Keresés

Részletes keresés

iminga66 Creative Commons License 2020.12.07 0 0 2143

Ki is szaladtam megnéztem bőven megvan a 28 mm!

iminga66 Creative Commons License 2020.12.07 0 0 2142

Nagyon köszönöm lehet tavasszal visszakerül a 24-es. Bár Rendesek a yamahánál nagyon jó lenne ha valaki meghallgatná kipróbálná mert szeretném megtartani és idén költöttem is rá.

Előzmény: igenis (2140)
igenis Creative Commons License 2020.12.07 0 0 2141

Itt írtam régebben a fordulatszámokról. Az az 5500rpm 100-nál teljesen normális a 400 asnál.

Előzmény: igenis (2140)
igenis Creative Commons License 2020.12.07 0 0 2140

 

 

 Szia!

 

 100-nál már a 21g-os görgővel is kiszabályoz teljesen a variátor. Alatta nagyobb a fordulatszám de jobb a gyorsulás. Még régebben én is próbáltam a 400-asomban a 21-es görgőt de kb 1000km után kiszedtem mert ugyan jobb volt a gyorsulás de kb 80-ig nagyon pörgött, zajosabb volt és többet is fogyasztott. A legoptimálisabb a gyári 24g-os súlyú szett hozzá. Görgőátmérőt nézd inkább. Legyen meg a 28mm. Malossi lehet, hogy gyorsabban fog kopni de a gyárinak eléggé borsos az ára Nálam 60k km-nél még az eredeti szett van bent de tervezem az új szettet hozzá ami csakis 24g lesz. Nehezebb görgővel lomha lenne nagyon és erőlködne ami szintén nem jó a motornak.

 Ha nincsenek lépcsősre kopva a tárcsák akkor esetleg 6-8 tized mm rövidítést elbír a csőtengely amivel visszaállhat a gyári fordulatszám. Többet leszedni nincs értelme mert bent középen a tengelynél teljes kiszabályzásnál felütközik egymáson a két  tárcsa.

 Lehetőleg gyári Mitsuboshi szíjat tegyél bele mert a valós szélesség és hossz eltérhet más gyártóknál ami szintén nagyban befolyásolhatja a fordulatszámot.

Előzmény: iminga66 (2139)
iminga66 Creative Commons License 2020.12.07 0 0 2139

Sziasztok!

Az ősszel cseréltem az SW 400-asomban a görgőket Malossi 21 gr ra, de nem tetszik úgy érzem túl sokat forog 100 nál kb 5500 at. Én többre értékelem az alacsonny fordulatot utazás közben mint a jobb gyorsulást. A gyári tán 24 gr-os van ennél nehezebb is amit még elbír?

Sok az az 5500? Szíj elvileg rendben szervízelve van Tbányán a Yamahánál azt mondták minden rendben van vele. Tavasszal műszakizik addig keresem a választ és módosítok ha kell.

hobbibuherátor Creative Commons License 2020.11.28 0 0 2138

Igen, ez így egyszerűnek is tűnhet, de távtartós gumibakokon van felfüggesztve.

Ezek vmiért kilazultak, úgyhogy vágtam

hézagolókat olaj

os flakonból.

Most stabilnak tűnik

sebokricsi Creative Commons License 2020.11.27 0 0 2137

Valószínű, hogy kellene húzni a rögzítő csavarokon. 

Előzmény: hobbibuherátor (2134)
sebokricsi Creative Commons License 2020.11.27 0 0 2136

Helló! Én is csak a letöltött szervízkönyvéből lestem ki. Szerintem a te megoldásod sem rossz, mert úgy sem maradhatott sok hűtőfolyadék a rendszerben.

Előzmény: mlui. (2133)
hobbibuherátor Creative Commons License 2020.11.26 0 0 2135

Köszi ajó kívánságot! Mindenkinek 

SZÉLES UTAT !

hobbibuherátor Creative Commons License 2020.11.26 0 0 2134

Ezt a hűtőfolyadék leeresztőt én is kérdeztem volna, de némely dolgok megoldódnak maguktól, KÖSZI . Viszont azt magyarazza

 El nekem vki, h a gyari topcase konzoljanak miert van 2cm játéka jobbra-balra ? Ez nekem új.

mlui. Creative Commons License 2020.11.26 0 0 2133

Na bakker, nekem nem volt annyi eszem anno, hogy kérdezzek. :D Helyette lehúztam a csövet ami ott végződik. Na majd valamelyik tavasszal akkor megcsinálom szakszerűen.

Előzmény: sebokricsi (2132)
sebokricsi Creative Commons License 2020.11.24 0 0 2132

Helló! A motorszám környékén találod a leeresztő csavart.

Előzmény: Muka03 (2131)
Muka03 Creative Commons License 2020.11.24 0 0 2131

Üdvözlet!

Van külön leeresztő csavar a hűrőfolyadéknak?

Vagy hol kell leengedni a vizet belőlle?

Köszönöm a választ! 

Előzmény: sebokricsi (2126)
sebokricsi Creative Commons License 2020.11.23 0 0 2130

Helló! Üdv a fórumon! Sok balesetmentes kilométert kívánok vele!

Előzmény: hobbibuherátor (2129)
hobbibuherátor Creative Commons License 2020.11.23 0 0 2129

Sziasztok !

Sikerült hozzájutnom egy fjs600hoz.

2005-ös ABS-es. Olvasgatom a fórumot, 

Sok okos dolgot írtatok, köszi !

hobbibuherátor

sebokricsi Creative Commons License 2020.11.22 0 0 2128

Igazán nincs mit.

Előzmény: Muka03 (2127)
Muka03 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 2127

Köszönöm! 

Előzmény: sebokricsi (2126)
sebokricsi Creative Commons License 2020.11.20 0 0 2126

Helló! Én rózsaszín, előre hígłtottat (50-50%) raktam bele. A könyve is ezt a keverési arányt írja. Az interneten olvastam, hogy a kék színűtől jobba a rózsaszín. Hűtő és motorba 2.2 liter, kiegyenlítő tartályba 0,8 liter kell. Tehát 3 liter hígított fagyálló kell(könyv szerint).

Előzmény: Muka03 (2125)
Muka03 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 2125

Leszeretném cserélni a hűtővizet a silver wing 400 asomban!

Milyen fagyáló kell bele?

Köszönöm a választ!

 

 

Muka03 Creative Commons License 2020.11.11 0 0 2124

Köszönöm a választ! 

Előzmény: sebokricsi (2123)
sebokricsi Creative Commons License 2020.11.09 0 0 2123

Helló! Tudom nem engem kérdeztél....Ha szétszeded, akkor lemérhető, hogy milyen átmérő fér el a csúszószárban, akkor vagy esztergáltatni kellene köranyagból, vagy lézeren vágatni megfelelő vastagságú lemezből alátétet. Esetleg a csavarboltban keresni kell alátéteket hozzá.

Előzmény: Muka03 (2122)
Muka03 Creative Commons License 2020.11.08 0 0 2122

Üdvözlet!

Érdeklődnék hogy ilyen emelőgyűrűt honban tudok beszerezni?

Köszönöm a választ! 

Előzmény: igenis (1573)
mlui. Creative Commons License 2020.10.23 0 0 2121

Hát, lehet, hogy már annyi neki. Vagy esetleg nem töltődött fel. Vagy valami leszívja álltában (pl. csomagtérvilágítás). Szerintem ezt a motort a szivargyújtón keresztül nem tudod tölteni, bár eddig eszembe se jutott ez a lehetőség...:)

Előzmény: sebokricsi (2120)
sebokricsi Creative Commons License 2020.10.22 0 0 2120

Köszönöm válaszod! Ki volt már véve az aksim, hogy már nem használom a motort. Fel is töltöttem töltővel ahogy kell. Majd elromlott az autóm. Másnap elkellet volna mennem alkatrészért Szegedre. Gondoltam előtte való nap visszarakom az akkumulátort. Ki is próbáltam szépen elindult. Másnap indítottam volna a motort, de hát az csak nyögdécselt, nem indult el. Ezért következtettem arra, hogy nem jó. Elvileg a töltőm tudja kezelni a motor akkumulátorokat, persze nem processzoros. A szivargyújtón keresztül lehet tölteni az aksit? 

Előzmény: mlui. (2119)
mlui. Creative Commons License 2020.10.22 0 0 2119

Én egyébként rendszeresen töltöm az akksijaimat, szezon közepén is.  Tudom ajánlani a procis csepptöltőket. Úgy szoktam, hogy ha egy- két napig nem használom a motort akkor ráteszem a töltőre (le sem szoktam kötni, csak úgy a helyén rácsiptetem) Másnapra kialszik a "laden" lámpa a töltőn, akkor leveszem és go. 

Előzmény: sebokricsi (2118)
sebokricsi Creative Commons License 2020.10.20 0 0 2118

Sziasztok! Volt szó itt a fórumon a LANDPORT akkumulátorról, hogy talán megfelelne az eredeti aksi helyett. Az enyém úgy néz ki, hogy nemsokára megadja magát. Az eddigi egy FIAMM márkájú, nem zárt típusú, ami 150 A indító árammal volt megáldva eredetileg. (legalább is az interneten ezt találtam róla). Elég gyengén tekerte az önindítót.

igenis Creative Commons License 2020.10.10 0 0 2117

 

 Bocsi mégsem elírás. Valóban létezik az FA196HH típus is. Nem tudom mi lehet a különbség, hogy majdnem dupla az ára. Mindenesetre maradnék a jól bevált SFA196HH típusnál.

Előzmény: igenis (2116)
igenis Creative Commons License 2020.10.10 0 0 2116

 

 Üdv neked!

 

 Engem érdekelne egy pár SFA196HH csak azt gondolom, vagy az árat, vagy a típust de leginkább mindkettőt elírhattad. :)

Előzmény: UJU789 (2113)
sebokricsi Creative Commons License 2020.10.10 0 0 2115

Sziasztok! Köszönöm a válaszokat a tükör rezonanciával kapcsolatban! Valószínű, hogy beszerzek valami minőségibb tükröket.

mlui. Creative Commons License 2020.10.09 0 0 2114

Hát az megesik ugye...:)))

Előzmény: vénszivar66 (2112)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!