Nagyon köszönöm lehet tavasszal visszakerül a 24-es. Bár Rendesek a yamahánál nagyon jó lenne ha valaki meghallgatná kipróbálná mert szeretném megtartani és idén költöttem is rá.
100-nál már a 21g-os görgővel is kiszabályoz teljesen a variátor. Alatta nagyobb a fordulatszám de jobb a gyorsulás. Még régebben én is próbáltam a 400-asomban a 21-es görgőt de kb 1000km után kiszedtem mert ugyan jobb volt a gyorsulás de kb 80-ig nagyon pörgött, zajosabb volt és többet is fogyasztott. A legoptimálisabb a gyári 24g-os súlyú szett hozzá. Görgőátmérőt nézd inkább. Legyen meg a 28mm. Malossi lehet, hogy gyorsabban fog kopni de a gyárinak eléggé borsos az ára Nálam 60k km-nél még az eredeti szett van bent de tervezem az új szettet hozzá ami csakis 24g lesz. Nehezebb görgővel lomha lenne nagyon és erőlködne ami szintén nem jó a motornak.
Ha nincsenek lépcsősre kopva a tárcsák akkor esetleg 6-8 tized mm rövidítést elbír a csőtengely amivel visszaállhat a gyári fordulatszám. Többet leszedni nincs értelme mert bent középen a tengelynél teljes kiszabályzásnál felütközik egymáson a két tárcsa.
Lehetőleg gyári Mitsuboshi szíjat tegyél bele mert a valós szélesség és hossz eltérhet más gyártóknál ami szintén nagyban befolyásolhatja a fordulatszámot.
Az ősszel cseréltem az SW 400-asomban a görgőket Malossi 21 gr ra, de nem tetszik úgy érzem túl sokat forog 100 nál kb 5500 at. Én többre értékelem az alacsonny fordulatot utazás közben mint a jobb gyorsulást. A gyári tán 24 gr-os van ennél nehezebb is amit még elbír?
Sok az az 5500? Szíj elvileg rendben szervízelve van Tbányán a Yamahánál azt mondták minden rendben van vele. Tavasszal műszakizik addig keresem a választ és módosítok ha kell.
Helló! Én is csak a letöltött szervízkönyvéből lestem ki. Szerintem a te megoldásod sem rossz, mert úgy sem maradhatott sok hűtőfolyadék a rendszerben.
Na bakker, nekem nem volt annyi eszem anno, hogy kérdezzek. :D Helyette lehúztam a csövet ami ott végződik. Na majd valamelyik tavasszal akkor megcsinálom szakszerűen.
Helló! Én rózsaszín, előre hígłtottat (50-50%) raktam bele. A könyve is ezt a keverési arányt írja. Az interneten olvastam, hogy a kék színűtől jobba a rózsaszín. Hűtő és motorba 2.2 liter, kiegyenlítő tartályba 0,8 liter kell. Tehát 3 liter hígított fagyálló kell(könyv szerint).
Helló! Tudom nem engem kérdeztél....Ha szétszeded, akkor lemérhető, hogy milyen átmérő fér el a csúszószárban, akkor vagy esztergáltatni kellene köranyagból, vagy lézeren vágatni megfelelő vastagságú lemezből alátétet. Esetleg a csavarboltban keresni kell alátéteket hozzá.
Hát, lehet, hogy már annyi neki. Vagy esetleg nem töltődött fel. Vagy valami leszívja álltában (pl. csomagtérvilágítás). Szerintem ezt a motort a szivargyújtón keresztül nem tudod tölteni, bár eddig eszembe se jutott ez a lehetőség...:)
Köszönöm válaszod! Ki volt már véve az aksim, hogy már nem használom a motort. Fel is töltöttem töltővel ahogy kell. Majd elromlott az autóm. Másnap elkellet volna mennem alkatrészért Szegedre. Gondoltam előtte való nap visszarakom az akkumulátort. Ki is próbáltam szépen elindult. Másnap indítottam volna a motort, de hát az csak nyögdécselt, nem indult el. Ezért következtettem arra, hogy nem jó. Elvileg a töltőm tudja kezelni a motor akkumulátorokat, persze nem processzoros. A szivargyújtón keresztül lehet tölteni az aksit?
Én egyébként rendszeresen töltöm az akksijaimat, szezon közepén is. Tudom ajánlani a procis csepptöltőket. Úgy szoktam, hogy ha egy- két napig nem használom a motort akkor ráteszem a töltőre (le sem szoktam kötni, csak úgy a helyén rácsiptetem) Másnapra kialszik a "laden" lámpa a töltőn, akkor leveszem és go.
Sziasztok! Volt szó itt a fórumon a LANDPORT akkumulátorról, hogy talán megfelelne az eredeti aksi helyett. Az enyém úgy néz ki, hogy nemsokára megadja magát. Az eddigi egy FIAMM márkájú, nem zárt típusú, ami 150 A indító árammal volt megáldva eredetileg. (legalább is az interneten ezt találtam róla). Elég gyengén tekerte az önindítót.
Bocsi mégsem elírás. Valóban létezik az FA196HH típus is. Nem tudom mi lehet a különbség, hogy majdnem dupla az ára. Mindenesetre maradnék a jól bevált SFA196HH típusnál.