Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2024.03.27 -1 5 5709
Csak egy Volános Creative Commons License 2024.03.24 -4 2 5708

FJE-092 selejt

GXD-417, JSZ-375 jelel 

Előzmény: ELK671 (5700)
LSU 106 Creative Commons License 2024.03.23 -3 1 5707

Szeged BPE-262

Előzmény: torqmatic (5706)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.23 -2 0 5706

Máshol is van még esetleg ilyen "helyi nosztalgia" kocsi? Talán Győrben az E99?

Előzmény: Solyomi (5704)
Joe0401 Creative Commons License 2024.03.22 0 2 5705

Nekem mindegy milyen állományban van, csak megemlítettem, mert kimaradt a listából.

Nem érek rá ilyen listákat készítgetni... :)

Előzmény: Solyomi (5704)
Solyomi Creative Commons License 2024.03.21 -1 1 5704

Érdemes azt a kocsit külön választani a közforgalmi állományban lévő kocsiktól. (Hasonlóan JSZ-379-et is.)

2023.09 hóval a közszolgáltatási állományból törölve lett, ám műszaki érvényességgel rendelkezik és ennek köszönhető, hogy nyíregyházi rendezvényeken időnként közlekednek vele.  

Előzmény: Joe0401 (5703)
Joe0401 Creative Commons License 2024.03.21 -3 4 5703

Nyíregyházán még a HHF-986 is megvan.

Előzmény: ELK671 (5700)
BPI759 Creative Commons License 2024.03.21 -2 1 5702

HZE-184 sorsáról többen írták már, hogy selejt.

KUU-269-est nyugodtan ki is húzhatod a listából, rég selejt már az is.

JSZ-369 pedig Kisvárdán dolgozik hetek óta, papi fordán helyettesít.

Előzmény: ELK671 (5700)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.03.19 -2 3 5701

A 728-t ma is mutatta az utas.

 

Az egri C80 továbbra is HAE-194.

Előzmény: ELK671 (5700)
ELK671 Creative Commons License 2024.03.19 -2 13 5700

Újból összeszedtem a 200-as/Classic listát:

 

280 5db!

Győr helyi: LOC-728 (újjabban nem mutatja az utas) Győr helyközi: HNF-498 jelel

Várpalota: GMY-382(lassan lejár a műszakija,talán kap 1 évet,utas mutatja) HPR-617(le fog járni,sorsa kérdéses,nem jelel), LOC-730 jelel

 

C80: 10db!

Eger helyi: HAE-195(idén műszakizott)

Salgó helyi:HCA-776(műszakizott?)

Békéscsaba helyi: HSX-202,HZE-184,HZE-127(kérdéses meddig maradnak,a helyik közül csak a 127 jelel)

Győr helyközi:HHR-810,KRR-180(jelelnek)

Sárospatak helyközi:HGR-755(fordás,mutatja az utas,júliusig műszakis)

Oroszlány helyközi:HSX-475(szintén jelel)

Nyíregy helyközi:KUU-269(Nem sokat tudni róla)

 

260 15db!

Ebből mind GYMS megye 1 kivételével a nyíregyi JSZ-369,ami elvileg mégse selejt.

 

263 9db

Győr helyközi: GZF-212, GZF-214

Kapuvár: KIT-120

Csorna: GZF-220

Mosonmagyaróvár: GXD-415, GTZ-882

Encs: GXD-417 fordás

Sátoraljaújhely/Sárospatak: FJE-092

Mátészalka: KUU-234 (sajnos a borsodiak,és a szabolcsi nem jelelnek)

 

256: 1 szem ózdi JSZ-375,sajnos nem látni ezt se

 

C56-ot is ide vettem,mert bement 100 alá a lista,papíron 98 db még fut itt nagy a bizonytalanság

Borsod-Veszprém: 8-8db          

Vértes-Békés: 5-5db          

Zala-Gemenc-Hajdú: 1-1-1db

Szabolcs: 7db

Kapos: 2db 

Bács-Tisza:3-3db

Agria:9db

Nógrád:6db

 

Az ex Alba terület kiemelkedik 21db kocsival,illetve a Pannonos terület is 18db kocsival jelen van.

 

Ahol már egyáltalán nincs 200/Classic: Vasi Volán területe,Pest megye,Hatvani és Mátra Volán területe,Jászkun Volán területe,

Hajdú,Zala,Gemenc,Bács,Kunság,Tisza egykori területe is idevehető az 1-2 megmaradt C56-osával

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2024.03.04 -2 5 5699
Előzmény: Törölt nick (5693)
Obus Creative Commons License 2024.02.27 0 0 5698

A többi sem számít, csak az illetékes nem jól tudja.

Előzmény: Törölt nick (5696)
ujfigura. Creative Commons License 2024.02.27 0 3 5697

Sokakat kiborít, undorító az egész folyamat. Ez is, meg a korábbi értékesítései módok is. Nekem már személyesen saját magam miatt nem fáj, többet is kaptam, mint amire vágytam, másokat sajnálok inkább.

Előzmény: Törölt nick (5695)
Törölt nick Creative Commons License 2024.02.27 0 1 5696

Ezeknek van papírjuk, eladhatóak, nem számítanak vashulladéknak. 

Előzmény: 7down. (5694)
Törölt nick Creative Commons License 2024.02.27 -1 10 5695

Végre vannak mások is, akiket kissé kiborít a jelenlegi helyzet, ami a licittel megy.

Gondolom aki a CCZ-430-at felkérte hatalmas könyörgés és bevilágítás árán licitre, az se 4 millióért akarta megvenni:)

Persze értem én, akinek több pénze van, az nyer, és a Volánt nem érdekli ez, mert nem az Ő problémája, de ez akkor sem igazságos, hogy én nyilatkozzak arról, hogy milyen gyűjteményem van, hol tárolnám, milyen frizurát kérek a fodrásztól, szeretem e a tőkehalat (rosszabb mint egy KGB) illetve kizárólag muzeális használatra vehetem meg (az is a cél) , te energiát, pénzt ölsz abba, hogy folyamatosan nézted a buszt a forgalomban, mennyire épül le, telefonálsz vadul, izgulsz, leveleket írsz, erre valaki felkel reggel, na, nekem kell egy Ikarus, arról nem is beszélve ha talán nem is az első neki, hanem a 53-dik, és akar egy 54-diket mert az erdőbe még fér, ahol elrohasztja, és szépen feltolja a licitet, akár meg is veszi előled mert nagyobb a bankszámlája mint neked. 

Ergo te hánysz vért, hogy megvehesd a buszt, erre a Volán feltolja egy NYILVÁNOS ÁRVERÉSRE , ahol bárkinek elérhető....


De persze ennek is örülni kell, hogy van, mert köszönhetően néhány illetőnek a régi rendszert megszüntették mert haszonlesés, volán felségjelzéssel való visszaélés, esetleg lejáratás mert Volánbusz logóval roncsderbiztél próbarendszám és jogsi nélkül stb...

És azért bosszant engem is ez, mert én is benne vagyok most egy ilyenbe, és már előre látom, hogy licitháború lesz a vége, hiába kell nekem csak 1db, vannak olyanok, akiknek már van több darab, de akar még... 

Ha ennyire ragaszkodik a licithez, akkor is van más módja.. pl legyen meghívásos licit, aki xy időpontig jelezte igényét erre a rendszámra, az egy belsős , zárt liciten megteheti, ha csak neked kellett, nyertél, ha másnak is, akkor megharcoltok érte, de így legalább kizárhatóak a "megláttam a hirdetést és megtetszett" illetők. 

Szóval nagyon igazságtalan rendszer ez így. 

Ha ennyire azt szeretné a volán, hogy az autóbusz jó helyre kerüljön, jó kezekbe, akkor ne adja meg a lehetőséget hogy ismeretlen megvehesse, aki lehet csak graffiti falnak akarja használni (extrém példa)

Igazából lassan nem a Volán tesz szívességet neked, hogy megveheted a buszát, hanem te velük, mert hát a vashulladék kezelési törvény őket is érinti... így hamarabb eltűnik a roncs az udvarról

Egy szó mint száz, vannak emberek akiket nem érdekli hogy 0 energiabefektetéssel elorroza előled, és ez nagyon gáz azzal szemben, aki már hónapok óta izgul, hogy megvehesse buszát ....

Én pl sose kopnék bele más levesébe.




 

Előzmény: bszzz (5666)
7down. Creative Commons License 2024.02.25 -1 1 5694

#5661-re kérdeznék.

Mi alapján ezek épp? Állapotuk? 

Törölt nick Creative Commons License 2024.02.25 -1 5 5693
Dante001 Creative Commons License 2024.02.20 0 1 5692

LBV-427, RIP.

Előzmény: diamond way (5691)
diamond way Creative Commons License 2024.02.20 -1 1 5691
EKM-765 Creative Commons License 2024.02.16 0 3 5690

902 megy HKF álnéven, 903 pár hete felszívódott, TAS-321 jár helyette.

Előzmény: Dr.V.ker. (5689)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2024.02.16 0 3 5689

Tippre az egyik akkor HKF-178-ként jelenik meg az utas.hu-n, múlt héten láttam ezt a rendszámot bejelentkezve a piliscsévi járaton, de erősen kétlem, hogy tényleg a selejtezésből visszatérő E95 járt volna ott.

Előzmény: M62,306 (5688)
M62,306 Creative Commons License 2024.02.16 0 1 5688

Annyit meg tudok erősíteni, hogy léteznek és mind a kettő dorogi.

Előzmény: Őrült Szemetelő (5686)
robbanómotor Creative Commons License 2024.02.16 0 0 5687

Rendben, ez így frankó. 

Előzmény: bszzz (5684)
Őrült Szemetelő Creative Commons License 2024.02.16 0 0 5686

Ellenben egy másik dolog: AE FI-902 és 903 fizikailag is létező járművek? Az Utas soha az életben nem mutatta még egyiket sem, pedig az összes többi már legalább 2-3 hónapja át van adva - hacsak nem inkognitóban járnak egy selejt jeladójával, netán en bloc jeladó nélkül ugye; viszont fórumon sem találok róluk említést. Hallottam már nógrádi és esztergomi illetőséget is hozzájuk, bár ennyi erővel szentgotthárdiak is lehetnek. :D (Esetleg valami a fórumra kevésbé illő dolog áll a háttérben?)

Őrült Szemetelő Creative Commons License 2024.02.16 0 1 5685

Én is totál arra gondoltam, amikor azt írtad, hogy nem szép sztori, hogy vagy belsős szabotázs történt, vagy valaki éjszaka bemindenezve jó viccnek gondolta tábortüzet csiholni a buszból. Ennek megfelelően nem is firtattam a dolgot, meg mondjuk amúgy is mindegy volt a selejtezés szempontjából a pontos esemény, de úgy néz ki, semmi kifejezetten extrém dolog nem is történt  egyébként sem (köszönjük amúgy a részleteket!). Gondolom, az esetet követő 3 percen belül beindult a konteógyár és valami egészen hajmeresztőt kerekítettek ki belőle - ugyanez az effektus másképp szemléltetve: "fingottam egyet, de a harmadik ember már úgy tudja, beszartam"...

Előzmény: robbanómotor (5683)
bszzz Creative Commons License 2024.02.16 0 6 5684

Egészen pontosan Nagykátán történt, nem is Szentmártonkátán.

Hosszú évek óta a nagykátai MOL parkolójában áll több térségi busz, egészen pontosan 4, hogy a buszok, és a sofőrök autói férjenek, plusz napközben a kiállásukat töltő buszok is keg tudjanak ott állni, úgy parkol ez a 4 busz, hogy a parkolo bal eljében/bal hátuljánan/jobb elejében/jobb hátuljában.

RTR-897 helye a bal hátsó volt, a parkoló olyan, mintha egy buszöböl venné körbe, tehát szintkülönbség van a parkoló aszfaltja, és az azt körülvevő tér felett. Na ez a bal hátsó parkolás úgy történik (amúgy azóta is) hogy a busz segge felvan engedve a “padka” fölé, így közelebb kerül a talajhoz, az oninózus napon a közteresek összegereblyézték a leveleket a parkolóban, több kis kupacot hagyva, pont egy ilyen kupac fölé tolatott 897, és a levélkupac, meg a padkanagasság már elég volt ahhoz, hogy az amúgy sem magas credo hozzáérjen a levélhez. 
Egyébként a sofőr, aki a busszal volt, pár hónapra van a nyugdíjtól, sejthető, mennyire nem hiányzott ez neki mèg a karrierrjéhez. És ő a szentmártonkátai, nem a kiégés helye.

így kerek a sztori, gondoltam leírom akkor, ha már jobban belementünk. És ez 100%.

Előzmény: robbanómotor (5683)
robbanómotor Creative Commons License 2024.02.15 0 2 5683

Pedig amit írtál okot, abban semmi olyan nincs, ami ne lenne akár ide való.

 

Tényleg ne tapicskoljunk a bulvármocsokban, mert lehet, hogy egy szó sem igaz belőle, de én úgy tudtam, hogy szándékos károkozás történt, amihez képest a "regenerálás közben meggyújtotta maga alatt az avart" egész érdekes eufemizmus. Viszont nem vagyok se bűnügyi újságíró, se tűzvizsgáló, és fórumon veszekedni sincs kedvem (ahhoz túl rég óta, 20 éve vagyok itt, és nem véletlenül egyre kisebb intenzitással), szóval nagyon szépen kérek mindenkit, hogy ne küldjetek el az anyámba, amennyiben tényleg csak annyi történt, hogy műszaki hibából kozmált oda autóbuszgyártásunk aktuális csúcsmodelljének egy példánya. 

 

Előzmény: Obus (5682)
Obus Creative Commons License 2024.02.15 0 4 5682

Köszi.

 

Volt itt egy ilyen hozzászólás: https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=166085499&t=9221740

"Amit hallottam, az alapján nem csodálkozom, hogy nem lett hír belőle. Ha még csak annyi lett volna, hogy beborult az árokba, vagy ilyesmi. Nem igazán fórumra való téma. :/ "

 

Pedig amit írtál okot, abban semmi olyan nincs, ami ne lenne akár ide való. Érdekes amúgy, hogy a katasztrófavédelem oldalán se jelent meg (kép és részletek nélkül), pedig nem kis tűz volt, ha ilyen kimenetele lett.

Előzmény: bszzz (5681)
bszzz Creative Commons License 2024.02.14 0 0 5681

Eléggé, motortér teljesen, meg kb. az utolsó 4 pár ülésig, de a függönyökön keresztül legelőre is el-el jutott, az első ajtó feletti credo logó is kormos.

 

Nem is az, hogy sunnyogni való van benne, szerintem inkább az áll mögötte, hogy a "kiÉgetT a vOlÁnbuSz egyIk BuSza JósáGos ÚrisTen" szellemi szintű médiák ne hozzák le, hogy a fél megye életveszélyben volt, igaz, mondjuk mindenkit időben sikerült lemenekíteni, meg hát amúgy nem is volt a buszon senki.

Előzmény: Obus (5680)
Obus Creative Commons License 2024.02.14 0 0 5680

Mennyire égett ki?

Előzmény: bszzz (5676)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!