteq nyugateuropát (utcaszintü Francia) VDO Dayton navigációval rendelkezönek akár ajándékba is hogy megtudjam én másolok bénán vagy az autom ilyen nyomi... C5-ben ilyen van gyárilag 2003 juniustól.
Kiemelném a programok közül a Citroën technikai bemutatóit (motorok, hidropneumatikus rugózás, tecnikai újdonságok, sávelhagyásra figyelmeztető, stb), melyeken oktatófilmeket, maketeket is bemutatunk, illetve lehetőség nyílik műszaki kérdések megbeszélésére. A bemutató ingyenes.
Akcióink közül felhívnám a figyelmet az olajcsere féláron akciónkra, illetve ingyenes állapotfelmérésre 10% alkatrészkedvezménnyel. Mindkét akcióra a 358-5858 számon lehet időpontot kérni.
A C5 minőségéről az én történetemet is leírom, hogy a másik oldalt is lássátok.
Három éve vettünk mi is nagy örömmel egy HDI C5 öt, aztán a nagy örömünk rémálommá változott.
Már 700 km után négyféle hibával vittem vissza a kocsit, amit félig megjavítva kaptam vissza. Nem írom le részletesen az ezután történt javítási kisérleteket, mert ahhoz ötven oldal sem lenne elég.
Mindenesetre 4000 km -ig egymillió !!! forintnyi garanciális javítás történt, de még ekkor is életveszélyes volt az autó, mivel menet közben ha olyanja volt, akkor hirtelen megszünt a hátsó fékerő.
Mivel nem bírták megcsinálni, én meg nem akartam elhozni a szervízből, de az egy hónap javítási határidő letelt, így ki kellett volna cserélni az autót, hivatalos levélben felszólítottak, hogy az autó jó, és ha nem viszem el, napi 10000ft +ÁFA tárolási díjat számolnak fel.
Kénytelen voltam elhozni, de fogyasztóvédelmi vízsgálatra küldtem az autót.
Ott megállapították, hogy a kocsi életveszélyes, de ezt a szervíz le sem szarta.
Ezután pereltem be őket, a bíróság igazságügyi szakértőt rendelt ki, aki egy hétre elvitte az autót, és közel kétezer kilómétert megtéve vele dokumentáltan megállapította a hibát, és életveszélyesnek nyilvánította.
Ezután egy éve megnyertem a pert első fokon, amit persze megfellebbeztek, mert őket továbbra sem érdekelte, hogy egy életveszélyes autót adtak el egy vevőnek, akikből élnek.
Múlt héten volt a másodfokú tárgyalás, amit szintén megnyertem, és jogerősen kimondták, hogy minden a perrel felmerült költségem kifizetése mellett ki kell cserélni egy új kocsira a C5 -öt.
Nem azért írtam le a történetem, hogy megbántsak olyanokat, akik nagy örömmel használják C5 -ös kocsijukat, bár csak mi is közéjük tartoznánk, csak mindenkinek ismernie kell a másik oldalt is, hogy akik kocsivásárláson törik a fejüket, hogy pro és kontra tudjanak dönteni.
Egyébként birtos hogy igazatok van és ez már trend hogy minden apró szarral szakszervízbe kell rohangálni. A múlt héten a legnagyobb hóesésben az egyik kollégám jön hogy a Fabiájába kiégett a tompított, ugyan cseréljük már ki neki.
Csak megnéztük aztán azóta is félszemű. Csak röhögni tudtunk rajta.
Én ezen már nem is mérgelődöm. Összel a jobb elsőt kelett cserélni. A pici lapát kezeimmel kb. egy órát kiínlódtam, majd feladtam a küzdelmet. Útba esve bementem az első szervízve, egy vékonyka szerelősrác öt perc alatt végzett vele.
A jobb oldalit meg se próbálnám az akksi miatt.
Ez a jelenség nem csak a Citroeneket jellmzi, ma már szinte minden új (újabb) autó ilyen macerás.
Sajna tudomásul kell venni, hogy minden apróságért lassan szervízbe kell menni.
Tegnap akkorát szívtam egy bal első tompított izzó-cserével, hogy a rotációs szivattyú jelenthet nekem!
Mindent a designért!
A gumikezű k.... anyját, annak aki azt hitte hogy az a természetes hogy izzócseréhez vagy szétszedem a fél autót, vagy papírvékonyságú gumikézzel rendelkezem.