Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2021.11.29 0 0 54948

Mostanra gyakorlatilag ugyanannak az összetett csomópontnak a darabkái. Régebben valóban külön voltak :)

Előzmény: nyebojsza (54947)
nyebojsza Creative Commons License 2021.11.29 0 1 54947

A 46-os kereszteződés és a Tiszapüspöki kereszteződes nem ugyanaz. A 46-os a felüljárón keresztül ment, a Tiszapüspöki kereszteződés pedig ahol Shell körforgalomtól ment az út Tiszapüspökire. (az előbbi most a középső körforgalomnál van, az utóbbi pedig a Debrecen felőli körforgalomnál)

 

De egyébként tényleg írkálnak mindenféle hülyeségeket, ahelyett, hogy azt írnák: elterelik a forgalmat (ami az utóbbi pár évben folyamatosan igaz, állandóan változik a forgalmi rend)

Előzmény: RadiX (54946)
RadiX Creative Commons License 2021.11.29 0 0 54946

Ez egy pongyola, értelmezhetetlen mondat, a jelenlegi felállásban a 46-os főúti csomópont és a Tiszapüspöki csomópont az ugyanaz a hely. 

 

Vannak ideiglenes lezárások a 4-es főút útpályáján, ahol a régi nyomvonal összesímul az M4-el (ebből a darabkából lényegeében egy felhajtó lesz az M4-re Szolnok irányából, ami után az M4 persze visszaváltozik a 2x1 sávos elkerülő 4-es főúttá), és ezt az összeköttetést jelenleg a csomópont körforgalmain keresztül biztosítják:

 

 

Ezen a térképen látszik is, hogy melyik ágakon át megy a 4-es forgalma jelenleg, a lezárt szakasz a fehér vonal a kép közepénél.

Előzmény: Landsmann_ (54945)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.11.29 0 0 54945

Ebből gondoltam:

Törökszentmiklósnál, a 4-es főutat a 46-os főúti csomópont valamint a Tiszapüspöki csomópont között építési munka miatt lezárták. A forgalmat a már megépített, új M4-es autóútra terelik át. 

Előzmény: RadiX (54944)
RadiX Creative Commons License 2021.11.29 0 0 54944

Dehogy adták át, honnan veszed ezt? Majd talán februárban.

Előzmény: Landsmann_ (54943)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.11.28 0 0 54943

Most mi a helyzet a 4/M4 utakkal Törökszentmiklós és Abony között? A Google elég érdekesen tervez. Útinform szerint az elkészült M4-re van a forgalom terelve. Átadták a Szolnoki elkerülőt? Az Utinfoprm térképén már rajta van az út, de forgalmi információt nem mutat rajta. 

Aladár46 Creative Commons License 2021.11.27 0 0 54942

Igen, Esztergom és az 1-es út között. :)

Előzmény: NAR (54940)
rm40 Creative Commons License 2021.11.27 0 3 54941
Előzmény: rm40 (54937)
NAR Creative Commons License 2021.11.27 0 1 54940

Mármint M100...

Előzmény: NAR (54939)
NAR Creative Commons License 2021.11.27 0 1 54939

Az M10 Esztergomtól tart az 1-esig - a lenti táblázatban említett 102 Nyugat is Esztergomtól indulna?

Előzmény: Aladár46 (54938)
Aladár46 Creative Commons License 2021.11.27 0 1 54938

Ezek a mérnökök 2018-ban még csak nettó 148 Mrd Ft-ra becsülték a költségeket.

 

102. sz. főút Nyugat = M100 autóút

 

Előzmény: Aladár46 (54936)
rm40 Creative Commons License 2021.11.26 0 2 54937
Aladár46 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 54936

A 1000 m hosszú alagútlánc megdobta a költségeket. M0Észak akkor mennyi lesz? Nettó 1000 Mrd Ft / 8 km? Aztak*rva.

M100 autóút - nettó 344 Mrd Ft

1. rész: A nyertes ajánlattevő:

STRABAG Építő Korlátolt Felelősségű Társaság, Magyarország 1117 Budapest, Gábor Dénes (Infopark D épület) Utca 2. Ellenszolgáltatás összege: nettó 124 998 891 442,- Ft

2. rész: A nyertes ajánlattevő:

DÖMPER Korlátolt Felelősségű Társaság, Magyarország 2541 Lábatlan, Dunapart hrsz 1605/2.
Ellenszolgáltatás összege: nettó 220 000 000 002,- Ft

 

Aladár46 Creative Commons License 2021.11.26 0 0 54935

Így van, el kell felejteni, mert már 2x áttervezték.

Előzmény: RadiX (54934)
RadiX Creative Commons License 2021.11.25 0 1 54934

Ezt a videót már el kellene felejteni, mert a valósághoz nincs semmi köze.

Előzmény: csalántea (54931)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.11.25 0 0 54933

Ott a pont... végül is, ki akarna az M5-ről az M44-re hajtani és fordítva? ;)

Előzmény: Aladár46 (54924)
NAR Creative Commons License 2021.11.25 0 0 54932

Ha már autópályákat kötnek össze körforgalommal, legyen már ilyen: https://goo.gl/maps/uZy7TkL9PPRj2CBM9 :-)

Előzmény: radio100jozsi (54923)
csalántea Creative Commons License 2021.11.25 0 0 54931

Tisztul a kép ... akkor ezért nem látni az M8 és M44 elválási csomópont helyét , miközben a NIF bemutatja az M8 és M4 elválási csomópontot:

https://www.youtube.com/watch?v=HHwUYGbe6VQ

 

Előzmény: hegyaljai4 (54928)
RadiX Creative Commons License 2021.11.25 0 1 54930

ezt én nem venném komolyan, kampány idején mindig beindul a ködgép

Előzmény: gyoparOHs (54929)
gyoparOHs Creative Commons License 2021.11.25 0 0 54929
hegyaljai4 Creative Commons License 2021.11.25 0 0 54928

A politika még nem döntötte el, hogy mi lesz a Dunaújváros-Kecskemét szakasz után az M8 sorsa. Ezen a néven folytatódik tovább északkelet, például Gyöngyös, esetleg Hatvan felé, vagy Nagykőrösig, esetleg tovább marad az M44 a nevezéktanban. Nyilván ide egy "lóhere" csomópontra lesz szükség a két akárminek is nevezett autópálya keresztezésébe. Felejtsük el, hogy a meglévő 5-ös út még megyei autópálya matricát sem megvásárló tömege határozza meg a geometriát. 

Előzmény: radio100jozsi (54923)
RadiX Creative Commons License 2021.11.25 0 0 54927

Az persze egy jogosabb kérdés, hogy a 4625 és 4623 (Szentkirályi út) közül mindkettőhöz elengedhetetlen-e csomópontot építeni, de ahhoz el kellett volna dönteni, hogy melyik útirányon akarják bevinni a 44 forgalmát Kecskemétre, amíg nincs meg az M44 végig az M5-ig.

Előzmény: RadiX (54926)
RadiX Creative Commons License 2021.11.25 0 0 54926

Mert a kettő között ott van a Tisza. A 4625-os út a környék fontos feltáróútja Szolnok és Kiskunfélegyháza között, és indirekt visszakötés a 44-esre a jobbparton.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (54925)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2021.11.25 0 0 54925

Megkérdezhetem, hogy miért van szükség arra kijáratra Kerekdomb és Lakitelek között? Szerintem a tiszauginak elég kellett volna lennie mindkét településhez.

Előzmény: Aladár46 (54922)
Aladár46 Creative Commons License 2021.11.24 0 3 54924

Trükkös, mert ez a megoldás, csak az 5-ös főútba köti be az M44-et, ezért lehet körforgó.

Előzmény: radio100jozsi (54923)
radio100jozsi Creative Commons License 2021.11.24 0 1 54923

Az szép, hogy egy autópálya, meg egy autóút csomópontot nem lehet összehozni rendes különszintű csomóponttal, csak egy turbó körforgalommal?

Előzmény: Aladár46 (54922)
Aladár46 Creative Commons License 2021.11.24 0 0 54922

Körforgóval:

 

Előzmény: csalántea (54917)
dimelo Creative Commons License 2021.11.24 0 1 54921

Írod: "Csak Abonyon keresztül"...  Egyetértek, így igaz.

 

https://www.google.com/maps/dir/47.3122497,19.8732414/47.2194832,20.0185042/@47.2428073,19.9550312,23300m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

 

Akinek a Tápióságból Szolnokon (túl) van uticélja, annak a 311. út Cegléd csp. eddig is távolabb volt (30 km), míg a 3119. úton 18 km. (M4 Újszászi csp.)

 

Tehát 2 km-rel rövidebb út érdekében készülhet Abony negyedik M4 csomópontja.

Miért nem eleve így tervezték?

Miért volt indokolatlan még 2018-ban?

Most megint választás következik?

 

Nem kell félreérteni!

Ha Ceglédnek "járt" és jutott is, akkor Abonynak is... (Hogy ez precedens? Kit érdekel odafenn...)

 

Ellenben a szolnokiaknak kelet felől Szajolon keresztül kell járniuk...

A besenyszögi út M4 csp. ezt a problémát nem oldja meg. (M4-en +4 km az új összekötő útig)

https://www.google.com/maps/@47.1817844,20.2205504,3a,75y,345.27h,88.91t/data=!3m7!1e1!3m5!1sa7xHqIasuMSW8_BcOdrw0A!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3Da7xHqIasuMSW8_BcOdrw0A%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D108.92203%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192

 

A csataszögi 3224. út közelében van M4 pihenő, lehetne ott is rejtett csomópont. (csak 1 km többlet az M4-en)

(A műholdképen még a földmunkák látszanak...)

https://www.google.com/maps/@47.2185782,20.2577852,3a,15y,118.28h,88.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPxVgo0o4BPMaKyp-ZvmkuA!2e0!7i16384!8i8192

 

 

Az újszilvási "odalejtős" forgalomprognózisról legközelebb... (mert nem minden valós, amit annak láttatnak)

Előzmény: nyebojsza (54918)
berva1 Creative Commons License 2021.11.23 0 0 54920

Egy újabb kis lépés az Észa-Erdélyi Autópálya építésében. Decemberben átadják a Nyárádtő-Marosvásárhely közötti szakaszt. https://szekelyhon.ro/aktualis/az-utolso-simitasokat-vegzik-az-autopalyan-hamarosan-kozlekedhetunk-rajta#

nyebojsza Creative Commons License 2021.11.23 0 0 54919

Mondjuk ha a 3112-est megcsinálják rendesen, akkor Tápióbicske meg Szentmárton közelebb kerülhet Szolnokhoz, de az nem 70%

Előzmény: nyebojsza (54918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!