Dehogynem tudsz a deszka alá rakni valamit. A lényeg, hogy kitöltsd azt a rést ami a deszka és a pótkerék vagy a hungarocell között van.
Kitömheted nagykabáttal vagy bármivel. A lényeg, hogy a padlózatot valami támassza alulról. Mert csak egy farost lemez szövettel bevonva. Ha felfekszik valamint akkor nagy súlyt kibír. Ha csak a két szélén a peremen fekszik fel akkor behajlik a súly alatt.
Jövőre nekem is ki kell találni milyen nyári gumit veszek.. majd értekezünk róla. ár függő lesz nálam, most nem fogom kifizetni a full prémiumot, kivéve hacsak nem fogok ki pont egy jó akciót.
Nem a távolság a lényeg, hanem a súly, nem szerettem volna, ha eltörik a hepehupás úton a csomagtér padló vagy minek hivják. A lenyeg, kibírta, kb 220 kiló lett bepakolva elosztva.
"Egy ismerősöm is úgy járt, talán 5 évesen, hogy a Tesco előtt leparkolt, aztán a boltból kijövet már nem indult az S-Cross. Még jó, hogy Tesco volt, mindjárt vehetett bele másikat. "
Én majdnem így jártam, azzal a különbséggel, hogy a választékban nem volt megfelelő akksi, de legalább kipróbálhattam az assistance-t.:-)
Az én akkum csak 6 éves volt (60%-os), de egy Suzuki márkaszervizes ismerősöm mondta, hogy vegyek újat, mert hirtelen fog tönkremenni.
Egy ismerősöm is úgy járt, talán 5 évesen, hogy a Tesco előtt leparkolt, aztán a boltból kijövet már nem indult az S-Cross. Még jó, hogy Tesco volt, mindjárt vehetett bele másikat.
Hát én nem akartam kockáztatni, 54eFt-ért vettem bele újat, aztán csak remélni tudom, hogy ez is kibír legalább 6 évet.
Egyébként a kulcsban is cserélem az elemet 2 évente. Ilyenkor a hideg beálltával szokott is jelezni az autó, hogy gyenge az elem. A Duracell 2 év alatt 3.3V-rol leesik 3V-ra, az már határeset neki.
Még a gyári Ecocontact 5 gumijaim vannak, jövőre kell vennem helyettük valami jobban tapadót, még nem tudom, hogy mit.
Én nem értek a lovakhoz, de a trakijaim 100Ah akkujait egy korábbi csak 4,8A-os lidissel töltöm. Feltölti az. A végén nem is 0,8A hanem csak 2W körül pötyögteti bele az elektronokat. Pont ez a jó. Az eskrosszban most 8,5 éves az akku. Az a 6As lidissel zargatom.
Köszönöm a segítséget. Nem tudok a csomagtér alá eősítést rakni, nincs mit. Kb 250 kiló lesz a csempe +3 személy, természetesen lehajtom a támlákat, tamlát.
16 zsák 25 kilós gépi vakolóhabarcsot vittem már vele. A csomagtér padlója alá tegyél valamit, hogy azon támaszkodjon. Lehajtod az üléseket és előrébb is rakhatsz.
Szia! Én már vittem haza csempét egy fürdőszobára valót. Kb 22m² az nem tudom hány kiló pontosan, de kb 150-200 lehet. Előre hajottam az ülőlapokat oda is került, hogy ne minden a csomagtartó lemezét terhelje. Mondjuk megült rendesen de semmi baja nem lett.
Kellett vele kínlódni mire úgy ahogy sikerült, mi gyújtóval melegítgettük/nyújtottuk a fólia anyagot, hogy kiadja amit szeretnénk...végül ilyen lett :) egyelőre bírja (de biztos nem örök élet - na de ha mégis párévente újra kell húzni az se dráma, inkább idő...).
Hát, ööö, annak nem kéne...minden gomb világítása vörös ott éjjel és a visszajelző lámpák meg sárgásak a gomboknál. Úgy mint ezen a jobbkormányos képen:
Egyszerűbb a megfejtés amit kiszúrtál: karbonmintás fólia került a küszöbökre, főleg a gyerekek miatt megóvási céllal (a crossover "átka", hogy még ha vigyázna is rá a lurkó 4-5 évesen nem tudja átlépni beszálláskor, magas neki...). Szóval amikor tavaly jött az S-Cross már aznap este :D feleségem rendelt fóliát (talán eMagról..) aztán kikaptam a négy küszöbborítást és bent a házban bevontuk őket ~tűrhető eredménnyel :) ).
Elbizonytalanodtam, mert itt a kép a kiszedett gyári gombomról és a belőle kivett izzóról (jobb alul a tasakban) 8mm átmérőjű, én ezt T3-nak nézem/néztem így...hmm:
Itt meg a gombsor világosban, ezen látszik, hogy elüt az új :/
Engem most tolnak induláskor. Suzukival nem volt ilyen. Vidéken meg ha vki nagyon jött segítettem előzni, de jellemzően inkább majd mindenki lemaradott. Ez vicces, mert 5.5-nél többet így se evett alattam az scross xd
Mivel könnyű a lábam ez is zabál, Pesten belül külvárosi szinten 3.8-4 ettől a batártól 1.5t mellett azért mókás xd és nem priusosként vezetem xd
Kerékőr egyetlen titka, hogy tilos géppel lehúzni, na ezt nem szokták betartani, ilyenkor jön a bibi.
Én teljesen lealltam parkside cuccokkal, mind szar volt, amit vettem egy multigép (régi) és bitkeszlet jó, minden más hullott belőle. Yato is egy kalap márka, de mérföldekkel jobb.
Ha kell vmi megveszem ahol dolgozom Kennedy vagy condorból, avval nincs idegeskedés xd
Nem is a 10A a fontos. A normál 5A-es töltő legtöbbször csak 2.5A-rel tölt (a végén meg csak 0.8A-rel), attól függ, hogy mennyire van lemerülve az akku.
Vettem új Banner AGM (a gyári csak EFB volt) akkut az autóba, azt akartam gyorsabban feltölteni. Egyébként a régi Exide 6 éves korára nem indított rosszabbul (Lidl műszerrel kimérve se, de már csak 60%-os volt), legközelebb AGM Exide lesz.
Most meg úgy jártam, hogy itthon kerékcsere közben szembesültem vele, hogy beragadtak a kerékőrök. Mehettem a közeli szervizbe. Szerencsére sikerült mindet kiszedniük, de közben eltörték az egyik kiszedőjüket (még szerencse, hogy volt nekik másik), így drága mulatság volt.