Keresés

Részletes keresés

sélliagrav Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11054
Ebben erősen tévedsz.
Előzmény: Törölt nick (11052)
lesliehalasz Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11053

..."Miben különbek ott a nagyvíz túlfelén minálunk?..."

 

Talán abban, hogy bár ott is vannak lenyúlások, de azok egyediek és nem intézményesítettek, mint itt.

Vagy abban, hogy erősebb a kontroll mint itt.

Abban is, hogy ott VALÓBAN VAN FELELŐSSÉGREVONÁS, nem úgy, mint itt, ahol a sógor - koma, urambátyám - uramöcsém tempóval és a különféle pozíciókban lévők "összetartásával" még a nyílt simliket is elmismásolják.

Esetleg abban, hogy ott, ha árnyék vetül valamelyik vezető tisztségviselőre, netán be is bizonyosodik az alapos gyanú, akkor az azonnali és első lépés hogy lemond, vagy felajánlja a lemondását, legyen az akár elnök, akár szenátor vagy akár polgármester. Nem úgy, mint itt, ahol nyílt simlik ellenére sem mond le egyik gazember sem.

És még lehetne sorolni... 

Előzmény: Törölt nick (11049)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11052

A sajátos nézőpontom szerint (!) egy önkormányzat sem más, mint az államhatalmi rendszer egyik eleme. 

Törölt nick Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11051

Látod nálam pont így működik. Sőt, előre megmondom, hogy miben lesz kockázatos az óccóóókínai. De ha pl. reprádiód van, akkor nem kérdés a beépített anyag eredetisége.

Ezért várnám el a nálam sokkal magasabban képzett és beosztású közszolgáktól a legalább hasonló felelősséget. Pláne, ha nagyon sokunk élete múlik rajtuk. Átvitt, de az utakon akár közvetlen értelemben is!

Előzmény: sélliagrav (11050)
sélliagrav Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11050
Alapvetően igazad van. De abban nincs, hogy nem érdekel a "kinek a feladata". Persze, az az állam "magánügye", azaz "belügye", hogy miként osztja el a feladatokat. De akkor ne az önkormányzatot tessék hibáztatni a tervezésért vagy a kivitelezését. Tessék őt azért számon kérni, hogy miért nem küzdött a jó megoldásért.

Példádnál maradva: elviszem hozzád a rádiómat megjavíttatni, de csak selejtes kínai cuccot tudsz beletenni. Ami azért általában működni szokott, de pont az enyébe egy selejtes alkatrészt teszel. Jogos, hogy Téged foglak szidni, ha nem működik? Persze, mert engem baromira nem érdekel a rendszer, én odaadtam neked a rádiómat, hogy javítsd meg, de nem tudtad. Azonban emberibb és célravezetőbb, ha megértéssel viseltetem, visszaviszem és megkérlek, hogy akkor most javítsd meg rendesen. Persze elvárom, hogy az új javítás legyen grátisz. Esetleg megkérdezem, hogy nem lenne-e jobb alkatrész, és miért nem szóltál, hogy lenne jobb megoldás. Ha szóltál előre, és én választottam az olcsóbbat, akkor persze én vagyok a hunyó.
Előzmény: Törölt nick (11049)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11049

Mi a célja? Az, hogy szégyelje magát, aki olyan burkolatot épít, ami fél év múlva szétmállik. Aki olyan tervet fogad el, amiről már messziről süt, hogy csak a pénz elköltése a cél. S akkor jóhiszeműen csak ennyit feltételezek.

Tudod, ha elhozod hozzám javítani a rádiódat, mint szolgáltatóhoz akkor elvárod, hogy függetlenül a magánéleti dolgaimtól, a kifizetett pénzedért ne magyarázkodást, kifogásokat kapj, hanem jó hibafelderítést, korrekt anyagokkal, lelkiismeretes munkát kapj. Téged sem érdekel, hogy a kutyám ellik, az autóm zörög, a virágaimat eszi a tetű.

Nagyon elegem van abból, hogy mint mezei átlagpolgár kiszolgáljam az államot. Az én elképzeléseimben egy olyan állam van, aminek az a dolga, hogy a megkapott fizetésükért a lehető legjobban szolgáljanak minden polgárt. A "ki van kiért" elv alapján.

A beszedett adóinkból ne lózungokat meg rizsát nyomjanak.

Hanem burkolatot a városközpontba.

Az erre fordított véres küzdelmük történetét meg majd elolvassuk a magánblogjukban és megsajnáljuk őket esős tavaszi délutánonként.

 

Nemrég láttam egy filmet a Golden Gate híd építéséről. 4 év alatt, határidő elött, a tervezettnél kisebb pénzből megcsináltak egy olyan projektet kb 80 éve, ami az akkori technikai feltételek mellett szinte hihetetlen műszaki feladat volt. Voltak viharok, voltak földrengések. S azóta is szolgál.

 Mi lenne a sorsa, ha ott is elspórolják az előírt anyagot, a megfizetett szakmunkás helyett képzetlen segédmunkásra bízzák a kivitelezést és a munkabér különbözetet alvállalkozói láncolaton keresztül elsummantják?

Miben különbek ott a nagyvíz túlfelén minálunk?

 

Előzmény: sélliagrav (11048)
sélliagrav Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11048
Hát ... pedig az autós jobban tenné, ha érdekelné ... lehet még ilyen szépeket mondani, hogy kit és mi nem érdekel ... mondjuk hogy mennyit kell dolgoznod azért, hogy kiköhögd az adódat, a gyereknek mennyit kell küzdeni a matek ötösért ... csak hát okos, írástudó ember nem ilyen szűklátókörű ... a rendszer ismerete nélkül, a megfigyeltek megértése nélkül csak vagdalkozni, anyázni lehet, javasolni, számonkérni nem. Persze kinek mi a célja.
Előzmény: Törölt nick (11044)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11047
Itt sajnos azért nehéz a helyzet, mert a tér nagyon szűk a tulajdonviszonyok miatt. Ezért nem is értettem miért kell a 2 sáv. Ami tágasabb helyen biztos beválik. Egy még bonyolultabb szituáció még több balf@szkodást fog kiváltani.
Előzmény: korrekt-orr (11046)
korrekt-orr Creative Commons License 2010.05.26 0 0 11046
"Viszont a forgót kikerülő jobbra kisívű sáv hiányzik több ágról."

Abszolut egyetértek. És ezek az új körforgó kialakításnál is hiányozni fognak. Úgy tűnik, néhány forgalomtechnikus csak egy kis helyre összeterelt óriási forgalomban tud gondolkodni, annak szétterítése helyett.

Előzmény: Törölt nick (11042)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11045

Egyébként meg az én érdekeimet tisztességes munkával tessék képviselni.

Jó burkolatokkal, átgondolt és használható forgalomszabályzással. Amiről egyből látszik, hogy a megtervezett utakon az is jár, aki kitalálta.

Nem az süt messziről, hogy életében nem járt arra, csak az iskolapadban okították neki a "megoldást".

Vagy ollózta valahonnan.

Előzmény: sélliagrav (11043)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11044

Figyu!

Egy autóst cefetül nem érdekli, ki csinálja, vagy kellene csinálnia az utat, táblát, útburkolati jeleket.

Meg a hibák befoltozását.

Ahogy az államot és a helyi "csápjait", az önkormányzatot sem érdekli, miből teremtem elő annak a benyának az árát amit a dugóban kénytelen vagyok elfüstölni. Mert trehány a munka. Egymásramutogatás és vállrángatás a reakció, ha valaki rákérdez, hogy ez most akkor hogy is van.

Ahogy a benzinkúton sem kérdezik, hogy miből fizetem a gázolaj 75%-os adóját, úgy engem sem érdekel a szervezet lelkivilága.

Építse a Galaktikus Világbirodalom Vitézi Rendje, vagy a Menekült Azerbajdzsán Misszió.

Nem érdekel.

A pénzemért kapott szolgáltatás.

CSAK AZ!

Előzmény: sélliagrav (11043)
sélliagrav Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11043
Azt írod: "Az meg, hogy ez az állam pénzén épül az önkori helyett, tök mindegy. Azért is meg kell dolgozni NEKÜNK."

Sőt! Az önkormányzat nem azért van, hogy széttárja a kezét, hogy "nahát, nem az én beruházásom", hanem azért, hogy keményen képviselje a helyiek érdekeit, kívánalmait! tehát oké, értettük, nem önkormányzati beruházás. Akkor nem azért fogjuk őt kárhoztatni, hogy elcseszte, hanem azért, mert hagyta elcseszni. És ha sikerül, akkor - sajnos az élet már csak ilyen igazságtalan - a beruházót fogjuk dicsérni. Hacsak hitelt érdemlően nem bizonyítja az önkormányzat, hogy ő akadályozta meg a hülyeséget.

Hiába, no, nehéz és hálátlan dolog ez az érdekképviselet ...
Előzmény: Törölt nick (11042)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11042

A hely szűke miatt nem lehetett normálisan megcsinálni a kétsávost. Teljesen felesleges volt. Ha megnézed a listákat, a külső sáv a forgalom 90%át viszi. A belsőbe bekerülőknek egyszerűen nincs helye és ideje kisorolni. Egy szélesebb, de egysávos rendes körforgó lenne a legjobb. Mint az M6 csomópontja.

Erre most egy még bonyolultabb dolgot csinálni badarság SZERINTEM.

Csak 38 éve vezetek, ennek nem kis részét ebben az úttalan nagyfaluban.

A vezetők jó része képtelen agyilag felfogni még az indexelés szükségességét is.

Viszont a forgót kikerülő jobbra kisívű sáv hiányzik több ágról. Ez ami jelentős tehermentesítést jelentene. Több autót vezetne el, mint amennyit belső sáv jelent.

Egy turbó körforgót mennyire lehet elcseszni hiányos táblákkal?

 

Az meg, hogy ez az állam pénzén épül az önkori helyett, tök mindegy. Azért is meg kell dolgozni NEKÜNK.

Előzmény: Fricy (11036)
Fricy Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11041
Van egy jelentősebb sarokforgalom Érd központ -> Diósd felé. A másik az elkerülő -> 6-os út volt, ez csökkent az M6 átadása óta.
Azt hogy beválik e, nem tudom. Mindenesetre nem a legszerencsésebb 5 ágnál a turbó. De ettől még lehet, hogy beválik.
Előzmény: sélliagrav (11039)
Fricy Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11040
Mivel a körön belül nem lehet sávot váltani, így ki lesz lőve az ebből eredő baleseti helyzet kialakulása.
Előzmény: Jeux d\'eau (11038)
sélliagrav Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11039
És lehet sejteni, hogy beválik-e egy ötágú turbókörforgalom? Ráadásul egy olyan, ahol a jellemző áthaladási irány nem az egyenes? (Bár ez utóbbiban akár tévedhetek is.)
Előzmény: Fricy (11036)
Jeux d\'eau Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11038
Van valami számítás vagy tapasztalat arra, hogy az új körforgóban kevesebb lesz a baleset? És esetleg még gyorsabb is lesz áthaladni rajta?
Előzmény: Fricy (11036)
vincelléri Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11037
Köszönöm a választ.
Fricy Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11036

Még egyszer leírom: nem a város beruházásában készül. Nem ő terveztette, nem ő építi.

Hogy miért volt rossz: kétsávos kijáratok hiányoztak, a táblázás félrevezető volt. Ebből adódóan hetente voltak balesetek.

Előzmény: Törölt nick (11034)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11035

Oszt mi nem működött jól?

Több balaset volt mint más kereszteződésekben?

Olyan dugók voltak mint a SS-nál?

Előzmény: Fricy (11033)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11034

Turbó?

Kinek? Minek?

Mikor még a sima kétsávos is magas a legtöbb autősnak, mint malacnak a zsiráfetető!!!

A járművek fele az indexet sem tudja használni rendesen körforgalomban.

 

Ez most a város legfontosabb közlekedési fejlesztése?

A StopShopnál kilométeres sorok reggel, nappal, délután. Ott lehet rohadni a dugóban.

Az 5-ös körforgó működött, nem volt torlódás hétvégén sem.

 

Valaki jól megtervezte milliók százáért.

Előzmény: Fricy (11030)
Fricy Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11033
Mármint a körforgalom nem működött jól.
Előzmény: Fricy (11032)
Fricy Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11032

Ez az átépítés nem a város beruházásában készül és nem is működött jól.

Előzmény: Törölt nick (11031)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11031

Mert volt valami ami rendesen működött ebben a lökött nagyfaluban.

 

Bezzeg a központban nem futja 200 méter burkolatra. Burkolati jelek teljes hiánya, életveszélyes gödrök egy kismotorosnak, kerékpárosnak.

 Még egy úthibákra figyelmeztető táblára se futja.

 

Előzmény: vincelléri (11029)
Fricy Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11030
Turbó körforgalom lesz.
Előzmény: vincelléri (11029)
vincelléri Creative Commons License 2010.05.25 0 0 11029

Miért építik át a TESCO körforgalmat?

- jelzőlámpás lesz,

- turbó körforgalom lesz,

- építik a buszsávokat,

- vagy egyszerűen csak felújítják?

Moonclown Creative Commons License 2010.05.20 0 0 11028
Pontosan.Igazad van de azért csak hadd kérdezzük meg főleg mi akik 20-30-x éve it télünk hol van az a 3x mld amit állítólag nyertünk...
Előzmény: sélliagrav (10960)
vincelléri Creative Commons License 2010.05.18 0 0 11027
még nem törölt Creative Commons License 2010.05.18 0 0 11026
Linkeket tegyél be, légy szíves.
Előzmény: vincelléri (11025)
vincelléri Creative Commons License 2010.05.18 0 0 11025

Érd MJV új szabályozási tervében a vasúti fővonalakkal kapcsolatban is jelentős változtatásokat (fejlesztéseket) terveznek.

- a 30-as vonalon új vasúti megállók (Érdliget alsó a Sulák-csatorna magasságában, Bagoly utca vm. a tervezett felüljáró mellett)

- É-D-i irányú felüljárók, hidak (Szent István-híd, Bagoly utcai felüljáró, Arany János utcai felüljáró, bár szerencséebb lenne a Vörösmarty utca vonalában)

- Érd vá. közelében a Jegyző utca folytatásában aluljáró a 40-es vonal alatt stb., stb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!