Pedig nem rendkívül alacsony a futásteljesítményük, nem olyanok, mintha általában álltak volna valami komolyabb meghibásodással. Illetve, akkor is van 65 dízel kocsi...
Osloban 11 dízel V7700 volt - ott is van mind a képen, Malmöben meg 35 CNGs kocsi. Ezek nem látszanak a képen. MAN L'sG-ből 32 van a HOMMnál, a hirdetésben meg még négy.
igazad van,nem várhatja el senki a BKV-tól, hogy mindent ő őrizzen meg, mégha jo lenne tudni hogy egy kézben lenne minden fontos Ikarus típusból 1-1 Példány. Ráadásul megint ne jussunk mar el oda,hogy őriznünk meg fehér kapaszkodókat,feketét, zoldet, fehér ajtó feletti dekniset,feketét... biztosan van eszmei értéke annak a 435nek is, keresni kell valakit aki megőrzi, ennyi.
a salgótarjáni proto ik417 bkvhoz kerülését inkább támogatnám, meg ha nincs is kötődése a vállalathoz, folytatva az ikarusok megőrzését!
Van arra is megoldás. Mobil rámpa. De mivel honosítani is kell a kocsit akkor már a rámpát is be lehet utólagosan szerelni (lásd 361 és 363 G&S trolik)