Segítséget kérek, hogy az új swiftben merre van a központi zár vezérlő? A hibajelenség tavasszal kezdődőtt, időnként a gyári kulcs távvezérlőjével nem tudtam nyitni-zárni az ajtókat. Elővettem a másik kulcsot,azzal jó volt.Gondoltam majd megnézem a jeladót. Majd pár hete ismét előállt a hiba, de most már egyik kulccsal sem működik,(illetve néha-néha) Rádió frekis teszterrel nézve a távirányítók jók. Kontakt hibára gyanakszom, mert időnként néha működik. Esetleg volt már valakinek ilyen hibája? Ajtó zárral,kulccsal mechanikusan rendesen kezelhető, az utastérben is gombbal nyitható-zárható rendesen.
Mindenképpen futóműveshez vidd ellenőrzésre. Ott kiderül a tuti. Elvileg nem állítható a kerékdőlés, gyakorlatilag még is lehet a gólyaláb alsó furatainak átmókolásával. Ilyen eltérés sérüléskor (ütközés, padkázás) szokott előfordulni. Vagy nem pontos cseredarab beépítésénél.
Vásároltam egy Suzuki Swift et 1999-es évjárat. Tudtam a hibáról de gondoltam majd megoldom A hiba jelenség az az Hogy a jobboldali kerék befelé áll Időközben kiderítettem hogy jobb oldalra a Balos Lengéscsillapító lett beépítve azt azóta kicseréltem Egy icipicit jobb lett a dolog de továbbra is befelé Esetleg van ötletetek? Lengőkar cserélve kormány összekötő cserélve
Már csak egy dologra tudok gondolni nem tudom hogy ilyen létezik-e Hogy a lengőkar nak a fix beton kötési pontja valahogy elment.
Nekem a klímakompresszor cserét sikerült gariban megúszni ingyen. Igaz az 5 éves kiterjesztett garanciában, amit vételkor kaptam 2017.-ben. Jó sokára érkezett meg Japánból.
Nnnna sikerült rendbehozni a nem működő klímát, az öt hónapos Swiften. Márkaszervízbe be, ahol vettem, klímás odarendelve, hiba kiderítése kb. fél óra alatt ( a klímerendszerben egy bonyolult alkatrész (70000ft) meghibásodott,nem értek hozzá) ezen alkatrész berendelése japánból, 1 hónap alatt megérkezett, autó újra szervízbe reggel 8-ra, klímás újra odarendelve, másnap reggel menni a kész autóért. Klíma tökéletes, tulaj örül. Egy fillérbe nem került mert garanciális. Úgy döntöttem mégsem viszem a roncstelepre az autót.
Köszi de azt hiszem szerviz lesz. Annyira nem értek hozzá. Amikor bekapcsolom a klímát, a csattanás megvan. Valószínű igazad van a gáz szökött, vagy valami dugulás lehet. Csak bosszantó mert új autó. De gondolom ezt garanciába simán orvosolják ingyen és bérmentve. Ha nem akkor viszem a roncstelepre.(((:
Nézd meg a klímakompresszoron lévő mágneskuplungot, hogy behúz-e. A kompresszor ékszíjtárcsájához kell csattannia amikor bekapcsolod a klímát. Kívülről jól látszik ahogy behúz és forogni kezd.
Ha jól működik akkor lehet keresgélni a gáz irányába. Vagy elszökött vagy kevés van benne.
Swift GLX automata klíma. Azt vettem észre hogy az egyik nap még normálisan működik, fújja a hideg levegőt, és jó pár napja meg azzal szembesűlök hogy semmi hűtés, csak a benti levegőt keringteti hűtés nélkül. Mi lehet a probléma? 5 hónapos az autó.
elhiszem, mondom nem mélyedtem bele a felszereltségbe csak hogy ennyi pénzért egy sokkal jobb autó még ha kevesebb minden is van benne.
Hasonló kategória a fiesta is, én 4,85 ért vettem van benne tempomat, szélvédő fűtés, kormányfűtés, ülésfütés, klima.... és ez is egy sokkal autószerübb autó..
kötelezö szervize az biztos hogy drágább a skodának, szerintem ilyen téren a suzukinál nincs olcsóbb.
de akkor is hangsúlyozom hogy a skoda egy jóval autószerübb autó. nem egy liga a suzukival. pedig nem vagyok skodás, nem is az van most nekem de elismerem hogy nagyon jó. pl a suzukihoz viszonyítva
nekem nem tudom, hogy mit kellene bizonygatnom, az egész ott kezdődött (mint sok fórumon általában hallom) "ennyié' már autót is lehet kapni" "ennyiért már jóval jobb vételek vannak"
megnéztem a Skodát, amennyiben a financiális részét nézzük, úgy a köt. szervizek tuti drágábbak, mint a Suzukiknál, felszereltségben is hibádzik 1-2 dolog még a GLX-hez mérten is, ill. ahogy láttam az oldalukon ez eléggé kötött db szám volt ill. az akció vége dátumon is már túl vagyunk elvileg.
Amit egyedül és biztosan a Skoda javára írok, az a turbó ami megfújja a motort, na ez az amiben számomra jobb lenne egy szívónál.... a koxit nem zárnám ki, sajnos hiába korrigálták a sokadik generációra a TSi-t, egyelőre ami tuti, az a vezérléssel kapcsolatos gond oldódott meg, a kokxi még kérdéses
"ami neked kellene" így van, szóval ismét alátámasztottad, hogy nem a kérdésemre adtál választ, hogy mutass még egy olyan felszereltséggel bíró autót hasonló áron
Ahogy nézem a Skodát belemenve a konfig részbe, úgy eléggé keszekusza dolgok jönnek ki, a kedvezményes GO felszereltséggel az alapár 6,3ra ugrik.... nem is értem, hogy ezt hogyan reklámozzák be 5Misiért (T-rock volt a családi Scrossal versenyben a VWnél széttette a kezét az értékesítő, max. 200e ftnyi extrát tudott volna ajcsiba adni, szóval ezért csodálkozom, hogy ekkora akciót adnának rá, vagy csak megint valami reklámbullshit :) )
Téli időszakot megvárva a Suzuki ingyen ad negyedmillió forintnyi szerelt téligumiszettet is, na a VWnél szintén kézszéttárás volt, hogy hát hogyne :D majd még azt is adjanak az alapból 2Misivel többet kóstáló Trockhoz :)
Ez persze párral fentebbi osztály összehasonlítása volt.... épp ezért kérdeztem, hogy milyen alternatívák vannak ezen a téren, mert szívesen veszem őket, hisz keresgélek kutatok új autó után
az hogy 3 henger hát.. nem igazán venni észre már ezeken.. 6 os váltó, jobban is megy. de még az hogy 4 hengeres a swift ami szívó motor lévén sokkal lomhább is még mindig nem győzne meg hogy azt vegyem a Scala helyett...
de azért úgy kiváncsiságképpen, mi az a plusz ami van a GLX ben és mi az ami nincs a scala go ban? tehát miért érné meg bárkinek is a switet választani...
mi ellensúlyozza a nagyobb méretet, jobb menetkomfortot és úgy egészben a jobb össze szerelési minőséget és anyaghasználatot.. tényleg érdekelne :D semmi olyan pluszt nem tud a GLX swift ami mindezt überelné
Scala Go van 5 millárt. annyira a felszereltségbe nem merültem bele, de akkor is 6x jobb autó még ha valamivel kevesebb minden is van benne.. nagyrésze ugyis olyan extra ami engem tökre nem érdekel. ami nekem kellene az megvan minden abban is .)
Behajtható? Na ezt nem tudtam,pedig meg van másfél éve a kocsi! Nem mertem próbálgatni / nem is kellett /,mert a végén még letöröm. Köszönöm az infót!!