"amenyiben az új kocsikhoz visszaállítják a 600Vos feszültséget akkor a sárgafogasnak nosztalgiacélú közlekedtetésének már nem lesz technikai akadálya"
Plusz az Abt fogasléc-rendszert is vissza kellene alakítani Riggenbach-rendszerűre...
sokminden szóbakerül, de én már a normafánál is elégedetten fogok viyorogni az ütközőbak mellett sztem egyébként a Budakeszi állati jó beruházás lenne, főleg ha nem olyan lassan mennének a kocsik mint most
hát a Sárgafogas ugye elméletileg üzemképes, másrészről viszont csak a kocsiszíni vezetékek alatt tud menni mert ott 600 volt van a vonalon pedig 1500, az más tészta , hogy az okosok amikor pucolták a régi festéket le róla, a csapágyak meg minden forgórész telement homokkal, így jelenleg az üzemen belül sem tanácsos mozgatni mert az a forgórészek rongálódását okoz6ja. Amennyiben lejön a fogas a Moszkvára(57-es villamos képében) az csakis új kocsikkal lehetséges, mert a jelenlegi kocsik, plussz a megállók átépítése iszonyúan költséges lenne(ti. a mostani kocsik adhéziós pályán egy hajtott tengellyel képesek szükségmenetet teljesíteni, ráadásul a burkolt pályán ki kell hagyni a fogaskeréknek a nyomcsatornát.) amenyiben az új kocsikhoz visszaállítják a 600Vos feszültséget akkor a sárgafogasnak nosztalgiacélú közlekedtetésének már nem lesz technikai akadálya, tekintve, hogy az új kocsik mindenbizonnyal alacsonypadlósak lesznek és a magasperont elbontják(illetve nyilvána sváb illetve széchenyihegyen haynak egyet, hogy a nosztalgiakocsit lehessen közlekedtetni) a pirostehén 600-on is üzemel csak nagyon lassan megy de át lehet tekercselni a motort amitől már ő is 600 voltos lesz(mármint a nosztalgiapiros) no ez szép hosszú lett
Attól félek, hogy ha meghosszabítják a vonalat, akkor a piros tehenek mennek a levesbe. Nosztalgiára pedig egy szerelvény marad, az is sárgafogas-szerűen marad a remízben, mozdulatlanul...
Szombaton az RTL Klubon a déli híradó után van az Autómánia, amiben szokott lenni egy rövid bejátszás a budapesti tömegközlekedésről. Eddig a BKV hajóiról, a siklóról és a fogaskerekűről volt szó.
Nem is ezzel a járművel tervezték bevinni :) Tanulmányban szerepelt többek között, hogy egy teljesen új kocsiszínt kell építeni, és le kell cserélni a járműparkot, csak ebben az esetben lehet a Normafai meg Moszkva téri hosszabbítást eszközölni.