De azért nem vagyok én sem makulátlan: tervezem most ezt a Reed-szelepes megoldást, és azon gondolkodom, nem a röpsúlyos Rigában mutatkozna meg igazán az előnye, hanem egy hagyományos váltósban. Lehet, hogy be kéne szerezni egyet, persze csak a kísérlet kedvéért...
Én igyekszem önmérsékletet gyakorolni: pár éve vettem a Simson Start és kaptam hozzá egy Komar 3-ast. Ezt haza sem hoztam. Se idő, se hely, se szükség nincs rá.
Nem tudom a kepet berakni mert nagy. De a lenyeg h tegnap elott kerult hozzam egy kis kosar cucc. Ertelme semmi de nem kerult a meh be es ez a lenyeg. 😀Par dekni egy 82 es Verho blokk logo hajtokarral. Egy szerintem Simson foncsor 68 1 havi. Plusz egy kis erdekes hatsolampa. Altissimo van rairva. Valami Fiat vagy ilyesmie lehet. Regi az biztos. Na mindegy...... Csunya egy betegseg ez az biztos.
Csabi. Szerinted el lehet Téged felejteni kollega. Persze h tudom ki vagy. 😀 Amugy En ismerem Béke Antit Polgáron. Vezettem a Buszait is. Majd egyszer elnezunk hozza.
Bocs katonka elvtárs tibinek akartam válaszoni .Amugy mi ismerjük egymást én vettem meg a86 os évjáratú kék fehér 22 est amit eladtam és darus feri barátomal sikerült vissza venni most is azt hasz nálom. És én küdtem neked egy pár éve a zsirpapirt.
Üdv tibi a csirkést sajnos nem ismerem de majd ráérdeklődök. A tiszaörsi buli nagyon jo és olcso a kaja és nagyon kedvesek a helybeliek én már évek ota járok. Csak ha meleg van ott még annyi árnyék sincs mint fojáson. A szalonnasütést az árviz miatt maradt el. Majd most bepótoljuk.
Az jutott az eszembe, hogy a hengeren a lezárt beömlőcsatorna nem okoz gubancot? Ha azt kívülről lezárjuk, keletkezik ott egy üreg, ami nyomáskiegyenlítő tartályként funkcionál szíváskor, vagyis káros a hatása. Elméletileg. Gyakorlatilag alighanem elhanyagolható ez a káros hatás, hiszen nagyon kicsi ez a "légtartály".
Próbáltam megrendelni a Reed-szelepet, sok más alkatrésszel együtt, hogy spóroljak a postaköltséggel, de néhány alkatrész nincs raktáron, nekik is be kell szerezni, úgyhogy leghamarabb két hét múlva jön meg a cucc. Addig reményeim szerint befejezem a Verhovina 6-ost.
Ez is úgy volt összeszerelve, de ha megnézzük, úgy nem logikus: kijön a benzin a cső oldalán (az alsó képen látszik a lyuk) és fent, az ülepítő pohár tetején meg továbbmegy; nem szűrődik át. De ha fordítva tesszük be, mint a második képen van, átszűrődik a rézhálón.
Azért furcsa ez, mert az ülepítő poharak általában üresek szoktak lenni. Úgy emlékszem, a Riga 4-esemnek (1969) volt ez a gyári csapja, csak nem zárt és lecseréltem.
Eredetileg ilyen volt a csap, csak idővel kispórolták a szűrőt az elvtársak?
Biztos motorozunk idén is együtt. Mezőcsáton és környékén aktív motoros élet van, tavaly is hívtál minket többször is, de az időbe nem fért bele. A tiszaújvárosi szalonnázás is elmaradt, azt is be kell pótolni, meg Folyáson is lesz biztosan Ikarus-találkozó. Te nem ismered véletlenül a csirketelepes Béke Antalt? Úgy tudom, nem csak buszokat gyűjt, hanem van ott egy-két motor is. Lehet, hogy az egyik túra alkalmával útba ejthetnénk a csirketelepet. Aztán meg, Tiszaörsön szokott lenni a különleges járművek találkozója, van ott egy fickó, fából készít járműveket, legutóbb (?) egy fa Pannóniát (Fannóniát) készített, talán oda is elmehetnénk.
Emlékezetes volt a legutóbbi közös motorozásunk. Nekem jóval több volt az, mint 100km - messziről jöttem és haza is kellett menni. Írtam is akkor róla (klikk). A röpsúlyos Rigának ez volt a második próbaútja: először Hajdúböszörménybe gurultam át vele, aztán Tiszacsege és Hortobágy környékén szédelegtünk (a melegtől), aztán felmentem Erdőbényére.
Üdv tibi most munkahelyet váltottam igy már pihen a 22 es a garázsban.Várja a jobb idöt . De mig jártam vele dolgozni napi 45 km oda vissza teljesen hiba mentesen ugy 4 honapig . De mivel már együtt is mociztunk kb 100 km vagy többet is egy nap. Remélem az idén is össze hozunk valamit.
Nekem egy bajom van ezekkel a 3D nyomtatott dolgokkal: csíkosak. Meg elég borsos az áruk. Meg nem lehet tudni, mennyire bírják a rájuk csöpögő benzint. Meg a napfényt. Szóval, ez így már nem is egy...
Én türelmes vagyok, Elvtárs. Lassan két éve, hogy megígérted, hogy majd elmehetek körülnézni, és nem piszkállak folyton, csak néha emlékeztetlek, hogy feledésbe ne merüljön a dolog.
Alakul ez! Úgy látom, semmit nem bízol a véletlenre és atomjaira szeded a motort, majd innen építed össze. Én is így szoktam - csak abban hiszek, amit én raktam össze. Vagy esetleg még a gyári állapotú, bontatlan blokkokban - bár ezek is tudnak meglepetéseket tartogatni.
Két érdekességet találtan a mindkettő a facebook világából való, az egyik a Verhovina oldaldobozokat 3D nyomtatóval lehetséges előállítani elkészíteni :
ezek az oldaldobozok általában sérültek-töröttek ezért is jó ez aki szeretné pótolni van rá lehetőség.
A hozzá tartozó iromány : "
Sziasztok!
Elkészültem egy újabb projektemmel! Aki követ már egy ideje az láthatta, hogy korábban készítettem már egy utángyártott motorburkolatot a Verhovina 5-ös motorkerékpárhoz. Ezúttal a Verhovina 4-hez gyártottam egy pár oldalsó takaróelemet.
Meg kell, hogy mondjam, hogy ez sokkal nagyobb kihívás volt, mint a korábbi. Pontosan mérni szinte lehetetlen volt, mivel az ilyen öntött darabokon nincs szinte semmilyen viszonyítási pont.Sajnos erről a típusról sincs semmilyen dokumentáció, vagyis egy mintadarabról kellett elkszítenem a számítógépes modellt. A mellékelt képeken láthatjátok, hogy milyen állapotban van a mintadarab. :) Azért megoldottam a dolgot
A megrendelő kérése volt hogy a feliratot is modellezzem bele a burkolatba. Remmélem, hogy tetszik! "
Elérhetőséget illetve árat nem találtam aki érdekel a dolog a facén megtalálja csak annyi a dolga a keresőmezőbe ezt kell írni Magyar Riga Motoros Klub 2 és ott lesz , érdeklődni szintén ott kell akár privátban akár nyílt hozzászólásban.
Szerintem ezzel egy alkatrészt lehet pótolni ami már nem beszerezhető.
A másik dolog egy motor amit szintén érdekesség lehet erre a hirdetésre találtam a facén:
sziasztok! valakinek a gyűjteményébe érdekes lehet,megválnék MINSZK 3.11212 típusú motoromtól ami teljesen gyári MINDENE GYÁRI(kivéve a kuplungkart)GYÁRI FÓLIA AZ ÜLLÉSEN A GUMIK A FUTÓFELÜLETEN IS MÉG SZŐRÖSEK!!! mindenhol látni hogy csavarhúzó vagy villáskulcs sem ért még hozzá!amikor hozzám került 39!km volt benne azóta elvittem mosóba kipróbáltam így most 45 km van benne mindösszesen!! sok év állás után csap karbi ki lett tisztítva és azóta bármikor pöcre beindul!(még hallani a nyers hangját)2 gyári kulcs van hozzá mindene működik ahogy kell az összes kapcsoló is! előkerültek a papírok is azokat is lefényképeztem(rendszáma nem)vámpapír,adás vételi,kezelési útmutató!helyileg vecsés köszönöm 06702507870 az ára 200e ft.
Nem hallottam még erről a típusról, lehetséges hogy, nem is hozták ide ezeket a motorokat hanem belpiacos ?
Nyugalom csigavér. 😊Minden eljon lassan. Mar most kezdek rendeződni. Majd osszehozunk egy talit. Kiramolok egy fel nap alatt h lathao legyen a java Remelem iden de max jovore osszejon.