Kinézetre semmi különbség, mert korábban is ilyen felnik voltak fent ET20 + 30mm-es nyomtáv szélesítő, most ET0-ás. A pótkereket meg azért nem tettem fel a kocsira, mert félek, hogy leszakítja a hátsó ajtót. (Nagyon el van már a hátulja hervadva!) De legalább megvan a pótkerék is! Először meg kell csinálnom a pótkerék tartó konzolt. A fotó amit feltettem a múlt hétvégén készült, még a régi kerekekkel.
Végre befejeződött a felni mizéria! Van már 4db. AEZ Namib ET0-ás felni a járgányon + 1 pótkerék. Minden felnin Goodyear Wrangler 235/85-ös gumi van. Ezért leszereltem a nyomtávszélesítőket. Tavaly csináltattam 30mm szélesek profi munka. Egy évet jártam velük. Odaadom 30.000-ért a kettőt, ha valakinek kell. Nekem majdnem a duplájába volt.
Szia! A tankjavítàsról tudnàl kicsit bővebben írni? Az én tankom ugyan még nem szivàrog,viszont az alja érezhetően vékonyabb a rozsda miatt,ha màsképp megoldható,nem àllnék neki egy újat hegeszteni.Köszi előre is.
Nem tom a traktorlàmpa mekkora,a Zsiguli 178mm ahogy írtam és jóvàhagyàs szempontból biztosan jó.Sajnos az én fényszóró im most dobozban,igy pontosan mérni nem tudtam.
Érdekes, hogy a 178mm átmérőben is el van rejtve a coll, ami majdnem pontosan 7. Pont úgy, mint a 139,7mm.-es osztókörnél, ott 5,5 coll. Vagy akár a 7,62mm-es kalasnyikovnál is megvan.
Van, hogy évekig nem bukkan fel egy sem. Aztán egyszer volt olyan is, hogy 4 volt fent a hahun. Én is jó sokáig nézegettem a netet, mire végre megtaláltam a gépemet. Szóval türelem és sok sikert!
Filter-Center 1149 Budapest,Nagy Lajos Kir. útja 177.
Levegőszűrő: 11201
Olajszűrő: 21104
Üzemanyagszűrő: 31039
Személyesen szoktam náluk vásárolni, mert nincs tőlem messze. Különben benne van a típus listájukban a Korando K sorozat. Próbálj meg a név és cím alapján telefonszámot keresni az interneten. Talán telefonon is tudsz tőlük rendelni.
Sziasztok! Most cseréltem ki mindent a hàtsó fékeimnél kivéve dob és kézifék rudazatok. Kovàcs autónàl érdemes szétnézni.Generàtor ,elektr. javitàshoz Boda kft webshop.Akad hozzà kpl szénkefe csapàgy stb.
Szia Johnnybàcsi! A vàltód csak a 4x4H-dobàlja ki?Felezővel megy? Ha gondolod, meg ha túl leszek a kórsàgon én szivesen megnézném és próbàlnàm javitani ingyen bérmentve csak a kihívàs miatt.Ahogy koràbban is írtam nem egy bonyolult darab. Nem lehet,hogy valami javitàs óta dobàlja? Van egy retesz amit könnyű kiejteni felszereléskor.Lejjebb a kép,a vàltó oldalàn lévő első kihajtàs tartalmazza a felező illetve az összkerék kapcsolóvillàit.Ha nem ott,hanem a màsik képen van a hiba,ahhoz jókora kopàs vagy hézagolàsi gond jàrulhat hozzà.
Ja, még annyi, hogy az alkatrészrendelésekkel óvatosan kell bánni, mert könnyen lehet, hogy mégsem olyan kell. Én vettem már, nem is tudom, talán féltengely szimmeringet, ami pont csak 1 századdal volt nagyobb a kelleténél. Szóval nem árt ha van egy műhely aki segédkezik:)
Kormánykardán csatlakozót is vettem Jeep-hez valót, látatlanban, annak köze nem volt. Aztán vettem felújító készletet, az már majdnem jó lett, de ott is kellett egy műhely. Meg vettem kormánymű felújító tömítéskészletet is, feleslegesen. Szóval nem kell meglepődni, ha lukra fut az ember néha.
Most az ülésekkel vagyok elfoglalva. Nekem valahogy semmi sem jön össze elsőre. Bepróbáltam a gyári Korando üléseket a CJ5-be, marha jól néz ki! De! Túl magas, nem tudom a támlától annyira előre dönteni, hogy hátra be lehessen szállni. A Korandoban viszont van két olyan ülés, aminek a magassága jó, át tudom az anyósülést úgy alakítani, hogy előre hajtás előtt rá tudjam billenteni az ülőrészre a háttámlát. Akkor annyira előre tudnám hajtani, hogy kényelmesen be lehet szállni hátra. A Kori meg megkapja a gyári üléseket. A kori hátsó padjai még mindig a gyári zöld plüss rettenet, amiket szintén át kell bőröztetni. A CJ5-höz meg sikerült szereznem hátsó ülést, nem tudom,hogy mi volt eredetileg, de mintha oda tervezték volna! Azt is bőrözni kell! Szóval ott tartok, hogy két komplett garnitúra ülést kellene bőrrel áthúzatni.