A Regény utcai részen szoktak megállni a motorok. Illetve persze mindenhol, de ott a piac melletti sávban többen. És ott is van a börzének egy bejárata. A számom 06 20 388 1967. 9-1/2 10 körül kint szeretnék már lenni. Van néznivaló is azért és gondolom beszélgetünk is ha már találkozunk.... Mészáros György
Már csak egy hely kellene, ahol meg tudunk állni a motorokkal. Lehetőleg egy helyen, és könnyen megtalálható ponton kéne... Mivel még én nem voltam, ezért nem tudom, hol lenne jó megállni, hogy megtaláljuk egymást.. :)
...ja arra gondolsz, hogy nyitott oldalsztenderrel nehogy elindulhass.
Ez egy biztonsági kapcsoló.
Tényleg van ilyen, hogy nyitott oldalsztendernél sebességbe teszed, akkor leáll a motor?
Én csináltam hasonlót 1989-ben az ETZ-mre. Ott abból állt, hogy ha az oldalsztender ki volt nyitva, akkor egy vörös fény villogott, amikor ráadtam a gyújtást.
Oda is kellett egy mikrokapcsoló - természetesen lent volt a gép alján, a vizes területen (de csak, ha esett az eső). Sok munkát és időt igényelt, de akkor fiatal voltam és megcsináltam.
Ma már nem foglalkozom azzal sem, hogy nincs mivel mérnem az üzemanyag mennyiséget.
Egy újra tankolással elmegy kb 180 kilométert. Azért mert magasan van a benzinpumpa.
Szia! Nekem nincs oldaltamasz kapcsolom. Az 1 plussz hibalehetoseg mivel az a kapcsolo allandoan kapja a vizet es hamar bedoglik. A leallitast ertelmetlennek latom,miert allitanad le a motort ha sebessegbe rakod?
Mindegy,a leallitast relevel meg lehet oldani,a neutral vezetekrol egy egyszeru tranzisztoros elektronikaval ami figyeli az ures jelzest,es letiltja a gyujtast ha eltunik az ures jelzes.
(Ha az oldalsztender lent van,az aramkor aktiv,ha felhajtod,az aramkor kikapcsolt)
En biztos nem tennek ilyet,minel tobb kutyu van,annal nagyobb a hibalehetoseg amit kereshetsz ha nem indul a motorod. :)
Sziasztok! Láttam itt a fórumon megoldásokat arra, hogy hogyan lehet a motor dőlésszögén változtatni, amikor oldaltámaszon van.
Véletlenül valaki nem próbálta még módosítani, hogy amikor az oldaltámasz le van hajtva, akkor is be lehessen indítani a motort, viszont, hogyha berakom sebességbe akkor pedig leálljon, mint az újabb motoroknál?
Külföldi fórumokon is keresgélek és elméletileg lehetséges ez a módosítás, de tisztán leírva, hogyan lehet ezt megcsinálni még nem találtam. Köszönöm előre is a segítséget!
Pár hónapja írtam az önindító szabadonfutójának problémájáról. Akkor annyi történt, hogy szétszedtem a motort, kiszereltem és szétszedtem az önindító tengelykapcsolóját. Némi koromlerakódáson kívül nem volt rajta semmilyen látható elváltozás. Elmostam benzinben, majd uh mosóban, megolajoztam és összeraktam. Jól működött egészen mostanáig, most ugyan az a jelenség jött elő egy hosszabb út után.
Mi lehet a gond, mit ronthattam el? Vagy ki kéne cserélni az egészet úgy ahogy van? Szomorú és tanácstalan vagyok...
Véleményeteket és tanácsaitokat előre is köszönöm.
Látnom kellene, mit ügyködsz! :-) Szóval nekem csak egy kardánkeresztem van, K75, és a szétszedése sem lehet egyszerű, de ha neked darabokban van, úgy már világos. Én sem raknám össze zsírzási lehetőség nélkül.
Szia! Jól értem, a kardánkeresztbe beépítettél zsírzószemet? Én az idén kihúztam a bordák kenése miatt, szerencsére mont az új, lógásmentesen, érzésre jó zsírosan mozgott a kereszt.