Keresés

Részletes keresés

rige13 Creative Commons License 2020.12.16 -1 4 24954

Én pl azt nem értem, hogy december 25/26 miért kell minden járatot teljes üzemidőben közlekedtetni (gondolok azokra amik közlekednek). Számos járat esetében el lehetne tolni az üzemkezdetet vagy előrébb hozni az üzemzárást. Ti mit gondoltok? 

133bp. Creative Commons License 2020.12.16 -1 8 24953

A komment az este 8 óra utáni ritkítást sérelmezi miért nem lépik meg. Szvsz pont a járványhelyzet az az indok, amire alapozva ideiglenesen meglehetett volna ezt lépni. Főként azért, mert nem állandó helyzet lenne... 

 

Nem össze-vissza, de valamilyen elv mentén erre a pár hónapra fel lehetett volna függeszteni mondjuk 9 és éjfél között a nappali hálózatot vagy valamilyen hibrid megoldást találni, hogy azok a nappali járatok közlekedjenek, amelyeknek nincsen éjszakai alternatívájuk, ugyanakkor a Rákóczin ne menjen 3 percenként busz, ha elég 8-10 percenként is 8 után... 

Előzmény: 18-09 (24951)
08-73 Creative Commons License 2020.12.16 -4 1 24952

Gyönyörű, így a büdös életbe nem lehet rendbehozni sem anyagilag, sem hálózatilag a tömegközlekedést... Kéne valaki, aki bizony ezt vasszigorral lépné meg.

Előzmény: 18-09 (24951)
18-09 Creative Commons License 2020.12.16 -1 0 24951

Mert baromi kényes téma. Amikor racionalizálni akartak, durván belenyúltak volna a rendszerbe és úgy látszik nem volt olyan rég az a 12-13 év, hogy ne erre-arra aszociáljanak a választók. Épp ezért nem lesz semmiféle szolgáltatáscsökkentés még ilyen viteldíjveszetséggel sem. 

Előzmény: 08-73 (24950)
08-73 Creative Commons License 2020.12.16 -2 3 24950

https://www.facebook.com/vekehu/posts/10157452114556987?__cft__[0]=AZXlUNE8PF10qPPYGkq7ec_HPk5UzrAkXpaAhOr2T2ojA6o-4SrCK_pXu_-IZEjl_wT0CImpQOz23mcgY0Hq0T_1gYGxrQqJYU_tincFqcbigRnBogB9BVsqHUZmdaFd4o0Mk3KBPDYnhRywCB8GMXTD&__tn__=%2CO%2CP-R

 

Nem pont a poszt most a lényeg, hanem az első komment. Abszolút igaza van a srácnak, ez a kérdés bennem is megfogalmazódott.

 

"Budapesten miért nem lehet soha, semmilyen körülmények között járatot ritkítani, ha az egyébként indokolt? Máshol meg lazán megvágják a csúcsidei menetrendet, illetve jó kihasználtságú vasúti mellékvonalakat zárnak be. "

Közlekedésguru Creative Commons License 2020.12.15 -1 0 24949

Igen, feltűnt s közben a hosszú metrópótlókat is akadályozza a hátsójával. Kerülhetne inkább egy kicsit, ha már van, legalább ne ártson.

Előzmény: siófoki35 (24913)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2020.12.15 0 0 24948

Természetesen ahol mindenki így van beállítva, ott ebből nincs is gond. Említhetnénk még a vonalközi váltást is, amit én szintén Brüsszelben láttam, de nyilván máshol is megy.

 

Persze ennek a feltételeit meg kell teremteni, ha akarunk ilyet.

Előzmény: trizs77 (24947)
trizs77 Creative Commons License 2020.12.15 0 8 24947

A legtöbb külföldi városban egy toitoi vécéért is ölnének a járművezetők... ilyen végállomási infra, mint Budapesten nem igazán dívik máshol.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ezért történt meg velem Brüsszelben - kétszer is - hogy az 50-es busz (jó hosszú járat) buszvezetője egyszerűen megállt félúton egy presszó előtt.

Bement.

Elvégezte a dolgát.

Kezet mosott majd kényelmesen mentünk tovább.

 

az 50-es akkoriban 10 percenként járt csúcsidőben.

Símán utolért bennünket a következő.

de nem előzött meg.

Megvárta a dolgot, majd fél úttól az északi végállomásig végig követett bennünket, egy kocsihossznyi távolságra.

 

Egyetlen utas se zúgolódott.

 

 

Előzmény: 18-09 (24938)
morzsesz Creative Commons License 2020.12.15 0 1 24946

Repül az idő -meg jó néhány busz is a Soroksárin- ma 50éve indult el a gyors 23as járat.

nemeza Creative Commons License 2020.12.14 0 0 24945

Nem feltétlenül. De figyelembe kell venni, hogy valamelyik végére kell adni lehetőséget. Persze nem tiltja semmi, hogy nem lehet se újat létrehozni, se régit bezárni. Járulékos költség. (amíg nincsenek önvezető buszok, akkor erre sem lesz szükség)

Előzmény: 18-09 (24940)
denfa Creative Commons License 2020.12.14 -1 3 24944

Nem a tartózkodót hívtam civilizáltnak, hanem a szolgáltatást. Hogy van hol megmelegíteni az ebéded, amit asztalnál ülve megehetsz. Pl. 

Előzmény: 08-73 (24941)
denfa Creative Commons License 2020.12.14 -3 3 24943

Hát, tudod, az ember is olyan élőlény, amelyik szokott emészteni. És még ilyenek ülnek a volán mögött, akármennyire is elfogadhatatlan ez.

Előzmény: 18-09 (24940)
Jim1987 Creative Commons License 2020.12.14 -2 3 24942

ha van kávézósarok a benzinkúton? :D

meg kell velük egyezni, hogy legyen bkv-s sarok

színvonalasabb lenne mint a tartózkodók egy része

08-73 Creative Commons License 2020.12.14 -1 1 24941

"egy benzinkutat meg ne hívjunk már elégséges civilizált szolgáltatásnak..."

 

Hát ha neked a végállomási tartózkodók jó része civilizált... :D

Előzmény: denfa (24936)
18-09 Creative Commons License 2020.12.14 -3 4 24940

Nem csak ott. Azért az nonszensz, hogy a hálózatot úgy kell szervezni, ahol retyó van.... 

Előzmény: nemeza (24939)
nemeza Creative Commons License 2020.12.14 0 9 24939

Van amiben nem a nyugatot kell követni feltétlen..

Előzmény: 18-09 (24938)
18-09 Creative Commons License 2020.12.14 0 3 24938

A legtöbb külföldi városban egy toitoi vécéért is ölnének a járművezetők... ilyen végállomási infra, mint Budapesten nem igazán dívik máshol. 

Előzmény: denfa (24936)
denfa Creative Commons License 2020.12.14 0 0 24937

Rendszerint átfedésben vannak ott a fordák, elég sűrűn áll ott két csuklós is egyszerre. A szűk keresztmetszetet inkább a Fehérvári-Karinthyra értettem. 

Előzmény: 08-73 (24935)
denfa Creative Commons License 2020.12.14 -2 6 24936

Jégmadárnál nincsen tartózkodó, egy benzinkutat meg ne hívjunk már elégséges civilizált szolgáltatásnak... 

Előzmény: 08-73 (24934)
08-73 Creative Commons License 2020.12.14 -2 0 24935

A Móriczra miért ne férne be a Karinthyra a 33-as mögé? 33-asból kb egy busz szokott állni a Móriczon, a műszakizás tudtommal jórészt Nagytétényben történik.

Előzmény: denfa (24931)
08-73 Creative Commons License 2020.12.14 -2 0 24934

Jégmadár utcánál van tartózkodó, a Hengermalom úti végállomásnál meg ott van az OMV-kút, szóval wc-zés kérdése megoldott.

Előzmény: exvérmezö15 (24932)
08-73 Creative Commons License 2020.12.14 0 0 24933

Abban viszont remélem, egyetértünk, hogy a 153 kerüljön át a 154-es útvonalára (természetesen a 154 helyett).

Előzmény: denfa (24931)
exvérmezö15 Creative Commons License 2020.12.14 -2 0 24932

Oké te igy szeretnéd de számoltál végállomás épülettel 158-as esetén ahol jármüvezetö eltudja intézni folyó illetve egyéb dolgait?

Előzmény: 08-73 (24929)
denfa Creative Commons License 2020.12.14 -1 4 24931

Én meg váltig állítom, hogy a vázolt 103-as (TE-ben 203-as) csak térképen néz ki remekül, a valóságban jó eséllyel legalább annyira kihasználatlan lenne, mint a szidott 153-as azon a szakaszon, arról nem is beszélve, hogy 1) az Andor-Szerémi-Budafoki-Október23 útvonal többnyire araszolós, 2) a villamossal és metróval elég jól ellátott, ellenben már most cipőskanalas Móriczra bevinni még egy járatot eléggé abszurd. Nem sok érdemi hasznát látnám egy ilyen járatnak (na nem mintha a mostani 103-asnak sok lenne, viszont az legalább csak 1 buszt vesz ki a rendszerből).

Előzmény: 08-73 (24929)
bz79 Creative Commons License 2020.12.14 -10 3 24930

Levelezési csoportkordinátor?:) Attól mert valami bolondnak adunk valami szakmainak tűnő titululst attól még bolond marad. Az egész gittegylet ilyen kis hugyosokból áll,haveri alapon,pártkinevezett alapon,rokoni alapon.Csak szakembert nehogy a közlébe engedjünk elvtársak,hová vezetne ez?!

Előzmény: 08-73 (24928)
08-73 Creative Commons License 2020.12.14 -3 0 24929

Váltig állítom, hogy így kéne:

 

103: Etele- Móricz között, az Andor utca- Galvani utca- Szerémi út- Hengermalom- Budafoki- 33-as hurokútvonala- útvonalon kéne mennie, természetesen a jelenleginél sűrűbben és bővebb üzemidővel.

58: változatlan

158: Jégmadár utca- Hengermalom út között, jégmadártól a Bikás parkig az 58-assal párhuzamosan, majd onnan végig az Etele úton és Hengermalom úton a Hengermalom út vá-ig. Kelenvölgyben részben pótolná a 153-as kapacitását.

153: a TE-ben tervezettnek megfelelően átkerülne a 154 jelenlegi útvonalára, 153-as néven.

 

Ezzel a kecske is jóllakna és a káposzta is megmaradna, valamint a Kelenföldi lakótelep és az Újbuda Center közvetlen kapcsolata is megmaradna.

 

Előzmény: 08-73 (24928)
08-73 Creative Commons License 2020.12.14 -1 1 24928

Én rákérdeztem a BKK-nál, mikor szándékoznak végre lezárni az 1-es villamos TE-t, de csak a szokásos sablonválasz jött.

 

"

Tisztelt ...!

 

 

A BKK Zrt.-hez 2020. november 23-án érkezett elektronikus levelére hivatkozva az alábbi választ adjuk.

 

Az 1-es villamoshoz kapcsolódó autóbusz-hálózat módosításáról Társaságunk korábban társadalmi egyeztetést folytatott, amelynek részét képezte több kelenföldi buszjárat szolgáltatásának módosítása is. A társadalmi egyeztetés azonban még nem zárult le, az 1-es villamosvonalhoz kapcsolódó kelenföldi autóbuszhálózat utasforgalmi jellemzőit a folyamatosan ellenőrizzük. Az adatok értékelését követően, Társaságunk az illetékes XI. kerületi önkormányzat bevonásával mérlegelni fogja majd többek között az Ön levelében is említett 103-as, 153-154-es járatok szerepének módosítását is, amelynek során a lehetőségekhez képest figyelembe vesszük az Ön észrevételét is.

 

Az egyeztetési folyamatok időszükségletére tekintettel egyelőre szíves türelmét kérjük.

 

Budapest, 2020. december 10.

                                   

 

Tisztelettel: 

 

F.K.

Levelezési csoportkoordinátor

BKK Zrt."

 

 

Előzmény: hamzsabusz (24927)
hamzsabusz Creative Commons License 2020.12.14 0 2 24927

Ide sorolva pl. a 153-as című történet ámokfutásának megszüntetését is végre. Mondjuk itt legalább nincs utasszám csökkenés (a nulla fő már nem lehet mínusz.)

Előzmény: 133bp. (24926)
133bp. Creative Commons License 2020.12.14 0 3 24926

Ha már Dél-Buda, akkor a Péterhegy-Kelenvölgy felesleges kapacitását átlehetne helyezni a 114-es családra. Covid előtt eléggé terheltek volt ez a járatcsalád. Emellett a 33-133E páros helyezete is egyre rosszabb, ahogy nőnek ki a Budafoki út mellett az új ingatlanok, munkahelyek. 

Előzmény: Spaceliner (24925)
Spaceliner Creative Commons License 2020.12.13 0 1 24925

Tudom, hogy a "keleti oldal" milyen. De az tény, hogy délbudán túltolták a teljesítményt. S 6-8 éve "jó az úgy". 

Előzmény: 133bp. (24924)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!