A kutya --poén -nagyot ütött...röhög itt mellettem az egész család...... a színtiszta kínai Piaggio-m valamiért vonza a jelölős jószágokat, a VFR -nél már fölajánltam a tulajnak ,hogy én is lepisilem a lábát ha oda engedi szeretett kedvencét a frissen mosott járgányomhoz.Bejött odébb rángatta.De ha nem vagyok ott???.....
A kresz-ben van egy ujj kifejezés..... ERŐ FÖLÉNNYEL VALÓ VISSZAÉLÉS.... pont az ilyen "Tolós " -büntetős ráfékezgetős-ráhúzós madárkákra találták ki,és ha felvétel is van róla....
akkor elindítják az eljárást....3 évig terjedő szabadságvesztés szabható ki érte....
Az 51-es úton napi szinten csinálják a kavics szállító kamionok.Konkrét per és eljárás már indult ellenük.De úgy látszik ez sem elég.... üdv zs
"nagyon élvezik a 125cm3 motort tolni 90km/h fölötti tempóban......te meg becsinálsz a stersz-től....."
Ezt a szivatósdit az autósok városban is szokták művelni. :( Néha mosolygok magamban, amikor egy-egy autós, miután elmentem mellette az araszolós dugóban, gyorsan felzárkózik az előtte araszolóra, hogy ne tudjak keresztezve a másik oldalára átjutva tovább osonni.
Amúgy a városi kétkerekűzésnek egy nagy hátránya van: régen imádtam autót vezetni, akár városban is, most meg már kifejezetten idegesít, amikor autóban kell szenvednem a dugóban, és közben látom a motorosokat elsuhanni mellettem.
"Alábbi tény vonatkozik a saját fiamra is-......tablet,okos telefon,net....le se szarja a motorjaimat...."
Nekem a nagyobbik fiam 11 éves, ő szeretett mögém felülni a robogóra tavaly. Az "új" motorom viszont csak akkor érdekli, ha felülhet mögém, ezt viszont még nem akarom, így ő sem érdeklődik egyelőre, de nem zárta legalább ki, hogy később majd megtanul motorozni.
de ezek a cordial gumik csak nyíl egyenesen jók ilyen időben.
"
De áldom magam, hogy mindkét gépemen lecseréltettem a kínai gumikat.:) Ebben a mai esőben is meglepő magabiztossággal tudtam menni, egyedül az átlósan keresztezett síneknél volt kicsi bizonytalankodás, de összességében a Keewayemen lévő Bridgestone szuper. Bezzeg a CB-n lévő Michelineket még nem próbáltam, valahogy ilyen időben nem vágyom motorra a robogóról.
Magyar országon már nem menő a motorozás.....mindenki olcsó autót akar venni...főleg prémium márkát......menj el egy gimnázium elé.....1200 gyerek ,és talán 1 robogó vagy supermotó...
Alábbi tény vonatkozik a saját fiamra is-......tablet,okos telefon,net....le se szarja a motorjaimat....én 13 évesen vettem az első motoromat -Verhovina- egy edda lemezért,és 200ft-ért.
Azóta is az ápoltak közé tartozom ,és nem szándékozom kiszállni.....
Bocsi a nosztalgikus kitérőért...az olaszok 10 szer többen vannak mint mi magyarok/7,8mill/ DE 70 x Szer több motort vesznek mint mi!!!!!!Magyarok 3200db--olaszok 210000db -ot.....
Itt a bibi.....náluk 7ik-ben kötelező a kresz vizsga kerékpárral,majd jöhet a segéd motor.....majd a többi lépésről- lépésre....
NÁlunk a 16.5 éves csoda csatár megveszi a 25 éves BMW-t és rögtön elkezdi leszorítani az összes közlekedőt.....diszkóbalesetek ...stb....MENNYÉ MÁN 130-al stílusban.....
Mivel Budapest agromelációjá-ból ingázok, így élvezem ezt a fajta vezetési kultúrát....ami egyre jobb lesz????..... De gondolom sok nagyváros közelében hasonló a helyzet....kamionosokat kihagytam......nagyon élvezik a 125cm3 motort tolni 90km/h fölötti tempóban......te meg becsinálsz a stersz-től.....
Remélem egyszer ujjra igazi motoros nemzet leszünk,és ujra elérjük a 2013-as eladási csúcsot, ami 10507db-volt ..... üdv zs
Motoros nemzet voltunk, a rendszerváltás után nem sokkal felnőtt egy nemzedék akiknek tisztelet a kivételnek, bmv odi meg a merci jelent valamit, motort csak akkor vesz ha a szomszédja is. Valahogy nekem a kis köbcentis motorok vannak most becsípődve, amikor fiatalabb voltam a nagy vasak voltak bár ha lenne valami megbízható utcai motor mint a japán belpiacos motorozható gépek azt vettem volna, mint volt a ybr 250 is. Sajnos még nem látom hol a sztorim vége, de közel van és akkor ki fogm írni magamból és megpróbálom publikáltatni is. Addig is széles utat mindenkinek, ma jól eláztam 1006 km van az RKS -ben, dinamikája javult, váltó kuplung pöpec de ezek a cordial gumik csak nyíl egyenesen jók ilyen időben.
"Furcsa módon nálunk elég kevés kis köbcentis motort adnak el, ellentétben Délkelet-Ázsiával... :-)"
Pedig a "B125" jogsi azért tágabbra nyitotta a kapukat. Ha egyszer ne adj' Isten bevezetik az 50-esek rendszámozását, semmi értelme nem lesz 50-est venni, így szerintem többen nyitnak majd a 125-ösök felé. Addig meg ezek szerint marad az eladott pár tucatos mennyiség.
"de nem szeretnék abba belefutni, amibe az RKS tulajok közzül többen is belefutottak..."
Persze, megértem:) Nekem mondjuk a Zaharám 1300 km után is hibamentes, noha azért vannak apróbb furcsaságai, de ez inkább feature, mint bug. Amúgy fura, forgalomban eddig 1 RKS-t láttam Budapesten összesen, Zaharát még egyet sem. Nem tudom hova adják el ezt a relatív sok motort/robogót Keeway-ék.
Igen, pozitívan nyilatkozott róla, bár a minőség így is szóba került, hogy egy hétre odaadott motorra nem illik rosszat mondani. Jól ment, kényelmes volt, de nem szeretnék abba belefutni, amibe az RKS tulajok közzül többen is belefutottak...
Gratulálok!!! kiváló motort vettél,kipróbáltam és nekem nagyon bejött.... Nagyon észerű megoldásokkal..... Normál teleszkóp,két szelep-hengerenként,csavaros szelep hézag!!! patronos oil szűrő....központi sztender .....Karbantartáshoz életbe vágó.... Jó döntés volt ,a blokk 10éves konstrukció...mindent kapni hozzá....üdv zs
Minden rendben, nem tudok vele hova messzire menni, így még mindig csak 300 km körül van benne. Néha hidegen nagyobb terhelés után nekem is le tud fulladni, mikor megállok a lámpánál. Annyira nem zavaró (még).
Az első futómű viszont feltűnt, hogy mennyire bizonytalan, bár azt hiszem, hogy kicsit puha a gumim is (nem mértem rá, mióta elhoztam szalonból, de érezhetően puhább a hátsónál); majd fújok bele, és megnézem úgy is, de szerintem csak annyi van, hogy olcsó motor és ennyit tud. Az 50-es Scarabeóm is kb. ilyen volt :)
köszönöm az infót....ha lesz lehetőségem,és az idő is megfelelő ,akkor ki nem hagyom a rendezvényt....legalább össze tudom hasonlítani a suzuki vstrom 250-el....
Ára korrekt..és a shad dobozokkal felszerelve,nekem tökéletes lenne egy 2-3 hetes motoros túrához....A 300km-es oil csere intervallumot nagyon kevésnek érzem...de lehet hogy tévedek... nem tudom mi lehet az oka? majd utána olvasok......
Ma megnéztem a TRK 251-et Szentendrén, visszakerült az onroad.hu csapatától, remélem hamarosan olvasható/megnézhető lesz a teszt.
Bordó metál a kiállított motor színe. Nagyon kényelmes az üléspozíciója, elég masszív darabnak néz ki. Gyárilag van rajta szélvédő és csomagtartó. Mentem is vele egy kicsit, igazából nagy forgalomba nem mentem ki vele, mert inkább a motorra akartam koncentrálni, így a Kőzúzó utcában mentem 3 hosszt oda-vissza. Jó hosszú az áttételezése. Hatodikban 65 körül szépen ment 4000-es fordulaton, vagyis 80 km/h-nál olyan 5000 lehet a fordulatszám, ami elég kíméletes. Nagyon pozitív volt az összbenyomás a motorról.
Ja, május 1 örömére mentem 120 km-t a motorkámmal, "természetesen" térdvédő nélkül, szerintem attól állt be jól a térdem, nem tett jót neki a 13-16 fok és a menetszél. A robogóm Tucanoja tényleg baromi sokat számít, pedig a motoron a benzintank levesz a térdről valamennyi huzatot, de sajnos nem eleget. A fékcsikorgás viszont legalább megszűnt.:) Kipróbáltam, a CBF plexivel, 46 literes dobozzal óra szerint 100-at megy, a Zahara meg 95-öt. Ahhoz képest, hogy 2 KW közöttük a különbség, a Keeway szuperül megy.
Viszont ami nagyon megérte, az a gumicsere. Mind a Keewayemre került Bridgestone, mind a CBF-re került Michelin szuper, teljesen más lett velük a kanyarvétel.