Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Spanos Creative Commons License 2018.04.23 0 0 11099

Ez a "kis" ventillátor, asszem ez csak a légkondié. Ez jó hír, hogy van kisventi is külön.

 

Én, ha bekapcsolom a légkondit, akkor semmi nem történik (értsd: nincs a ventillátornak hanga). Aztán kiderült, mert nem is megy. Aki átnézte légkondis mondta, hogy a kisventi döglött, 70eFt mert csak egyben van. :o

 

Előtte voltam másik légkondiosnál. Ő lefejtette a gázt (megvolt), visszatette a gázt és azonnal rávágta: akkor kompresszor. Árat nem tud a felújításra, előtte szétszedetik, és utána mond árat. Gondoltam magamban, ez vicces, szét...a a kocsit, valahová elküldik, majd benyögik: 100eFt a javítás. Én meg akkor mondjam azt, hogy ja, de bocs, én olcsóbban veszem meg az újat?

 

Szóval egy biztos, a venti nem megy, de lehet hogy a kompresszor is halódik, mivel ha kb. 100-al megyek, akkor már nyomja a hidegebb levegőt, de nem jéghideg, olyan 12-15 fok közötti (szemben a kb. 7C-al). Aztán ki tudja? Lehet hogy a venti csak a baja.

Előzmény: - - - BEEP - - - (11097)
mica-r Creative Commons License 2018.04.22 0 0 11098

Kapcsolóbowdenek, vagy valami ilyesmi lesz. Nem tudom milyen Octavia váltóról volt szó, de azt mondanám hogy semmi köze a váltódhoz

Előzmény: Spanos (11095)
- - - BEEP - - - Creative Commons License 2018.04.22 0 0 11097

Mi a bajod a ventivel, nem megy egyáltalán? Nálam a 2-es fokozat nem megy, meleg időben feljebb is megy a víz néha. Lehet külön cserélni a ventit, Bárdinál listaáron 20.000-es tétel volt nemrég néztem meg. Bontottba is van, nemrég kérdeztem a bontóst, mert parkradart vettem. Szóval lehet venni, nem kell az egész mindenséget cserélni.

 

Előzmény: Spanos (11095)
Rőth Sándor Creative Commons License 2018.04.21 0 0 11096

Szinkronban valtottal. mosoly

Előzmény: Spanos (11095)
Spanos Creative Commons License 2018.04.21 0 0 11095

Sziasztok Fórumlakók!

 

Ismét segítségre van szükségem, 2 dologból is.

 

1; A hűtő mögött van egy nagy kereten 2ventillátor. Én, úgy tudom, hogy csak egyben cserélhető, egy autószerelő azt állítja, hogy az utángyártott 70eFt. :o

Kérdésem az, hogy valaki ki tudná nekem nyomozni mi a cikkszáma, esetleg Bárdi, UNIX, bárhol pedig azt hogy milyen árban van?

Az autó: 2005-ös Passat Variant 2.0 FSI (147kW)

Motorkód: BWA004199

Alv.szám: WVWZZZ3CZ6E124807

 

-----------

 

2; Másik, ez sajnos nagyobb baj. :/ Jöttem ma haza egy főúton, előttem ment egy traktor. Betettem az autót 2-be, kiforgattam kb. 5500-ig, hirtelen gyors váltás 3-be, nyomtam neki szintén kb. 5500-ig (esetleg 6000?), majd lehúztam 4-esbe. A váltókaron pedig éreztem, hogy nincs ellenállása, hanem csak "lepittyedt" valahová. Meg merem kockáztatni, hogy se 4-be, se 6-ba nem volt, egyszerűen nem volt fokozata, ahová lehetett tenni... megilyedtem, gondoltam széthullott a váltó. Visszalassítottam, majd betettem 3-asba. Itt még ugyanúgy éreztem, hogy kissé puhább a váltó, de legalább már volt fokozata. aztán 4-esbe, megint éreztem, hogy van kapcsolási érzet, "kemény" a váltó... aztán 5-6, simán lett. simán hazajöttem, olyan lett, mint volt.

 

Kb. 5 éve egyszer csinált már egy ilyet a váltóm, akkor 1-2 váltásnál puhult fel a váltókar, mintha nem lenne ellenállása... aztán váltóolajat is cseréltettem benne, hátha ez volt a baja.

 

A poén az, hogy mintha "elmelegedne" egy ideig a váltó, aztán ahogy visszaesik a fordulat és megint üzemszerűen megyek vele, helyrejön.

 

Hová forduljak, vagy ti mit tudtok erről/az ilyen esetekről?

 

Azt hallotta, hogy az Octavia váltóiban valami gyári szegecselés szeret szétesni. Nem lehet, hogy nekem is lifeg itt-ott már egy-egy szegecs? :/

 

Köszi a válaszokat!

 

 

J. 

molekula74 Creative Commons License 2018.04.20 0 0 11094

2.3liter

Előzmény: Gábor95 (11066)
Spanos Creative Commons License 2018.04.20 0 0 11093
Előzmény: Spanos (11082)
PassatOwner Creative Commons License 2018.04.19 0 0 11092

 

 

2008-as Passat B6 kombi 2.0

Előzmény: PassatOwner (11091)
PassatOwner Creative Commons License 2018.04.19 0 0 11091

 

 

Szasztok,

 

Bi-xenon kanyarkövetős fényszóró kellene - jobbos (utas oldali). Inkább nem vennék újonnan. 

Bendi Konrád Creative Commons License 2018.04.19 0 0 11090

Üdv találkozott már valaki olyan jelenséggel hogy 2000 ig az auto húz 2000-nél az auto megtorpan fél másodpercre utána megint megindul? 

 

Az alany 2007 passat b6 bmp.

mica-r Creative Commons License 2018.04.18 0 0 11089

10 év múlva szinte mindegy mennyit fog érni, arra úgy sem lehet kalkulálni.

Előzmény: accessnorbi (11086)
accessnorbi Creative Commons License 2018.04.18 0 0 11088

Mai hibajelenségeim  (B6 passat, 2.0TSI, 2008) -- kétszer is leállt a motor, mikor benyomtam a kuplungot. Ilyenkor visszazuhan az alapjárat, és ezek szerint hajlamos leállni. Asszem új fázisba ért a kokszosodás.
Mennyibe kerül egy tisztítás? És tudtok valakit ajánlani? 


A másik hiba, hogy tolatáskor van egy csattanó (csilingelő) hang a kuplung föleresztésénél. Egyetlen csattanás. Régen a zsiguli csinált ilyet, amikor kezdett "kardános" lenni.

 

Előzmény: Spanos (11087)
Spanos Creative Commons License 2018.04.18 0 0 11087

Szmogriadó? VIDÉKEN?

 

:D

Előzmény: accessnorbi (11086)
accessnorbi Creative Commons License 2018.04.18 0 0 11086

Ha használt dízelt akarsz, vedd figyelembe, hogy jövőre már Euro5-nek kell lenni, hogy ne tiltsanak ki szmogriadó idejére. (mondjuk egy éve már nem volt szmogriadó, előtte viszont emlékszem, hogy egy hétig nem ülhetett autóba a kollégám) Az euro5 dízelek viszont még elég drágák használtan is, és 10 év múlva jóeséllyel semmit nem fognak érni. Ezért nem vettem meg álmaim Audi Allroad-ját.

Előzmény: Spanos (11082)
Spanos Creative Commons License 2018.04.17 0 0 11085

Még egyszer leírom, mert úgy vettem ki, hogy bántásnak vetted.

Én így éreztem. Ezt a lámpát meg nem vetted volna meg itt 100eFt-ból, én a "gyári" kinézetűre gondoltam.

 

:)

Előzmény: accessnorbi (11084)
accessnorbi Creative Commons License 2018.04.17 0 1 11084

sorban a válaszok: EU engedélyezett lámpa. Ez a Dectane nagyon sok tuning lámpát gyárt. Viszont ilyen ledes csak B6 kombihoz van. (szedánhoz nincs)
Azért kell a rendszám világításról áramot lopni, mert normál esetben ott csak tolatáskor van áram. Amúgy csak prizmaként működik a csomagtérajtón lévő lámpa.

Aki csak annyit tuningol, hogy áramot (és ledet) visz oda, annak "skyline" szerű lámpái lesznek. Az is nagyon jól néz ki. (youtube-on sok videó van olyan passatról)

A gyári lámpán az index napközben nem látszik -ha közben ég a féklámpád is. Amíg nem volt ilyen kocsim, ezerszer anyáztam miattuk. Amikor hallottam Rékasi Károly motorbalesetéről (előzött egy Passatot, aki befordult előtte balra), volt rá egy ötezresem, hogy ezzel a fajta Passattal történt a baleset. (és így is volt) Jóeséllyel csak a féklámpát látta, és gondolta megelőzi.
A lámpa új. Azért vettem ebay-ről, mert itthon 130 lett volna boltban. A TSI kombit használtan vettem egy magyar sráctól. Porsche hungáriás matrica van rajta.. de többet nem tudok az előéletéről. Harmadik tulaj vagyok.

Előzmény: Spanos (11080)
peppino Creative Commons License 2018.04.17 0 0 11083

Hátha Octaviában gondolkodsz, akkor már inkább Golf 7. Ugyanaz a belseje mint a B8 Passat-nak egy kis méretkülönbségtől eltekintve. A Golf-ban jobb anyagokat használnak, minősége sokkal jobb és a felszereltség is magasabb adott kategóriákban.

Nekm volt három típusú Passatom, B6, B7, B8, mindegyik újonnan, szalonból kihozott autó volt, most Golfom van, volt Octavia is, de nem érzem a dízel hiányát. Nekem az 1,4 TSI is megteszi, elég dinamikusan mozgatja az autót. Ebből van ugye 125 és 150 lovas benzines, utóbbit célszerű megvenni, abban van olyan technika ami lekapcsolja a hengerek felét. Nem fogod a dízelszagot hiányolni, hidd el.

Előzmény: Spanos (11082)
Spanos Creative Commons License 2018.04.17 0 0 11082

Kérem a véleményeteket, úgy mindennel együtt, vagy hogy Ti hogyan látjátok a dolgot.

A helyzet a következő:

 

Van egy 2005-ös Passat Variant 2.0 TFSI-m. Kemény 6 év alatt mentem vele 24eKm-t, szóval szénné hajtottam, viccesen azt mondanám rá, hogy vasárnapi autó, nem is hiszem hogy a következő vevő elhiszi e majd, hogy hány km  van benne, de nem is ez a lényeg.

 

Sajnos az autó idén tölti majd a 13-t, ez eddig a legöregebb autóm és mint márka annyira nem vagyok érte oda, de sajnos el kell hogy ismerjem az előnyeit és erényeit is és kissé "státusz*" autónak érzem, vagyis ez alá már nem nagyon akarok menni (értsd: min. Passat).

*A státuszt most ne firtassuk, röviden tömören nagy "erős" autó az Astrákhoz, meg Suzukikhoz, meg Focusokhoz képest. (ezért is írtam ""-be)

 

Nagyon sokáig voltak benzines autóim, mindig gyengének éreztem őket, a Passat előtt egy 1.6 Tdci Focusom volt a maga 90Le-jével elégedett voltam, bár előzni nem lehetett vele, de kárpótolt a "nagy" nyomaték és kis fogyasztás...

 

... a céges kocsim szintén dízel, szintén 1.6 MJet, tetszik, ez már jobb is, elfogadnám a motorját egy másik kocsiba.

 

AZTÁN jött a dízel bumm...

 

Itt Mo-on 8-10 éve még van a dízeles korszaknak, BP-re ritkán megyek (évi 1X max.), tőlünk nyugatabbra a fejlett civilizáció meg dobja ki a dízeleket (állítólag).  Azt is olvastam, hogy a h...e magyaroknak sem kell az "olcsó" dízel autó nyugatról, de azt is olvastam, hogy mire a nepper behozza, mire a nepper megtekeri, mire kap egy polírt, meg mire rájön a reg. adó, meg a nepper haszna, már réges régen nem olcsó a nyugati dízel.

 

Kérdésem annyi, hogy szerintetek érdemes e, vagy ha igen hol, hogyan és mit venni? Nem a futásteljesítmény miatt akarok dízelt, nem futna többet,mint a mostani, arra ott a futkosó kocsi. Ha használom a Passatot, akkor nyaraláshoz, esetleg a fenyőfát bedobni, vagy valami nagyobb cuccot (babakocsi) cipelni kell.

 

Viszont ott van az, hogy jobb vezetni, ott van az, hogy kevesebbet fogyaszt, és fiatalabb autó lenne...

 

Ellenérv? Az autó sosem jó befektetés, azonnal rá kell költeni (kötelező szervíz+átíratás+egyebek), rejtett hibák, a mostani autómat pedig ismerem...

 

 

Vagy Passatban, vagy Octavia kombiban gondolkodom erősen... de időnként már-már felmerül bennem egy-egy KIA is (de perverz vagyok).

 

:D

 

 

Mindenkire kiváncsi vagyok, akinek van kedve ez ügyben írni. 

Spanos Creative Commons License 2018.04.17 0 0 11081

Mondjuk árban kb. ugyanannyi az utángyártott lámpapár is.

Ki lehet a gyári beszállító? A MAGNETI? Szerintem Valeo, de azt nem találtam.

Előzmény: Spanos (11080)
Spanos Creative Commons License 2018.04.17 0 0 11080

Jó, ez csak az én privi véleményem, de nekem annyira nem tetszik ez az új lámpa, bár a designja elég eredeti.

 

Remélem a KPM nem picsog majd érte. Amúgy ezt a rendszám világításról való lelopom az áramot dolgot nem értem, hisz mihez kell ott áram? Aminek világítania kell. De aminek világítania kell, az meg kap áramot... :o

 

A másik amit nem értek, hogy ha nyomod a féket, akkor nem létszik az index? Én eddig ilyet nem tapasztaltam (többiek erősítsetek meg), amúgy nem ugyanott világít tudomásom szerint a fék+index, hanem ugyanaz a dióda (LED) adja ki a fényt. Lehet venni a boltban is 3 lábú LED-et, amiból egyik lábra adva a feszt piros, másikra zöld, mindkettőre adva pedig narancs fényt kapsz!

 

100eFt-ból szerintem újat is vehettél volna ebből a lámpából. De ha az egyediség, vagy a tuning volt a lényeg, akkor azt elérted, másabb az autód, mint az átlag.

 

Apropó: 2.0 TSI kombi? Ezt kintről hoztad/hozták be?

LEHET, hogy én tudom rosszul, de Magyarországon nem volt rendelhető a 2.0 TFSI kombi. (a kivételek erősítik a szabályt, kivéve az enyém. De az flottás volt és volt az a pénz).

 

 

 

Előzmény: accessnorbi (11079)
accessnorbi Creative Commons License 2018.04.16 0 0 11079

Vettem az eBay-en ilyen Dectane hátsó lámpát. (RV43LLBS CarDNA LED Ruckleuchten) 100 rugó volt. (valami német cég szállította) De a régi gyárit nagyon nehéz úgy leszedni, hogy ne törjenek szét a kis nyúlványai. Sok youtube videót megnéztem, de hiába. mindkét gyárinak a "lábait" letörtem. Asszem nem hátrafelé kellett volna feszegetni a lámpatestet, hanem az autótól átlósan kifelé. (talán spaklival rásegíteni, és kibuktatni a sarkánál) 

Az újjal csak annyi kavarás van, hogy a rendszámvilágításból kell lelopni az áramot. (adtak hozzá csatlakozókat)
Illetve a reklámképeken gyengének tűnik az index és a fék LEDsor, de élőben nincs vele gond. (csak nagyon felülről, és oldalról halvány) Egyébként ennek a B6 Passatnak a gyári indexe felháborítóan gyengén látszik, ha közben nyomod a féket is. (az a két kör egymásban egy tervezői hiba volt) Nem is értem, hogyan engedélyezhették.

accessnorbi Creative Commons License 2018.04.16 0 0 11078

Majdnem eltaláltad, ugyanis az utólag beszerelt riasztó tiltotta le a gyújtást, mert valszeg sokáig voltam az autóban (aludtam egy buli után) viszont a gyújtást nem kapcsoltam be, csak reggel. Addigra viszont annyit várt szegény, hogy a biztonság kedvéért letiltotta a gyújtást.. ami soha többet nem éledt fel.-... OHhhhhhhh (kereső miatt ideírom a kulcsszavakat: gyújtás, kormányoszlop elektronika)

Előzmény: Rőth Sándor (11077)
Rőth Sándor Creative Commons License 2018.04.16 0 1 11077

Egy autotolvaj topic sokat segitene.

Előzmény: accessnorbi (11076)
accessnorbi Creative Commons License 2018.04.16 0 0 11076

Szia! Én is belefutott ebbe. Nincs gyújtás. B6 Passat/2008. Bedugom a kulcs-szerű valamit. Első kattanásra a kormányzár kiold. Tovább tolom a kulcsot, de csak egy tizedmásodpercre éled föl a műszerfal.. majd újra sötét. (csak az órát mutatja alul) Az elektromos kéziféket sem tudom oldani. Próbáltam, hogy leveszem a sarut pár percig. Nem segített. A pótkulccsal is próbáltam. Valaki írta, hogy nem feltétlenül kell a teljes kormányoszlop elektronikát cserélni. Hát reménykedem. Most intézem a trélert. Ha valaki tud Pesten (újpesten) olyat akit ezt tutira meg tudja csinálni, várom az elérhetőségét.

Előzmény: VArpi (9944)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.15 0 0 11075

gyári olajat kapott mindig. 

Előzmény: mica-r (11074)
mica-r Creative Commons License 2018.04.15 0 0 11074

na nem volt eddig szó róla, de haldexhez nincs semmi alternatíva a gyári olajon kívül.

Előzmény: Törölt nick (11073)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.15 0 0 11073

Haldexhez? Az olajszívattyún kivűl mi mehet tönkre csillió kilométer után? 

Nekem most két hete mintha beragadt volna, hátramenetbe nem is akart megmozdulni, előremenetbe néha rángatott. Kihúztam a biztosítékot.

A szervízbe megnézték és a olajszívattyú nem indult (egyszer cserélve is volt újra), levették és kitakarították, most minden rendbe, de 1oo%-as azért nem vagyok benne.  Olaj volt benne cserélve 6oe km-ként. 

Azt állítják, hogy maga a kuplung szerkezet nem szokott tönkremenni... esetleg a vezérlés, ha beázik.

Előzmény: mica-r (11070)
Gábor95 Creative Commons License 2018.04.15 0 0 11072

Igen, start-stoppos, de nem szoktam használni

Előzmény: mica-r (11071)
mica-r Creative Commons License 2018.04.15 0 0 11071

Gondolom start-stoppos, azok kényesebbek.

Előzmény: mica-r (11070)
mica-r Creative Commons License 2018.04.15 0 0 11070

Gyárit vegyél!

Előzmény: Gábor95 (11069)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!