Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.20 0 0 514
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 513

A kutya --poén -nagyot ütött...röhög itt mellettem az egész család...... a színtiszta kínai Piaggio-m valamiért vonza a jelölős jószágokat, a VFR -nél már fölajánltam a tulajnak ,hogy én is lepisilem a lábát ha oda engedi szeretett kedvencét a frissen mosott járgányomhoz.Bejött odébb rángatta.De ha nem vagyok ott???.....

koliz Creative Commons License 2019.05.15 0 0 512

Annyi idősen már hordtam Pestre a lányomat édesanyámhoz isten nyugosztalja,  50 Km oda vissza kezdetben a 100 as Aeroxal aztán az Ybr el, most már

 

nem szívesen ülnek fel mögém se az asszony se a leányom, más a Yamaháimat rendszeresen jelölte a kutyánk a Keeway közelébe se jön ez nem sok jót

 

jelent, múltkor egy Hondást /cb-f125/ ott hagytam a Keeway el hegynek csodálkoztam is de a sofőr arcán látszott, hogy valami nem stimmel szög

 

egyenesen próbálta venni a kanyarokat is , a körforgalomban meg hát én sem vagyok egy lábtartót koptató de Ő, már sajnáltam annyira nem ment a dolog.

 

 

Sajnos régóta vallom barátom mondását nekünk nincs viselkedési kultúránk valahogy és ez nagyon látszik a közlekedésben is, akinek nem inge ne vegye

 

magára.

 

 

Előzmény: I.Blasius (510)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 511

A kresz-ben van egy ujj kifejezés..... ERŐ FÖLÉNNYEL VALÓ VISSZAÉLÉS.... pont az ilyen "Tolós " -büntetős ráfékezgetős-ráhúzós madárkákra találták ki,és ha felvétel is van róla....

                                                   akkor elindítják az eljárást....3 évig terjedő szabadságvesztés szabható ki érte....

 

Az 51-es úton napi szinten csinálják a kavics szállító kamionok.Konkrét per és eljárás már indult ellenük.De úgy látszik ez sem elég.... üdv zs

 

 

 

 

I.Blasius Creative Commons License 2019.05.15 0 0 510

"nagyon élvezik a 125cm3 motort tolni 90km/h fölötti tempóban......te meg becsinálsz a stersz-től....."

 

Ezt a szivatósdit az autósok városban is szokták művelni. :( Néha mosolygok magamban, amikor egy-egy autós, miután elmentem mellette az araszolós dugóban, gyorsan felzárkózik az előtte araszolóra, hogy ne tudjak keresztezve a másik oldalára átjutva tovább osonni.

 

Amúgy a városi kétkerekűzésnek egy nagy hátránya van: régen imádtam autót vezetni, akár városban is, most meg már kifejezetten idegesít, amikor autóban kell szenvednem a dugóban, és közben látom a motorosokat elsuhanni mellettem.

 

"Alábbi tény  vonatkozik a saját fiamra is-......tablet,okos telefon,net....le se szarja a motorjaimat...."

 

Nekem a nagyobbik fiam 11 éves, ő szeretett mögém felülni a robogóra tavaly. Az "új" motorom viszont csak akkor érdekli, ha felülhet mögém, ezt viszont még nem akarom, így ő sem érdeklődik egyelőre, de nem zárta legalább ki, hogy később majd megtanul motorozni.

Előzmény: gzsolt1969 (508)
I.Blasius Creative Commons License 2019.05.15 0 0 509

"

de ezek a cordial gumik csak nyíl egyenesen jók ilyen időben.

 "

 

De áldom magam, hogy mindkét gépemen lecseréltettem a kínai gumikat.:) Ebben a mai esőben is meglepő magabiztossággal tudtam menni, egyedül az átlósan keresztezett síneknél volt kicsi bizonytalankodás, de összességében a Keewayemen lévő Bridgestone szuper. Bezzeg a CB-n lévő Michelineket még nem próbáltam, valahogy ilyen időben nem vágyom motorra a robogóról.

Előzmény: koliz (507)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 508

Magyar országon már nem menő a motorozás.....mindenki olcsó autót akar venni...főleg prémium márkát......menj el egy gimnázium elé.....1200 gyerek ,és talán 1 robogó vagy supermotó...

 

Alábbi tény  vonatkozik a saját fiamra is-......tablet,okos telefon,net....le se szarja a motorjaimat....én 13 évesen vettem az első motoromat -Verhovina- egy edda lemezért,és 200ft-ért.

 

Azóta is az ápoltak közé tartozom ,és nem szándékozom kiszállni.....

 

Bocsi a nosztalgikus kitérőért...az olaszok 10 szer többen vannak mint mi magyarok/7,8mill/  DE 70 x Szer több motort vesznek mint mi!!!!!!Magyarok 3200db--olaszok 210000db -ot.....

 

Itt a bibi.....náluk 7ik-ben kötelező a kresz vizsga kerékpárral,majd jöhet a segéd motor.....majd a többi lépésről- lépésre....

 

NÁlunk a  16.5 éves csoda csatár megveszi a 25 éves BMW-t és rögtön elkezdi leszorítani az összes közlekedőt.....diszkóbalesetek ...stb....MENNYÉ MÁN 130-al stílusban.....

 

Mivel Budapest agromelációjá-ból ingázok, így élvezem ezt a fajta vezetési kultúrát....ami egyre jobb lesz????..... De gondolom sok nagyváros közelében hasonló a helyzet....kamionosokat kihagytam......nagyon élvezik a 125cm3 motort tolni 90km/h fölötti tempóban......te meg becsinálsz a stersz-től.....

 

Remélem egyszer ujjra igazi motoros nemzet leszünk,és ujra  elérjük a 2013-as eladási csúcsot, ami 10507db-volt .....   üdv zs

 

koliz Creative Commons License 2019.05.15 0 0 507

Sziasztok

 

Motoros nemzet voltunk, a rendszerváltás után nem sokkal felnőtt egy nemzedék akiknek tisztelet a kivételnek, bmv odi meg a merci jelent valamit, motort csak akkor vesz ha a szomszédja is. Valahogy nekem a kis köbcentis motorok vannak most becsípődve, amikor fiatalabb voltam a nagy vasak voltak bár ha lenne valami megbízható utcai motor mint a japán belpiacos motorozható gépek azt vettem volna, mint volt a ybr 250 is. Sajnos még nem látom hol a sztorim vége, de közel van és akkor ki fogm írni magamból és megpróbálom publikáltatni is. Addig is széles utat mindenkinek, ma jól eláztam 1006 km van az RKS -ben, dinamikája javult, váltó kuplung pöpec  de ezek a cordial gumik csak nyíl egyenesen jók ilyen időben.

I.Blasius Creative Commons License 2019.05.15 0 0 506

"Furcsa módon nálunk elég kevés kis köbcentis motort adnak el, ellentétben Délkelet-Ázsiával... :-)"

 

Pedig a "B125" jogsi azért tágabbra nyitotta a kapukat. Ha egyszer ne adj' Isten bevezetik az 50-esek rendszámozását, semmi értelme nem lesz 50-est venni, így szerintem többen nyitnak majd a 125-ösök felé. Addig meg ezek szerint marad az eladott pár tucatos mennyiség.

Előzmény: CsA (505)
CsA Creative Commons License 2019.05.15 0 0 505

Furcsa módon nálunk elég kevés kis köbcentis motort adnak el, ellentétben Délkelet-Ázsiával... :-)

Érdekes, hogy még az USA-ban is több 250-es érhető el, például a Yamaha ott árulja a V-Star 250-et, Európában meg se híre, se hamva...

A V-Strom 250-et Nyíregyházán rendeltem meg a Karsainál és azt mondták, hogy V-Strom 250 még egy sem lett eladva náluk...

Előzmény: I.Blasius (504)
I.Blasius Creative Commons License 2019.05.15 0 0 504

"de nem szeretnék abba belefutni, amibe az RKS tulajok közzül többen is belefutottak..."

 

Persze, megértem:) Nekem mondjuk a Zaharám 1300 km után is hibamentes, noha azért vannak apróbb furcsaságai, de ez inkább feature, mint bug. Amúgy fura, forgalomban eddig 1 RKS-t láttam Budapesten összesen, Zaharát még egyet sem. Nem tudom hova adják el ezt a relatív sok motort/robogót Keeway-ék.

Előzmény: CsA (501)
CsA Creative Commons License 2019.05.15 0 0 503

Köszönöm!

Előzmény: koliz (502)
koliz Creative Commons License 2019.05.15 0 0 502

Szia

 

Gratula ebben nem fogsz csalódni!

Előzmény: CsA (501)
CsA Creative Commons License 2019.05.15 0 0 501

Köszi!

Igen, pozitívan nyilatkozott róla, bár a minőség így is szóba került, hogy egy hétre odaadott motorra nem illik rosszat mondani. Jól ment, kényelmes volt, de nem szeretnék abba belefutni, amibe az RKS tulajok közzül többen is belefutottak...

Előzmény: I.Blasius (499)
CsA Creative Commons License 2019.05.15 0 0 500

Köszi! Nekem is fontosabb volt a bevált és egyszerű technika, még ha nem is ez a leggyorsabb túraendúró a mezőnyben...

Előzmény: gzsolt1969 (498)
I.Blasius Creative Commons License 2019.05.15 0 0 499

Gratula! Pedig az Onroad tesztjében tényleg meggyőző volt a TRK.:)

Előzmény: CsA (497)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 498

Gratulálok!!! kiváló motort vettél,kipróbáltam és nekem nagyon bejött....  Nagyon észerű megoldásokkal..... Normál teleszkóp,két szelep-hengerenként,csavaros szelep hézag!!! patronos oil szűrő....központi sztender .....Karbantartáshoz életbe vágó....  Jó döntés volt ,a blokk 10éves konstrukció...mindent kapni hozzá....üdv zs

CsA Creative Commons License 2019.05.15 0 0 497

Megnéztem az OnRoad TRK 251 tesztjét, de már nem csábultam el.

Ma délelőtt megrendeltem a V-Strom 250-est, a bordós-piros színváltozatban, extraként rendeltem hozzá egy gyári középállványt.

Kb. 2 hét múlva fogják átadni.

koliz Creative Commons License 2019.05.14 0 0 496

Gumit érdemes lenne felfújni mert szál szakadásod lesz.

Előzmény: f3nyv3s3rd0 (495)
f3nyv3s3rd0 Creative Commons License 2019.05.13 0 0 495

Minden rendben, nem tudok vele hova messzire menni, így még mindig csak 300 km körül van benne. Néha hidegen nagyobb terhelés után nekem is le tud fulladni, mikor megállok a lámpánál. Annyira nem zavaró (még).

Az első futómű viszont feltűnt, hogy mennyire bizonytalan, bár azt hiszem, hogy kicsit puha a gumim is (nem mértem rá, mióta elhoztam szalonból, de érezhetően puhább a hátsónál); majd fújok bele, és megnézem úgy is, de szerintem csak annyi van, hogy olcsó motor és ennyit tud. Az 50-es Scarabeóm is kb. ilyen volt :)

Előzmény: koliz (494)
koliz Creative Commons License 2019.05.11 0 0 494

Sziasztok

 

 

A két kolléga akinek RKS -e van , valami fejlemény ?

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 493

pár robogó........... oil csere km -függvényében.......a lényeget kiemeltem.....  üdv zs...

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 492

Elnézést 3000km-t akartam írni........  az adatokat a benelli 251 s-használati útmutatójából néztem ki....üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 491

köszönöm az  infót....ha lesz lehetőségem,és az idő is megfelelő ,akkor ki nem hagyom a rendezvényt....legalább össze tudom hasonlítani a suzuki vstrom 250-el....

 

Ára korrekt..és a shad dobozokkal felszerelve,nekem tökéletes lenne egy 2-3 hetes motoros túrához....A 300km-es oil csere intervallumot nagyon kevésnek érzem...de lehet hogy tévedek...     nem tudom mi lehet az oka?            majd utána olvasok......

 

Bmw 310gs -12000km!!!  suzuki vstrom 250 -6000km  honda crf 250 -6000km  kawasaki 300versys -6000km

 

viszont a szelep hézag állítást,a használati útmutatóban 13000km -ben láttam ami nagyon jó egy lapkás rendszertől...

 

Légszűrő mosható+impregnálható...ez szuper és csak 7000km az intervalluma...

 

+üdv zs

koliz Creative Commons License 2019.05.10 0 0 490

Hát kinézetre nem az Én világom, ma megyek kötelezőre megnéztem volna Leoncino 250 -t, de nem tervezem ,hogy Május 24-én visszamenjek csak azért

 

majd legközelebb, ha lesz legközelebb 

 

 

 

Előzmény: CsA (486)
CsA Creative Commons License 2019.05.09 0 0 489

Május 24 körül tartanak egy nyílt napot (vagy hétvégét), amikor ki lehet próbálni, addig valószínűleg a Leoncino 250 is megérkezik.

A TRK 251 ára 1.299.000 + 85.000 regadó + forgalomba helyezés, kb. 1.450.000 Ft mindennel együtt.

A Shad már meg is csinálta hozzá a doboztartókat:

 

Előzmény: gzsolt1969 (487)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.09 0 0 488

ezt találtam...és az imperiále.....az valami csuda.....http://stunterstore.hu/Benelli-TRK-251-Euro4-ABS      üdv zs

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.05.09 0 0 487

szép kis túra motor....minden van rajta ami kell...   biztos kimegyek megnézni ,ha már lehet tesztelni....ára ...tudtok valamit.....üdv zs

CsA Creative Commons License 2019.05.08 0 0 486

Ma megnéztem a TRK 251-et Szentendrén, visszakerült az onroad.hu csapatától, remélem hamarosan olvasható/megnézhető lesz a teszt.

Bordó metál a kiállított motor színe. Nagyon kényelmes az üléspozíciója, elég masszív darabnak néz ki. Gyárilag van rajta szélvédő és csomagtartó. Mentem is vele egy kicsit, igazából nagy forgalomba nem mentem ki vele, mert inkább a motorra akartam koncentrálni, így a Kőzúzó utcában mentem 3 hosszt oda-vissza. Jó hosszú az áttételezése. Hatodikban 65 körül szépen ment 4000-es fordulaton, vagyis 80 km/h-nál olyan 5000 lehet a fordulatszám, ami elég kíméletes. Nagyon pozitív volt az összbenyomás a motorról.


I.Blasius Creative Commons License 2019.05.04 0 0 485

"csak az időjárás nem alakul"

 

Ja, május 1 örömére mentem 120 km-t a motorkámmal, "természetesen" térdvédő nélkül, szerintem attól állt be jól a térdem, nem tett jót neki a 13-16 fok és a menetszél. A robogóm Tucanoja tényleg baromi sokat számít, pedig a motoron a benzintank levesz a térdről valamennyi huzatot, de sajnos nem eleget. A fékcsikorgás viszont legalább megszűnt.:) Kipróbáltam, a CBF plexivel, 46 literes dobozzal óra szerint 100-at megy, a Zahara meg 95-öt. Ahhoz képest, hogy 2 KW közöttük a különbség, a Keeway szuperül megy.

 

Viszont ami nagyon megérte, az a gumicsere. Mind a Keewayemre került Bridgestone, mind a CBF-re került Michelin szuper, teljesen más lett velük a kanyarvétel.

Előzmény: koliz (484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!