Basszus, nem semmi, akkor kifogtál egy állatorvosi lovat.:-( Ilyen sok baja, még a 2017-es évjáratú cégeseinknek sincsenek... Sőt, ezek közül igazából semmi, a részecskeszűrőkkel voltak gondok.
Mondjuk azon csodálkozom is, hogy az enyém műszerfala még nem zörög, amilyen utakon munkába járok.
Van épp elég probléma, ami a felhasználói élményt rontja. Bár ettől az autó elmegy A-ból B-be megbízhatóan.
PL.: zörgések, kopogó motor, megtorpanás gyorsításkor, kattogó kuplungpedál, használhatatlan esőérzékelő, rossz jobb hátsó ajtó zár, nehezen, csapkodásra záródó hátsó ajtó...
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ráadásul ezek egy része többszöri nekifutásra sem oldódik meg.
Addig jó, amíg ez a fő problémánk.:-) Márciusban lesz 5 éves az autóm, egy akksit és egy defektet leszámítva, - amiket megoldott a Suzuki Prémium Assistance - tényleg az AA okozta a legnagyobb problémát. Maradjon is így.
Amúgy kb. egy hét után az a tapasztalatom, hogy a kütyü teszi a dolgát, de eddig három alkalommal tett olyat, hogy kérte a kéziféket, majd annak behúzása után azt, hogy fogadjam el a telefonomon a felhasználási feltételeket. Persze a telefonon nem lehet semmit elfogadni vagy nem elfogadni, viszont utána nem is hajlandó csatlakozni. Leállás, szünet és újraindítás volt ilyenkor kétszer a megoldás, egyszer az sem, aznap már állt szóba a fejegységgel, bár a telefonon látszólag megvolt a kapcsolat, de a folyamatos AA keresés nem állt le.
Összességében mindenképpen pozitív a megléte, megérte.
Nem azért írtam, hogy perdöntő lenne vásárláskor a wireless AA, hanem hogy "aeskrossztulaj"-nak esetleg nem is kell ezen gondolkozni, mert az övé tudja.
De valóban így rémlett, hogy a nagyképernyős 9 colos tévés verzió tudja amit tud (mittom én mit tud), a kis 7"-os egérmozi meg nem tudja.
Nekem a Suzuki honlapján lévő brossúrából úgy jön le, hogy a GLX-ben lévő 9"-os fejegység a CarPlay-t már tudja vezeték nélkül (az AndroidAutot valószínű nem), a GL és GL+ 7"-osa csak vezetékes tükrözést tud. Tényleg jó "menő" dolog a vezeték nélküli tükrötés, én is szeretem...de nem hiszem, hogy autóvásárlásnál ennyire perdöntő szempont lenne (az, hogy legalább USBn tudja az AA-t CarPlayt az már sokkal inkább...), pláne, hogy ahogy lentebb is írtátok jópáran > azért ezt manapság már utólag is meg lehet bőven emberi áron oldani ha valakinek ilyen igénye van. :)
Én ugye a CarLinkittel szemezek, mert itthoni forrásból garival is emészthető az ára (~22e) és ez tudja a CarPlayt és az AndroidAutot is wireless tükrözni (az ásványszürke S-Crossnál "apának" iPhone van, "anyának" Samsung, így ez fontos szempont lenne) > május fele jön hozzám az autó 120e-s szervizre, esélyes, hogy meglepem a gazdikat egy ilyen dobozzal. :)
Nekem fingom nincs az új kocsik tudásáról, de mintha olvastam volna olyat, hogy a legújabb szuzkók már tudják ezt a vezeték nélküli android autót alapból. És neki meg valami olyasmi lehet. Vagy csak a glx tudja és jól tudom, hogy pont én nem tudom?
Ahogyan BXtwelve gyönyörűen megfogalmazta ez egy kütyü amely segítségével a telefont vezeték nélkül lehet csatlakoztatni az autóhoz. És úgy néz ki, hogy tényleg pangás van a topikon. Ráadásul nekem nem is ilyen autóm van hanem Vitarám, csak idetévedtem :) A Vitara oldalon még nagyobb a csend!
Szia! Én ezt rendeltem az AliExpressről.:HUF9,559.84 65%OFF | Mini Carplay&Auto Box Dongle Wired To Wireless For Audi Toyota Mazda Nissan Chevrolet Suzuki Subaru Kia Ford Opel Skoda Hyundai https://a.aliexpress.com/_EGjwZ7F
Akkor akciós bolt 7790 Ft körül volt az ára. Az androidos verziót kell kiválasztani ha androidos telód van. Most sem horror az ára, még így is megéri. Nekem valóban jól működik nincs vele gond. Kábelt adtak hozzá,én azzal használom. Vannak hasonló készülékek is de azokkal nincs tapasztalatom.
Igen, egész jól bírják (több órát is elmenne, csak akkor már azért nem ilyen 10-20%-okat enne meg belőle nekem is...). Nekem az aftermarket fej usb portjai lassú töltősek, ezért más a töltési sebességem...
Melyik AA típust rendeltétek és mennyiért honnan?A hozzászólástokból látom , hogy meg vagytok elégedve az általatok említettel. Köszi a válaszokat.( sok fajta kábellel próbálkoztam, de kb 5 csatlakozásból ha 1x működött.)
Naggyon kényelmes dolog tud lenni ez a wireless tükrözés...én is gyorsan megszerettem. Ha menet közben "hirtelen alakul úgy", hogy bármiért (dugó/baleset figyelés, vagy menet közben találom ki, hogy hova is megyünk...) mégis szükség van rá, akkor csak teljesen magától értetődően rányomok az AndroidAuto appra a fejegységen és már megy isy nem kell a telefonnal babrálni/kábellel szórakozni...és a fiatalabb ~5000mAh-s akksis telefonoknál az a tapasztalatom, hogy nem is meríti használhatatlanul ha csak ilyen 1 vagy 2 órás útról van szó. A hosszabb nyaralásokkor fel szoktam kábelre dobni, hogy ne merüljön (ilyenkor a töltés kb annyit ér amennyit közben az AA elvesz, szóval inkább szinten tartásnak mondanám), de azon kívül az esetek 90%-ban simán wireless használjuk, nem madzagozunk az autóban. Feleségem is nagyon rákapott a Swiftben, ő szinte csak (wireless) AndroidAutoval járkál az autóval, mást nem is használ. :)
Ui.: a kétharmados kijelentésekkel óvatosan (magas labda, nem bírtam megállni a poén lecsapást :) ) ;) :D
Ma a feleségem bevásárlókörutat tartott, 5 parkoló, 5 indulás. Hibátlanul tette a dolgát, kényelmes ez a telefon a zsebben marad megoldás. Köszi a tippet, ennyit bőven megért.
Eddig kétharmados siker.:-) A csatlakozás nagyon sima volt, mentem egy próbakört, végig jól működött. Viszont hazafelé, már nyűgösködött, kére, hog húzzam be a kéziféket, majd amikor megtettem, eltűnt az AA, pedig a kapcsolatot rendben lévőnek jelölte a telefon. Ma reggel viszont gond nélkül csatlakozott. Az a jelenség nem jött elő, ami a vezetékes kapcsolatnál mostanában jellemző volt, hogy folyton újraindult az AA menet közben, végig stabil volt.
Hétvégén elég sokfelé kell mennem, majd kiderül, bízom benne, hogy jó lesz. Már azzal is előrébb vagyunk, hogy nem lóg ki a vezeték a könyöklőből.
Neked lesz igazad, totál más grafikára meg mindenre a 7"-os is, mint az SLDA, most nézegettem meg kicsit alaposabban. Szóval ez már valószínű teljesen más rendszer. Nagy kár, hogy még online megnézhető verziót se látok hirrelen a Suzuki.hu -n se kezelési útmutatóról, se a fejegységek kezelésijéről a 2022es S-Crossnak, kicsit érthetetlen :/ (a miénkhez ugye volt anno magyar kezelési pdf-ben, az autóhoz és külön az SLDA-hoz is)
Na, akkor abban elvileg hasonszőrű 7" Bosch SLDA fejegység van benne (csak SD kártya olvasó nélkül...), mint a "régebbi" S-Crossokba...lényeg, hogy sikerült megoldanod, faja! :)